MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300022 příspěvků |7190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 51 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexAutomobily od roku 1945 | Diskusní téma 24.4.2019 16:53  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Triumph Spitfire problem


 Ahoj, potrebuji nejake rady, jelikoz jsem v koncich. Mam Triumph Spitfite MKIV, 1,3. Stava se mi, ze auto bez problemu nastartuji, ujedu nekolik km a pak, kdyz se auto ohreje a vytocim ho do vyssich otacek, ztrati vykon a jde jakoby na 3 valce. Vykon pak nema v celem spektru otacek. Na aute jsou serizeny ventily, predstih, vymenen kondenzator, kladivka, civka, svicky, zapalovaci kabely, ac pumpa. Karburatory 2x SU HS2 - nastaveny na spravnou smes a jsou synchronizovany.. Nejaka rada? Diky    [serekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.03.2016     Přidat odpověď  
Odpověď  Úplně to samé.. Při opravě nalezen třetí válec praskli. Teď konečně nové písty a nemůžu seridit směs. Poradíte? Kdo vám to dělal?? Diky.. Jsem od Znojma..    [Milos ]   07.02.2019
Odpověď  netvoří se ti náhodou podtlak v nádrži ? máš ji dobře odvzdušněnou ?    [pytrsmotors]   29.03.2016
Odpověď  A jak dlouho ten stav bez výkonu trvá? Dala by se třeba změřit komprese? Co ventilové vůle? Visící ventil? No těžko říct takhle po netu....    [Katana]   29.03.2016
Odpověď  pravdepodobne ten jeden valec strati kompresiu. pricina: kruzky, piest, mozno valec    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.03.2016
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006