MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302700 příspěvků |7334 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 84 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 500 OHC | Diskusní téma 18.11.2019 07:08  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  zdravim panove potřebu vedet jestli doma nemate stahovak na ten střed z klikovky nebo jestli mate alespon rozměry abych ho mohl dat vyrobit diky všem za odpovědi a rady    [joda]   29.04.2008     Přidat odpověď  
Odpověď  Chce to předem prolívat MDčkem, WDčkem, petrolejem nebo červenou brzdovkou, nechat být klidně i několik dní, pak dobře předepnout stahovákem, nahřát a dávat bacha. Když to lupne dolů, pěkně to poskočí. Dá se i mírně poklepnout po středu stahováku nebo prasácky po obvodu unašeče, ale s rozumem, ať se nekazí klika a neomačká unašeč.    [longr]   07.11.2019
Odpověď  Pomocí se dá ještě zmrazovacím sprayem např:https://www.autolaky-eshop.com/motip-zmrazovaci-sprej-500ml_z23509/    [Franta 2776] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2019
Odpověď  Ahoj stred na klice drži a drži ani horkovzduška nepomohla tak jak ještě dat do mrazaku a pak pomoci stahovaku malym hořakem nahřat ??Nema nekdo nejakou radu Diky    [milda]   06.11.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  A když vnitřní závit chybí (taky mám jeden takový chytrý unašeč jako náhradní)taky mi pomohl tento přípravek. Chce to pevnostní šrouby M10 a obrousit jim hlavy. nahřátí nátrubku horkovzduškou samozřejmostí.    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sice už to tu zapadlo, ale možná se to bude do budoucna někomu hodit. Jestli má drážkový unašeč vnitřní závit, tak lze použít na výrobu stahováku normovaný polotovar hydraulické hadicové redukce, která jde zakoupit v běžných obchodech. Jen se musí zvětšit vnitřní průměr (stačí vrtačka a dvacítka vrták) a přivařit matka. http://www.garance-slavic in.cz/hadice/eshop/20-1-H ydraulicke-sroubeni/68-2- Spojky-redukovane/5/525-S pojka-redukovana-M26x1-5- M30x2    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2013
Odpověď  Zdravím, tak jsem se zas pohnul z místa. Náboj primáru držel dobře, vypadalo to, jako by ho někdo před nasazením potřel hermetikem (za takové zlepšováky pěkně děkuju :) No ale nakonec jsem tam nalil trochu petroleje, nasadil stahovák, nahřál horkovzduškou a mravně dotáh. Luplo to a bylo to dole. Kartery jsem rozpůlil, vyndal ložiska a umyl. Taky ventily jsem očistil, přendal do nové hlavy a zabrousil sedla ventilů. Teď už je hlava složená. Příští týden snad zalisnu ložiska a začnu pomalinku kompletovat, dokud si ještě pamatuju, jak jsem to rozdělával :)

Zjistil jsem ale, že mám vyběhané bronzové kluzné ložiska pod kolečkama na předlohové hřídeli. (ne ty v kartrech). To pod jedničkovým kolem bylo dokonce trochu přidřené. Chci se zeptat, jestli je někdo dělá? Jinak bych si je musel nechat udělat.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2010
Odpověď  Zdravím,
tak jsem si nechal udělat stahovák, ale náboj mrcha drží a nepustí. Zkusím to předepnout a nahřát horkovzduškou, uvidím, jestli si dá říct. už jsem vyndal ventily a mám nachystanou druhou, lepší hlavu.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.11.2010
Odpověď  Pánové omlouvám se, nějak mi jde špatně pčipojení a nevšiml jsem si, že už tady ten rozměr je. Beru zpět.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem dneska zjistil, že zátku teláků z kývačky už žádnou nemám a z mojí třipade se mi to brát nechce :) ale nemůžu kvůli klice změřit ten vnitřní závit. Počítám, že to je asi klasické stoupání, chtěl bych si udělat stahovák takový jako tu dal na fotce Marian. Kdyby někdo měl rozměr toho závitu, mohl by mi poradit? Díky.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.11.2010
Odpověď  Teď jsem se taky dostal na sundávání koleček z klikovky. To na pohon královky jsem stáhl opatrně takovým obyčejným stahovákem, dělal jsem to opatrně a šlo to lehce, nebylo dorvané na krev jako některé jiné věci (filtr oleje, průtokové šrouby apod.) Na unašeč kolečka primáru si udělám stahovák. Zkusím to z té matky do vidlice z kývačky a uvidím.    [o.k.longr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2010
Odpověď  ale ne to bylo o forum dolů tak sorry    [HJW]   13.05.2008
Odpověď  byl by na Vás nějaký kontakt??    [HJW]   13.05.2008
Odpověď  Milan má určitě pravdu.Fabrika vyrobila na všechno stahováky a přípravky.Po 50 letech sehnat někoho v blízkém okolí,kdo má a je ochoten něco půjčit je neskutečný problém.A když děláš motor 1-2x za život tak si musíš vystačit s tím co máš.Stahoval jsem unašeč prim.kola,který neměl vnitřní závit,jen 2 výřezy.po radách a marných pokusech odborníků se mi to podařilo pomocí 2 vybroušených pevnostních M8.Kouzlo je v tom,že si všechno opravím sám.Motorku po renovaci si umí koupit každý zbohatlík    [Stenly]   12.05.2008
Odpověď  Závit v náboji klikovky pro primární převod je M26x1,5. Na sundání ozubeného kola pohonu královského hřídele z klikovky je stahovák-je hodně podobný stahováku na kulové čepy. Je dost případů, kdy by Stenly se šroubováky neměl šanci uspět.    [Milan(OHC)]   11.05.2008
Odpověď  To Loser:ozubení je tam jen suvně na klínku.Takže 2 šroubováky proti sobě.    [Stenly]   05.05.2008
Odpověď  Už jsem to tady jednou prezentoval:stahovák jde vyrobit ze zaslepovací matky vidlic z kývačky.Jen vyvrtat díru,navařit matku a zašroubovat šroub.    [Stenly]   05.05.2008
Odpověď  Dobry den vsem:

1) Muze mi prosim nekdo napsat rozmer toho vnejsiho zavitu na trubce, resp.vnitrniho zavitu stredu ?
2) Jak sundavate sikme ozubeni + ozubeni pod nim na druhe strane klikovky ?

Moc dekuji za odpovedi    [Loser]   05.05.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady je ta fotka toho stahováku.    [Marian]   04.05.2008
Odpověď  kdybys ho vyfotilbyl bych rad    [joda]   01.05.2008
Odpověď  Jaké rozměry?,do toho kroužku našroubuješ trubku která má závit ještě uvnítř jakýmkoliv,a šroubem potom budeš rozpínat od čepu klikovky.A jestli ti tohle ješte nestačí tak ten stahovák zejtra vyfotím.    [Marian]   30.04.2008
Odpověď  O TOM ZAVITU VIM JA JENOM POTŘEBUJI ROZMĚRY TOHO STAHOVAKU DIK VŠEM    [joda]   30.04.2008
Odpověď  Z vnitřní strany toho středu je závit pro stahovák,no ale viděl jsem i kus bez závitu to je pak horor.    [Marian]   30.04.2008
 Přidat odpověď   (22) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006