MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 310047 příspěvků |7716 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 33 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 623, 633 (UŘ, B | Diskusní téma 17.5.2021 14:53  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma  Ahoj všichni!
Před pár dny jsem koupil na díly torzo bizona 633/01, čísla rámu 000102. Zajímavost- Airbox má v přední části nad dírou pro silentblok držící nádrž ještě jednu díru, a to na zámek sedla. Ten by "koukal" do levé strany stejně, jako například na kývačkách. Nevíte někdo, o co jde? Docela mě to zaujalo.    [Petr Kropáček ml.]   17.11.2004     Přidat odpověď  
Odpověď  Měl jsem doma ten samý airbox,také měl v horní části díru na zámek přitom druhý zámek byl klasicky v zadní části sedla.
Někde jsem četl že poslední unifiky ve fabrice rozebraly a díly použily pro první bizony,což by to vysvětlovalo ale jestli je to pravda nebo ne,nevím.    [Pex]   09.09.2005
Odpověď  Air box na mojom BIZONE len pre zaujimavost rok vyroby 1970, vyrobne cislo 623/000268    [Kucharik]   12.03.2005
Odpověď  Já bych souhlasil s Tomem K - Bizony se nikdy nedělaly na normální lince,v podstatě je lepili z dílů na koleně - takže klidně to tam šoupli rovnou v továrně    [MONTY]   19.11.2004
Odpověď  Připadá mi docela možné, že někdo tento díl z nějakého důvodu měnil a doma měl po ruce díl velmi podobný, ale z UŘ. Na druhou stranu nelze vyloučit ani zákrok továrny, kde tam napasovali to, co měli zrovna po ruce. Této teorii by snad odpovídalo i nízké výrobní číslo rámu stroje...    [Tom K.]   18.11.2004
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je možnost úprav vyloučena. Odlitek má jiný tvar vrchní části. Stejný díl jsem teď našel na fotkách toho skoro UŘ z Německa, ale ta moje potvora má normální podsedlový plastík i zadní „nosič“ blatníku. Je ale možné, že někdo tu motorku modernizoval, nebo vyměnil ten airbox. Taky nádrž mi tam příliš neštimuje, protože její držák by překrýval otvor pro ten zámek. Taky je možné, že v průběhu modernizace během výroby měli na skladě ještě pár dílů do UŘ, tak je mrskli do normálního bizona. Díra navíc neuškodí...    [Petr Kropáček ml.]   18.11.2004
Odpověď  To fakt teda nevím, o co může jít. Není to jen nějaká domácí úprava? Nejlepší by asi bylo hodit sem nějaké foto, ať si to člověk může lépe představit...    [Tom K.]   18.11.2004
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006