MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310548 příspěvků |7757 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 41 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 5.8.2021 16:28  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 250 úprava Chopper


 Zdravím tak se mi do rukou dostala tato ojedinělost,bývalý majitel ho zachránil před eko likvidací,ano přesně tak někdo to chtěl nechat roztavit přitom na tom bylo tolik práce a myslím se že je to pěkně udělané stačí jen vychytat pár věcí(motorka nejspíš nedobíjí,nejsou vzadu tlumiče a to nejhorší je bez TP) tak bych potřeboval poradit jestli je možné ji přihlásit na Kývačkové papíry (motor je 353)?Dále jaké nejlepší tlumiče by se hodily dle vás dozadu(dávám foto jak je to vyřešené na jedné straně,na druhé je utrhlý držák dole takže tam není nic)?Jako jak je zadní guma širší tak to není tak hrozné ale přecijen s tlumičema by to bylo lepší:) Dále jaký by se tam nejlépe hodil tachometr aby mi šel na náhon?Tam odkud jde náhon tam je jen záslepka plastová.Potom je tam problém že mi u jednoho výfuku jak je koleno do tlumiče tak mi to tam netěsní tak co se tam dává kvůli dotěsnění?Jo a ještě by mě zajímalo s čeho je ta nádrž?Jinak jízda je na tom zajímavá:D    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  😎    [.! ]   27.06.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  pěkně upravné stroje, pochlubím se svým ve výstavbě, sice to ma jen malo dilu z kyvny ale do obdobného stylu patří    [Janec]   16.01.2014
Odpověď  Dolin1: Za ty prachy jsi to dal ale hodně pěkně do pucu,opravdu moc hezká Jawka    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2012
Odpověď  No jen není jiná hlavy,..a je na ježdění ne na parádu,...nehraje to roli. Mesel sem se vejít do 10-12000 i cenou motorky!    [Dolin1]   04.06.2012
Odpověď  Já to na papíry ani dávat nebudu to jen kdyby náhodou byla v budoucnu kývačka s doklady jak tu již bylo psáno.Zatím to budu postupně opravovat a upravovat,jezdit jen po polňačkách těch je tu v okolí dost    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2012
Odpověď  co to žebro na pravé hlavě?    [marty]   02.06.2012
Odpověď  Tedy Doline,to je kráska!Nádhera,gratuluji,taky o ní přemýšlím    [matt]   01.06.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Po opravě,..    [Dolin1]   31.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Defakto sem viděl na TP postavené dost hardcore stavby,..někdy dost nepřipomínající to z čeho to postavené je,...podle platých leg.norem je možné měnit na moto schválené a pasující věci. Myšleno asi tak že pokud máš kývačku a místo původného dériového blatníku dáš blatník z e 634 a bdue ti pasovat do držáků tak ti to na STK projde úplně normálně. No podle too co sem viděl za "sroje" čerstvě po STK, tak pochybuju že měl technik někdy oči,...
Takže pokud chceš jezdit s tímto tak to postav na nějakou dobrou kostru, dej tomu sériové tlumiče, nastříkat a prostě o "udělat" do přijatelného stavu,...pak jen najít "vhodnou" STK a projít,..základem jsou teda samo noty....

Za mě - tohle nikdy. Ano je to řekněme dobové, je tam an tom jisté množství práce,...ale za mě ne. Nejsem příznivce přestaveb které měly jakože "zjinačit a vylepšit motorku"a defakto ji v 92% přépadů zmrvili totálně,....viz fotky jedné a té samé 634. A to není jakože renovace (ve 100% slova smyslu), jen uvedení do funkčního stavu a zpojízdnění.....    [Dolin1]   31.05.2012
Odpověď  El Burro: Jestli na tom chceš skutečně jezdit, tak to nejdříve rozeber a zkntroluj rám, po těch zásazích opravdu nebudí velkou důvěru. Na silnici bych s tím bez papírů nelezl. A pak je to škoda tvého úsilí a peněz. Z dálky to bude působit na policajty jak červený hadr na býka :-) Hodně štěstí.    [webersinke]   31.05.2012
Odpověď  rat bike
http://www.youtube.com/wa tch?v=N7V1GEw-BqQ
http://www.youtube.com/wa tch?v=611HOFzz8qI
http://www.youtube.com/wa tch?v=Hk7N5E8fy30

nebo ten old school
http://www.youtube.com/wa tch?v=LLy_KZug1ZQ
http://www.youtube.com/wa tch?v=qyR0Kq5pF4M

něco takového by z toho šlo udělat a mělo by to důstojnost i s motorem z jawy. Asi se ti bude víc líbit ten old school bobber styl že :-)    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2012
Odpověď  Ale jo, ono to bude třeba vypadat i dobře. Jisté křivky pěkné motorky to má, ale co jsem ti psal poprvé platí stále. A to je to, že na papíry to prostě nepostavíš. Ale pokud ti to nevadí a i tak ji chceš mít pěknou, tak bych se napřed pořádně rozmyslel, do jakého stylu ji udělat. Mě osobně napadají dva a to buď rat bike-to je takový styl kdy motorka vypadá jako vytažená z popelnice ale přitom plně funkční a nebo z toho udělat nějakou jak to jen nazvat -vymazlenou OLd skůůůlovku něco jako z filmu pomáda. Protože chtít z toho udělat choopera tak to bude díky tomu jawáckýmu motoru působit směšně. A já osobně bych tomu dal rozhodně pevnou zadní vydlici. pružiny na zadním kole se mi moc nelíbí a na drsné motorce se musí jezdit natvrdo. Pružiny jsou pro slečinky.A na to ježdění okolo baráku to tvůj zadek vydrží.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2012
Odpověď  Díky že někdo je to taky normálních názorů.Jinak Monty je asi zaujatej proti takovýmto přestavbám ale tak takových je víc.Jo zatím vypadá špatně jako lak a orezlé tlumiče a tak dále ale taky jí doma mám chvíli a takto jsem to dotáhl uvidíte že až na tom zapracuju bude vypadat o moc líp    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.05.2012
Odpověď  Myslím, že můj Ariel se přece jen víc blíží tomu modrýmu kousku od Martina S, než rezaté slepenici která se tady řeší.

Zákazníkům a cizím lidem vůbec zásadně vykám, tady jsem to prostě nevydržel, omlouvám se za to a už to neudělám.    [Monty]   30.05.2012
Odpověď  Tak jsem si přečetl reakce a vážně se i celkem pobavil. Jen Monty zase trošku zklamal..to tykání-vykání..Vaše věc. Ale peskovat odvážlivce za to že zde založil toto téma je rozhodně minimálně neslušné. Bylo by to snad až pokritecktví. Každé takovéto fórum má nějaké téma týkající se staveb.. A Váš z historického hlediska zprasený Norton-Ariel se taky nesetkal s kritikou..naopak. Tak co má být?? Toto je téma o kývačkách a panelkách a já tu jednu takovou vidím. Taky se mi nelíbí ale taky bych byl rád kdybych takovéto stroje nacházel ve šrotu. A proč se u toho chatováním nepobavit že?    [Arpi]   30.05.2012
Odpověď  Tak třeba já ho vůbec nepeskuji, ba naopak ještě před ostními vyzdvihuji jeho odvahu :-)    [Lukáš]   29.05.2012
Odpověď  Štěstí že ho nemáte na dosah, jinak byste mu snad urvali hlavu. Tolik toho zas neprovedl, že ho tolik peskujete. Je to krám, ale aspoň zachránil něco málo dílů před šrotem.. a ještě se trochu povozí. Mimochodem, nádrž bych osobně tipnul na nějaký Minsk.    [xbedla]   28.05.2012
Odpověď  píše se OBJEDNAT . Kolik ti je let?????    [Monty]   28.05.2012
Odpověď  Ten jäkl je dost silnej ale už na tom taky jezdit nebudu dokud nepřijdou tlumiče co mám obědnané    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2012
Odpověď  Největší prdel je, že ten jäkl co drží kyvku je pouze na pravé straně. To musí být dobrá odvaha na tomhle jezdit :-)    [Lukáš]   28.05.2012
Odpověď  El Burro uvědom si co znamená veterán. To co tady předvádíš je pár starých dílů spojených dohromady a k veteránu to má blízko asi jako z Česka do Číny nebo Vladivostoku.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2012
Odpověď  El Burro - chlape ty musíš být úplně bez fantazie a estetického náhledu, když obdivuješ něco tak odporně zfušovanýho. To tvoje podle mě zplácá do kupy snad každý druhý náctiletý kluk, a bez nějakého velkého přemýšlení a vymýšlení.    [smradzjzd]   27.05.2012
Odpověď  Veterán( historické vozidlo) je vozidlo starší 25 let ,hodné zřetele. Tak to říká zákon.
Podle mně tohle je slátanina, která není hodná zřetele, ale rozebrání na použitelné díly a zbytek odevzdat hutím.Pochybuju, že to bude schopný na STK vůbec dojet,bez blatníků, světel,pérování,hnusně orezlý(aspon umýt a natřít přední vidlici jste mohl)

Motorka Martina S je trošku jinej level,to se mně fakt líbí,krásná práce.    [Monty]   27.05.2012
Odpověď  martin.s: Jo ta tvoje přestavba to je něco jiného takový Indian styl mi to hodně připadá:) jinak moc pěkná práce a nápad tady    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2012
Odpověď  Monty:Proč bych stim nemohl chodit na VF?Diť je to pořád přes padesát let starej motor a většina dílů jistě taky některý jsou i starší jako ta nádrž to mě třeba zajímalo z jakých veteránů jsou ty díly?Tohle psát někde na chopper fórum nebo kam bys mě poslal bych se asi nedozvěděl,ikdyž ono asi ani tady ne.Víš ono je jednoduchý něco udělat origo jak z výrobní linky,ale něco takhle podle tebe zbastlit aby to nějak vypadalo a i fungovalo to už je něco jiného je vtom prostě hodně práce a vymýšlení,zkoušení a tak ne jako zrenovovaná kývačka kterých je všude moc...toť můj názor    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2012
Odpověď  Já bych historii neomezoval pouze na továrně vyrobené kusy. I když toto také nepovažuji historický skvost, rozhodně si myslím, že obecně starší bastly (cca -40let a víc) mají svoji výpovědní hodnotu o své době a tudíž patří do historie a za mě jsou častokrát mnohem zajímavější než nějaká klasická "pásovka".    [Vojtech]   27.05.2012
Odpověď  A nechcete s takovým bastardem jít někam jinam, než na "VETERANFORUM" - vždyt to je jen zprasený historický stroj, a mezi veteránama to nemá co dělat.
Aspon podle mého názoru.

A legalizace? Ani náhodou, možná tak v Azerbajdžánu.    [Monty]   27.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  El burro, nic proti, ale troufám si tvrdit, že mám doma o něco vymazlenější přestavbu z kývačky a i přesto, že vypadá docela k světu a od stylu rat bike má hodně daleko narozdíl od této a i přes to že mám velice dobrého známého na STK, tak bych se ani neodvážil zmínit nebo vůbec uvažovat o legalizaci takového stroje. To nemyslím nijak posměšně nebo zle, ale toto nikdy na papíry nedáš ani za krabici od vína :-) ty úpravi o kterých mluvíš a které projdou jsou vždy v rámci homologovaných a otastovaných dílů a za předpokladu splnění všech podmínek a předpisů.
Minimálně ty dodělané sváry na rámu by museli projít státní zkušebnou a rentgenem apod.Což by bylo dražší jak celý stroj. Ale do šrotu bych ji také neházel. Byla by z ní i zajímavá motorka ve stylu rat bike, nebo ji nalakovat a na pohled vymazlit a bude zajímavá, ale stejně jako ta moje pouze na ježdění okolo baráku a i to už jsem já raději přestal riskovat, protože za papíry v čistírně to nestojí.    [martin S.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.05.2012
Odpověď  Tohle na papíry v životě nikdo nedá. Papíry to mělo jen dokud to vypadalo jako kejvačka. Nebuď naivní a zbav se toho jakýmkoli způsobem...    [mr.Mic]   27.05.2012
Odpověď  El Burro-dej to na slavny Aukro,napiš že je čerstvě dotažená z Nju Zelandu(po ose!!)že jich bylo vyrobeno pár kousku,a seš v baliku....(nemáš zač)    [k.b.]   26.05.2012
Odpověď  To to radši budu huntovat po poli než abych to hodil na šroťák.No ale papíry to mělo takže to asi dřív technickou procházelo a zase najednu stranu proč by to neprošlo kdyby se udělalo to odpružení.Co vím tak plno lidí si na motorky dává jiná řidítka,světla i s maskami,zadní světla a projde jim to když to má E homologaci...Tohle má rám a motor,přední tlumiče,zadní kyvku pořád JAWA to ostatní jsou jen věci co nějak nebezpečné nejsou a svůj účel plní až na to že tam není přední blatník ale to je to nejmenší    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2012
Odpověď  Tohle ti v žádném případě neprojde a nikdo se zdravým rozumem by si to nevzal na triko. Hodnota bude tak 1500 za motor, možná nějaká koruna za bubny (?), zbytek hoď s klidným svědomím na šroťák.    [vana-hb]   26.05.2012
Odpověď  Jo na pole asi nejspíš ale to by ty tlumiče chtělo :D    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2012
Odpověď  Ach jo.... Nepřihlásitelné, neotlumičovatelné. Tak na pole pro patnáctiletého kluka. Nebo na díly.    [***]   26.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady jak je řešený ten zadek    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady další foto    [El Burro] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2012
 Přidat odpověď   (36) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006