MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301982 příspěvků |7298 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 55 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa-ČZ, Jawa, ČZ (K | Diskusní téma 22.9.2019 08:40  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jawa 250/559 vývoz Rusko


 Kúpil som si svoj prví veterán tuto jawu 250/559 rok výroby 1962 ktorú mam v plane cez zimu dať do pôvodného stavu je bez TP a SPZ .Len keď som sa pozrel na štítok tak je v azbuke, tím som usúdil že bola pravdepodobne na vývoz.
Moja prosba znie ci je tam nejaky rozdiel medzi modelmi pre vývoz alebo boli totožne s jawami co sa predávali u nás/vás.A ešte ci sa jedna o typ 02 ak som si to správne naštudoval.pred tím som mal jawu pionier 20 tak NEMÁM skúsenosti s tymíto typmi motoriek. Niesom si istý ci tieto modeli mali sýtič pri rychlopale.
Jawu som kúpil od pana za BB a chodil na nej do lesa na huby tak bude potrebovať veľa lásky.Zdá sa mi ze par veci tam je s iných modelov.
Budem vďačný za každú radu.    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Rychlopal kyvacky a panelky v sérii vubec neměly, byl to ale běžný dobový tuning. Ovladani sytice na riditkach bylo jen v kombinaci se šnekem. Docela spatne se shani a byva drahy. Ted tady u jednoho z vedlejších dotazu na dily na 250 je odkaz na bazos, kde to nekdo (docela draze) zrovna prodává.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Odpověď  [Carlos]

ďakujem vám veľmi pekne za odpoveď.Presne toto som potreboval vedieť že aký je to asi typ a odraziť sa od toho. Viem že veľa veci ja na nete ale najlepšie je to počuť od niekoho so sa tomu venuje a vie tie detaily opísať.
Takže by mal bit rýchlo pal aj zo sytičom ?    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Odpověď  No především řadu informací najdeš, když budeš hledat tady na foru. Ale jak si tak prohlížím tvou motorku: Je to úplně první typ panelek, ještě má kývačková kola. Pokud jde o nepůvodní díly, nepatří na ni tyhle kastlíky (mají tam být panelkové se zavíráním na plíšek, sedlo se zamyká k rámu fabkou-na rámu by měl být držák toho fab zámku), zadní světlo už nemá být plechové, ale plastové červené, přední blatník je ořezaný, stejně tak maska a řídítka s hrazdou na ni taky nepatří. Jiný je i klakson. Karburátor bych řekl, že tam má být se sytičem. Jinak takhle na fotkách mi nepřijde nijak strašně zbastlená, těch dílů k výměně není zas tolik. Samozřejmě třeba blatník nebo kryt řetězu nejsou úplně levné, na druhou stranu, pokud ji chceš renovovat, v ceně renovace se to ztratí. Důležitý je i stav věcí, které nejsou vidět - např rám a přední vidlice, jestli nejsou ohnutý, stav povrchu trubek přední vidlice (jestli jsou na nich hluboké rýhy). Stejně tak stav motoru, tam to může být opravdu diametrálně odlišné kus od kusu. Tolik ve zkratce.    [Carlos] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  7    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  6    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  5    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr    [patres338] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.09.2019
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006