MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302655 příspěvků |7333 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 82 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexLidová vozítka, vozítka Velore | Diskusní téma 12.11.2019 19:50  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Utěsnění kolem hřídelky řemeničky ventilátoru v levém krytu převodovky


 Zdravím, nevíte prosím někdo, jak je u Velorexa udělané utěsnění hřídelky řemeničky, která pohání přes řemínek ventilátor v levém krytu převodovky? Mám takto udělané chlazení na motoru Jawa 250 co mám v traktorku, a právě nevím, jestli tam je gufero, nebo co. Nechci, aby mi z toho valil olej ven. Pro jistotu přikládám fotku s šipkou, které místo myslím. Díky.    [Tomáš Dvořák]   05.01.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  sogul-zaloz nove tema. tady to asi je mimo misu!!!    [david]   31.08.2011
Odpověď  pratele stale je rec o velorexu ale nikdo zatim nepise o velorexu 350 22 ks valnik ctyrkolovy kterych bylo vyrobeno 14 a ja jsem mel vyrobni cislo 007 karoserie laminatova predni svetla s 1000 brzdova soustava a spojka hydraulika hlavni valec s 1000 spojkovy valecek vypinaci take S 1000 nebo 100 ten byl stejny volant s 1000 karoserie jako fiat 500 valnicek riksa    [sogul]   31.08.2011
Odpověď  taky jsem to tam nenašel, ale našel jsem to jinde. Gudero je tam 25-42-7. Vše o motorech an http://velorex.tym.cz/reseni.htm#m572    [HonzaBK]   19.01.2009
Odpověď  Dobrý den,
pokavad se jedná o chlazení motoru jawa 250 - 350 v traktůrku,osvědčilo se toto:předpokladem je funkční dynamo.\\vyřadímeregulátor napětí a na vývody se připojí 12V elektromotorek např.ze stěračů Š 100 a pod.Na hřídelku se osadí vhodný ventilátor a vše se umístí před motor tak,aby válec motoru byl ofukován vzduchem ze směru jízdy.Je možno použít vypínač,aby studený motor nebyl chlazen.Otáčky ventilátoru kolísají s otáčkami motoru.Pvysokých otáčkách je motor chlazen více a opačně.
hodně úspěchu .    [Bohatec]   17.01.2009
Odpověď  Honzo, díky za info, jen to tam nemůžu najít. V tom online obchodu to tam není.    [Tomáš Dvořák]   08.01.2009
Odpověď  Upřesním informaci - ve víku není vyvrtán otvor, je upraven celý odlitek, je tam nálitek a teprve v něm je ten otvor. Velikost otvoru si najdi na www. velorex.com, internetový obchod a tam si najdi velikost gufera a zjistíš co jetam za otvor.    [HonzaBk]   08.01.2009
Odpověď  Jaký průměr má prosím ten otvor, a jak je tam to gufero upevněno? Je tam nějak speciálně upevněné? Nemáte náhodou nějakou fotku?
Díky.    [Tomáš Dvořák]   07.01.2009
Odpověď  Motor Velorexu 350 má prodlouženou klikovou hřídel vyvedenou skrz levé víko.
V něm je vyvrtán otvor pro gufero jenž tuto hřídel utěsňuje. U motoru 250 toto řešení použito nebylo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2009
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006