MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300573 příspěvků |7214 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 92 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar | Diskusní téma 22.5.2019 12:03  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Ogar Standart 250


 Renovace 2 ks Standart. Jeden by pojízdný, najezdil jsem na něm letos okolo 1000km.    [oulehla.jaroslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.12.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím,nevím jaký motocykl Ogar mají v muzeu v České vsi,ale není dobré si brát příklad z již renovovaného motocyklu,ale vždy prokazatelně z původních strojů.Proti pruhům na blatníkách u zeleného Ogara nemám nic,ale v přední části blatníku pokud vím co jsem za éru Ogarů co jsem měl možnost vidět nebyla linka do půlkulata,ale měla ostrý roh.Je to vidět jak na stránkách www.ogary.unas.cz v Ogar 250 Standart na původním stroji,tak na www.autolakovna-elan.cz s sekci galerie.Tento Ogar byl dělán přesně podle originálu.
Co se týče Ogara černého,tak dle mého by měl mít již široké blatníky a pruhy(linky) jako na klasické Čtyřce,Elánu nebo na poválečné Čtyřce.
Je možné,že se jedná o nějaký přechodový typ,ale to by bylo dobré řešit s v.číslem.Tyto pruhy na blatnících měly první typy Čtyřky,ale v šedé barvě se zlatým linkováním.Toto provedení jsem nikdy neviděl,ale nejsem vševěd.Pokud byl takto linkován originál,rád bych viděl původní foto stroje.
Je jasné,že se vyskytují různé anomálie co se týče lakování,ale většinou se jedná o dodatečné úpravy.
Jinak samozřejmě musím majitele strojů pochválit,že zachránil další dva kusy a přeji mu spoustu šťastných kilometrů.
Doufám,že letos zpojízdním alespoň jednoho Ogara.    [Míra]   10.05.2012
Odpověď  Krásná práce, oba jsou výstavní, klobouk dolů !    [franta]   10.05.2012
Odpověď  Pruhy na zeleném Ogaru jsem dělal podle motocyklu , který je v muzeu v České Vsi u Jeseníku. A na černém Ogaru jsem je dělal podle předrenovačního stavu motocyklu, kde tyto pruhy byly takto.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mně se naopak zdá, že černé pruhy se zlatou linkou jsou v souladu s originálem. Mám na svém stroji přesně tak vedené pruhy. Nedovedu odhadnout z fota přesnou šíři, ale zdají se mi být reálné. Neberte tu modrou, ta je z pozdější doby, ale linky jsou původní.    [gripen09]   09.05.2012
Odpověď  předchozí odkazy nejdou, tak ještě jednou
http://youtu.be/2L65qPggf N8
http://youtu.be/QPxPHI7sI FI
http://youtu.be/icz8pNdLA EU    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Odpověď  Tady jsou odkazy na tři videa: http://youtu.be/2L65qPggf N8, http://youtu.be/QPxPHI7sI FI, http://youtu.be/icz8pNdLA EU    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Odpověď  Zdravím,pane Oulehla nedá mi to zareagovat.Krásné stroje jen co je pravda,ale bohužel to trochu kazí neoriginální provedení lakování.Myslím tím pruhy na blatnících.    [Míra]   07.05.2012
Odpověď  Dokonalost, jedna z nejkrásnějších československých motorek.    [Mirek F.]   07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  .........    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  a společné foto    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  ..........    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  .........    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  ........    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  .........    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  ......    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Takže už jezdí, tady je pár foto. Pokusím se uložit i video na youtube. Pak dám odkaz.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.05.2012
Odpověď  Takže už běží i ten zelený Ogar. Zatím sice jenom v dílně, ale hlavně že běží motor. Dolatím ještě pár drobností a ihned vyjedu. Jakmile motorku vytáhnu na denní světlo, tak přidám i nějaké foto.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den, výsledek Vaší práce je perfektní. Také mě čeká dvojka na renovaci. Pokud by Vám to nevadilo, rád bych se ozval s případnými dotazy a postřehy. Jsem zvědavý na ten zelený, přesně takový bude i ten můj.    [gripen09]   01.05.2012
Odpověď  Dík za pochvalu. Bohužel zapalování mám pouze k motorkám,náhradní nemám. Ale také už ho mám upravované, aby jezdilo. Mám tam hlavně jiné a daleko silnější magnety.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.04.2012
Odpověď  Moc pěkná prácička! Našlo by se u Vás pane Oulehla jedno zapalování navíc?    [Tom]   30.04.2012
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  další    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  další foto    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Jeden už je v provozu. Do dvou týdnů by mohl jezdit i tem druhý.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.04.2012
Odpověď  Nevíte někdo, kde by se dal sehnat kryt spojky na starší typ s pravostranným startováním. Dík.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [Jíra]   26.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [Jíra]   26.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím Ogarysty,dal jsem se do výroby litých dílů na ogary, takže momentálně mám na prodej konce rámu na opravu na ogar 4 předvál - povál, brzda ogar 4 předvál pravostraná i levostraná, brzda ogar 4 povál. výhledově cca do měsíce budou snad i stupačky ogar 4 předvál - povál. Pokud máte o nějaký díl zájem napište, nebo pokud potřebujete něco odlít na zakázku tak napište taky. jirka.ur@seznam.cz    [Jíra]   26.05.2011
Odpověď  Jediná fotografie na které jsou trochu reálné odstíny barev je druhá shora, ta byla jako jediná focena bez blesku.    [oulehla.jaroslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2011
Odpověď  Dávat dokupy dvě motorky najednou je hlavně časově,ale i finančně náročnější. Naopak zase jiné věci se řeší pospolu,tak se tím něco zjednoduší. Jinak zelená motorka nemá přednost, ale u novějšího modelu jsou poněkud náročnější opravy motoru,takže ten ještě nemám v hromadě. Co se týká odstínů barev jsou na fotografiích částečně zkreslené, protože je to foceno s bleskem.    [oulehla.jaroslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2011
Odpověď  Jaký to je dělat dvě motorky najednou? zdá se , že zelená dostala přednost..    [Beat]   26.05.2011
Odpověď  Dobrý den,
ten zelený je první model Ogara a opravdu se takto lakoval je zajímavé že zelenou trefí téměř všichni stejně , ale tu žlutou má každý trochu jinou , ale hlavně že nám dělají radost.    [Tomáš]   25.05.2011
Odpověď  Zeptám se jako totání neznalec v Ogarech.. Takhle jsou ty barvy podle originálu?

Díky    [Standa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a poslední    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ještě jedna    [oulehla.jaroslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a aší    [oulehla.jaroslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  a další    [oulehla.jaroslavRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem trochu pokročil,malá ukázka.    [oulehla.jaroslav] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.05.2011
Odpověď  S kamarádama máme stejný tip, kdo to asi je... Jméno je samozřejmě jiné:-)    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.02.2011
Odpověď  Tak už Vám všem dole někdo odepsal? :o) Myslím, že se můžete uklidnit, tahle vlna už tu jednou byla (možná několikrát). Vladimír je zřejmě pravý internetový "uchylák" kterého baví dráždit lidi a kdo ví co vše mu tohle chování přináší :o)    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2011
Odpověď  Dobrý den pane Křenku také bych měl zájem o toho ogara jsem na mejlu lydie.prochaz@seznam.cz Děkuji    [Lydie Procházková]   03.02.2011
Odpověď  Pěkný den pane Křenku, také bych rád od vás Ogara koupil, na ceně se určitě domluvíme. Kontaktujte mě prosím na mail: moto.veteran@seznam.cz Děkuji.    [Roman]   03.02.2011
Odpověď  Ahoj Vladimíre, klidně si tu hnusnou motorku koupim :o) napiš mi prosím na: kubaizrael@seznam.cz    [Jan]   03.02.2011
Odpověď  Ogar je hnusna motorka a pritom nefunguje tak jak ma. jestli mate nekdo zajem o Ogara 4 1936 kompl. tak ho prodam komplet pred renovaci i s tachometrem s denim pocitadlem cena pevna 65tisic.    [Vladimir Krenek.]   03.02.2011
Zobrazit dokumentOdpověď  .    [FauX] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.02.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na aukru se objevil zajimavy kousek do obyvaku ;-) Hodim sem alespon par fotek..    [FauX] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.02.2011
Odpověď  Nazdárek
Souhlasím,kola sem neudělal žlutá,bylo mi líto je lakovat , byla to chyba kterou hodlám jak najdu čas napravit.
Renovace probíhala roku 2005 až 2006 .
Nosič a řidítka byly na motorce dle mých informací od prvopočátku.zkusím ještě pátrat dál,jestli někdo ze staříků,neví jestli to někdo neměnil.
Zatím čau .    [Eduard Bařinka]   30.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já mám taky pár připomínek kola na standartu byla žlutá nikdy ne chromovaná viz foto    [Tomáš]   26.05.2010
Odpověď  Co bych dal za takový původní stav na renovaci!!!Mám pár připomínek, ty řidítka tam jsou úplně jiné a nosič tam má být trubkový. Tenhle je z předvál. 4ky. Kdy jste ten motocykl renovoval?    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nazdárek
ještě dodávám fotku před renovací    [Eduard Bařinka]   26.05.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zasílám ještě jednu fotku a můj telefon,pokud by jste chtěli někdo poradit.
Tel je 603 478 751    [Bařinka Eduard]   24.05.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  tak doraz páky je již hotov posuďte sami    [tommas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravim
Renovace dvojky je v plném proudu , ale chybí mi doraz startovací páky na pravostraný model nemáte někdo tento stroj potš¨řeboval bych ho oměřit moc by mi to pomohlo mám jen tuto fotku

Díky    [Tomáš]   15.01.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak ať se daří Jardo taky se chystám od zítra pustit do renovace dvojky rok 1934    [Tomáš]   27.12.2009
 Přidat odpověď   (55) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006