MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 309947 příspěvků |7710 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 47 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 7.5.2021 12:29  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Perak 350


 Prosim skomentujte mi to ci sa jedna skutocne o peraka alebo o prerobenu kyvacku/panelku. Mne sa nepaci ze ako jedine hlinikove diely z celej motorky su opieskovane len kartre. A akolo motora sa uz povaluju valce ktore vyzeraju ako z kyvacky.    [vittorio]   07.12.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Ani by mi to někdo nemohl vyfotit to napojení oblouku na motor? Je tam mezera, dole je to hranaté (do vinglu) nebo oblouk?.....    [Dolin1]   30.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Až se tu docela bojím zeptat na motor 350/18 (18-11xxx). Můj má vylomený ten oblouk z pravé strany. Dost nešetrně. Oprava je jen klasicky dovařením?
1 - Jaký je to materiál - tloušťka. Nemám to na čem změřit.
2 - Mohl by mi někdo změřit výšku prvního žebra na hlavě? Abych zas omylem nekoupil něco jiného,... nebo je jediný rozdíl tvar dosedací plochy?
Děkuji    [Dolin1]   16.07.2012
Odpověď  [swako44] můj dvoupákový motor má číslo 001212 a jednopákový 086755, takže ty tvoje motory byly vyrobeny někdy mezi nimi. Určitě je možné, že i jednopákové motory měly 2 otvory.    [Mirda444]   29.12.2011
Odpověď  [Mirda444] ja len k tej foto dvojpakovej kyvacky,mam doma motor znaceny 034xxx a ma tiez 2 dierky ako na tvojej foto dvojpakovej kyvacky,takze zrejme sa este istu chvilu pouzivalo aj na jednopakach,takisto to mam na jedkopake vyr.c.005575 ale to je motor este z polbubna takze tam to je samozrejme.    [swako44Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.12.2011
Odpověď  Prosím Tě, až budeš mít čas, tak sem dej ty fotky tvých karterů. Dík    [Mirda444]   27.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je obrázek z knížky jawa pérák od Huberta Procházky.Mám ogarácké kartery provrtané v dílně můžu je nafotit,ale bude to asi chvilku trvat.    [Lordmekrašlej]   22.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lordmekrašlej, prosím Tě nemáš ten obrázek jak mají být kartery provrtány. Když porovnám kartery Pérák 18 a Ogar 12, tak v těch z Ogara není materiál v místech, kde jsou u Páráku otvory pro šrouby k zajištění kliky - je tam odlehčení.    [Mirda444]   22.12.2011
Odpověď  Bylo to zaaretované kolíčkem,v odbornéliteraruře bylo doporučeno při rozebrání motoru vyměnit čelo klikovky za novější provedení a kartery upravi(provrtat)dle daného výkresu.    [Lordmekrašlej]   13.12.2011
Odpověď  U levého karteru je jeden velmi snadno identifikovatelný rozdíl mezi Ogarem, Pérákem a Kývačkou. U kývaček je na kerteru vzadu u kyvné vidlice vyfrézovaný malý oblouk, aby bylo možné mazat kyvnou vidlici - to platí i o levém víku z kývačky. Nemohu to nafotit, protože mi došly baterky ve foťáku.
S tím uchycením kliky u Ogara si mě dostal. Vůbec jsem si nevšiml, že tam nejsou žádné otvory pro aretaci kliky. Nevím jak bylo řešeno - poradí někdo?    [Mirda444]   12.12.2011
Odpověď  Mirdo, takže mimo oblouku, to lze jednoduše od sebe rozpoznat dle děr co jsou v bloku v prosotru karbce? a co levý karter, má něco podobného?
Jo a jak tak koukám, 12ctka nemá kliku uchycenou na dva šrouby viď?    [Beat]   11.12.2011
Odpověď  Když se pořádně podíváč na jednotlivé kartery, tak by musel být upraven motor z dvoupákové kývačky. Jednopáková má jiný tvar kaeterů v místě pod karburátorem. Oba kartery na sebe tvarově navazují, ale u Péráka a dvoupákové kývačky to tak není. Nevěřím, že by si s tím někdo dal tolik práce a věřím, že se jedná o originální motor. Ještě je třeba si uvědomit, že kývačky neměly oblouk u pravého karteru a u tohoto motoru není nikde patrný svár po dodatečném navaření. Pokud by to někdo takhle předělal, tak by to byl super renovátor.    [Mirda444]   09.12.2011
Odpověď  diky, taketo informacie som potreboval. ale predpokladam ze aj falsovatelia karterov vedia ze tam musia vyvrtat tu dieru skrz ten karter    [vittorio]   08.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  jednopáková kývačka    [Mirda444]   08.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dvoupáková kývačka    [Mirda444]   08.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ogar typ 12    [Mirda444]   08.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to Pérák typ 18. Ten otvor sktz pravý karter, který je od horního držáku poloautomatu spojky na kývačce není. Kartery na Ogar typ 12 jsou úplně jiný. Posílám fotky Pérák typ 18, Ogar typ 12, dvoupáková kývačka a jednopáková kývačka (ta už nemá kolík na polohování krytu karburátoru). Toto je Pérák typ 18    [Mirda444]   08.12.2011
Odpověď  12tku som ani nepredpokladal ze by to mohla byt ale mal som skor obavu aby to nebola prerobena kyvacka    [vittorio]   08.12.2011
Odpověď  Pokud dobře vidím, tak kanály v karteru nejsou odděleny přepážkou od prostoru na válec. Takže typ 12 to není. Dle mě je to jasná 18-ka.    [gripen09]   08.12.2011
Odpověď  takze na zadnom uchyte vyrazene cislo 18 xyz 53 takze ogar to nebude    [vittorio]   08.12.2011
Odpověď  Prave som dufal ze by to niekto mohol odhadnut aj podla inych casti kartru ktore su na lepsich fotkach. pritomnost alebo absencia nejakeho rebra alebo hrany by mohla prezradit ci je to kyvacka alebo perak. bohuzial mam len taketo fotky a zrovna ta kde je ten drziak je rozmazana, zeby zamer ?    [vit]   08.12.2011
Odpověď  mě se zdá úchyt na držák krytu řetězu nějaký opravovaný    [Pavel]   08.12.2011
Odpověď  myslel jsem ogara sry :-D    [radek]   08.12.2011
Odpověď  FJ ? 350tka ? to som este nepocul, tam bola len 12 ogar alebo 18 jawa alebo sa mylim ?    [vittorio]   08.12.2011
Odpověď  ty kartery jsou z péráka a řekl bych že jsou to FJ podle malých válců. pokud se mi to tedy nezdá...    [radek]   08.12.2011
Odpověď  ty kartery jsou z perak    [jirka ]   07.12.2011
Odpověď  chlapy mrknite mi na to prosim ? chystam sa to kupit a nechcem merat zbytocne cestu ked si vsimnete ze je to nejaky padelek dajte mi vediet. alebo aspon na co si mam dat pozor ked to nie je vidiet na fotke.    [vittorio]   07.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [vittorio]   07.12.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 2    [vittorio]   07.12.2011
 Přidat odpověď   (28) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006