MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302197 příspěvků |7310 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 77 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly ČZ 125/150 | Diskusní téma 14.10.2019 18:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Ahoj,lidi.Co řeknete na tohle? :-)    [Jirka.PLZEN]   23.06.2007     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Historia.    [M.]   22.11.2009
Odpověď  Vysvetlenie. Aj toto MONOMOTO je veterán a patrí to teda aj sem, nie je to žiadne zlátanina. Vzniklo to v Taliansku má to motor MV Agusta 60 ccm , a zaujímavú históriu.    [M.]   20.11.2009
Odpověď  Ahor Rosťo, nechtěl bys mě to video poslat? t.pich@seznam.cz    [Tomáš]   10.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  A to by v tom bol čert, aby sa to nedalo použiť na vojenské účely, v tomto prípade ako obojživelník.    [M.]   09.03.2009
Odpověď  Jen bych na tom nechtěl měnit pneumatiku v případě defektu někde uprostřed ničeho...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  07.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to replika monocykla, ktorý je vystavený v múzeu v Sinsheim v Nemecku. Konštruktérom bol Erich Edison - Puton z Paríža okolo roku 1910. Použil motor De Doin objemu 150 ccm.
aj tento nápad sa dočkal "znovuobjavenia".    [M.]   07.03.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na tomto monokole se dá jezdit,mám to natočené na videu a majitel bývá vidět na srazech - převážně na Moravě. Ale na Jirkovém - tak to bych tedy chtěl vidět!    [Rosťa]   12.10.2008
Odpověď  je to trapné, melo by se to smazat.    [sobolman]   10.06.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto sa na tom jazdí.    [M.]   10.06.2008
Odpověď  neco podobnyho jsem videl v budejicich v muzeu veteranu    [kozak]   10.06.2008
Odpověď  je to hustota fakt mazec na tom bych se chtel projet    [peca]   27.10.2007
Odpověď  To kolo se točí? :-))) Přece vůbec nemá proč.    [Jacques]   22.08.2007
Odpověď  nejsem jiři z plzně zdarec jiři    [jiri]   22.08.2007
Odpověď  jacgues to bych chtěl vidět jak to uděláš za 48 hodin to bych chtěl vidět bys nedokázal ani aby se ti točilo to kolo    [mmm]   21.08.2007
Odpověď  A už je to tu zase! :-)    [Jacques]   21.08.2007
Odpověď  tohleto dal dohromady jo umělec všechna čest je to machr    [jiri]   21.08.2007
Odpověď  Kravina je sem dát takovou fotku a napsat jen - "co tomu říkáte?" Tak jsem Ti odpověděl...Slátanina to je a sem to nepatří.    [Jacques]   23.07.2007
Odpověď  heheh.....bol by som zvedavy kolko by opravoval defekt keby niekde pichnul......pripada mi to tak, ze kym by dostal koleso z ramu tak by musel uplne vsetko vymontovat...    [boro]   17.07.2007
Odpověď  Chlapi to je hezká recese, zajímavý.. Koukněte třeba na tlumiče, který jsou za horní oka napevno na rám a za spodní oka napevno na motor, který je napevno na rám.. Jaký by tam asi měly význam.. ;-)
Jinak si s tim někdo z nudy dal docela práci..    [Radek]   16.07.2007
Odpověď  Kdo je Jacques? Za 48 hodin:))) Plácáš kraviny...    [jirka]   15.07.2007
Odpověď  A co jako? Z mého pohledu slátanina, kterou bych spíchnul za 48hod.Možná nám napiš jak to vzniklo,a také kdy,a jestli se natom dá jezdit....Zduř.    [Jacques]   12.07.2007
Odpověď  Monocykl je úplně něco jiného- právě proto, že se sedí vevnitř v kole a těžiště je co nejníž. I tak jsou ale problémy s reakcemi při zrychlování a brždění- celé ústrojí se samozřejmě natáčí dopředu- dozadu a při pořádném brzdném výkonu by se začalo otáčet i s "pilotem" kolem dokola :-)
Na tohle by se ani nedalo vylézt- vždyť to má sedlo až za kolem. Podle mě si to vyrobil nějaký šikula jako dekoraci.    [Petr Kropáček ml.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.07.2007
Odpověď  Bafy, a odkial vieš že je to český kutil, veď je tam motor MV AGUSTA ( nespomínam si že sa robil v Čechách, ak áno pouč ma), a tieto "zázraky" sa vyrábali už dávno,a dokonca jeden z prvých pokusov v replike vyrobil aj jeden český nadšenec ( so sedadlom vo vnútry) a navštevuje s ním s úspechom veteránske akcie. Videl som to v múzeu v Nemecku - nazvali to MONOCYKEL a tam je to celkový hit, samozrejme v modernom prevedení, a sú na to hrdy možno ako na HD.    [M.]   12.07.2007
Odpověď  Tak něco podobného bylo před pár měsíci v TV. Nějaký chlápek v Americe tyto stroje staví, ale má sedlo uvnitř (sedí jakoby v kole). A je neuvěřitelné, že se na tom dá jezdit !!! V TV dokonce na tom dělali nějaký rekord. Tak tam se asi inspiroval i dotyčný český kutil :o)    [Pepa-Bafy]   12.07.2007
Odpověď  Nemáš víc fotek toho stroje? Pošli na zak-mail@volny.cz    [vobo]   11.07.2007
Odpověď  úžasnej stroj! to je unikum! :-D    [alfaid]   10.07.2007
Odpověď  Tak to dělal asi nějakej šikovnej domácí kutil :-D    [Kaslik]   02.07.2007
Odpověď  A to je jako co???! :-o    [Koszuteq]   30.06.2007
Odpověď  tak tohle je fakt mazec    [the]   25.06.2007
Odpověď  heheh na tom by som neriskoval ani len rozbeh, skoda stroja keby sa na tom niekto vysypal. Ak sa na tom niekomu podari normalne jazdit, tak toho dotycneho prosim nakolenach nech to natoci rad by som to videl    [boro]   23.06.2007
 Přidat odpověď   (30) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006