MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301242 příspěvků |7255 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 65 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 19.7.2019 08:53  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

renovovat či ne?


 Dostal jsem tohoto péráka - má výrobní číslo do 2000. Je po jediném majiteli, nepůvodní světlo, spínačka - je tam 10A, sedlo - originál jsem dostal k péráku
jinak je původní a přemýšlím zda komplet renovovat nebo zachovat původní stav - jsou však špatné chromy - nádrž a řídítka - pokud bych toto řešil, tak by se to asi s původním stavem tlouklo, co vy na to?    [jura] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  hele Kriz, to co je pro tebe hnus muze byt pro dalsich x lidi krasny. takze tu nevykrikuj prihlouply nazory, prihloupleho pisatele. vypadas tu potom jako prerzely hnus bez patiny :)    [anonym]   19.03.2010
Odpověď  Nevím,jestli je tohle patina,ale je to hnus...z toho žádná krása péráka nekouká...Tohle je přezrálé na renovaci...    [kriz]   19.03.2010
Odpověď  renovaci pod 50 neuděláš aby za něco stála, podle svého vkusu rozhodni jestli chceš renovovat nebo se ti víc líbí patina    [Mirek]   19.03.2010
Odpověď  Bohužel to magnet není, je to pouze bakelitový vršek bez vnitřností a bez ampermetru, měl jsem to jen ma zalepení díry v nádrži.    [Ladic]   19.03.2010
Odpověď  Ladici - má Tvůj pérák magnet, nebo dynamo? Podle spínací skříňky by to měl být model bez baterie a rozsah stupnice na bakelitové spínačce v tomto provedení bývat tuším +-3A.    [JzK]   19.03.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  co třeba tohle    [Ladic]   19.03.2010
Odpověď  Nemáš fotku toho origa sedla?
Dík    [Martin]   19.03.2010
Odpověď  Renovovanejch leštěnců je mraky ,taková volezlá motorka vzbudí více pozornosti a navíc už je tu doba kdy origo motorky dohánějí v ceně ty chromovaný replikanty nehledě nato že časem bude originál dražší, jediná nevýhoda je že žádnou ženskou na orezlinu nezbalíš :))) ale nato už jsou jiný triky :))))    [Ladic]   19.03.2010
Odpověď  Já bych ho ani neumýval =)    [Petr]   19.03.2010
Odpověď  Pokud tě uspokojí pohled na tvojí motorku v tomto stavu tak nerenovuj anebo pokud si doma neotevíráš muzeum.Souhlasím pokud nechceš dát do renovace 50000kč jak zde bylo psáno ani to nerozebírej jinak k názorům péráka v původním stavu uvidíte ve většině muzejních expozicích.    [milda]   02.01.2010
Odpověď  ja bych vzal lak tempem a uvidis jak bude vypadat chromy bych udelal novi a bylo by to pripadne generalka motoru pokud nepojede ale jesly se toci tak musi jit. pokud v nem byl olej    [pichtlista]   02.01.2010
Odpověď  zkouším sehnat pěknou patinovou nádrž FJ - to asi hodně rozhodne o renovaci či nerenovaci - málo platné - nádrž dělá hodně na vzhledu, můj stroj má i na předním blatníku štítek prodejce, tacho VDO, po 50 letech se neztratila ani původní sedla    [jura]   02.01.2010
Odpověď  To jura: môj mail:ludika@nextra.sk ,napis prosim o čo bi si mal zaujem.    [xx]   01.01.2010
Odpověď  pokud maš 50.000kč tak renovuj za min to pořadně neudělaš.    [petr]   01.01.2010
Odpověď  pro xx: spínačku jsem ochoten za něco vyměnit - ozvi se na mail
pro všechny: zbývající díly (mimo orig. světla)již mám
nosič - s dlouhými vzpěrami - patří na to?
doklady - již pérácké mám, na ježdění do práce mám jiné stroje
ty chromy jsou opravdu špatné, znak FJ na nádrži je špatně čitelný    [jura]   01.01.2010
Odpověď  nuj nazor nerenovovat pokud je motor v haji zgeneralkovat ale vnejsek nechat tak jak je. zadny lesteni a podobny blbiny. machrovina je kdyz funguje jak ma a pritom vypada jako veteran. lestenek je sposta, puvodnich uz tolik ne. a lestenku z toho muzes udelat vzdycky, starou patinu z lestenky uz ne. orzely ramecek, puvodni sedlo a spinacku sezenes. vic asi netreba. nosic neni podminka a az na nej narazis muzes ho tam jen dodat. tu 10A spinacku zkus vymenit v sekci Jawa 500 OHC mela by byt z ni.    [anonym]   01.01.2010
Odpověď  Chtělo by to fotku po umytí a očištění. Takhle těžko soudit, i když se spíše přikláním k nerenovaci.    [tomm] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2010
Odpověď  Nerenovovat! Rád vidí péráka s origo barvou. Větší cenu má v tomto stavu, než zrenovovaný...tech jsou plné veteránské výstavy. Není nad dobovou patinu.    [jelen]   01.01.2010
Odpověď  Zdravim Vas Juro, jestli mohu rad Vam nabidnu sve sluzby chromovani včetne medeni pro ukazku wwww.jt-leko.cz spozdravem Taraba    [jarda]   01.01.2010
Odpověď  já mám stroj v původním stavu a blatníky nic moc, pokud bys ty tvoje a některé díly chtěl renovovat , přijde mi škoda je opísovat a lakovat, tak bych je s tebou vyměnil za moje plech zdravý, všecko OK, jen omšelejší barva, za ty tvý v původním laku, samozřejmě bych ti přidal nějaký věci co potřebuješ a co ti chybí (sedlo, nosič, atd...) případně doplatil. Měl bych pak svou motorku v původní barvě celou. případně napiš. pokud nic tak se nic neděje. i tak hodně zdaru v renovaci, máš pěkný kousek do začátku.    [Libor]   01.01.2010
Odpověď  Ono záleží,jestli je na papírech a bude sloužit jako dopravní prostředek do práce,tak po tzv. šťětcové generálce za pár korun máš vystaráno.ALE jestli to chceš stavět na veteránský značky a chceš aby to byl krasavec,tak to stojí hafo peněz-práce a nervů.Základ máš slušný a je to jen na tobě.Každopádně gratuluji,nenech se odradit, hodně zdaru a ať ti to šlape v jakékoliv podobě.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2009
Odpověď  To jura:no ja by som istotne renovoval,tie nepôvodne diely tam nevyzeraju dobre,dáš novú farbu,chromy,všetky ostatné detajli a hned bude vyzerat lepsie.PS:o tu 10A spínačku by som mal zaujem,keby si ju chcel predat alebo vymenit za ine diely daj vedet.    [xx]   31.12.2009
Odpověď  Já bych šel do renovace. Všechny chromy jsou velmi špatné a některé díly chybí. Pokud je dokoupíš budou mít jinou patinu (nosič, kryt karburátoru, sedlo). Počítej, že to ale bude stát dost peněz. Typnu tak kolem 20 000 Kč.    [Mirda444]   31.12.2009
 Přidat odpověď   (23) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006