mam peraka pa renovovaci. mě chybí zapalovaní + rotor , baterie . Kdyz jsem to spočital, vyšlo
mě ta jako na Vepe. Jak se pozna špatně slisonana klika ? díky za názory [perak] 19.01.2010 Přidat odpověď |
| Zdravim,použít soupravu vape sz14-1 6V [jakub] 16.02.2017 |
| zdravim,jedině na jízdu vape,jde na stoprocent,doporučuji 6V jak je orig.Žárovky 35/35w přední světlo a zadní světlo 10w,jen musíš vytrhat strou elektriku a na táhnout novou,pak na 100 procent. jakub [jakub] 04.02.2017 |
| ampermetru je to uplně jedno, a houkačka většinou přežije 12V taky,jen dělá větší randál. [MOnty] 11.01.2017 |
| Děkuji za radu půjdU do 12V. Největší problém bude asi klakson a ampermetr. [petr] 11.01.2017 |
| Monty> Presne tak, navic alespon za mne pocitově dvanactka líp svítí a když člověk musí jet v noci, tak něco vidí. S klasikou a 6V jede člověk prakticky potmě [Pája] 11.01.2017 |
| Doporučuju 12V. Hlavní výhoda je mnohem lepší dostupnust a výběr žárovek(12V koupíte na každé benzince). Menší proudy znamenají menší zatížení a větší spolehlivost spínačů a konektorů. Plus 12V sada má navíc kontrolku dobíjení. [Monty] 11.01.2017 |
| Dobrý den chci koupit VAPE na peraka potřebují radu jestli 6v. nebo je lepší to předělat a dat 12V. [petr] 11.01.2017 |
| Tak jsem to zapojil a vše funguje jak má. Ampérmetr ukazuje a klíčkem se zhasíná motor. Již jsem také ujel prvních cca 100 km a jede to úžasně. U původního zapalování jsem po každých padesáti až sto km musel seřizovat zapalko a teď to jede bez problémů. [Mirda444] 14.06.2015 |
| Pokud to takto zapojíš, tak to bude fungovat. [Bohumil] 11.06.2015 |
| Tak za sebe musím říci, že to fungovat nebude, protože VAPE tam nemá co dělat. Možná to třeba pojede, ale fungovat to určitě nebude. [lipcaa] 11.06.2015 |
|  Odborníci, podívejte se na přiložené schéma zapojení 12V VAPE na Pérák 350 a dejte vědět, zda to takhle bude fungovat s ampérmetrem a rozpojovacím relé přes klíček zapalování. Pokud je něco blbě dejte napište co. [Mirda444] 10.06.2015 |
| Pro Jardu: Já dával dynamo do http://dynama.netstranky.cz/ Poslal jsem mu dynamo a dvě relátka a sešteloval mi i náhradní abych ho v případě potřeby jen vyměnil. Druhý rok to funguje a motorka s žárovkou z pionýra (15/15) bez problému dobíjí - řekl bych, že nastavují trošku vyšší napětí. [vana-hb] 25.05.2015 |
| když máš sockavape 6V , tak žádnej vývod na kontrolku nemá. Proto prostě z 54 nic nikam nemá smysl tahat. Vývod na kontrolku mají pouze 12 V sady(zeleno-červený drát z regulátoru) [MOnty] 25.05.2015 |
| Mám péráka pojízdného. První chyba je že když zapnu světla na spínačce začne se hádat a špatně zapaluje. (i když to může být i bazarovým VAPE, které předchozí manták namontil tak že hliníkovou deskou přiskřípl jeden z káblů od cívky statoru! - což sem opravil a zaizoloval) Takže se sehnalo tohle schéma a zapojím to dle něj: http://www.jawamania.info/Files/users/5244/JAWA_35 4_SZ13-2_schema.GIF Mám jen dotaz - Je to zapojené komplet na spínačce,..z 54 je vedený ještě drát na kontrolku dobíjení. To je co? Ampérmetre neukazuje nebo jak? Nebo na co tam je ta kontrolka? Sakrapráce sem zase zbytečně nechal zavařit díru v masce :D [dolin1] 25.05.2015 |
| Pro ed 250 mohl by jsi načtrnout zapojení vapečka přes ampermetr. nejsem moc silný v elektrice abych to vymyslel díky. [ladik] 30.07.2011 |
| To David.1: Prosím Tě, můžeš napsat špecifikaci k balíčku žárovek z tých Německých tatrmanův?
Nechám si je dovézt taky. Nechci zatím měnit vnitřek-parabolu, ale chci taky vidět v noci před sebe
;-) Též svítím obrysy, ale měšťákům v Hradci Krávové, co si nejčkom vozí pr.del na harlejích, se to
moc nelíbí... Ď, [Hobo] 30.03.2010 |
| Ahojte, prosím vás, nevíte o někom, kdo repasuje zapalování? Potřeboval bych ho celé zkolaudovat,
vyčistit, přepájet drátky, a nevím na koho se můžu obrátit. Pro ty co by mi chtěli doporučit
vape, říkám rovnou že nechci, chci originál. Děkuju [Jarda] 29.03.2010 |
| Dejve Erste = 1, máš u mne jedničku za vyčerpávající zkušenost. Todleto jednání jsem slyšel i z jiné
strany ... "Velorekspa". Naščestí mně momentálně nic nechybí a nevypadává ;-) Každopádně
si zatím budu považovat toho "hamru", co musím občas očistit, zbrousit... a který mně
díky úkonu jménem PRAVIDELNÁ ÚDRŽBA ještě nikdy NEZKLAMAL. Životnost cívek a kondensátorů je věc
další... ;-( čili mám v šufleti po krabičce od každého ;-) [Hobo] 29.03.2010 |
| [karakas] kam jsi zapojil ty žlutá draty ? na jaké kontakty spinačky. díky [killescream] 06.03.2010 |
| Zdravím, nevím si rady . Prosím o pomoc. poradte se zapojením. mam vape a potřeboval bych to
vypínat orig. spín. skřínkou. Bateri mam vybitou. pujde to. Sehnal jsem rozpinaci rele a
nejak mi to nefunguje. prosim na navod dekuji [killerscream] 06.03.2010 |
| Ano,relé mezi 54 a kostru. [monty] 13.02.2010 |
| ja rozpínací relé nepoužívám motor vypínám přerušením toho žlutýho kabelu od snimače horní uvrati
tudíž mi odpadá i beterka a vypinam normálne kličkem a dokonce mi bylo řečeno že skratováním tý
vapacký civky muže taky odejít [karakas] 13.02.2010 |
| Připojeni ROZPÍNACÍHP rélátka z Vape na spínaci skřínku. Na jakej kontakt spínaci skřínky připojit,
aby to bylo funkční ? ( svorka 54 ? ) díky za odpoved [perak] 13.02.2010 |
| Přesně tak, jak popisuješ. [ED250] 01.02.2010 |
| TO [ED250] - jak bude fungovat ampermetr. Mam namontovane VAPE ale nefunguje mi ampermetr. Jake
kabely mam natahnout odkud a na co. Z regulatoru( červený ) na ampermetr a zpět na baterku + a -
ukostřit ? diky za odpoved [perak] 30.01.2010 |
| Já chápu,kdo má 350ccm..,ale montovat Vape na 250..to je ostuda..Kde jste,milovníci JAW?Musíte ji
brát i stěmi negativy,které má..A že jich má hodně...Někdo by možná i bral elektromotor v jawáckých
karterech a zvuk pouštěl z nahrávky...Kam to až půjde?Ale je to jako ženská z umělýma kozama..je
pěkná,ale není to ono.. [kriz] 29.01.2010 |
| TAK PROSIM O SCHÉMA ZAPOJENÍ VAPE K SPÍNACÍ SKŘÍNCE NA PÉRÁKA 250, ABY MI FUNGOVAL KLIČEK I
AMPERMETR. DIKY NEBO NEMA NEKDO ZAPOJENI KOMPLETNI. PĚKNÉ A PŘEHLEDNÉ I STOU SPÍNACI SKŘÍNKOU.
POPŘ. MI TO POŠLETE NA MAIL. DIKY [perak] 29.01.2010 |
| Tak ještě pár vět k zapalování a už tady nebudu otravovat-Ohledně těch opadaných magnetů-nevím
proč,ale na tom starším typu,který mi odmítli opravit jsou magnety krásně zalité(celé) v
pryskyřici.Na tom současném už jen lepené,holt inovace. Ještě jedna perlička-to staré
zapalovámí dávalo při dvanácti V dvěstě W (!).Jinak s hořením napájecích cívek mám tu samou
zkušenost,s jinou vadou jsem se nesetkal.Ohledně relátka-chtěl jsem aby motocykl byl schopný jízdy
bez baterie,takže jsem chcípací relátko nepoužil-a taky to znamená další možný zdroj poruch.Na
druhou stranu to má tu výhodu,že se stroj dá chcípnout klíčkem.Nad umístěním do kastlíu jsem taky
uvažoval,jenže je tam ten problém,že jsem prostě nedokázal zakamuflovat ten děsně tlustej svazek
drátů(na rozdíl od původního jednoho:-)),protože mám zásadu,pokud dělám jakékoli přestavby musí to
být s použitím původních otvorů,popř.úchytů-zkrátka tak,aby až to po mně jednou někdo bude
předělávat mi kvůli tomu moc nezvonilo v uších. Ale pochopitelně je to věcí názoru,někdy prostě účel
světí prostředky.Dotaz-asi jsem z mar su,ale co všichni máte proti původím relátkům? Pokud se do
nich tvrdě nezakousl zub času anebo kutil-debil,podařilo se mi je téměř vždycky opravit a ohne
problem..Ale možná jsem jen měl štěstí na extrapovedené kusy(a nastavovala zkoušel jsem je na
továrním stavu-na tom co měli v Jawě a to přesně podle jejich manuálu)-taky je pravda,že jsem na
žádném nenajezdil 25 tis.km.A navíc mechanické relé má nespornou výhodu,že v případě přepolování
baterky to skoro vždy přežije,což ta elektronika nějak nezvládá..Žárofky do předního světla dávám
25 W,ale stačí i 15 W-ovšem halogenové..Mají stejnou patici,takže tam jdou bez úprav.Jen tady jsem
je ještě neviděl,vozím si je z Deutschlandu,tam jsou běžně.Přes den ale svítím jen na
obrysovky,stačí tam pětiwattová ,samozřejmě taky halogenka.Už jsem viděl i LEDku,ale tu jsem ještě
nekoupil,takže zkušenost nemám. [David.1] 29.01.2010 |
| VAPE máme v partě na devíti panelkách. Motorky na toto zapalování mají v průměru něco kolem 25000Km
během pěti let a sady klekly dvě. Vždy byla odpálená spodní cívka na statoru co živí VN cívku se
spínačem. Jednu sadu jsme reklamovali ještě v záruce a dostali jsme rotor nový. S odlepenými magnety
jsem se taky už setkal. Slušný bordel. Divým se, že jsou tak volně přilepeny. DUCATI a jiné značky
je mají pečlivě vtlačeny v plastovým rastru. Dlužno ale podotknout, že mě ještě VAPE na cestě
nenechalo, ale přiznám se, že když jedeme na dlouhé cesty třeba do zahraničí, vezu si jednu sadu v
krabici náhradní.. Jinak po velkých peripetiích s origo rélátkem z péráka jsem do svého péráka taky
namontoval VAPE. Podnikal jsem s ním dlouhé cesty a to mi za to stálo. Dráty jsem roztříhal a
protáhl je všechny rámem. Po třoše snažení to jde. Všechny komponenty jsem schoval do bateriového
kastlíku. Dobíjení z regulátoru jsem vedl přez ampérmetr a zhášení motoru je řešeno 6V rozpínacím
relátkem, která je pružně (je náchylné na vibrace) spojeno s rámem motorky. Výsledkem je, že není
absolutně nic na pohled vidět, stroj se ovládá originálním klíčkem a za chodu funguje i střelka
ampermetru. A k těm kladívkům, na půllitru mám kladívka od Montyho a zatím jsem neměl problém. V
minulém roce jsem na něm najel něco kolem 3000Km a předstih kontroloval jednou zhruba v půlce.
Nebyla tam až taková změna, která by se projevila na chodu motoru. Dobíjecí relé používám
elektronické, které se vejde pod původní krabičku. Jinak mám též jako Jindra vepředu 15W žárovku.
Šetřím tím dynamo a nemusím stále myslet na vypínání světel na křižovatkách, apod. [ED250] 28.01.2010 |
| Nevím,je-li vape čím dál lepší,nebo horší,já už s nimi pokud možno nechci nic mít.Ještě nepatrný
detail,vlastně dva-namluvil jsem s nějakým hokynářem,ale přímo s konstruktérem,jelikož s ženskou z
kanceláře bych si o věcech,které jsem toužil zvědět asi moc nepokecal..Chtěl jsem informace k
mrtvému typu,který mi nebyly schopni opravit a není nahraditelný-protože už není ve výrobě a tudíž
nehrozilo,že bych to snad začal kopírovat,myslím že by je neubylo,obvykle jsem se v podnicích v
takovém případě domluvil..A s těmi opadanými magnety-myslel jsem,jestli to není takový
druh,zapalování jsem totiž montoval na podzim,tak jsem se nenápadně zeptal,zda to není opadavý druh
rotoru.Nestalo se to vlivem pošty ani jiných nadpřirozených sil,ale prostě to lepidlo to nějak
nezvládlo.Ten člověk z vape,se kterým jsem to projednával přiznal,že se to stávalo,a kvůli tomu že
už používají jiná lepidla..Prostě by mi v takovém případě jen přišlo fér,když vím,že jsem někomu
nadělil aušus(byť to bylo dva roky zpátky) bez řečí předělat a ještě poděkovat,že jsem rád,že
používá můj výrobek..No,asi jsou to moc velcí podnikatelé.. [David.1] 26.01.2010 |
| Myslím,že VAPE je čím dál lepší - ale rezerva samozřejmě má. Hlavně seřizování předstihu na
Kývačkovým VAPE je prostě debilní. Řekly bych,že jste měl trošku smůlu,trošku chcete po
firma nestandartní věci(detaily konstrukce přeci prodavač nezná a z principu je nesmí prozradit,i
kdyby je znal) A záruku na několik let starý výrobek už je prostě nic držet nenutí.
Moje zkušenost je,že rotor zničený asi vinou pošty (nebo špatnýho balení) raději opravili a
tvářili se,že se nic nestalo . Fakt je,že berem desítky sad,takže jedna opravená se vsákne. [Monty] 26.01.2010 |
| Montyho jsem se nechtěl dotknout, při dněšní úrovni techniky a s ní spojenou úrovní propracovanosti
replik můžeme být vlastně rádi,že máme aspoň tyto..Jo,jawa přece jen už měla trošku praxi-a kdyby
tam nevládli debilové,kteří radši vyvezou původní zařízení do sběru,než by na něm vyrobili ještě
nějaký ten výrobek,nebo aspoň to zařízení prodali-něco o tom vím(linka zapalování)-stihl jsem se jen
zeptat.. za komunistů prostě nebylo všechno tak špatné.Dotknout jsem se chtěl vape-nevím,možná jsem
měl smůlu jen já,ale vyškolilo mě to..Jejich výrobky co se týče elektrické části prostě zatím nejsou
na úrovni třeba ducati(i když to dělají italové..) [David.1] 26.01.2010 |
| U dynama 45W mam ve predu zarovku 25W, vzadu 10W s odporem/bez odporu pri brzdeni. Elektronicke
relatko Elkomp, baterka je v pohode, na nabijecku davam jen kdyz je zima. Svitim s plnymi svetly.
Jezdim i v noci, mam na vsech motorkach nove naparene paraboly. U Dynama 75W s mech. relatkem ve
predu 35W, vzadu 5W, brzdove 15W. Tam neni co resit. U 500 OHC dynamo s relatkem AEV 60 ve predu
45W, vzadu 5W a 15W brzda. Vsude baterky v pohode. [Mocca] 25.01.2010 |
|  ja jazdim peraka s origo zapalkom, nastavovane pri zapnutych svetlach so zapojenym pavom a v
pohode... aj v noci sa to da... je ma vidno a aj vidim :) foto je y mobilu pri volnobehu [janko] 24.01.2010 |
| Zajima me stejny dotaz, cim svitite pres den na origu? btw, na velke jezdim jedine s
dalkovejma pres den... [tomtnt] 24.01.2010 |
| Já do všech motorek dávám 15 W a svítím ve dne, on to stejně nikdo nepozná a v noci nejezdím, takže
baterka v pohodě. [Drahonovsky] 24.01.2010 |
| Ještě dotaz pro ty,kdo jezdí s originál dynamem- jak a čím svítíte? A co na to baterie?
Jakou žárovku dáváte do hlavního světla? A svítíte pořád hlavním světlem,nebo jen parkovačkou a
hlavní ,když uvidíte v dálce policii ČR? [monty] 24.01.2010 |
| tomtnt-je mi jasné co tím chceš říct,že seštelovat dvouválec je fakt hokna a že s Vape je to asi
mnohem jednoduší a spolehlivější.S Vape zkušenosti nemám s dvouválci ano.Měl jsem půllitra,kalifa a
naposledy dvouválcovou 250 a u všeho origo zapalování.Je fakt že se to člověk musí naučit jak
štelovat a mít na to vybavení.Začínal jem se šroubovákem a papírkem z cigarety(tak jsme asi začínali
všichni)ale dnes se to dělá už jináč.Já jsem pro origo,i když má někdy svoje mouchy.Ale to přeci ke
starým motorkám patří [skvarek] 24.01.2010 |
|  Za svuj kratky zivot jsem zgeneralkoval asi 70 ruznych motoru vsech kubatur csl. znacek, 350tek z
toho bylo 21. Do vsech jsem dal original zapalko a vsechny s nim bez problemu jezdi. Jsem pro
original zapalovani i pro jeho vsechny neresti krom dobijeni, ktere uz jsem vzdal serizovat. V tomto
pripade volim elektroniku. Podle me je to financne i co se tyce originality nejschudnejsi reseni.
Peracka/Pullitracka replikova kladivka nejsou zase tolik spatna, pri koupi je potreba vybrat takova,
co maji rovne zanytovany kontakt a kluznou plosku (drik) je treba pribrousit tak, aby plochy obou
kontaktu dosedaly rovnobezne na sebe. Ceny jsou jake jsou, prodejci si masti kapsy....to vime
vsichni. Budme radi, ze se kladivka delaji. [Mocca] 24.01.2010 |
| jen tak hadam, ze 90% co tu jsou pro origo jezdi na jednovalci... [tomtnt] 24.01.2010 |
| Níže jsem také napsal,že možná na ty delší trasy a dení svícení by bylo Vape dobrý,ale každopádně
jsem pro originál.Velice se mi ale líbí,jak z Vás několik lidí má to Vape namontovaný:-)a je i pro
něj.Pak je pro mě k nepochopení, jak takoví mohou potom stát nad Perákem a blábolit,že tam patří
výfuky bez utahovací matice a že nosič tam má být jiný a nádrž ze Z a ne s kroužkem a
podobně.Renovujeme.Pochopím, i já to tak dělám, že koupím repliku,neboť jindy je to lepší řešení a
jindy to i jinak nejde.Taky jsem nad tím uvažoval(Vape).Ale když už jsem ty tisíce do toho dal tak
těch pár tisícovek za GO zápalka mě nezrujnuje a věřte cpu do toho ty peníza rád.Je to totiž můj
koníček a nejsem překupník,abych co nejlevněji to nějak zbastlil a pak prodal za nerealnou
částku.Takových je mazi náma doufám většina.Takže origoš...můj názor:-) [Jarek] 24.01.2010 |
| Ajaj,někdo nerad kritiku. [Jh] 24.01.2010 |
| DAvid - je vidět,že jste na motoeletriku borec - co takhle začít vyrábět a prodávat(nejlíp za
polovinu) pořádný kontakty do Péráka a dokonalý bezkontakty? [Monty] 24.01.2010 |
| Pár motocyklů už jsem udělal,tak se snad taky mohu vyjádřit-pokud chceš použít dynamo a nemáš pěkné
original kontakty,použij radši zapalování z kývačky,protože polotovary kontaktů,které nabízí Monty
jsou jen pro ty,co mají velkou nouzi, hodně času a silné nervy..jiné rozměry jiná
hmota-prostě,děkuju nechci.Když vyšly,koupil jsem si hned dvě sady.Zanedlouho přišel kámoš s
půllitrem,prasklo mu pérko u kontaktu-říkal jsem si že není problém,vměníme,naladíme a ještě se
projedeme-skončilo to tak,že se vracel domů na mém a já ještě dopasovával a ladil..Napříště už jsem
z nových kontaktů použil jen ty pérka a zbytek zahodil.Vape jsem dostal jako dárek a šetřil si jej
pro nějaký extra stroj.Pak jsem renovoval péráka a říkal jsem si,že bych ho mohl
použít-takže(protože na péráku není místo,kam by se vešel originální konektor) jsem odštípal původní
konektory,naletoval vývody protáhl rámem,vymyslel držáky na usměrňovač a cívku(oboje se v pohodě
vejde pod nádrž tak aby to nebylo na první pohled vidět),pak jsem udělal chcípák(mikrospínač do
špuntu řídtka-tam je to celkem nenápadné a dobře přístupné) a šel montovat motor.když došlo na
rotor,vytáhl jsem jej z krabice a zjistil že jsou upadlé dva magnety,třetí upadl když jsem zkoušel
jak drží ostatní.Tak jsem zvolal do fabriky,kde mi řekli,že se to stávalo a že to mám poslat.Stalo
se,a asi za týden mi volali,že co s tím jako mají dělat,že staré magnety nepůjdou bez poškození
přelepit nové přilepení že bude stát skoro stejně jako nový rotor.Tak jsem na ně mírně zvýšil
hlas,jestli si ze mně jako nevyrábějí zadní část těla,že krám za který jsem vytáhl několik litrů je
vlastně nový,protože jsem to teprve teď začal montovat..A oni na mně,že je to dva roky starý když v
té době byla ještě záruka půl roku..Jaká chyba,že jsem předelal ty vývody,byl jsem tak vzteklej,že
bych jim to byl v ten moment jel osobně vrátit,i když to k ni mám dvěstě kiláků..Tak jsem zaplatil i
s poštovným dalších 480,- k tý jejich už beztak zlodějský ceně.Docela mě pobavila myšlenka,jak by
se tvářili kdyby mi ty magnety vycestovaly a zmasakrovaly nejen stator ale třeba i něco v
karteru..Pak už dobrý.Vape,postřeh druhý-koupil jsem motocykl,který měl vape,nějaký starší model.To
jsem nevěděl,fungovalo,takže mě to začalo zajímat až když jsem po zimě vytáhl moto a ono to
nepálilo.Tak jsem to rozkopl a začal měřit-závada byla jednoduchá,napájecí cívky(má to dvě) neměly
okruh.Tak zavoláme do Vape-Zase supr jednání,tam snad pracují samý hovada-rozhovor:po nahlášení,o co
mi jde a prozrazení typu-odkud to máte?Koupil jsem to s moto.Aha.Potřeboval bych opravit
stator,popř. nový stator anebo jen ty napájecí cívky.Pane,tenhle typ se dával jako prvomontáž do
fabriky Jawa(jak jsem se později dozvědě,byl to pěknej šmejd,v Jawě jim to pořád posílali
zpátky-proto radši začali kupovat Ducati).Ono to kolikrát nechodilo už na montáži u nás..Aha,a díly
máte?Kdepak,všechno jsme zlikvidovali.Dobře,a šlo by to něčím nahradit? Ano,ale musel by jste mít
stator,rotor a spínač.Aha,a co by mi z toho původního zbylo-šel by použít aspoň usměrňovač? No,
spíš ne,on by to nemusel vydržet.Dobře,na to se vykašlu.Tak poslední dvě otázečky-nebyly by tam
zatoulané dvě kostřičky těch cívek(takové celkem malé plastové výlisky,říkal jsem si že by se mi
mohly při demontáži poškodit) a ještě-prozraďte mi prosím,kolik závitů jakého drátu tam má
být?Jednou větou mi odpověděl-pane,to stejně nerozeberete,kostry namáme a hodnota cívek je naše
podnikové tajemství,to neprozrazujeme nikomu.S blbcem se nedomluvíš,tak jsem to vzdal,řekl jsem
si,že si holt musím dát pozor.Asi za hodinu jsem ty cívky vyndal(celý stator byl zalitý nějakým
epoxidem),a kdž už byly venku,zkusil jsem ještě jednou ty moravský blbouny,třeba je obměkčí,když
uslyší,že mám cívky venku.Rozhovor-tak už mám ty cívky venku.To není možné,jak jste to
dokázál?Výrobní tajemství,ale prozradím to,když mi řeknete ty hodnoty.To nesdělujeme.Tak jsem práskl
s telefonem,tentokrát už bez pozdravu,vyboural staré vinutí,změřil průměr drátu a mazal namotat
cívky.Ty jsem pak zalakoval,cívky namontoval,no a jezím už čtvrtý rok..Postřeh vape třetí:Ani ta
spolehlivost,není taková,jak se všude píše-z asi patnácti vapů,o kterých vím,už čtyři majitelé něco
měnili-a nebylo to jejich vinou...¨Takže můj názor:Vape?Ne,děkuji,to už jsem měl. Nepíšu
to,abych někomu něco zošklivil,ale podle mě zlaté klasické zapalování,které je ovšem perfektně
zrepasované a seřízené.Nemůžu říci o žádném z nich,že bych snad nenatočil(ne tak v případě
vape),nevýhoda je snad jen ta baterka.. [David.1] 24.01.2010 |
| Souhlasím a hlasuji také pro originál.Na své panelce 559 mám najeto Nějakých 35 tisíc km,z toho 12
jsem najel já a vše na původní zapalování.Je pravda že se musí hlídat uhlíky a předstih taky,ale
uvidíme jestli vám to vape taky vydrží 40 let. [Lordmekrašlej] 23.01.2010 |
| Copak veteráni jsou o dokonalosti? Jako když jedeš půl světa, chápu že to chce mít jistotu dojetí,
ale přece v tom "starém" je to kouzlo. Jestli nechcete mít na cestě problémy, tak si
můžete koupit nějakou cestovní mašinu z roku 2005, tam jistota "dokonalosti" bude
vysoká. Ještě že motory nejsou kazové, jak by to vypadalo kdyby po srazech jezdili péráci s
japonskýma motorama. Mějte se, a já hlasuji pro origo zapalování [Jára] 23.01.2010 |
| jedině Vape mám najeto 7000Km a nevim co to je předtih kdo píše origo zapalování tak jezdí
okolo baráku ale když mám Vape tak to mažu třeba 200 Km a je mi to jedno nepotřebuji žádnou baterku
nepohasíná světlo no prostě dokonalejší věc zatím neznám! [Petr] 23.01.2010 |
| Jasne ze Vape , je to bez problemov do buducna na strasne dlhu dobu , originalitu by som v tomto
smere neriesil - nie je to viditelne a je to spolahlive,ziadne ramienka,ziadne kondiky ,ziadne
problemy s dobijanim , ziadne neustale nastavovanie........adt. [Jozef-Mt] 20.01.2010 |
| Kdo prodává vape nejdráž? [Luďa] 20.01.2010 |
| Předražený? Doporučím podívat se na cenu podobných věcí pro japonský nebo italský motorky - za cenu
celé sady VAPE budete mít možná řídící jednotku! Uvědomte si,že doby,kdy díly na JAWY
byly v řádu desetikorun jsou pryč a nevrátí se.Vyrobit zapalování (nebo ráfek,nebo jiný díl na JAWU)
je přece úplně stejná práce jako na Hondu. Nebo chcete všechno levně z Číny? [monty] 20.01.2010 |
| Já jsem pro vape jedíné mínus je nesmyslná předražená cena jinak je to super [olaf] 20.01.2010 |
| Mám 350/12,měl jsem tam origoš,ale překvapilo mě že dynamo bylo jen 40W(nevíte někdo něco víc o
používání techto dynam?).Chodilo to výborně,s nevěděl jsem 4 roky co to je seřizování předstihu,ale
protože je to můj stroj číslo jedna na ježdění tak jsem tam dal Vape...O svícení ani mluvit
nemusím,hlavně že tam nemusí bejt baterka a rozežírat kastlík,za další se nechá mnohem líp vytáčet
do vyšších otáček což příjemně urychluje přesuny.Vape můžu jen doporučit. [Jawaremaker] 20.01.2010 |
| Ja vim, pilnik jsem taky nakonec pouzil, ale co je to pak za moderni vyrobek, kdyz je s tim stejna
prace jako se serizenim originalu. S originalem jsem spokojeny, slouzi perfektne a nemam zadnou
predelavku. Uz jsme to tu jednou resili nekde v hloubi temat. [Mocca] 19.01.2010 |
| To mocca vsechno co tu pises sis ale zavinil sam svoji nevedomosti nebo lenosti si o tom neco
zjistit vape jde vypinat-zhaset motor i pres odpojovaci rele a nikde zadny tlacitko mit nemusis na
netu je na to spousta odkazu co se tyka nestelovatelnosti prestihu to taky neni pravda staci vyndat
kolicek na klice a pootocit rotorem tim zmenis predstih kolicek tam byt nemusi pokud mas dobry kuzel
udrzi to ten rotor v pohode jinak o stelovani predstihu na vape je na netu opet dost odkazu, jinak
by me zajimalo jak svitis stim 45w zapalkem to je v dnesnim provozu dost nedostacujici vape ma mimo
jine vyhody i vyssi vykon tim padem moznost silnejsich zarovek,jinak mam vape na 3 motorkach a
jelikoz jezdim tak je to jasna volba co se tyka spolehlivosti a minima udrzby. klasicky zapalko si
necham ulozeny na policce :-) [free] 19.01.2010 |
| Mocca - za 5000 km žádný seřízení předstihu? Nevěřím! A u VAPE - chtělo to možná trošku
přemýšlet,stačí pilník a posunout spínač.Nebo vyndat kolíček z kliky a pootočit rotor na kuželu - má
to tak většina anglických motorek a předválečný JAWY. A tlačítko na řídítkách - bud
skrytý spínač někde třeba pod nádrží,nebo rozpínací relé ovládané původním klíčkem. [Monty] 19.01.2010 |
| Zdravim, uz jsem to do fora jednou psal. Mel jsem Vape v 350-18. Nebyl jsem spokojeny, pevny
predstih, ktery vape neumozni doladit, neoriginal elektroinstalace s nutnym tlacitkem vypnuti motoru
mi delalo husi kuzi kazdou jizdu. Chcipaci tlacitko jsem jeste prezil, ale tupy motor vlivem
spatneho predstihu ne. Vyhodil jsem to, natahal original elektriku a dal original zapalko s
elektronickym regulatorem dobijeni a jsem vysmatej. Nasteloval jsem predstih a uz pres 5000km jezdim
bez zasahu na zapalko a svitim na plna svetla. Vape je dobra vec, pro nenarocne jezdce. [Mocca] 19.01.2010 |
| Záleží,jestli chceš jezdit,nebo spravovat. Já mám Vape na 350/18 třetím rokem a nevím co je
zapalování. Při současné kvalitě replikových kladívek a kondenzátorů je únavné to furt
štelovat. Navíc to vape pálí na obě svíčky najednou,takže můžeš odjet jako borec i když ti
někdo ze srandy prohodí fajfky. [HonzaZ] 19.01.2010 |
| no jasný, original se tam muze dat vždy . je to bez uprav. diky [perak] 19.01.2010 |
| Ahoj,ted to řeším taky na 350 péráku na 250 kývačce mám originál dobíjí to bez problémů ,ale jezdím
na parkovačku.Když po tobě někdo zdědí motorku a najde tam originál zapalko bude mít radost,když tam
najde vape asi né tak velkou.Bezkontakt je určitě super,ale mechanika má taky něco do sebe a ted
babo rad.Asi bych se rozhodl když seženeš pěkné origo tak si ho nech seřídit a dej ho tam když ne
tak jdi do vape. [jan] 19.01.2010 |
| na vape neni potřeba baterie ! videl jsem to na burze , muzu i nemusi. neni pro start dulezita ,
vape je elektronika. Kde seženu nastaveni zapalovani, předstihu atd., nemas navod. děkuji.
jak jsem byl u kluku , tak to nikdo pořadne nedokaže seřidit nebo jo ? dik [perak] 19.01.2010 |
| Ahoj záleží to na tobě koupíš Vape naní to autentické.Pokud koupiš repliku podle orig. starýho
zápalka tak by to mělo fungovat dobře.Mám zkušenosti jenom se starým a vždy byl problém s dobíjením
a kort když musíš pořád svítit,ale pokud vyjedeš jednou za týden, nebo jednou za 14 dní tak podle mě
tu beterku budeš muset stejnak oživit takže v tomto případě bych dal originál.Já osobně bych tam dal
origoš [Jarek] 19.01.2010 |
|
|