MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301242 příspěvků |7255 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 19.7.2019 00:28  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Nepravidelný chod 350/18


 Od začátku se potýkám s problémem, že mi u motocyklu nepálí oba válce stejně. Už pouhým přiložením ruky na výfuk cítím, že levý válec pálí rychleji než pravý. Motor je po výbrusu, klika byla údajně dělaná (nedám ruku do ohně), namontováno Vape 12V. Karburátor 2924SBD-18b. Motocykl jede pouze ve vyšších otáčkách, v nižších nemá sílu a mám pocit, že se hltí, resp. nemá dostatek vzduchu. Dokázali byste poradit, popř. byl by někdo v okolí Havlíčkova Brodu? Motor 350/18 (1955) Předem děkuji za pomoc.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak motor je venku. První co mě překvapilo při vypouštění oleje je množství. Vyteklo pouze cca 0,5l a nebyl zrovna čistý. Tak uvidím při postupném rozdělávání.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.03.2019
Odpověď  Ta malá přepážka v sání pod válci jde osadit i obráceně! Je to vidět když se sundá karburátor. Mám s tím zkušenost :-) 350 kývačka běžela jak na jeden válec a sem tam si blafnul ten druhý.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2019
Odpověď  Mirdo už jsem tak zoufalej, že jsem se definitivně rozhodl vyndat kliku. Půjdu postupně, pokud narazím stejně jako ty na poškozené (chybějící gufero) u na klice, ještě to naposledy zkusím. Určitě budu sdílet moje poznatky. Naštěstí máme na čem jezdit, takže mě netrápí když Pérák bude rozhozený.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2019
Odpověď  Já měl podobný problém. Motor 350/354 po kompletní GO. Výbrus, klika, ložiska, převodovka. Stále mi šel pouze na jeden válec. Pouze občas se chytil i ten druhý. Vyzkoušel jsem vše co popisuješ. Prohazoval jsem kabely, svíčky, fajfky, kondíky, cívky, kontrolovat čepy pístů, prohození pravého a levého pístu a nevím co ještě. Nakonec jsem sundal víko spojky, vyndal spojku a zjistil jsem, že tam chybělo gufero na klice ze strany spojky. Naklepl jsem tam gufero a motor šlape jako hodinky.    [Mirda444]   08.03.2019
Odpověď  Ano, písty jsou jisto jistě v pořádku. Měl jsem motorku již u druhého servisáka, kde jako první šel zkontrolovat polohu pístů vůči kanálům. Vše OK. Tento druhý servisák mě směřuje na kliku. Co středový labyrint?    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2019
Odpověď  Jestli je v předstihu rozdíl skutečně jen v desetinnách mm tak to asi nebude zdroj potíží(kamarádova 350/472 jezdila perfektně s rozdílem 2mm). Je uvedeno že oba válce jsou po výbrusu, možná hloupá otázka(je to velmi nepravděpodobné) ale zkontrolovalo se před montáží jak jsou situovány v pístech otvory ke kanálům??? Kdyby náhodou byl ten pravý špatný.
Žádná jiná možnost mě už nenapadá...    [Martin Štindl]   06.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes jsem se snažil zkontrolovat možné pootočení čepů. Po dlouhém měření nám pootočení vychází asi 3°. Na předstihu pár desetin mm. Může být tady problém?    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2019
Odpověď  Ano, oba výfuky+kolena nové Hadrávek. Jen u jednoho vibruje přepážka. Dnes večer zkusím přeměřit předstih zda to nebude pootočenou klikou.    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2019
Odpověď  Ještě jedna drobnost, oba výfuky jsou nové/nezanesené? To má také podstatný vliv.    [Martin Štindl]   06.03.2019
Odpověď  Vyzkoušen karbec z Kývačky 354 a je to stejné. Na straně Vape chybu nevidím, zkoušel jsem prohazovat svíčky, kabely z indukční cívky, pokaždé stejné. Zatím to vidím, že půlení mě nemine :(    [kvasky] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2019
Odpověď  Pokud postupně vyloučíte vše níže popsané závady, tak Vás jistě nemine půlení motoru. Jako zdroj problemů může být i netěsný labyrint mezi spalovacími prostorami na klikovce (samozřejmě i simeringy), nebo ta malá přepážka v sání pod válci. Jinak, co se týče protočení čepů na klikovce, byla to dříve častá závada 350. Pokud máte rozhozenou kliku tak na tom wape to snadno zjistíte pokud použijete měrku předstihu. Seřídíte předstih na pravém válci - výstupek na rotoru vape, se vám kryje 3,2 mm před horní úvratí na snímači otáček. No a když namontujete měrku na levý válec, tak bez seřizování musíte mít 3,2 mm před horní úvratí rotor zase na snímači. Pokud nemáte - je protočená klika a tudíž nejde seřídit.    [Píst] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2019
Odpověď  Zkusil bych jinej karbec, z jezdící motorky, klidně na zkoušku z Kývačky.    [Monty]   05.03.2019
Odpověď  Je tam Vape 12, v obou válcích pálí současně takže při špatně slisované klice se to neseřídí. Přehodit koncovky mezi válci a zkusit znovu, jestli se to nezmění tak ještě pokusně prohodit svíčky, pokud ani to nebude mít vliv tak je zapalování v pořádku a problém je v sání - těsnění na pravém čepu?    [Martin Štindl]   05.03.2019
Odpověď  Zkusil bych ještě seřídit jednou předstih, jestli nepálí jeden válec dříve a druhý později.    [Jirka123]   05.03.2019
Odpověď  Svíčka a kabel vyloučeno, vape pálí v obou uvratích. V obou případech to dělá stejný válec. Nevím zda znova půlit a dělat kliku. Pootočený čep znamená špatně slisováno?    [Kvasky]   05.03.2019
Odpověď  Vadné zapalování? Někde to přisává vzduch?    [xhamsterr]   05.03.2019
Odpověď  Pootočený čep na klice?
Vadný kabel? Vadná svíčka?    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2019
 Přidat odpověď   (17) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006