MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316187 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 82 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 17.7.2024 23:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Vložka válce kývačka/panelka


 Dobrý den,
měl bych takový spíše hypotetický dotaz: existuje někdo v republice, kdo vyrábí vložky válců na velké kývačky/panelky? Kolik případně taková sranda stojí?    [Karel S.]   04.12.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Možnost je stále stejná - vyvrtat válec,a nalisovat za tepla nově vyrobenou vložku.

Ale je to složitý , náročný a drahý.    [Monty]   01.02.2024
Odpověď  Čas se posunul, doba se změnila . .. .
jak je to s možností vyvložkovat válce na califa, Bizona ? ?    [r]   31.01.2024
Odpověď  No vzhledm k počtu válců, co se vyskytuje v inzercích a jejich skoro nesmrtelnosti bych předpokládal, že v budoucnu, až na celém světě z Jawy nebude nikde ani kousek plechu či hliníkového odlitku, tak se tyto válce v inzercích budou ještě stále objevovat za pár korun :-)    [smradzjzd]   05.12.2012
Odpověď  Tunit? Ani náhodou, nestojím o prdlej rám, ani o motorku, která je co nejvíc odlišná od původního stavu... Teď jsou sice všude mraky dílů na tyhle příšery, takže mě spíš zajímají technologické možnosti, co a jak opravovat.    [Karel S.]   05.12.2012
Odpověď  Já bych viděl problém i jinde. Nevím s jakými přesahy je co kde nalisovaný, ale lisovat něco do křehké litiny by mohl být problém.
Pokud chceš něco tunit, tak u 250 kubatury je jednodušší použít válce z Libeňáka.
Má vložky nalisované v hliníku, stejné rozteče šroubů a "panelkovou verzi"se sáním do válce ani nemusíš upravovat aby vešla do karterů.    [smradzjzd]   05.12.2012
Odpověď  Podle mě to udělá každá lepší strojní dílna - je to jen otázka peněz. Odhadl bych totak na 10k? A je nějaký důvod proč opravovat staré válce na tak běžnou motorku když za zlomek ceny dostaneš někde na aukru jiné??    [vana-hb]   05.12.2012
Odpověď  Díky za info. Venca mě předběhl. Chtěl jsem přeformulovat otázku: Na kolik by tedy vyšlo odsoustružení starého materiálu a nalisování nové vložky?
Pokud to jsou cca 4000,-, je to poměrně dost, ale práce a know how tam bude dost...    [Karel S.]   05.12.2012
Odpověď  Přesně tak , je to z jednoho kusu, vložka nejde vylisovat jako třeba u pionýra. Jinak ceny vložky v týto velikosti i s vfrézováním tady u nás jeden chlápek dělá cenově asi tak asi 4000kč    [venca]   04.12.2012
Odpověď  Pokud pominu pár speciálů, tak vložky jako takové žádná kývačkopanelka nemá.
Celý válec je jeden odlitek.    [smradzjzd]   04.12.2012
 Přidat odpověď   (9) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006