MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301943 příspěvků |7291 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 66 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 16.9.2019 15:26  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Výrobní číslo Ogar


 Za pomlčkou je nula nebo šestka? Zas když se uvádí že Ogarů 350 bylo jen 2500 kusů by to měla být nula, ne?    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2019     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak už opatrně zajíždím. Zadní tlumiče jsou už OK. Problém byl v příliš vymačkaných hliníkových pouzdrech se závitem pro pružinu. Porád vyjížděly ven. Snažím se používat maximum originálních dílů, ale tady by už se příliš deformovaly objímky rámu kdybych to dotáhl. Takže to vyřešily repliky pouzder se závitem.
Stojánek je provizorní. Chtěl jsem sehnat origo ocelový, ale narazil jsem na elektronový. Nevím sice jestli zrovna na tento rok výroby patří (stavěl jsem to jako první sérii) ale přišel mi zajímavý. Musí se ale ještě vyspravit...    [Nerd] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2019
Odpověď  Jo a co je to za rok vyroby? Neslusel by mu spis ocelovy stojan?    [ZČ]   07.05.2019
Odpověď  Podle fotky to vypada, ze uz ses skoro hotov. Tak doufam ze stroj uvidime na srazu Peraku.    [ZČ]   02.05.2019
Odpověď  Dole jsou v kluzácích pouze gumové dorazy z tvrdé gumy.    [kocour]   29.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Díky za reakci. Že tam origo nepatří vím. Zvažoval jsem je tam dát protože horní kryty při zkušební montáží nebyly volné. Myslel jsem že jsou gumové, kakze mi bylo divné že by patřily pod pružinou. Teď jsem je vzal do ruky a zjistil, že jsou tvrdé. Takže pod pružiny by šly. Nicméně by vysunuly horní úchyt pružiny z objímky, což mi nepřipadá nejšťastnější. Zkusím to bez nich a pružinou pořádně domacknu nahoru a uvidím...
Kazdopadne se to začíná konečně rysovat. Rád bych ještě stihl sezomu :)    [Nerd] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019
Odpověď  Přesně tak, nic takového na péráka ani céčko nepatří.    [fikuscz]   27.04.2019
Odpověď  Tlumiče péráka a Céčka nemají žádné podložky zabraňující cinkání krytů - jak horní tak dolní kryt jsou montáží pevně uchyceny.    [Martin Štindl]   27.04.2019
Odpověď  Dobrý den. Začal jsem skládat dvanáctku a narazil jsem na hloupý problém kvůli kterému mne přijde zbytečné zakládat nové vlákno a tak píšu sem. Koupil jsem podložky proti cinkani krytu tlumičů a nemůžu nikde najít kam vlastně patří. Poradil by mi někdo?    [Nerd] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.04.2019
Odpověď  pepe.fort] - existuje přeci tachometr do 160ti se značkou Zbrojovka.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2019
Odpověď  no ale štítky zbrojovka se používaly ještě dlouho po tom co už bylo na nádrži kolečko... (stejně jako byly u zbrojovky na některých dílech značky FJ) podle toho se řídit nejde    [meela]   12.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když bych se chtěl držet štítku viz. internet -rok 1950 (i podobné výrobní číslo) a štítek zbrojovka, nemůžu přece dát nádrž s kolečkem. Ale zase jaký dát tachometr kdybych chtěl šedou zbrojovku s logem Jawa Z na nádrži?    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2019
Odpověď  Mám Ogara s výrobním číslem 12-27xx, je šedý a je tam nádrž s logem OGAR (1949)    [Mirda444]   12.02.2019
Odpověď  Motocykly s logem na nádraži Ogar v šedivé barvě se vyráběli od roku 1948 někdy do půlky roku 1949 a bylo jich vyrobeno 2500 kusů.Od půlky roku 1949 měli již na nádraži Jawa.Poslední motorky s 12 motorem se vyráběli v roce 1950 na nádraž i Jawa a byli červené.Motorek s motorem 12 bylo vyrobeno přes 9000.    [David K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
Odpověď  Motocykly s motorem typ 12 se vyrabely v roce 1950 v sede barve s nadrzi kolecko. Je jich celkem dost k videni. Jestli se vyrabely soubezne cervene, nebo az nasledne nemam zatim vypatrane. Zas tolik jich neni aby se z toho dal udelat zaver. (ZC)    [ZC]   08.02.2019
Odpověď  Takže 1950. Může být tedy klasická Zbrojovka, šedá barva, nádrž Jawa Z ?    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2019
Odpověď  Co třeba tady: https://zc-moto.webnode.cz/technika/jawa-12-18-perak-vyr-cisla/ máš tam čísla a formáty všech typů i s foto..    [Beat]   11.01.2019
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Hynek]   11.01.2019
Odpověď  Neví někdo jakému roku by mohlo toto číslo odpovídat? 🤔f    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2019
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [.]   10.01.2019
 Přidat odpověď   (19) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006