MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 304772 příspěvků |7422 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 96 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotokola a malé motocykly do r | Diskusní téma 31.3.2020 01:52  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Půdní fréza, je to motor z HOLANĎANA 98 ?


 Dobrý den, tohle jsem našel ve vinohradě v šopě a chci se vás zeptat jestli
jste se tím někdo nesetkal. Originál výrobek to asi nebude ikdyž veškeré sváry
jsou velmi profesionální. Nevím jestli to má nějakou cenu jako celek, ale myslím, že alespoň motor by mohl mít nějakou cenu. Motor má startovací páku na pravé straně.
Byl bych Vám opravdu velice vděčný za jakékoliv informace. Motor by měl být
funkční.Číslo motoru je 34534 ale je vyraženo jak na bloku tak i p.kartru nevím proč. (fotek mám dost,můžu poslat e-mailem)
Děkuji za jakoukoliv odpověď s pozdravem David    [Motor98Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Přátelé rozhodl jsem se, že si nechám tuto půdní frézu jako památku. Až bude čas, pokusím se o zprovoznění. Zkusím sní nakypřit alespoň jeden řádek. Pak stroj zakonzervuji a nechám ho pro budoucí generace. V roce 3000 to bude ohromná záhada.    [Motor98]   19.02.2012
Odpověď  Záleží co kdo z nás považuje za málo peněz, na aukru se prodávají tyto motory cca mezi 2-3 tisíci, což také není zrovna cena šrotu.    [Pavel]   18.02.2012
Odpověď  Osobně bych si to nechal jako celek(pokud je to po dědovi),za motor opravdu moc nedostaneš.Pouze v případě,že bych měl zbytek motorky,to vrátil zpět na původní místo.    [Undatra]   18.02.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přikládám foto běžných karterů. Motor je zajímavý pro někoho, kdo má v oblibě tyto drobné odlišnosti.    [Pavel]   17.02.2012
Odpověď  Výrobní čísla jsou vyražena dodatečně jak jsem předpokládal, zřejmě výměna karterů někdy v poválečném období.    [Pavel]   17.02.2012
Odpověď  René má kus pravdy a určitě to není motor za pár stovek, ikdyž to vzácnost není.
Kdybys dal tu fotku na i-veteran, byl bys určitě chytřejší.    [Honza l]   09.02.2012
Odpověď  Chacha Davide,cos čekal, i kdyby to nějakou cenu mělo, tak ti to tady ti chytrolíni poplivou    [René]   09.02.2012
Odpověď  nejrozumejsi bude nechat motor namontovany na freze nekde v kulne v rohu lezet,stejne nema zadnou cenu maximalne par stovek    [radek]   08.02.2012
Odpověď  Rozíl je pod nálitky pod válcem , tento motor ničím takovým vyjímečný není.Pro vás bohužel takže výdělek na tom nebude nic extra ;)    [CZták]   08.02.2012
Odpověď  To [Pavel] : Jak mám chápat, ten rozdíl ve tvaru odlitku? A ty čísla jsou proč tedy tam kde jsou? Může mít motor nějakou zajímavou cenu?    [Motor98]   07.02.2012
Odpověď  tak tento motor neni nic vyjimecneho rok vyroby 1939 vyribeno cca 3500ks    [Lubos]   07.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady je ještě na bloku. Obě čísla souhlasí. Zajímalo by mě jakou má tento motor cenu, jestli se vyplatí ho demontovat a někomu prodat za pár stovek nebo ho raději nechat namontovaný na fréze jako památku na dědu a ukázku lidské vynalézavosti z dob kdy nebyli žádné Vari a rotovatory ale jen motyky:)    [Motor98] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady jsou ty čísla, jedno je na pravem kartru a druhe je na bloku, jěště by mělo být výrobní číslo na uchytech bloku ale to sem nevyfotil (nevěděl jsem,že tam je když jsem to fotil).    [Motor98] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2012
Odpověď  Můžeš sem dát fotku výrobního čísla na bloku? Podle tvaru odlitku pravého karteru pod válcem se jedná o kartery lité do písku asi pro ND? Objevují se spíše vyjímečně a většinou nemají vyraženo původní v.č.    [Pavel]   07.02.2012
Odpověď  Tak tady se opravdu nejedná o startovací páku na pravé straně, ale o průběžný hřídel šlapek.    [Lada]   06.02.2012
Odpověď  Podle výrobního čísla a pravého víka to bude normální stovka se šlapkama z roku 1939    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak sem zkusím dát i fotku druhé strany snad to bude jasnější.    [Motor98] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2012
Odpověď  Pozor to není Holandan ale obyčejná šlapátková verze.Kde je doraz startovací páky.
3koda že to není vidět z druhé strany.    [Petr]   06.02.2012
Odpověď  Je-li startpáka napravo, tak pravý holanďan.    [Lada]   04.02.2012
 Přidat odpověď   (19) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006