MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301982 příspěvků |7298 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 59 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 22.9.2019 08:42  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdravím nemohli by ste sem nekdo priložit foto aký je rozdiel medzi hlavami valca na Jawa 350 perak a Jawa 350 Kývačka ? Alebo aspon popísatrozdiely ?    [vlado]   25.10.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Napisal som vam na mail.    [Milanxx]   15.08.2019
Odpověď  FJ válec mám po výbrusu na prodej. Výbrus č.2. ( fikuscz@seznam.cz )    [fikuscz]   14.08.2019
Odpověď  Poprosim o radu, bude funkcny motor perak fj 250 a valec 353. Aspon kym zozeniem original fjckovy valec.    [0908273158]   14.08.2019
Odpověď  Zdravím.
Zdravim. Chci se zeptat jak se liší bloky motoru Péráka 350 a Kejvačky 350 ?? Nejsou náhodou zamenitelné ??    [Michal]   23.09.2012
Odpověď  i na 12-ti konových kývačkách byly válce s dosedací plochou tvaru pětiúhelníku nevím do jakého roku nejspíš ještě celá serie 353/03,koukni na ten sací kanál jestli je rozdělený    [venca]   06.11.2007
Odpověď  No tak ktory valec by ste potom dali na peraka 250/11?
http://img218.imageshack.us/my.php?image=dsc01047dk0.jpg
Ten v pravo som mal na peraku.....ten vlalo zase na kyvacke....Pan od ktoreho som bral peraka mi povedal ze je to original a este nema vybrus, pomeral som to a vybrus nema. Hlava ma rovnaky gulaty tvar zospodu.....ta ako??? diQ    [Glony] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Rozdíl je ve velikosti kanálů a hlavně v přepážce dolního okénka přepouštěcího kanálu. Perák má okénko rozdělené přepážkou, kývačka nikoliv.    [Miloň]   06.11.2007
Odpověď  netvrdil bych, že válce 250/11 a 250/353 jsou stejné, pérák i mladší než janeček dává výkon 9k kdežto kyvka 12k. Budou tam zřejmě menší kanály, což z venku není vidět a se štěfty to nesouvisí.    [tomas]   06.11.2007
Odpověď  Válce 250/11 a 250/353 jsou schodné. Rozdíl je akorát u 250/11 FJ, kde nejsou vidět štěfty procházející válcem.    [Panther_79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  predpokladam ze na 250/353 a 250/11 je ten rozdiel rovnaky???    [Glony]   06.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ted ten novější typ 350/354    [Panther_79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, rozdíl není na první pohled patrný. Je to hlavně v dotykové sploše mezi válcem a hlavou. U péráka je dotyková plocha do takového trojuhelnika a u kývačky je to čistě kruh. Tomu odpovídá i tvar dotykové plochy zespodu hlavy válce. Jinak jsou válce zaměnitelné, protože tvar a velikost přepouštěcích kanálků jsou stejné. Přikládám fotografii. Pro ilustraci přikládám foto.    [Panther_79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006