MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311504 příspěvků |7815 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 24 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 2.12.2021 14:05  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Zdar chlapi, vracím se k tématu předstih. Dnes jsem se ho pokoušel nastavit (motor na stole s úhloměrem na klice) a zjistil jsem toto-nejprve jsem s rozevřenými závažíčkami regulátoru nastavil 45 st. předstihu, pak jsem vyndal klínek a předstih byl asi 10 st. Koukal jsem do válce a bylo to okem asi 1,5 mm před horní úvratí. Zajímalo by mě, jestli to někdo taky takhle zkoušel a jaké měl výsledky. Dík Josef    [Josef]   17.05.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Nabízím nastavení předstihu a rozvodu s pomocí časovacího kotouče. Dále repasuji odstředivé regulátory a přerušovače. Tel.777207747.    [Martin]   06.04.2008
Odpověď  Zdravím,mám s toho chaos,budem nadstavovať predstih na snímači na vačke(zapaľovanie mám od imfsoft-u) a tam všade píšu nadstaviť 35stupňov,ale správme má byť 47. Prosím o vysvetlenie ako to má byť správne.    [Filip]   07.09.2007
Odpověď  Pružiny nemohou být stejné,protože předstihová charakteristika je lomená a z principu tohoto typu regulátoru to nejde dvěma stejnými pružinami zajistit. Charakteristika regulátoru je následující 1500-1800ot./min-začátek regulace,2000ot./min-7st, 2500-18st,3000-24st,3500-28st,4000-31st,4500-34st,5000-37st.-konec regulace. K uvedeným hodnotám předstihu je nutné připočí-tat 8-10st. základního předstihu. Regulátory se nastavovaly na zkušebních stavech s kruhovým jiskřištěm.    [Milan(OHC)]   06.09.2007
Odpověď  Já mám motor taky venku a potřeboval bych ho nastavit pomuže někdo?    [Petr]   05.09.2007
Odpověď  to Haba: Díky moc za tel. číslo. Úplně náhodou sem taky narazil na jejich ceník a měli je tam...
Myslíte že ty pružinky mohou mít až tak velký vliv na chod motoru? Nebo jde nějak zjistit jestli ten regulátor opravdu funguje jak má?    [dockys]   05.09.2007
Odpověď  to dockys: pružinky by mohl dodat p. Lukeš, mobil 602 725 568    [Haba]   05.09.2007
Odpověď  Zravím, chtěl sem se zeptat, pořád mi nejde seřídit předstih. Dělal sem to dvěma způsoby několikrát a pořád to není ono. Jednou je to OK při nížších otáčkách, podruhé zas při vyšších. Všiml sem si že v katalogu ND je jedna pružina na odstředivém regulátoru menší než druhá. Já tam mám obě stenjné. Myslíte že by problém mohl být v tom? Pokud ano, dají se ty pružinky ještě někde sehnat?? Prosím poraďte.. Díky..    [dockys]   04.09.2007
Odpověď  Seřizuji hodnoty předstihu podle výrobce,tedy z rozevřenými závažíčky odstředivého regulátoru.Je to už dlouho co jsem předstih dělal ale při základním předstihu má pálit tuším 2 mm pod horní úvratí.Než namontuji dynamo na motor,je důležité seřídit tah pružin závaží regulátoru tak aby když roztočíš dynamo například vrtačkou,musí plynule navazovat rozevření zavaží prvního i druhého stupně,nesmí tam být prodleva,motor pak může mít při zátahu tzv díru.    [jwm]   18.07.2007
Odpověď  Ja byh potřeboval i hlavu a časování celé to prostě přejít
protože to má od Go tak 5000 a nikdo s tim nic neďělal a namodrává mi pravý výfuk od začátku.Jinak moc děkuji.Petr    [Petr]   17.07.2007
Odpověď  Nastavuji pouze základní předstih 15 stupňů(závažíčka jsou v základní poloze)a maximální péči věnuji správnému seřízení druhého válce.Správné seřízení předstihu má vliv na klidný chod motoru!!Pokud je správně vyvážený klikový hřídel,chvěje J 500 kolem 90 km/h před i po je chod překvapivě klidný.    [URBIS]   16.07.2007
Odpověď  Prosim o pomoc nepomohl by mi to někdo nastavit mám motor z rámu venku!Tel: 604855078 Moc děkuji petr.    [petr]   16.07.2007
Odpověď  Mám to taky tak a je to dobrý. Ale docela mě zajímá nastavení předstihu bez pomoci uhloměru. Slyšel jsem moc názorů, něco jsem i vyzkouušel. Ale někdy to není nic moc.    [MG]   15.07.2007
 Přidat odpověď   (12) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006