| Jak je to třeba s těma kárkama, co táhli kluci za pinckama k aralskému jezeru? Marek Slobodník a další, máte někdo něco takového za pionýrem? Za svojeho pincka bych si takového minipáva chtěl udělat, tvarově jako pav 40/41, ale menčenější. [vlkzhor] 20.03.2018 |
|  Originál podvozek. Bedna je nádrž Zetor 25 koupená v kovošrotu. Samozřejme je to fáze zkoušení. [dolin1] 20.03.2018 |
| Jaký je Váš názor na homestavby beden na PAVa? Mám jeden podvozek navíc a nechce s emě jako socce kupovat za 5000 plastbednu a dekl k tomu ještě za 1500. Jsem schopen si vyrobit z plechu "zadara" poměrně hezký vozík. Jen teda nebude tak hezky oválně zakulacený žejo...signovačku mám to není problém....nebo napadá Vás něco jiného co použít? [dolin1] 20.02.2018 |
| ...to Monty (ze 14.11.2008): staré téma, ale rád na ně navážu. Obíhal jsem s bomboškou a flaškou všechna (i bývalá) DI, kde přicházel v úvahu jakýkoliv přepis dědova Libeňáka... a NIC. Myslím, že současná digitalizace záznamů začíná rokem, kde jsem mimo - Monty, nebo aj ostatní kluci, poraďte, JAK NAJÍT prodaný stroj? K závodnímu stroji existuje krásný závodní deník, jaký si každý sportsman zrovna nevedl; ale chtěl bych vidět tu mašinu dnes, ne-li ji získat zpět. Poraď/te někdo, jak pokročit v nepokročitelném. Za cokoli děkuje [Hobo] 13.11.2017 |
|  Páva od KK tahám za Uralem a něco jsem s ním najel. Na srazech jezdil i v terénu.Až na pár škrábanců vše bez problémů vydržel.Je fakt lehoučký,ale když se zatíží tak sedí dobře. [Stopl] 01.02.2014 |
| Pěknej-co stojí?? Kde se dá koupit?? [kraken] 10.01.2014 |
| Nejlepší je bez debat koupit originál. Původních věcí ubývá - a naopak replikových je stále více a více. Pokud teď koupíte laminátového, tak jeho cena už asi těžko bude někdy větší, ale naopak bude jen klesat. A určitě i pro jeho případný prodej nebude nikdy tak žádaný jako opravdový původní PAv. [Honza] 08.01.2014 |
| Možná to není úplně k tématu ale koukal jsem právě, že na str. Mototochnik se dá páv pořídat. Sice za dost penez....ale zajímalo by mě jesli s tím novým pávem má někdo zkušenosti. Jestli je lepší plechovej nebo ten českej laminátovej. Protože nekdo hanil tyhle laminátový, že jsou moc lehký a skáčou za motorkou jak zajic a když se do nich ťukne tak to praská....atd... [Michal] 08.01.2014 |
|  Česká produkce. [kraken] 31.12.2013 |
| Zdravím tě Dane, uznávám, že nově vyrobený PAv není laciný, ale pokud chceš v podmínkách, které
vytvaří pro živnostníky náš stát a při dnešních cenách energií vyrobit něco za 10 tis. korun a
neprodělat na tom kalhoty, tak ti přeju hodně zdaru. Jen pro informaci, náklady na výrobu jednoho
vozíku jsou dnes 13000 kč. Zbytek pokrývá naklady na výrobu přípravků a forem. Takže vidina výdělku
je zatím v nedohlednu. S pozdravem Karel Krajanský [Karel Krajanský] 22.12.2008 |
| Karle Karle, kdyby byl za 10 tis., tak si ho koupím,protože za deset se dá sehnat hodně slušnej
originál, ale tenhle vyjde na 18500,-????myslím. Chápu,výroba je nákladná a náročná , ale
stejně..... [Dan] 17.12.2008 |
| to by mohla i jawa kvůli replikám [Timm] 14.12.2008 |
| Mna by len zaujimalo ,keby sa niekto z byvalej firmy Avia -Letnany zacal sudi ze im robia kopiu
vyrobku bez autorskeho prava ,ci by este vysudili nejake peniaze.....Ale Cina a Japonci maju jedno
spolocne , nic nevytvorili -len okopirovali a popripade zlepsili " to druhe nemyslim o
PAv-ovy". [jozef] 12.12.2008 |
|  Zdravím všechny příznivce PAvíků a posílám k nahlédnutí poslední kousek neasijské, ale rize české
produkce, tentokrát v černém kabátě. [Karel Krajanský] 12.12.2008 |
| To souhlasím, číňani se ,,bohužel" hodně lepší... [Karel] 18.11.2008 |
| Karel - to je samozřejmě pravda,potom se můžeme dohadovat o tom,kolik lidí v USA nebo v západní
evropě vůbec tušilo,co to ŠESTIDENNÍ je a jak to vypadá. A druhá věc - myslím,že je otázka pěti
let,kdy se čínani objeví v MOTO GP. [Monty] 17.11.2008 |
| Monty: Jenže čínský šmejdy nevyhrávají šestidenní , Jawy vyhrávali... [Karel] 17.11.2008 |
| no jo u motorek to tak bude ale dneska sem koukal na google.cz ve vyhledávači PAV 40 obrázy a
pořáxd pav za nějekejma choprama a byly odkazy na ty stranky německý dokonce i fracouzkský a pak
kde sou pavy?? jo ja sem vcera koupil dve 40 a torzo ČZ 250 sport za 4000 celkem dobry ne?? fotky
budou dneska vecir [jirka Blažek] 16.11.2008 |
| Pokud jde o vývozy a dovozy - při dnešní situaci je to skoro obráceně - nejlepší kousky do sbírky
českých motocyklů jsem si přivezl ze zahraničí.Průměrný Němec nebo Švéd daleko víc cení svoji DKW
nebo Husqvarnu než nějakej bolševickej šmejd(přiznejme si,že JAWY nebyly nikdy světovej hit,ale
západ se na ně díval podobně jako dneska my na čínský motorky,i když ve Světě Motorů psali něco
jinýho) Proto venku pořídíte 500 OHC,Libenáka nebo motokrosovou ČZ výhodněji a v lepším stavu
než u nás. [Monty] 14.11.2008 |
| josef,měl si vůbec někdy turecký vejfuk?jak můžeš takovou pitomost říct.sou stejně,né li víc
kvalitní jak češi,cenový rozdíl dělá pracovní síla.já je mám na své 350panele,jezdim co to dá,moc jí
ani pře sezonu nemeju,sezona pro mě končí souvislou vrstvou sněhu,výfuky tam mám dva roky a bez
problémů,a nemaj sebemenší kaz.tady kolegům co sem renovoval jawky,tak sem dával kupované přímo od
hadrávka,blbě tam šli,a drobné kázky tam na nich byly.Máš vůbec nějakou zkušenost že tady chytrácky
vyprávíš?poklesá tady věruhodnost informací,protože sem píšou i lidi co neví vůbec nic. [jaromir-noskov] 14.11.2008 |
| Čago tak koukam toto je nekonečná debata ja nemám problém s tím koupit Páva a s nějákým ziskem
prodat,ale aby zůstal v ČR a né aby šel někam k sousedům.Páv patří za Jawu nebo za ČZ a ne za
nějakou japonskou nebo jinou mrchu ahojda. [Dodo3] 14.11.2008 |
| Furt je lepšíc prodávat turecké výfuky ze kterých se loupe chrom,než vyvážet Pavy, díky monty,že je
nevyvážíš:-) [Josef] 14.11.2008 |
| Když ho koupím za 500, tak si ho nechám, protože jako každý veteránista ho chce pro sebe a né aby to
otočil. To je přesné překupnické jednání. [Karel] 14.11.2008 |
| monty,jaromir,karel---svata pravda!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!tak jsi to doma vyrobte sami a nebo kupte
za pivo v hospode a neknucte tady!!!brecouni,kdyz vam ho klidne nekdo da tak vy ho prodate za 500?
neprodate,budete chtit za nej co nejvic,logicke. penize potrebujem kazdy a kdo nato nema at to
nedela a nebo nekupuje!!bohuzel v dobrem takova je realita!!!! [1] 13.11.2008 |
| Teda chlapi sleduju tuhle debatu už několik dní a teď už mi to opravdu nedá, abych nepřišel se svou
kapkou do mlýna. Připadá mi to, že sem píšou dva tábory lidí. Jedni jsou takoví ti věční hospodští
rejpalové, kterým vše vadí a do všeho rádo by kvalifikovaně kecají. Při tom si nevidí ani na špičku
nosu, a uniklo jim, že doba kdy de dalo za 1500 kč koupit něco kloudného je dávno pryč. Pak sem píší
ti, kteří asi u toho piva sedí jen když odpočívají po práci, protože jinak většinu času jsou zalezlí
v dílnách a snaží se přivést na svět něco smysluplného, nebo se možná snaží se ziskem prodat
objeveného PAva. Pokud nechcete aby skončíl v zahraničí tak jděte třeba na brigádu a kupte si ho.
Hlavně přestaňte fňukat jak starý babky.PAv je prostě dnes už historické vozidlo, a u těch jak je
známo cena s přibývajícím letopočtem roste. Taky bych moc neplival na práci Montyho, protože díky
němu a jemu podobným lidem si možná udržíme ty svoje Jawky a Čízi v provozuschopném stavu, aby nám
toho PAva ještě pár roků potahaly. Karel [Karel Krajanský] 13.11.2008 |
| njn,nikdo si holt neuvědomuje že na výrobu věcí na starý moto,když se to vyrobí v pár ks sou velký
režie,velké riziko zaplatit xtisíc a pak prodávat díl po dílku,někde to skladoaat,strávit hodiny
prezentováním výrobku po netu atd,auto na burz taky nejezdí zadarmo atd to si tady spousta
jednodušších lidí neuvědomí.nikdy sem se epokoušel smlouvat cenu replikového dílu,protože sou v tom
náklady [jaromir-noskov] 13.11.2008 |
| Samozřejmě obchoduju,ale to,co prodávám,si taky vyrábím(nechám vyrábět).Na to ,abych někde scháněl
PAVy za pár šupek a potom je vozil po 10 burzách,než je jeden trhlej cizák koupí za balík nemám čas
ani náladu. A pochopte,že jsou věci,který někdo musí ve velkým vyrobit,a někdo jiný
prodat konečným spotřebitelům. Nebo si každej budete dělat ráfky,dráty,plastový věci... jen proto,že
existence obchodníků(slovo"překupník" nemám rád) je nemorální? Pro rohlíky a maso
si taky jezdíte do obchodu,ne do pekárny rovnou k peci nebo přímo na jatka.Nebo si raději koupíte
rovnou celou krávu,jen aby na tom neměl nemorální zisk obchodník? [Monty] 13.11.2008 |
| dozvim se to asi zejtra ale asi budu mít páva za 1500 [jirka Blažek] 13.11.2008 |
| Jak se to ty kur.vy šikmooké dozvěděli,že tu scháníme Pávy??? [Bohumil ,,Bohuš" Stejskal] 13.11.2008 |
| Monty : Mám spousty známejch co za PAva dali 1000 až 1500Kč. Myslím si,že je ta cena normální, ale
díky zmiňovaným vývozům a překupniíkům stoupá. Neobchoduješ taky z něčím??? [Josef] 13.11.2008 |
| neřešte t překupníci bohoužel jsou byly a budou jo a jinak v chotousicích hned u vchodu u toho
překupníka známej viděl světlo na jeho sidecar z roku 1930 a ten pitomec chtěl 2500 [jirka Blažek] 12.11.2008 |
| Josef - a nemáš pocit,že jsi vlastně toho původního majitele chtěl ošidit o 4500,- ?
Takhle dostal 6 000,- ,kdyby dal na tebe ,měl 15 stovek. [Monty] 12.11.2008 |
| Myslim, že vysoké ceny dělají lidé, co jsou ochotni je platit. Veteráni nepřibývají, zatímco zájem o
ně ano. Přeberte si to jak chcete a už prosím nekňučte. [Překupník Jája] 12.11.2008 |
| Měl jsem koupit PAva za 1500,ale nějakej překupník mu nabídl 6tis, tak jsem mu je dal,aby ho nechal
mě,má štěstí,že nevím kterej....Co tu vytvořit seznam překupníků a podvodníků,aby si na ně kamarádi
veteránisti dali bacha?????????? [Josef] 12.11.2008 |
| Vysoké ceny dělají překupníci!!!Kdyby je netahali z republiky,bylo by jich tu dost pro každého a
cena by logicky byla dole,že ano??? [Sam] 12.11.2008 |
| 10 kč to je drobná částka ale koupit páva vod nakyho děduly za 500 a obratem na burzu za 6000?? to
dělaj jen velký HOVADA [jirka Blažek] 11.11.2008 |
| nechapu ze si tady porad ztezujete.tak si ty veci nekupujte kdyz na to nemate penize.akorat tady
machrujete s velkejma recma.kdyz to vidim na burze chce se mi bl...jeden extrem za vsechny:chlap
ukecava montyho aby mu vec misto za 30Kc prodal za 20Kc.kdyz nemam prachy tak to nedelam ne? [Michal] 10.11.2008 |
| tohodle konkrétního člověka co je tlačí pryč z čr tochce najít,rozbít mu držku a páva mu
ukrást.zrovna páv je extrém dnešní doby.bedna s kolečnem z rudlu dnes u šrotových stavů začínající
na 6000!to je přeci extrém a pitomost.Ale není to jen chyba překupníků ale hlavně všech co páva za
vysokou cenu koupili.tím vlastně akceptujete jejich neustále předražování. [jaromir-noskov] 10.11.2008 |
| sou to pitomci ti překupníci bez nich by to bylo kráááááááásný [jirka Blažek] 10.11.2008 |
| To by mě zajímalo původ těch stránek pávů,proč jsou dolé odkazy psané česky!!!! vypadá to jako
reklamní matroš nějakého toho překupníka čágo [dodo3] 10.11.2008 |
| co nadelas das mu prez drzku a poslu te do basy ted je na to posrana doba P.S. omlouvam se za
sprosty slova [jirka Blažek] 09.11.2008 |
| Překupníkům bych sekal ruce. [Martas] 09.11.2008 |
| Tak mám pocit, že je u nich tolik zbastlenejch Pávu, že jich ani tolik není u nás v celý republice .
Oni tam tahali originály za hubičku a mi teď kupujeme předražené kopie z umělý hmoty......to jsme
dopadly.Je mi zle [Aleš] 09.11.2008 |
| JE TO PRAVDA, P.ŘEKUPNÍCI JE VOZÍ DO ZAHRANIČÍ A NEJSOU TU PAK ŽÁDNÉ. NESNÁŠÍM,KDYŽ VIDÍM PAVA TŘEBA
ZA GOLDWINGEM.......TO SE MI CHCE VZRACET [Jan] 29.10.2008 |
| Kdyby je kšeftaři nevozili za 15tis. do zahraničí,tak by jich tu bylo dost a nemusely by se sem
tahat čínský šmejdy. Teď jsem sehnal dva Pavy 40 a 41 v super stavu za 8tis oba. [Sam] 05.10.2008 |
| Pic lidi, originál je originál, ale dobrej nápad je ten podpěrnej stojánek. Většinou vidím Pávy jak
se někde válí. Chtělo by to nějakého šikulu, kterej by něco podobného vyráběl. Nevíte o někom? Co ty
na to Monty? :-D [Kero] 17.09.2008 |
| Má ten číňanský výrobce vozíků nějaké svoje stránky? Rád bych se mrknul na produkci. [RJ592] 12.03.2008 |
| Řekl bych , že je to dobrý nápad vyrábět Pava, alespoň více motorkářů co po něm touží si ho mohou
pořídit a ty originály se snad převážně dostanou k těm starším motrkám ke kterým patří. ten laminát
je k modernímu motocyklu lepší než plechový. [Mirek] 18.02.2008 |
| Dobrý den, koukám, že je kolem PAvů pěkná diskuze. Chtěl bych jen říct, že je lepší mít za motorkou
pěknou repliku, než nemít nic. Já se snažím vyrábět své PAvy věrně podle originálu, a s těmi z
Vietnamu nemám nic společného. Celý můj výrobek je vyrobený v České republice českýma rukama a za
český kapitál. I cena je vypočítaná pro českého zákazníka, ale za 800 kčs jako před 30-ti lety to
dneska opravdu nejde. Budete-li chtít, můžete si vše prohlédnout v Chotusicích na burze. Spozdravem
Karel Krajanský [Karel Krajanský] 16.02.2008 |
| mne sa paci ten stojan dobra vec to mali mat aj tie origos [tomas] 14.02.2008 |
| pan Langer chtěl jen zveřejnit, a podělit se o to, že PAVy vyráběj i jinde. Ale asi se splet. Škoda
času. [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 13.02.2008 |
| A nebude to třeba tím , že pan Langer nám chtěl doporučit kde sehnat repliku Pávíka, kdyby jste se
tak hloupě neptali třeba by vám ho prodal za tu prezentovanou cenu na svých stránkách jawamarkt.cz,
které jsou v němčině. A nebo si spletl server a chtěl to uveřejnit na stránkách
"veteranforum.DE" neříkám, že jeho činnost není záslužná určitě když se prokoušete těmi
německými popisky tak seženete něco co by se vám hodilo, ale k tomu tématu Pávů je pořád dostatek a
za 15 máte pořád ještě velice kvalitní a pěkný originál. A kdo nemůže sehnat ať svůj neúspěch
přičítá nechuti šáhnout více do kapsy. [FR26] 13.02.2008 |
| Vlastně by se to nemělo nazývat PAv, když je to z názvu přívěsný avia vozík. Měl by to být Pčv,
přívěsný čínský vozík :-) Osobně bych si koupil spíš českého pava, než tenhle bakelitový. [RJ592] 13.02.2008 |
| Takže jak na toto zareagovat? Chlapci operující ve Vietnamu si s ničím hlavu jistě nelámou. Znovu
opakuji. Toto není replika tak jak ji chápeme při renovaci. Toto je nový výrobek rozměrově shodný s
naším vozíkem PAv40. Je to ostuda, jinak to nelze nazvat. Lidé proberte se. Cena je jen jedním z
mnoha faktorů, které by nás při koupi měly zajímat. K dobré ceně se lze dopracovat i jinak než jen
výrobou v komunistických zemích, které neuznávají žádné mezinárodní normy. A jak je vidět,
zatím nemají žádného evropského distributora. Kdo se hlásí? [JB] 13.02.2008 |
| Konečně vám to natřel nevěřící Tomášové. Tak teď se vyjadřujte k patentu či užitnému vzoru, který
nějaký dálný východ vůbec nezajímá. To ještě za tu dobu nevíte ? Kdo na burze, co prodává repliky
má na to koupený patent. To mě ho ukažte. [Roman] 12.02.2008 |
| no ono jde o to, jestli užitný, nebo průmyslový vzor na PAV má někdo zaregistrovaný. Myslí, že ne,
jak říkám, ať si každej vyrábí co chce, nevim proč vám to vadí, (nebo možná vím) ale diskutovat o
tom už nechci. tady máte stránky a kupte si to nebo ne. Mě to je přeci fuk.
http://www.maxi-trailers.com/ [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 12.02.2008 |
| Pane Langer můžete mi prosím objasnit, proč když sem dáváte tuto fotografii a informaci nesdělíte
též pramen odkud čerpáte. Potom sdělíte "ONI" a teprve na přímý dotaz JB sdělíte, že
vietnamci. Nehledě na to, pokud se nejedná o licencovanou kopii tak nemůže být řeč o PAV ale jen a
pouze o přívěsném vozíku. Ještě k té ceně. Kolo s elektromotorem stojí v Číně okolo 2000 RMB tj v
přepočtu necelých 6000 Kč tak proč by měl malý přívěsný vozík mít cenu více než dvojnásobnou. Ona
totiž doprava v kontejnerech do Evropy není až zase tak drahá. [pmr] 12.02.2008 |
| Zdravím, pokud můžu tak mi to taky připadá spíše jako nějaký marketingový průzkum (i když jsem za
tuto informaci vděčný). Čínan dnes dělá celého minibika za cenu okolo 3.000,- Větší motocrossy s
obsahem 110-150 ccm, nebo čtyřkolky dělá kolem 15-20.000,- a to jsou prosím ceny za které se to
prodává u nás! Tak proč by kus plastu s kolečkem měl číňan prodávat za 12-17.000,- To už je spíš
cena nějakého "vychytralého" prodejce jenž by na tom chtěl rychle zbohatnout. Jinak zda
by si tuto "repliku" někdo koupil záleží jen a jen na každém z nás. Každý kdo je
svéprávný se umí sám rozhodnout co za své peníze koupí. [Lukáš] 12.02.2008 |
| Pánové takže z toho pořád vychází originál klidně i za 7 000 kč protože je to pořád o polovinu
levnější než ta replika. jednoduchý počet co. A jsou pořád, loni jsem jednoho úplně
komplet s kartou koupil za 1000kč a to jsem tomu majiteli musel ty peníze nutit protože mi to bylo
hloupé on to měl asi 25 let na půdě a ani by si sám nevzpoměl že to ještě má. Ale to byla náhoda,
že jsem to tam objevil. [Mirek] 12.02.2008 |
|  A je to tu zase. Mně repliky nevadí, naopak. Ale toto není ani replika ani retro styl. Retoro
styl je designová inspirace, ne kopie. Replika je zase přesná kopie. Toto je pro evropana levná
náhražka originálu, nebo pro asiata užitná věc pro jejich země zaplavené motocykly. S nápisem PAv to
bude ostuda, bez nápisu také. Na fotografii máte to čemu já fandím. Má to myšlenku, styl
i moderní design. [JB] 12.02.2008 |
| pane Langere: Tomu o čem tu píšete se krásně česky říká reminiscence. V tomto duchu vznikal třeba
New Pionýr ( http://www.jawa.eu/novinky/new-pionyr.html ). Co si kdo myslí o naroubování moderních
technologických možností na původní ověřený výrobek je jedna věc, ale že někdo ukradne, pozmění a
prodává dál průmyslové vlastnictví druhého je nejen neetické, ale podle naši legislativy i trestné.
Ale jak jsem na tomto foru psal x-krát, ať si každý dělá co chce a co umí. Nechci vietnamskému
obchodníkovi jeho poklad hanět, nicméně bych se hanbou propadl, kdybych ho měl zapojit za svoji
motorku. [JzK] 12.02.2008 |
| pro J.B. no jestli vám vadí, že někdo dělá repliky, tak to vás upřímně lituju. Můžete ject na první
burzu co je a začít to stánek po stánku těm výrobcům a prodejcům vyčítat. Nebo se s nima pouštět do
debaty proč dělaj repliky. A já si myslím opak, zeptejte se profidesignéra, co je trendem. trendem
je vracet se ke starým věcem. Jak v módě, tak v nábytku, atd, atd. jestli jste byl třeba někdy v
Ikee, tak můžete vydět nábytek, který je designově dělán podle 70 let. No trochu jsem odbočil, ale
co. [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 12.02.2008 |
| Tak vida,podáte yajímavou informaci,a hned se stanete průmzslovým špionem.mě je teda volný co
vyrábí,at yačnou dělat třeba 500ohc pod 90000 a rád si ho koupim :-) [jaromir] 12.02.2008 |
| Nemohu říci, že by mi to vadilo nějak zásadně, ale vadí mi to. Nechápu proč v roce 2008 má někdo
potřebu kopírovat 40 let starý výrobek. Zeptejte se jakéhokoli slušného konstruktéra či designéra
zda by s tímto souhlasil. Historie má zůstat historií a výrobky současné mají odpovídat současnosti.
Když už má někdo tu sílu spustit výrobu, proč se odkazuje na pouhé kopírování. Koukněte třeba na
vozíky Uni-go. Vidíte ten generační odstup? Druhá věc, která mi vadí, je, že ten vozík nemá
jméno, výrobce atd. Už jste někdy viděl výrobek beze jména? [JB] 12.02.2008 |
|  další [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 12.02.2008 |
|  další [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 12.02.2008 |
|  ježiš já nevim, vy mě přijdete, že vám to vadí, nebo co. No většinou když někdo něco vyrábí, tak má
cíle. Nevim jak vy. Slovo ONI používám, protože nevim, kdo to je, jen vim, že to dělaj
Vietnamci. ONI - VIETNAMCI. Nevim o tom, že by někdo sondoval trh, vim, že je vyráběj a prodávaj.
Prostě jsem to tu chtěl jn zveřejnit. Nic víc, nic míň. howk. [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 12.02.2008 |
| Nemám rád to "oni". Kdo oni? Musí to být nějaká firma, která má nějaký program a nějaké
cíle. [JB] 12.02.2008 |
| oni ten trh tady vůbec nesondujou, já na to prostě narazil. Dělaj ho už přes 7 měsíců a nikam k nám
se necpou. Aspoň jsem to tu nikde neviděl. Prostě ho dělaj a prodávaj ho po světě. Oni nemají
homologace, stejně jako pan Krajanský. Nikdo to u nás asi prodávat nechce. Nebo mají homologace,
ale třeba ne pro EU, fakt nevim. Kdo chce ať si repliku koupí, je to každýho věc. Nedělejte z toho
drama. Repliky se dělaj snad úplně všeho. [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 11.02.2008 |
| Někdo to ale musí od nás organizovat. Nebo snad myslíte, že si to celé zorganizovali sami číňané či
kdo? Proč by se někdo snažil obejít homologace? Z toho usuzuji, že jde zatím o sondování trhu.
Drohovýroba pana Krajanského je něco jiného. Doufám, že se nemýlím. [JB] 11.02.2008 |
| nikdo za tím nestojí. Jak nakupuji, tak se o to s vámi dělím. Prostě takhle to je, dělaj ho. dělaj i
další origo přívěsný vozíky za skútr Lamberta. Nikdo nic nesonduje. Druhovýroba v ČR už běží. Dělá
ho pan Krajanský. viz níže [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 11.02.2008 |
| Může mi někdo říci, kdo za tímto stojí? To tu sondujete možnost druhovýroby? [JB] 11.02.2008 |
| problém je, že když si dáte za motorku origo PAVa a vysekáte se s ním, a budete mít to ne/štěstí, že
se vám něco stane, tak se nic neděje. Ale pokud budete mít PAVa neorigo a tak už se bude zkoumat,
kde se na silnici vzala ta věc, co nemá homologaci, číslo rámu, techničák, nemá zasebou státní
zkušebnu, atd, atd. A pak nastane někde pěknej malér !!!!!!!!! a to nemluvim, pokud se to stane
někde např. v Německu, Rakousku, atd. [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 11.02.2008 |
| No potom, proč by ne? ceny původních pávů se pomalu ale jistě této hranici taky blíží,a pokud to má
kvalitu,má to šanci uspět.mě naštestí páva z kovošrotu přines kamarád,stál mě 500 a repas1000.a
jinak pomatuju jak sem si 2 roky zpátky nad inzercí řikal že pávy za 4sou předražený.A ted kupte
páva pod 6000...je to modní výstřelek,ten zájem zase opadne. [jaromír] 11.02.2008 |
| no Cena je od 12 do 17 tis. Záleží na barvě a na doplňcích. Je to nějakej speciální těžší plast (rám
samozřejmě železný) a kvalitově to vypadá opravdu velice dobře. [Petr Langer - JAWAmarkt.cz] 11.02.2008 |
| cože,dálný východ začal tvořit pavy?zasypte nás podrobnostmi,jaká je kvalita
zpracování,materiál,rozdíly s originálem a samozřejně i cena.
díky Dvořák [jaromír] 11.02.2008 |
|
|