MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301957 příspěvků |7293 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 75 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory, stabilní motory a os | Diskusní téma 18.9.2019 16:24  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Stabilák


 Pozná někdo tenhle stabilák?    [Pavel]   27.10.2015     Přidat odpověď  
Odpověď  Jedná se o adresu původního majitele. Pokud to vadí, pokusím se příspěvek smazat.    [Jan Pichlík]   29.06.2019
Odpověď  Zalez provokatére!    [Jiří]   28.06.2019
Odpověď  Proč ta adresa?    [VolteANO]   27.06.2019
Odpověď  Předchozí příspěvek beru zpět, toto číslo mít může a dokonce i má. Rok 1929, majitel Josef Pešek, Podlesí č. 1, Chotěboř.    [Jan Pichlík]   17.06.2019
Odpověď  Číslo 6857 mít nemůže, jelikož tak vysoké číslo už tento typ neměl. Leda by se jednalo o přeražené číslo.    [Jan Pichlík]   02.12.2018
Odpověď  Ten karburátor není na motor Slavia, ale Moravia 4 HP. Jsou v nich rozdíly.    [Jan Pichlík]   31.10.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další fotka postrku    [wlk]   20.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Neznáte někdo typ tohodle samochodného postřikovače? Motor je jako ten z pf-ky, čerpadlo sigma. Zajímací samohyb.    [wlk]   20.04.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ta Slavia je 3HP v.č. 6857, nemáte někdo na prodej chybějící díly? Mám k němu tento karburátor. Má širší přírubu a aretaci šroubu plíškem z boku. Je to nějaké starší provedení? Běžně je vidět,že mají přírubu rovnou a aretaci v nálitku.    [Pavel]   05.04.2016
Odpověď  Jaké je prosím první provedení slávije?
Děkuji    [Rosťa]   31.12.2015
Odpověď  A byl by kontakt?    [Jan Pichlík]   02.12.2015
Odpověď  Slavii 4-5k mám kompletní funkční před renovací, pokud by někdo měl zájem tak bych ho i prodal.    [fialka]   02.12.2015
Odpověď  taky bych měl zájem o bližší popis. mám tu jednu s výrobním číslem do 1000, má nalejvání oleje z druhé strany a nemá mazání ventilů, brnkací kotouč je bez pojistky proti naběhnutí brnkací páky, je na nízkém podvozku s vodní pumpou ve výklenku nádrže. bylo něco mezi těmito prvními motory typově ještě něco staršího a olišnějšího ?    [asdfg]   30.10.2015
Odpověď  Jaké je první provedení motoru slavia?Je nějaká fotka?
Děkuji    [Rosťa]   30.10.2015
Odpověď  Díky za identifikaci.    [Pavel K.]   30.10.2015
Odpověď  Abych se vyjádřil úplně přesně-starší typ jsem myslel tím, že je to s nerozebíratelnou hlavou. Ale pokud to budu brát z pohledu typu s brnkacím magnetem a současně nerozebíratelnou hlavou, tak je to mladší typ, 3. provedení od počátku sériové výroby.    [Jan Pichlík]   28.10.2015
Odpověď  já bych řekl, že je to mladší typ - je vidět, že stěna pod deklem skříně je zblitá od oleje, takže bych to viděl na nalejvací/kontrolní šroub oleje    [asdfgh]   28.10.2015
Odpověď  Je to opravdu Slavie, starší typ.    [Jan Pichlík]   28.10.2015
Odpověď  torzo slávie, nejspíš 4 Hp    [ASDFG]   28.10.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna fotka    [Pavel]   27.10.2015
 Přidat odpověď   (20) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006