MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315704 příspěvků |8136 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 41 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 23.2.2024 20:16  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Prořízlý kryt nad karburátor


 Čau chlapi, mám téma do diskuse. Co si myslíte, máte prořízlý (a případně jak) kryt karburátoru?

Zajímá mě to proto, že na originále je poměrně komplikované cokoliv udělat - musí se odpojit lanko a hadička benzínu. Když ne tak je to o nervy. Otázka je jak často se tam leze.

Přijde mi, že dřív měli motoristé tendenci ty kryty prožezávat a dnes mi přijde že to zas všichni zavařují. V rámci renovace do továrního stavu je to dobrý nápad, ale přeci jen, ta drážka byla praktická. A nebo nebyla?    [vana-hb]   20.09.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Jinak se prodává v replice celý kryt- kvalitu nevím, jen jsem na něj někde koukal na eshopu..
http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=788    [Beat]   22.02.2017
Odpověď  Já bych se chtěl zeptat kryt karburátoru na péráka mám prořízlí,je to původní z výrobi,nebo to je domácí úprava,ale je to praktické.    [milan]   22.02.2017
Odpověď  Také bych souhlasil s Jirkou, hlavně svářet hliníkové části které léta sákly olej je dost obtížné protože při vaření to dost "bublá". A hlavně proč ničit kloudný původní díl(navíc zde je i bowden veden středem oproti péráku). U starších péráckých krytů 250tky je u toho kloboučku drážka takže by se mohl ten nově vyrobený klobouček klidně jen přilepit.
Nebyly náhodou stříkané stříbrnou barvou i kryty karburace? Pokud ano tak u 350tky by ta spára šla docela dobře zamaskovat.    [Martin Štindl]   28.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  není to škoda ničit něco čeho je málo. Krytů bez šroubení na 175 není mnoho. Vaří se to stejně špatně a výsledek nebude valný. Já kapku vylisoval z plechu a navařil.    [JirkaH.]   28.10.2012
Odpověď  Nechci dopasovávat kryt! jen odříznout kapličku ze 175 a navařit na odřezaný kryt pérák 350 ! jen kapličku!    [petr]   28.10.2012
Odpověď  Tak tento kryt na 175 je úplně jiný a na péráka určitě nedopasuješ, jinak ta prořízlá úprava krytu na šroubení byla uvedena v časopise Motocykl, či Svět motorů.    [Pavel]   28.10.2012
Odpověď  Zdravim mám kryt karburátoru na péráka s odřezanou kapličkou nevíte zda pasuje kaplička s krytu jawy 175 ? http://aukro.cz/kryt-karb uratoru-175-i2732433546.h tml je kaplička stejná??    [petr]   27.10.2012
Odpověď  Je zajímavé,že tato varianta je jednoduchá-perfektní-ůčelná a vidím ji po prve.Daleko hezčí než klasicky prořízlé drážky - hold naši otcové a dědové nebyli žádní blbci ! Klobouk dolů je vidět že se máme stále co učit.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2011
Odpověď  vana-hb , to prevedenie co mas je paradne...
niekto bol za sikovneho    [ivan]   11.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Původní vzhled je skoro nenarušený a rozebrané je to také velice rychle.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.10.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  Prořezaných krytů jsem měl spoustu, ono v té době dost lidí odebíralo motoristické časopisy a podle rad si díly rádi upravily. Mě se klasické proříznutí ale nelíbí, takže jediný kryt, který jsem si v obdobné úpravě ponechal, je tento.    [psmotokary] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.10.2011
Odpověď  ja tam mam origo neprerezany a az tak casto ku karbcu nelozim...
rocne najazdim tak plus minus 3000km a ak tam aj musim tak sa to da nadvihnut a je tam dost miesta na popripadne dostelovanie    [ivan]   23.09.2011
Odpověď  Na jednom ze svých Péráků mám také proříznuté víko karburátoru a nechám to tak. Byla to dobová úprava a ještě k tomu praktická, tak proč to zavařovat?    [Mirda444]   22.09.2011
Odpověď  Oprava je to rok 1950 ne 1957.    [Dolin1]   21.09.2011
Odpověď  V časopise Motocykl z roku tuším 1957 co mám aktuálně na WC je to doporučováno jako závodní úprava to vyříznutí "včka". Praktičnost je o dost větší.
Ale já na péráka koupil neproříznuté.....nějak tak se mi tam líbí originál více....    [Dolin1]   20.09.2011
 Přidat odpověď   (15) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006