MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310289 příspěvků |7731 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 58 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 1 | Diskusní téma 14.6.2021 23:29  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Přední kluzáky


 Chlapi, potřeboval bych vědět, jestli první typy péráků z roku 1946 měly podélný svár nebo ne. Možná že už se to tady někdy řešilo, ale nenašel jsem to. Někdo mně říkal že tam svár byl, ale jen takovej nízkej a novější typy měly šev vyšší, někdo zase tvrdí, že venkovní trubka byla úplně hladká beze sváru.
Zkuste prosím poradit kde je pravda. Díky.    [kodlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2021     Přidat odpověď  
Odpověď  Právě tak jak píšeš. Já jsem úplně hladké nikde nikdy neviděl, proto se na to vyptávám. Třeba napíše ještě majitel nějakého péráku z prvních vyrobených a uvede vše na pravou míru.
A ještě bych měl jeden dotaz. Opět se to týká předních kluzáků. Jde o vnitřní pružiny. Nevíte někdo jak jsou dlouhé? Zjistil jsem, že se vyráběly dva typy. Ty starší měly jednu pružinu, ale nevím jak dlouhou a ty novější měly dvě pružiny spojené pístkem. Ta kratší dole měla cca 14cm a ta vrchní delší měla 42cm.
Prodejci nabízí různé délky, ale ktré tam ve skutečnosti patří, nikdo neví. Kdo to víte,tak prosím poraďte. Děkuji.    [kodlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.06.2021
Odpověď  Ahoj - když origo fotku zvětším co to jde (pak se už rozmazává) tak pokud by měl být ten svár z boku tak jak je tomu na mém (stojím za)tak to vypadá že je to hladké. Před tím mně to nešlo dopsat tak foceno na    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2021
Odpověď  Díky za foto. A co ty si o tom myslíš? Je tam nějaký svár málo viditelný, nebo je to úplně beze sváru hladký tubus?    [kodlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj - shodou náhod mám pár fotek právě 11-409 kde je vidět předek. Foceno na    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2021
Odpověď  Díky za odpověď. Ale tam to není moc průkazný. Třeba na fotkách 11-409, jde nízký svár od vrchu dolů vidět. Některé fotky jsou malé a tam to nevidím vůbec.    [kodlik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2021
Odpověď  ročník 1946 se řešil v této diskuzi

http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=114&idtop=98437

jsou tam fotky bezešvých vidlic    [meela]   08.06.2021
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006