 Dostal jsem tohoto péráka - má výrobní číslo do 2000. Je po jediném majiteli, nepůvodní světlo,
spínačka - je tam 10A, sedlo - originál jsem dostal k péráku jinak je původní a přemýšlím zda
komplet renovovat nebo zachovat původní stav - jsou však špatné chromy - nádrž a řídítka - pokud
bych toto řešil, tak by se to asi s původním stavem tlouklo, co vy na to? [jura] 31.12.2009 Přidat odpověď |
| hele Kriz, to co je pro tebe hnus muze byt pro dalsich x lidi krasny. takze tu nevykrikuj prihlouply
nazory, prihloupleho pisatele. vypadas tu potom jako prerzely hnus bez patiny :) [anonym] 19.03.2010 |
| Nevím,jestli je tohle patina,ale je to hnus...z toho žádná krása péráka nekouká...Tohle je přezrálé
na renovaci... [kriz] 19.03.2010 |
| renovaci pod 50 neuděláš aby za něco stála, podle svého vkusu rozhodni jestli chceš renovovat nebo
se ti víc líbí patina [Mirek] 19.03.2010 |
| Bohužel to magnet není, je to pouze bakelitový vršek bez vnitřností a bez ampermetru, měl jsem to
jen ma zalepení díry v nádrži. [Ladic] 19.03.2010 |
| Ladici - má Tvůj pérák magnet, nebo dynamo? Podle spínací skříňky by to měl být model bez baterie a
rozsah stupnice na bakelitové spínačce v tomto provedení bývat tuším +-3A. [JzK] 19.03.2010 |
|  co třeba tohle [Ladic] 19.03.2010 |
| Nemáš fotku toho origa sedla? Dík [Martin] 19.03.2010 |
| Renovovanejch leštěnců je mraky ,taková volezlá motorka vzbudí více pozornosti a navíc už je tu doba
kdy origo motorky dohánějí v ceně ty chromovaný replikanty nehledě nato že časem bude originál
dražší, jediná nevýhoda je že žádnou ženskou na orezlinu nezbalíš :))) ale nato už jsou jiný triky
:)))) [Ladic] 19.03.2010 |
| Já bych ho ani neumýval =) [Petr] 19.03.2010 |
| Pokud tě uspokojí pohled na tvojí motorku v tomto stavu tak nerenovuj anebo pokud si doma neotevíráš
muzeum.Souhlasím pokud nechceš dát do renovace 50000kč jak zde bylo psáno ani to nerozebírej jinak k
názorům péráka v původním stavu uvidíte ve většině muzejních expozicích. [milda] 02.01.2010 |
| ja bych vzal lak tempem a uvidis jak bude vypadat chromy bych udelal novi a bylo by to pripadne
generalka motoru pokud nepojede ale jesly se toci tak musi jit. pokud v nem byl olej [pichtlista] 02.01.2010 |
| zkouším sehnat pěknou patinovou nádrž FJ - to asi hodně rozhodne o renovaci či nerenovaci - málo
platné - nádrž dělá hodně na vzhledu, můj stroj má i na předním blatníku štítek prodejce, tacho VDO,
po 50 letech se neztratila ani původní sedla [jura] 02.01.2010 |
| To jura: môj mail:ludika@nextra.sk ,napis prosim o čo bi si mal zaujem. [xx] 01.01.2010 |
| pokud maš 50.000kč tak renovuj za min to pořadně neudělaš. [petr] 01.01.2010 |
| pro xx: spínačku jsem ochoten za něco vyměnit - ozvi se na mail pro všechny: zbývající díly
(mimo orig. světla)již mám nosič - s dlouhými vzpěrami - patří na to? doklady - již
pérácké mám, na ježdění do práce mám jiné stroje ty chromy jsou opravdu špatné, znak FJ na
nádrži je špatně čitelný [jura] 01.01.2010 |
| nuj nazor nerenovovat pokud je motor v haji zgeneralkovat ale vnejsek nechat tak
jak je. zadny lesteni a podobny blbiny. machrovina je kdyz funguje jak ma a pritom vypada jako
veteran. lestenek je sposta, puvodnich uz tolik ne. a lestenku z toho muzes udelat vzdycky, starou
patinu z lestenky uz ne. orzely ramecek, puvodni sedlo a spinacku sezenes. vic asi netreba. nosic
neni podminka a az na nej narazis muzes ho tam jen dodat. tu 10A spinacku zkus vymenit v sekci Jawa
500 OHC mela by byt z ni. [anonym] 01.01.2010 |
| Chtělo by to fotku po umytí a očištění. Takhle těžko soudit, i když se spíše přikláním k nerenovaci. [tomm] 01.01.2010 |
| Nerenovovat! Rád vidí péráka s origo barvou. Větší cenu má v tomto stavu, než zrenovovaný...tech
jsou plné veteránské výstavy. Není nad dobovou patinu. [jelen] 01.01.2010 |
| Zdravim Vas Juro, jestli mohu rad Vam nabidnu sve sluzby chromovani včetne medeni pro ukazku
wwww.jt-leko.cz spozdravem Taraba [jarda] 01.01.2010 |
| já mám stroj v původním stavu a blatníky nic moc, pokud bys ty tvoje a některé díly chtěl renovovat
, přijde mi škoda je opísovat a lakovat, tak bych je s tebou vyměnil za moje plech zdravý, všecko
OK, jen omšelejší barva, za ty tvý v původním laku, samozřejmě bych ti přidal nějaký věci co
potřebuješ a co ti chybí (sedlo, nosič, atd...) případně doplatil. Měl bych pak svou motorku v
původní barvě celou. případně napiš. pokud nic tak se nic neděje. i tak hodně zdaru v renovaci, máš
pěkný kousek do začátku. [Libor] 01.01.2010 |
| Ono záleží,jestli je na papírech a bude sloužit jako dopravní prostředek do práce,tak po tzv.
šťětcové generálce za pár korun máš vystaráno.ALE jestli to chceš stavět na veteránský značky a
chceš aby to byl krasavec,tak to stojí hafo peněz-práce a nervů.Základ máš slušný a je to jen na
tobě.Každopádně gratuluji,nenech se odradit, hodně zdaru a ať ti to šlape v jakékoliv podobě. [skvarek] 31.12.2009 |
| To jura:no ja by som istotne renovoval,tie nepôvodne diely tam nevyzeraju dobre,dáš novú
farbu,chromy,všetky ostatné detajli a hned bude vyzerat lepsie.PS:o tu 10A spínačku by som mal
zaujem,keby si ju chcel predat alebo vymenit za ine diely daj vedet. [xx] 31.12.2009 |
| Já bych šel do renovace. Všechny chromy jsou velmi špatné a některé díly chybí. Pokud je dokoupíš
budou mít jinou patinu (nosič, kryt karburátoru, sedlo). Počítej, že to ale bude stát dost peněz.
Typnu tak kolem 20 000 Kč. [Mirda444] 31.12.2009 |
|
|