MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303114 příspěvků |7349 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 93 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTechnika, renovace a údržba historických vozidel a 14.12.2019 11:28  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Je dnešní benzin agresivní? Jak se bránit proti korozi nádrže?   15.10.2009 / 33
    DS 16 Technické data   14.05.2010 / 28
    Hasičská stříkačka   06.08.2009 / 26
    Chtěl bych se jen zeptat, kolik může mít můj motocykl Jawa 250/559 se ....   30.10.2005 / 24
    Renovace původního laku   02.05.2012 / 23
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 487      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 4 / 136      Příspěvků Příspěvků: 2266
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/33 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Renovace stolni vrtacky CZ Ve6 1934


 Ahoj,

sehnal sem stolni vrtacku ze Zbrojovky typ Ve6 z roku 1934. Mate nekdo poneti jake barevne provedeni to puvodne melo? Na vrtacce je nekolik vrstev stetkolaku a puvodni asi chybi.
Zatim jsem jen objevil ze logo CZ bylo vybarvovane cervene. Zadne info sem na webu neobjevil.

Diky

CIJOML    [CIJOML]   21.10.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  nikdo nic?    [CIJOML]   24.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

Renovace původního laku


 Zdravím. Chtěl bych na motorce ponechat původní lak, který se mi zdá poměrně zachovalý. Nejdříve by to asi chtělo očistit lak od starého zaschlého oleje a jiných nečistot, pokud to půjde a potom teprve leštit lak. Zajímalo by mě s jakými prostředky máte nejlepší zkušenosti? Děkuji za jakoukoliv radu.    [david]   02.05.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  [Hedwik] Aceton    [Marek]   01.07.2019
Odpověď  To radši sem: http://www.united-c.cz/sluzby/renovace-auto-moto-veteranu/ než abych to řešil svépomocí...    [olex21] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  30.06.2019
Odpověď  Dobrý den, rád bych se zeptal. Mam Stadiona S11 a minulý majitel jej neodborně nastříkal modrou metalízou. Když jsem motorku odstrojil, tak místy vykukuje původní zelená barva. Neexistuje nějaká technika, která by dostala metalízu dolů a zachovala původní zelenou barvu?Děkuji za rady.    [HedwikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.07.2015
Odpověď  Dle vlastní zkušenosti mohu doporučit tuto leštěnku. Bohužel, když jsem ji našel na webu českého obchodníka a viděl cenu, trochu mi zaskočilo..., Já si ji přivezl z USA za cca 3 dolary / flaška . Faktem ovšem je , že naprosto perfektně a lehce sundá zoxidovanou vrstvu, naleští a hlavně dlouhodobě nakonzervuje a chrání lak. Můj kamarád ve státech s ní dokonce leští chromy na svém oldsmobilu ,dělá to už nějaký ten rok a výsledek je hodně dobrý. Jen bohužel ta česká cena, ale co bychom neudělali pro svoje plechové miláčky.... http://www.meguiars.cz/le stenky-a-vosky-na-lak/Meg uiars-lestenka-Ultimate-C ompound---450-ml/    [petr]   07.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Cyklostar je spíš odmašťovač. To už to můžeš rovnou vykoupat v benzínu kterej z plechu obere všechny nečistoty.

Jako univerzální způsob neexistuje a záleží z čeho vycházíš a co má být cílem.

Já mám péráka v origo stavu s hodně rzy a poškozeníma. Motorku umyl benzínem a pak stříkl wd40 a jezdim. Viz foto.    [vana-hb]   06.05.2012
Odpověď  Určitě mi nejde o super lesk. To má nejspíš smysl u povrchu se souvislým lakem jako je kastlík na fotkách. V kombinaci s odřenými a rezavými místy by to vypadalo dost nepřirozeně. Jde mi hlavně o šetrné očištění. Na to mi byl doporučen Cyklostar. Mám taky na vyzkoušení leštěnku MAFRA Velcrem. Ta by měla být šetrnější než Tempo.    [david]   05.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  leštěný:    [Míra]   05.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,tak se našla chvíle a nafotil jsem kastlík na Jawa Pérák v původním stavu a potom jsem ho z poloviny vyleštil pastami od 3M.    [Míra]   05.05.2012
Odpověď  ... jen aby to nebylo s "kanónem na brabce" ... teda jde o to co se leští, ale pokud je to stará omlácená motorka tak bych řekl že super lesk je dokonce skoro na škodu. Jako mít super zrcadlovej lesk hled vedle škrábance až do plechu a z druhé strany rezavou díru v laku ... nevím no.    [vana-hb]   05.05.2012
Odpověď  Tempo je již opavdu překonaná záležitost. Co tak použít Autoglym Paint Renovator?    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.05.2012
Zobrazeno 10 z celkem 23 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (23) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

kryt


 Dobrý den, mohl by mi někdo sdělit, na jaký typ motorky se tento kryt používal a jakou má přibližně hodnotu? Děkuji    [tt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Skutr čz 175 -501    [Jozo]   23.05.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kanystry


 Pánové, má to vůbec nějakou cenu? Jestli ano, tak jak se to cenově pohybuje? Popřípadě dokáže někdo tipnout stáří? Moc děkuji    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Cca 5 sec. u internetu; např.:
https://www.sbazar.cz/hledej/plechovky%20od%20oleje    [.]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  .    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.04.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

motor


 Zdravím, prosím o identifikaci motoru, co jsem našel na půdě. Děda měl Ogara, ale to asi nebude. Díky :-)    [Sider] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Jedna se o CZ tourist.    [.]   14.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [Sider] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Identifikace dílů


 Zdravím pánové, prosím o pomoc s identifikací dílů a typů přibližovadel, do kterých se díly montovaly. Děkuji. Tomáš    [thomaschek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji, tento start. segment je netušíte z čeho? Díky TW    [thomaschek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2019
Odpověď  Klika nejspíš z nějakého kompresoru.    [.]   11.03.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Pískování doma - technologie


 Mám dobrý kompresor, nádobu. Dostatečný tlak 8-10Atm. Výkon je více jak dostatečný. Jen tedy jak pískovat?
Technicky:
1 - ..vadí výslednému tlaku v hadici/pistoli to, že je z kompresoru tlustá a pak na konci redukcí zůžená na takovou, kterou nasadím na pistoli? Jakože není v tlakové nádobě 9atm a na pistoli na konci třeba jen 6?

2 - ..výsledky z cvičným pískováním křemičitým pískem 0,8mm (stavebniny pytel 25kg za 150kč) jsou rozpačité. Písek se rozpadne na prach a bohužel tvrdou barvu , nebo vícevrstevnou to moc nebere. Bude lepší balotina? Sklo? ...jiné abrazivo? Jde mě jen o to čistit si rámy a plechařinu Jawa.

Děkuji za rady.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Obyčajný žltý piesok neberie,treba kremičitý.U nás je bežne dostať,rôzne zrnitosti-25 kg stojí 6 euro.Najmenej práši balotina,len tá je sakra drahá,cca 25 e za 25 kg.    [Joski]   08.03.2019
Odpověď  Právě proto. Pískem nikdo kolem nedělá a co jsem dal díly firmám, tak mi vrátili jednou uhnutý rám, po druhé zase z pískovacího stroje kuličkama tak omleté že se to zohýbalo, nebo nebylo dobře opískované zavnitř, černé to bylo jak briketa, díly špinily a než sem to umyl tak půl dne v prd..
Dík za rady zkusím nějaké jiné abrazivo a budu laborovat. Jinak na 8ATM mám 200lt nádobu natlačenou za 30sec tak to není snad marný kompresor. Při stálém otevření pistole (tryska 6mm) a tlaku 8ATM kompresor stále stíhá dle manometru udržet těch 8atm. Snad to nějak půjde.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2019
Odpověď  Tam je ale zasa opačný problém,všetci naokolo čo pieskujú pracujú s obrovskými tlakmi a prietokmi.Rám z auta,mota,nápravy atd.sú OK.Ale plechy z Jawky sa majú snahu zdeformovať už pri minimálnom tlaku.Mať technológiu je len začiatok.    [Joski]   07.03.2019
Odpověď  Také jsme zkoušeli pískovat obyčejným pískem, nic moc, jen prach. Ale dostatek vzduchu se mi podařilo vyřešit zapojením až 4 kompresorů do jedné nádoby, celkový příkon 11 kw. To bylo vzduchu habaděj. Zjistil jsem, že pro občasné práce je lépe to dát tomu, co se s tím živý a mezitím dělat něco jiného.    [vintera]   06.03.2019
Odpověď  No neviem to presne vyvetliť ale v podstate je to o tých litroch vzduchu.Cez tryskovaciu trysku 5-6 mm toho vzduchu prejde veľa litrov.Pri pokusoch som natlačil Orlíkom 2000 litrový vzduchojem na 8 Atm + Orlík stále tlačil a po spustení to s tryskou 5 mm bolo tak na pol minuty práce než to vyfúklo.A potom zasa 5 minút čakania...Tiež tieto bežné kompresory nie sú stavané na nepretržitú prevádzku a sypali sa.To ten z lokomotívy zasa ano,má vlastné olejové mazacie čerpadlo.    [Joski]   06.03.2019
Odpověď  Ok děkuji za info. Jen zkouším, nedělám to žádné "hodiny" v kuse.

Joski - takže je jedno jaký tlak, ale je potřeba spíše objem vzduchu? Nějak to nechápu, píšete, že tlak stačí 3atm, ale na druhou stranu máte kompresor z lokomotivy a motor 8kW.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2019
Odpověď  Doline piskovat musis korundem k tomu primo urcenym. Piskem ze stavebnin se piskovat nesmi prave proto, ze se rozbiji vznika z toho jemny mikroskopicky prach, ktery vzhledem k jeho hmotnosti kdyz vdechnes uz z plic nedostanes. Rika se tomu silikoza a zpusobuje ji vdechovani oxidu kremiku. Neopomen venovat pozornost uzavrene nadobe kde piskujes s dukladnym odsavanim. Hadra na hubu nepomuze. (ZC)    [ZČ]   06.03.2019
Odpověď  Keď som s pieskovaním začínal tiež som si myslel že dvojvalcový Orlík stačí a nefungovalo to.Ani s trojválcovým.Tie pistole do ruky to samé-bycikel som robil celý den....Nakoniec jediný kompresor s ktorým sa už dá slušne pracovať je trojválec z lokomotívy Sergej,motor 8 kW, ale vzduch z kompresora zapojený tak že všetky tri válce,každý tak 500 ccm tlačia priamo do hadice s tryskou.Tlak regulujem poistným ventilom podľa potreby,ale ani veľmi nie je čo.Piesok/balotinu/čokoľvek prisáva klasicky zo zásobníka na 50 kg.    [Joski]   05.03.2019
Odpověď  Proto se ptám.
Mám "fixírku" pistoli, která má buďto svoji nádobku na asi kilo písku, nebo hadici do nádoby s pískem. Z nádobky to ale vyfoukne,....nevim 30sec.

No kompresor mám vhodný, porotože dokáže dávat ragulovatelný tlak od.jak píšete "pohode od 3 do 6 atmosfér"..do 10ATM. A to trvale.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Jak ste prišli na to že máte vhodný kompresor?Pískovať sa dá v pohode od 3 do 6 atmosfér,tlak nie je až taký rozhodujúci.Akým spôsobom "dodávate" piesok?    [Joski]   04.03.2019
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

WD-40


 Jaké máte zkušenosti s prostředky na uvolňování zarezlých šroubů? Já používám WD-40, ale ne vždy to funguje. Kdysi jsem zkoušel nějaký uvolňovač od Motipu, ale nezdál se mi tak účinný jako WD. Dík.    [david]   28.11.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  No origo uvolňovač RETECH opravdu funguje. WD co jsme zkoušeli je ne zrovna účinné. Stejně tak podobně "vypadající" uvolňovače za 100-150kč. Retech je ale drahý stojí 300/kus + DPH u delaera. Já platil za dva 724.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
Odpověď  Tak na to WD40 pozor přátelé, nedávno jsem si přivezl z jedné známé motoburzy WD za slušný peníz a já blbec si ještě vzal dvě balení. Po čase jsem doma přišel na to, že je to padělek, vizuálně totožný s originálem. Více o tom je možné dohledat na netu. Original WD opravdu funguje, dejte pozor za co utrácíte své peníze! Dnes musí být člověk stále a všude ve střehu! Pěkný Nový rok.    []   01.01.2019
Odpověď  všichni považují wd za všemocné, já ho beru, na čištění zbraní je ok, ale na povolení léta zarostlých dílů se mi osvědčila jen trpělivost.    [panelka]   01.01.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tohle je penetrační spray na nedestruktivní zkoučky svarů (tzv. kapilárku), ten červený sajrajt zaleze i do těch mikroskopických trhlin , zátím jsem s tímto pomocníkem vyndaval jenom dva šrouby a úspěšně jinak používám konkor a ohřát ,podobný spray jde na netu normálně koupit    [pytrsmotors]   06.12.2018
Odpověď  Nehledal bych žádné zázraky. Přivezl jsem si před časem z vyspělé ciziny zaručený přípravek a dle mého soudu je to to samé, jako WD40. Ano, doporučovala se nafta, červená brzdová kapalina, silikonový olej atd. Já bych vsadil na WD-40, ale je to často i o velké trpělivosti. Většinou je ale účinnější ohřev.    [Lada]   06.12.2018
Odpověď  Mohu li doporučit, za mě tohle: http://www.retech.com/cz/vyrobky/5/73
Drahé, ale zatím nic co bych na starých a opravdu hodně rezatých zgarbech nepovolil. Samo není to všelék, naposledy jsem prostříknul na elektromotoru z roku 1938 šrouby držící na statoru cívky, poklepal je šroubovákem a normálně povolil. Po povolení bylo vidět že do závitu to vlezlo (za cca 30sec) tak do 1/3 délky pod hlavou to bylo komplet navzlínáno!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.12.2018
Odpověď  Pěkně se tady sešlo několik tradičních metod uvolňování šroubů. O některých jsem ani nevěděl. Má někdo zkušenosti se současnými speciálními prostředky na uvolňování šroubů? Někde jsem např. našel, že sprej z Lidlu není špatný.    [david]   05.12.2018
Odpověď  O jodu jsem slyšel, ale nikdy nezkoušel. Voda kupodivu funguje celkem dobře, i na věci kolem výfuků. Lepší je dešťová. Má tu dobrou vlastnost, že nečistoty ze třecích ploch vyplavuje a tím brání zadírání, na rozdíl od mastných prostředků, které je spíše drží.    [vintera] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2018
Odpověď  Zkušenost profíků z dob socializmu:
jodová tinktura - vzlíná znamenitě. Já jsem to používal už u MB 1000,šrouby kolem výfuku.
Pavel    [pavel š.]   03.12.2018
Odpověď  Ne, nedělám .. já to mám mnohokrát vyzkoušené . . . . ;)    [radek]   03.12.2018
Zobrazeno 10 z celkem 14 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (14) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výroba řetězového kolečka


 Neřešil jste někdo výrobu řetězového kolečka ? konkrétně potřebuji malé kolečko na sekundár (13zubů) a cenu mi řekli okolo 2.500, takže počítám nakonec tak 3. což mi přijde opravdu dost. podotýkám, že koupit to kolečko opravdu nejde. druhá varianta je ze starého osoustružit zuby a z nového střed a pak to svařit, ale na to nikoho šikovného nemám.
díky.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  protože původní kola odcházely doslova před očima, nasadil jsem slabší sadu a jezdím na to. zatím ale nemám najeto dost kilometrů abych to mohl hodnotit.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2018
Odpověď  není stejný, protože velkej motor má hřídel 25 mm,ale malej jen 20 mm v průměru.    [Monty]   23.11.2018
Odpověď  neni stejny jak na libenaku svedovi tam taky byl silnejsi retez a 13 kolecko a daj se porad sehnat nove treba motoantik.    [free]   23.11.2018
Odpověď  varianta přechodu na slabší řetěz samozřejmě je, co mám info, tak moc dlouho nevydrží-je otázka jaká bude skutečnost.
ten eshop motomach3 je nemá.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.02.2018
Odpověď  A opravdu tam ten řetěz patří? Na 9 konovej motor řetěz jako na půlitra? Nejjednodušší řešení vidím v montáži obyčejnýho řetězu 1/2, a tím i obyčejných kol.

Nebo svařit střed z motoru 450 s ozubením na velký řetěz, dělal jsem to stejně na předválečné Jawě,v době, kdy nebyla šance koupit replikový kolečko.    [Monty]   17.02.2018
Odpověď  Monty: výstupní hřídel je stejná jako skůtru, ale ozubení je na silnější řetěz 5/8"x3/8", jako velorex 350 apod.
slava: díky, zkusím to projít    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2018
Odpověď  a to se neda koupit hotove ?https://www.motomach3.cz/prevody/retezova-kola/    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2018
Odpověď  VELOREX 175? Tak to je obyčejný kolečko jako do skůtra Čezeta, ne?    [Monty]   16.02.2018
Odpověď  mám to na velorex 175, možná je stejné na rikše, ale to nevím určitě. zatím jsem to vyřešil tak, že se mi povedlo na kladně vyhrabat dva kusy jetých koleček. ale do budoucna se tomu nejspíš nevyhnu. s tím polotovarem mě to nenapadlo. akorát u soustruhu jsem stál naposled ve škole a to je už je drahně let..
oz kolo je ploché, bez nálitku.    [lichořešnice] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.02.2018
Odpověď  jinak CZ prodava i polotovary oz kol a stim uz se da delat ledasco pokud mas pristup k svarecce a soustruhu bych v tom nevidel problem    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2018
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

z jakého auta jsou brzdy


 Dobrý večer, prosím o radu. Koupil jsem doma dělaný traktůrek a potřebuji udělat opravu brzd. Nevím z jakého auta byly použity brzdy. Přikládám foto. Brzdový váleček má vnitřní průměr 25 mm, rozteč pro montáž 28 mm a šroubení pro připojení hadičky M12. Poradí někdo? Motor je použit z trabanta. Nevím zda tato informace bude nápomocná. Díky Josef.    [pandapepaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  pokud vím tak tyhle díly se dají pořád ještě koupit na www.pragos.cz ,brzdové hadičky , prasátka a pakny ti obloží firmy co se tím zabyvají stačí chvíli googlit    [pytrsmotors]   05.11.2018
Odpověď  Děkuji za odpověď. Předpokládám, že se jedná o veterána. Jaké brzdy novější by se nechaly použít? Josef.    [pandapepa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2018
Odpověď  pokud se nepletu tak je to škoda octávia    [pytrsmotors]   05.11.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Repas tlumicu krňávky


 Ahoj všem. Chlapi přivezl jsem si starou buggynu a jsou na ni tlumiče krňávky a potřebuji je zrepasovat. Chci se zeptat,zda s tim.má někdo zkušenost a kde sehnát dily na repas?
Dík Honza    [ZJ5.2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [ZJ5.2Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [ZJ5.2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.10.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Karburator Jikov


 Dobrý den,neporadil by někdo k jakému vozidlu přiřadit tento karburátor? Jde o karburátor Jikov ale nic vic jsem na něm nenašel. Děkuji za info.    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  určitě není na tatru 603 ,tam jsou dva dvoukomorové    [pytrsmotors]   14.05.2018
Odpověď  Zdravím...asi Praga RN,měl jsem to taky jako náhradu na Volze 21    [Pavel Zeman]   14.05.2018
Odpověď  Podle mého se jedná o karburátor s Tatry 603 kde byly dva    [Petr Šimůnek]   25.05.2017
Odpověď  Žuk, Nysa, Poběda, Warszawa, Gaz ?    [labkos]   30.06.2015
Odpověď  ještě je na něm napsáno JIKOV 3010 P Z 1-2143    [gsxrfun] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto...    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalkší foto...    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  další foto..    [gsxrfunRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.06.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Čirou náhodou sem se stal majitelem stabilního motoru Slávia. Je vcelku zachovalý, kompletní a točí se. Zatím na všech stabilních motorech Slavia sem viděl napsáno..original Slavia bratří Paříkové Napajedla ČS.R. ..., na tom mém je ...original Slavia továrna na hospodářské stroje - družstvo hospodář - Milotoce nad Bečvou. ... Jak to ??,Dalo by se zjistit kdy byl asi vyroben podle vč ?? Koho by to zajímalo, můžu poslat více foto / z telefonu, ale ok/ mejlem..........hopik.m@quick.cz    [hopik.m]   24.04.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Rok výroby se zjistit dá.    [Jan Pichlík]   14.05.2018
Odpověď  opr...Milotice nad Bečvou...    [hopik.m]   24.04.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Převodka řízení - z čeho je?


 Dobrý den,
nevíte z jakého vozidla je tato převodka řízení? Je použita v domácím traktoru společně s perfektním motorem z multikáry m22 z roku cca 1970. Potřebuji sehnat stejnou, protože tahle má neuvěřitelnou vůli. Díky moc.    [uhelkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě foto    [uhelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto další    [uhelka] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [uhelkaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2018
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Staré hasičské čerpadlo


 Dobrý den
Chtěl bych požádat o radu ohledně přenosné motorové stříkačky.
Našli jsme ji v úschovně v seně a chtěli bychom ji mírně zrenovovat.
Chtěl jsem požádat, zda někdo nevlastní nějakou dokumentaci, která by nám pomohla při identifikaci tohoto stroje. Na výrobním štítku není uveden rok výroby pouze:
výrobce, Hasičské závody Čechy u Prostějova; číslo 10734; Lit/min 1000; HP 27; Atm 15.
Zatím jsem pouze zjistil, že Hasičské závody fungovaly od roku 1924 kdy je hasiči koupili od fa. RA Smekal do roku 1936 kdy se dostaly do konkursu.
Vzniklo z toho pak HVD. (info z muzea v Čechách pod Kosířem)

Díky ja jakoukoli informaci.    [Lotar]   26.09.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Zdravím schanim cele zapalovani na stratilka dvou valec umi někdo poradit?    [david]   12.01.2018
Odpověď  zesílit magnety, nechat zkontrolovat vinutí, popř. převinout, což znamená to někomu zadat. Já magdynamo zaslal přímo k Boschovi (100% kvalita, ale něco
1 000 E)    [Mirek 2]   04.11.2016
Odpověď  Ahoj,

po letech jsem se zase dostal ke zprovoznění mašiny, když to minule nevyšlo. Položím stejný dotaz jako minule. Nevíte o někom kdo by uměl opravit uvedené magneto. Jezdím denně Jablonec n/Nis - Boleslav tak ideálně někde po cestě.

Díky.    [Lukáš]   03.11.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A poslední.    [Lukáš]   14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedno.    [Lukáš]   14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Další foto.    [Lukáš]   14.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,

připojil bych se k tomuto dotazu ať nezakládám nové téma. Zprovozňuji starou stříkačku z Hasičských závodů Prostějov a mám problém se zapalováním. Mám slabou jiskru a to ještě spíše sporadicky.

Nevíte zda někdo v Libereckém kraji renovuje zapalování? V mém případě se jedná o zapalování Robert Bosch BA2 No 2686361.

Zároveň kolik asi taková repase stojí - všichni víme jak je to u dobráků s penězma.

Ještě by mě zajímalo jak funguje to pravděpodobně zkratovací tlačítko na kroužku kde běhá kladívko.

Za rady předem děkuji.    [Lukáš]   14.05.2013
Odpověď  U toho DKW neodpovídá umístění zapalování. My ho máme volně venku a tam je uschováno v odlitku u startování.    [Lotar]   18.01.2013
Odpověď  Koukněte sem : http://www.dkw-autounion. de/Stationarmotoren/mehr_ Stamo/mehr_stamo.html
Obrázek číslo 5.    [franta k.]   17.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bohužel žádné číslo se tam nenachází. Nejvíce podobné tomu je čerpadlo na obr.5. Rozdíl je ve způsobu startování a má to jeden manometr.    [Lotar]   17.01.2013
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
 Strana 1/33 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 14.12.2018)
Nezodpovězené téma 

Ošetření slabších a jemně zkorodovaných částí motocyklu s původním lakem + konzervace


 Zdravím, pokud zde již totožné téma je, omlouvám se. Potřeboval bych radu a doporučení. Pořídil jsem motocykl Tatran 125 ve velmi hezkém původním laku (odstín modré v pololesku) s nízkým nájezdem km. Motocykl chci uchovat jako originál včetně všech šrámů a nedokonalostí i vč. vnitřního lakování dílů - jen vhodně zakonzervovat. Narazil jsem na problém: otřel jsem namokro přední blatník a druhý den se objevily rezavé lišky na vnitřní straně a též nehezky orezl na některých místech lem. Jaký mám zvolit postup, pokud chci rez odstranit, postižená místa co nejlépe zakonzervovat a přitom neponičit původní lak (a zároveň nepoužít nový lak na nástřik postižených míst)? Chápu správně, že je potřeba lehce postižená místa umýt odrezovačem - tzv. pasivovat, hůře postižená místa zabrousit velmi jemným smirkem a potom též očistit odrezovačem a pasivovat. Pochopil jsem dobře, že takto ošetřená místa již není potřeba překrývat barvou a měla by být antikorozně trvale ošetřena? Jak je to s konzervací postižených míst např. napuštěním WD olejem, popřípadě kombinace odrezovače a WD oleje? Nenapadá mne žádná jiná metoda, jak jinak přísně uchovat původní lakování (i odřená místa náchylná ke vzniku rzi) bez použití klasického přelakování postižených míst. Děkuji moc za postřehy a upřesnění, příp. doporučení konkrétních přípravků, které opravdu spolehlivě fungují a nenadělají škodu.    [vton] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Neznámý motor?


 Dobrý den, nevěděl by někdo z vás z jakého stroje je tento motor? Děkuji za každou radu.    [Tom]   06.06.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Stratilek ps 8 1943


 Zdar všichni.mam prosbu.po x letech se se budeme chystat nabudit našeho stratilka.at koukam kamkoliv tak se snažím sehnat nějaký manuál k tomu.nemel by někdo náhodou či nevěděl kde se na to kouknout či vytisknout?diky moc.zafa    [Jan Zavadil]   17.02.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Centrování motocyklových ráfků


 Po shlédnutí milionu videí jsem zjistil nekonzistenci v místě umístění hodinek... kam kdo umísťujete pokud centrujete? jde mi o normoš ráfek na kývačku...symetrický...    [berni]   18.01.2019
   Přidat odpověď 

 Strana 1/33 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006