Zdravím Ogaristy ! Stojím před renovací poválečného Ogara 250, model 46. Mám
problém s koly. Ví někdo hondověrně, jaké zbarvení kol na těchto modelech bylo ?
Viděl jsem už několik Ogarů, ale každý měl jiná kola. Někdo je měl komplet černá
i s dráty, někdo komplet chromovaná, někdo chromované ráfky a na nich černé
středy, někdo černé ráfky a chromované dráty ap. Tak kde je pravda ? Já měl
přední kolo natřené stříbřenkou a zadní z péráka. Díky za odpovědi. [Milan] 29.11.2006 Přidat odpověď |
| Nosič 320x200mm,pružina stojanu je přišroubovaná na rámu,podložky udělat,páčku spojky vzít z jiného motoru,spinačku nachat zrepasovat-Poperník.Výfuky napasovat na stroji,klakson-čz,držák baterie-inzerát na Iveteran.Bovdeny opředené černé Náhon tachometru dělá Jíra. Míra. [M.Ž.] 02.10.2018 |
| Dobrý den, měl bych dotaz na pár drobností. Chtěl bych prvně někoho poprosit o rozměry nosiče, někdo můj nosič ořezal a já bych ho chtěl dát do puvodního stavu. Taktéž stojan mám dost posvařovaný a nevím jak tma má být připevněna pružina. Další věc je, kde se dají koupit tyto věci? Podložky matky svetla,páčka spojky na motoru, jak řešíte střeva spínačky? Myslím indukční cívku, regulátor apod. Poprosil bych o délku pacek na výfuky, někdo je uříznul, jinak mám moc pěkné puvodní výfuky. Dále jak je na tom klakson + tlačítko? Bohužel mi chybí. Také držak baterie, bowdeny a nahon nemám. Moc děkuji za rady a poučení. [Darek] 24.09.2018 |
| Ahoj, mám předrenovačního ogárka a chybí mi pár dílů, chtěl bych se zeptat z čeho jde použít cívka do nádrže??, poptávám spínací skříňku, řídítka, páčku na dekompresor, páčku na spojku na motoru a něco se ještě určitě najde :D, mám jedno světlo navíc to mohu nabídnout, děkuji za odpověď, ps co třeba schéma elektroinstalace, nemá někdo? Kola mám černé, dráty byly taky nějakou barvou opatřeny. [Pepík] 17.06.2014 |
| Mám Ogara 1946, v.č. 24. Držáky zadního blatníku nejsou prodlouženy nad blatník, nenesou držák SPZ a koncové světlo je řešeno podobně jako na péráku, přímo na blatníku. Není však shodné. Ze světla mi zůstal jenom spodní díl s paticí žárovky. Nemáte někdo montované toto světlo? Pokud ano, prosím o foto. Díky. [kovarnik] 15.03.2011 |
| Jinak já chodím kolem mý čtyřky v krabici a nějak se k ne a ne dostat.. Je ještě ta nabídka rozety aktuální? [Beat] 22.02.2011 |
| šrote, trochu se mýlíš... ceny šrotu šly dost nahoru, u nás dávaj za plech už 5-6 Kč, hliník je za 30 kč.. a není motor spíš z elektronu? :o)) [Beat] 22.02.2011 |
| 1kg železo 2.50kč alu do 7kč [šrot] 21.02.2011 |
| 60tisic [michal] 27.01.2011 |
| Prodám Ogar 4 r.v.1946 250ccm, moto je před renovací z 99% kompletní.cena a bližší info po tel. 607219122. Kolik tak může mít cenu, nikdo neví? [Jura] 27.01.2011 |
|  Kolik by měl stát? [Jura] 24.01.2011 |
| tak toho na i-veteranu prodava myslim paveza clovek co dela bowdeny atd. tudiz se cene ani nedivim.kdyz sem po nem chtel blatnik na cz 98 tak chtel 7500 za predni a 9 za zadni tak si o cene udelejte obrazek sami [adam] 01.12.2010 |
| No nevím nevím jestli se ten ogar na Aukru dá označit slovy po renovaci, když se zaměřím na detaily, tak bych řekl, že je to tak udělat skoro celý znovu. Dle mě ten motocykl udělal někdo před nejmíň 10 lety a je to znát, navíc např. komplet kola v chromu nikdy nebyly. [Jíra] 30.11.2010 |
|  Ten samy to neni.. je tam mnoho indicii, rafky, SPZtka, sedlo, nadrz, apod. 130tis. slusny, je to trzni cena. Za 60tis. pred renovaci, min. 40tis. renovace, plus prace, cas. Nekoupil ho nekdo z veteranfora? [FauX] 30.11.2010 |
|  Na i-veteranu je cena-dohodou. Nicmene je tam u toho pekna fotka.. Tak to se muzu zas uklidnit a v klidku pokracovat v renovaci sveho mazlika z roku 1948.. ;-) [FauX] 17.11.2010 |
| na aukru je pravy dekl na Ogara 350-12, krasnej pokud nekdo schanite berte uz takovejch moc neni. rarita. konci dnes vecer. [martin berka] 13.11.2010 |
|  Kdo z vas se dostal do financni tisne, ze prodava Ogara? [FauX] 11.11.2010 |
| ahoj tome jak je tady brno. [michal] 26.10.2010 |
| Přesně tak je to bastl.Cena 1500-2000kč. [Tom] 26.10.2010 |
| je to bastl, a hlavne ten majitel za to chce 4 nebo 4.5tisice, asi blazen, vylozene prekupnicek a sponuje. ta vidla ma tak cenu 2tisice. a mozna ano to ne. [martin berka] 26.10.2010 |
|  Na i-veteranu se ted objevila vidlice, udajne na Ogara. Ty drzaky blatniku jsou ale jine. Je to z Ogara nebo nejakeho nemeckeho stroje? [FauX] 26.10.2010 |
|  Vykres casti zadni osy. Pripadne bych prosil o korekci rozmeru. [F.] 27.08.2010 |
|  fotka slozene osy zadniho kola [F.] 24.08.2010 |
|  fotka rozlozene osy zadniho kola [F.] 24.08.2010 |
|  Tak jsem sehnal rozetu, taky trochu upravovanou, ale jinak. Takze mam podle ceho to opravit. Jinak
jeste bych potreboval vedet, co vse ma byt na zadni ose. Zleva: osa+rozperna vlozka+vlozka stredu
kola+vlozka rozety+matice? Nebo tam jeste maji byt nejaky podlozky? [F.] 24.08.2010 |
|  Jeste, abyste me dobre pochopili, nekdo uriz na brzdovym stitu tu cast oznacenou cervenym kruhem. [F.] 11.08.2010 |
| Nemel by nekdo fotku zadniho brzdoveho stitu na povalku? Pravdepodobne mi tam chybi jakasi rozperna
vlozka. Zbyl po ni jen obtisk. [F.] 10.08.2010 |
| Budu si nechávat vyrábět ten plech na značku co je na něm i světýlko, ale
potřeboval bych ještě vědět rozměr na výšku a zhruba ten rádius, mohl bych
poprosit o ty rozměry, buď Milane bo Venco,a neznáte někoho, kdo zlvládne udělat
na tom plechu ten prolis kolem dokola, nebo jak moc je to náročný na výrobu???
díky Jíra [Jíra] 01.04.2007 |
| Ohledně dotazu Libora na lakování nadrže.V návodu k obsluze ke strojům z r.46 je
patrné,že je obkroužen nálevový otvor.Dále přikládám výrob. č.mého šrotu zvaného
Ogar ,kterého jsem se zmocnil včera a sice:2501713 r.47.Karel D. [Karel D,] 04.03.2007 |
| Zdar Ogarysti,potřebuji vědět míry hřídelky a podložky na zadní kolo na
poválečnýho Ogara 4.Nemáte je někdo napsaný?Potřebuji si to vyrobit.Moc by mě to
pomohlo. [Tom] 08.02.2007 |
| Zdar Tome já tam mam repliky ,ale na starejch fotkách taky jsou chromovaný i
lakovaný tak si vyber co se ti víc líbí a je to . [Láris] 30.01.2007 |
|  Zdravím Ogaři,prosím Vás má někdo tuto nádrž na předválečnou čtyřku?Je tak o 3
cm širší.Potřebuji jak byla originál lakovaná-nemá nákolenice.Nebo má někdo
celou motorku?Měl by to být Ogar z první série.Diky moc. [Míra] 29.01.2007 |
| čau Lárisi chci se zeptat na tom tvým stroji máš pružiny sedla nachromovaný
origa nebo repliky taky renovuji pov.4 ,ale nevim jestli ty pružiny vůbac pudou
nachromovat [Tomáš] 29.01.2007 |
| Láris díky jak tak koukám tak motocykly ogar skrývají ještě hodně nerozluštěných
hádanek:) [nikotyn] 21.01.2007 |
| čau Nikotyne ta nádrž je z poválečnýho Ogara 4 model 46.Je to jedno z posledních
provedení tzn.široká nádrž rok cca 47-48.Je na ní zajímavý že tam jsou dvě linky
uprostřed nádrže tohle linkování jsem ještě neviděl.Že není lakovaná na bokách
to jo, ale linky uprostřed? Zajímavý! Láďa [láris] 20.01.2007 |
|  Mám fotku nádrže Ogara co jsem kdysi mýval než jsem ji vyměnil za rám na péráka
FJ 47, zajímalo by mě na jaký typ ogara byla? měla dva mezi sebou propojený
výpustný kohoutky, jedno víčko a v druhém byla spínací skřínka, a dále měla
gumové chraniče na kolena, děkuji za informace, prominte v ogarech se tolik
nevyznám děkuji [nikotyn] 20.01.2007 |
| Zdravím vás v časopise Motocykl leden 2007 vyšel čtyř stránkoví článek o
ogarovi, tak aby ste si to mohli pročíst mám to i ofocený kdyby měl někdo zájem [nikotyn] 20.01.2007 |
| Hola!Já jsem sehnal tento stroj v původním stavu,sice šrotovém,ale originál a
kola mám- černé středy,chromované možná zinkované dráty a černý ráfek se zlatými
linkami v.č.mám 273.Mám trochu dilema jaká má být zadní lampa,já mám typ
pérák,ale viděl jsem,že se vyskytuje i váleček,nemáte nějaké poznatky?Díky.Roman
Hoch [roman hoch] 17.01.2007 |
|  Ještě jedna. [Venca] 12.01.2007 |
|  Ještě foto. [Venca] 12.01.2007 |
|  Posílám fotky zadního světla co mám já.Můj kamárád má to samé světlo.Je stejné
jako je v instruktážní knížce o Ogaru model 1946.Ještě fotka kusu zadní číselné
tabulky na,které bylo zadní světlo přišroubované.Je to stejný jako je na fotce s
tím druhým světlem. [Venca] 12.01.2007 |
| Ahoj ty vzpěry s prolisem vyrábí pan Soldán tel.603165654. To světlo jsem měl na
Ogaru 2 tak bych řekl že je určitě Ogarovský. čau Láďa [Láris] 12.01.2007 |
| Šlo by ještě prosím pořádně vyfotit to světýlko, ať je zřejmé co je to za typ??
Já mám ty vzpěry na tu značku bohužel taky uřízlý, blbý je, že ty vzpěry maj
prolis, nenapádá někoho jak je stvořit, nebo jen ty konce a dovařit?? Ale mám
stejně pocit, že tak malosériovou výrobu stejně nikdo neuskuteční. [Jíra] 11.01.2007 |
|  Tak ještě jeden pokus... [Milan] 11.01.2007 |
| Tady ještě jedna fotka-pracovní. Pokud by někdo měl zájem, nafotím to v lepší
kvalitě. [Milan] 11.01.2007 |
|  A zde je zadní světlo [Milan] 10.01.2007 |
|  Zde je foto [Milan] 10.01.2007 |
|  Zdravím Ogarysty,chci se zeptat jestli nahodou někdo nemáte navíc víčko na
zapalování na nádrži.Vyměnil bych je za nějaké díly na poválečnýho Ogara.Třeba
za blatník a doplatek.Díky [Tom] 10.01.2007 |
| Celý stroj jsem nafotil, není to žádná krása, je vytažený ze stodoly, trochu
orezlý. Mám to ve foťáku, až to stáhnu do PC (snad mi to dnes vyjde), tak se
pokusím to tady vyvěsit. To číslo je na rámu, na štítku i na motoru. Stroj má
taky firemní štítek na zadním blatníku od prodejce, Antonína Vitvara z Nové
Paky. [Milan] 10.01.2007 |
| milane suprový stav motocyklu, z příspěvku vychází, že je to moto z roku 1947,
je to prosím tě uvedeno na štítku? bylo by to zatím nejnižší číslo roku 1947.
Vyfoť nám tu zadní lampu, nebo celý stroj dík libor. [libor] 09.01.2007 |
| Tak jsem objevil pána, který má doma poválečnou 250, v originálním stavu,
nepředělanou včetně zadního světla. Tak ráfky jsou černé s linkou, dráty v
chromu a bubny + náby rovněž černé. Zadní světlo je hliníkový váleček s jakousi
přírubou a toto je přišroubováno k spz., která má zvláštní tvar, nahoře je
zaoblená podle toho světýlka. Takže zadní světla typu pérák nebyla alespoň do
roku 1947 montována. Dále má, stejně, jako já, rámeček předního světla plechový,
v chromu, později byly hliníkové. Na levém krytu motoru má také ještě šroub na
olej. Výrobní číslo má 323. [Milan] 08.01.2007 |
|  Přikládám fotku černé nádrže na poválečného Ogara. [Míra] 02.01.2007 |
|  čau Tome rukojeti nikdo na Ogara nevyrábí tak jsem koupil na burze od nějakejch
poláků takový nějaký.Jinak ten červenej ,,OGAR,, ten je strašně domršenej.Nevím
vůbec jestli bych něco takhle dojebanýho chtěl dělat.Podle těch rozvlněných
trubek ke kluzáku soudím že ho vlastnil nějakej autogenovej král. Hezkej
novej rok.Láďa [Láris] 01.01.2007 |
| Něco tak hrozného už jsem dlouho neviděl. [Venca] 31.12.2006 |
| Láďo co jsi tam použil za rukojetě? [Tom] 31.12.2006 |
|  co tendle ogar s kluzáky [Vašek] 31.12.2006 |
|  Ještě možná jednu.Vkládejte taky někdo něco ať je na co čučet.Láďa [Láris] 29.12.2006 |
|  Ahoj Ogaři Posílám fotečku z mojí renovace čtyřky.Je to radost. Láďa [Láris] 29.12.2006 |
|  No clověče ještě jsem tam našel fotečku Ogara 2.Taky pěkná.Láďa [Láris] 27.12.2006 |
|  Zdravím tuto fotografii poválečného Ogara 4 s jeho majitelem Františkem Daškem
jsem objevil na jedněch Anglických stránkách. Jak se ty kurvy šikmooké
dozvěděli že mam cihelňu(...hoši,Gutentag) Mějte se fajn a hodně zdraví do
roku 2007.Láďa Holinka [Láris] 27.12.2006 |
|  Ahoj,taky vlastním Ogara z roku 47 v.č.250698 a určitě tam byly černé náboje,
chromované dráty a černé ráfky se zlatými proužky. Vlastníme ho již od roku
1947, proto jsem si jistý. [Dušan] 20.12.2006 |
| Ja stavím Ogara a sehnal jsem original kola,jsou teda trochu vyrezla a vypadají
takto:středy-naboje černé,draty chrom,rafky chrom uprostřed černy pruh,linka
mezi barvou a chromem už není znat ale patrně byla.Rok z jakého jsou
nevím.Schaním orig. vyfuky a kolena i špatný.Ogarum zdar Martin [Martin] 16.12.2006 |
| čau Milane na stránkách www.ogaryunás v galerii je fotka poválečný 4 z nějaké
výstavy a má chromovaný ráfky s černým pruhem to foto je určitě origo [Tomáš] 14.12.2006 |
| Ahoj Milane linka je široká 5mm.Je vedle prolisu.Múj Ogar je z roku 1947 a má
číslo motoru a rámu M2501053.Fotku jsi vlastně viděl na fóru.Ahoj [Venca] 14.12.2006 |
| Ahoj Venco. Díky za reakci, právě se rozhoduju, jak to vlastně udělám, protože
skutečně hodnověrně není nikdo schopen říci, jak to v roce 1946 dávali do
prodeje. Asi se přikloním k verzi černé středy, chromované dráty a černé ráfky
se zlatou linkou. Původně jsem chtěl chromované dráty a ráfky, ale asi to v roce
46 do výroby takto nešlo. Ogarům zdar! [Milan] 13.12.2006 |
| Ahoj Milane já myslím,že poválečný Ogary měly černý bubny a černý ráfky se
zlatou linkou.Dráty byly chromovaný.Některé stroje asi měly i chromované ráfky a
uprostřed měly černý lak a zlatou linku.To je můj názor.Udělej si to jak se ti
to líbí.Je to tvůj Ogar. [Venca] 13.12.2006 |
| Tak chlapi, moc jsem se toho nedozvěděl. Jdu do chromu! Ogarům zdar! [Milan] 12.12.2006 |
| s TÍM obloučkem okolo zátky úplně nesouhlasím já si mislím že je jen u užších
nádrží u širší nádrže jsem ho neviděl a právě černé nádrže jsou většinou široké [Tomáš] 10.12.2006 |
| Libore,všimni si jak jsou lakovány červené nádrže a zjistíš,že okolo zátky je to
vždy do oblouku,ale pod nápisem je vždy chromovaný pruh a to u té černé
není.Jinak v popisu poválečné čtyřky v literatuře je vždy psáno s červenou
nádrží- a to je dáno.Ne že někdo povídal,neb se domnívá.Pokud se týká zadního
pérování,byly jim 100% vybaveny tovární motocykly s kterými se továrna
zúčasňovala motocyklových soutěží. [Vladimír] 10.12.2006 |
| Ahoj Libore moc se mi nezdá,že na té čérné nádrži není pod nápisem Ogar
nelakovaný kus.Já měl také černou nádrž,ale pod ní byla červená.Takže jí někdo
lakoval.On je totiž Ogar celý černý také krásný motocykl.Ahoj [Venca] 09.12.2006 |
|  Zdar Libore,mě se zdá že se dělali Ogaři i v černým provedení jak říkáš.Já mám
taky takovou nádrž.Sice v horším stavu ale barva tam vidět je. [Tom] 09.12.2006 |
|  Zdravím všechny a mám prosbu, zda se někdo nesetkal na poválečný čtyřce s
původní černou nádrží. Na snímku od Toma je černá, ale motocykl byl zřejmě už
přelakován. Mám zde však snímek, viz foto, starého motocyklu, u kterého je nádrž
černá? Taky to však nemusí být původní - zvláštní je lakování do rádiusu u
nálevního otvoru? [libor] 09.12.2006 |
| Ahoj Tome asi tam patří jak říká Venca přepínač jako je na Jawě special.Já
mam taky tenhle přepínač a nechám ho tam.Tenhle přepínač je z poválečných let a
viděl jsem ho na hodně ogarech tak to neřeším.Dokonce jsem ho měl na vraku co
jsem koupil tak kdo ví. Měj se Láďa [láris] 08.12.2006 |
| Ahoj Tome já mám také tento přepínač.Origo to,ale asi nebude.V instruktážní
knížce je přepínač na světla na pravé straně řidítek a tlačítko houkačky na
levé.Pak jsem také viděl na novějších strojích hliníkový přepínač co měl pérák. [Venca] 08.12.2006 |
|  Zdravím,mám tenhle tip přepínače na Ogarovi.Je to origo?Nebo na jaký tip
motocyklu to patří díky. [Tom] 08.12.2006 |
| Zdar Ogaři Benzinové hodiny super.Nic podobného jsem neviděl.Ale s tím že
je to bez úprav po prvním majiteli s tím nesouhlasím a přidávám se k
Vencovi.Nebudeme tu dokola psát že je divné půl rámu s základovkou a půl bez.Na
tom stoprocentním černým Ogaru bez renovace sne taky našli spoustu nesrovnalostí
i když se nám snažil majitel namluvit 6tis.najeto,původní lak a stav,atd.Víte co
,na tom se dějiny stavět nedají.Zjišťujme to je v maximálním pořádku,ale nesmíme
se spokojit s tím že jedna bába povídala.To by zachvíli mohla jezdit poválečná 4
s péráckým předkem.A budem tomu věřit a rvát se za to? Zkusme se držet
historie.I když bych z důvěryhodných podkladů rád přiznal že nějaké speciály
existovali už z továrny.I když kdo ví,,krásnej benzinoměr,,to dokazuje že nevíme
vše? Mějte se Láďa [Láris] 05.12.2006 |
| Zdravím pánové zkoušel si někdo na fotkách kde jsou Ogaři z navařenými kluzáky
protáhnout zadní části rámu aby jste našli střed osy zadního kola?Myslím u
pevného rámu.Uvidíte,že kluzáky mají osu kola posazenou dolu.Takže Ogar nestojí
v rovině.Na fotce Tomova stroje nesedí ani zadní blatník.Je samozřejmě jasné,že
každý chce mít toho svého miláčka origo.Nevím jestli,ale musíme trvat na tom,že
náš Ogar je zakázkový nebo speciální výrobek.To je můj názor. [Venca] 04.12.2006 |
|  Zdraví všechny.Jsem předchozí majitel odpérovaného rámu na Ogara co má Tom.Když
jsem tento motocykl před lety získal byl od syna prvního majitele a prý ho takto
koupil jako nový stroj.Bohužel neměl už kola.Ze zadního zůstal jenom štít s
rozetou v chromu,páka brzdy jiného tvaru,světlo,pružiny sedla a další díly v
chromu a měl benzínové hodiny.Podle mne to byl nějaký stroj vyrobený na zakázku
dle přání zákazníka.Držák zadního kluzáku je z jednoho kusu a pokud vím tak
Pérák,ČZ ho májí svařovaný z několika dílů.Po dlouhém rozhodování jsem to dal na
pevný rám.Přidávám fotku ben.hodin.Míra [Míra] 04.12.2006 |
|  Nazdar Tome, je ten tvůj suprový ogar renovovaný? Jestli to není tajný - odkud
jsi. Velmi rád bych ten tvůj stroj vyfotil do připravovaného III dílu Našich
motocyklů, ozveš se mi na e mail? dík Libor [libor] 04.12.2006 |
| Co se dá dělat,hlavně že ho mám doma.Jinak s tím adminem to bude shoda jmen.S
pozdravem Tom [Tom] 03.12.2006 |
| čau Tome tak to ten zadek někdo předělával dodatečně.Z toho to vyplívá.
Hele tome ty děláš admin. na oldmobile.cz ?Nebo je to jen shoda jmen?
Měj se Láďa [Láris] 03.12.2006 |
|  Tady je ještě základovka.Nahoře to samé. [Tom] 03.12.2006 |
|  Tak jsem to zkouše dráťákem na víc místech.Základovka byla jen v zadní části
kterou posílám na na fotce.Na ostatních místech byla barva a hned kov. [Tom] 03.12.2006 |
| No Tome je fakt že je divná ta základovka.Já bych řekl že podklad barvy
nikdo z českých výrobců v těchto letech nedával ani na blatníky, natož na
rámy(vyjímkou asi byli náhradní díly) .Ta výztuha je celkem profi, ale sváry
jsou divoký.I když já sem na rámu měl taky takový hnusný sváry dole jak jsou ty
trubky na plechy motoru.Je to vůbec takový podivný.Trubky do fitinek jsou na
rámu krásně,čistě zavařený mosazí a u těch trubek sváry na dostatečnou.Jediný
vysvětlení přijde najde-li se ještě někdo co to má stejně provedený.Ale ta
základovka mi taky nejde pod fous.Podívej se jak radí Venca ještě nekam ke krku.
Měj se Láďa [láris] 03.12.2006 |
| Ahoj Tome já myslím,že to je přidělané dodatečně.Skus ještě oškrabat barvu výše
na rámu jestli tam je také ta červená barva co je na pérování.Moc bych ti přál
aby to bylo origo já,ale nevěřím,že se to vyrábělo v serii. [Venca] 03.12.2006 |
|  3 [Tom] 03.12.2006 |
|  2 [Tom] 03.12.2006 |
|  Láďo tady jsou ty fotky těch mějch kluzáků.Co na to teda říkáš? [Tom] 03.12.2006 |
| Ahoj Tome je sice pravda že za 6tis.km motorku nezničíš,ale taky za tyhle
kilometry neošoupeš stojánek tak že na spodek musíš navařit kusy železa.Taky se
nemusí strkat náhon tacho. do bužírky a nemluvím o tý schránce a linkách kde
nemají být(kryt řetezu).A teď koukám že na nádrži na levé straně písmeno ,,g,,
leze z barvy do chromu a na pravo je to správně.Že by to stříkal jen tak?Nebo
je to retuš.A nebo si trochu majitel vymýšlel.Nebylo by to poprvé co lidi krmí.
Je mi to divný třeba je to částečně retušlí. Láďa [láris] 03.12.2006 |
| Pokud si dobře pamatuju,tak majtel v inzerátu měl napsáno že má ten Ogar najeto
5-6 tis. kilometru.Tak kdo by takovej stroj renovoval??Za 6 tis. se nedá zničit
tak aby se musel renovovat... [Tom] 03.12.2006 |
| Na té fotce je videt,že Ogar má širokou nádrž ze,které jde vytáhnout zapalování
spodem.Na víku spojky není napouštěcí šroub na olej.Páku brzdy už jsem také
viděl myslím,že to bude jeden z poslednich vyrobených strojů.Co takhle číslo
motoru a rámu?Zdravím [Venca] 03.12.2006 |
|  z jiný strany [Tom] 03.12.2006 |
|  Zdar Láďo,právě že se mě to s těma kluzákama nejde do hlavy.Proto jsem v
předchozím článku žádal o víc fotografií kdo má taky kluzáky,aby se vědělo
jestli je něco upravovaný stejným způsobem.Jinak jsem si toho křídla na pravé
straně taky nevšiml.Mám z toto Ogara uložený fotky tak je sem hodím.Zkusím si s
tím pohrát,vyfotit a hodit to jsem.To je právě na Ogarech to nejlepší,že člověk
objevuje pořád něco novýho.... [Tom] 03.12.2006 |
| no to jo Venco toho jsem si nevšimnul.Ale už jsem ho na pravo viděl na jedný
fotce, možná to mam někde v compu.Mrknu na to. Tome díval jsem se na fotku
toho tvojeho kluzáku.Připadá mi zvláštní ta výztuha nahoře.Je to takový
profi.Můžeš to třeba očistit drátěným kartáčem a vyfotit zevnitř rámu?Vrtá mi to
hlavou jestli to třeba nemá víc lidí předěláno ztejným způsobem.Pak by se dalo
pátrat dál.Víte co, kolem Autfitu je velkej otazník a třeba se ještě budem
divit. Pěknou neděli Láďa [Láris] 03.12.2006 |
| Ahoj ještě se vracím k tomu černému Ogaru.Je zajímavé,že má na pravé straně
nádrže křídlo na nápisu Ogar. [Venca] 03.12.2006 |
| V každým případě musím za sebe říct, že kdybych na svých Ogarech vzadu kluzáky
měl,asi bych to tak nechal.Nepředělával bych to,je to hrozná práce to zameřit a
uvést zpět na pevný zadek.Kámoš tohle měnil u Jawy350ohv a vlní a šmajdá mu to
je to prostě vývoj.Jsem rád že jsem to nemusel řešit.Asi bych to opravdu
nechal.Nevím! Ahoj Láďa [Láris] 03.12.2006 |
| čau Jíro to máš pravdu že v katalogu na elana jsou.Ale v katalogách na 2 a
4 před válkou nejsou.A taky jsem nikdy neviděl ani dvojku ani čtyřku s
kluzákama.Elán má montovanej rám tak výměna je v podstatě snadná ,ale u
svařovanýho rámu si nedovedu představit jak by ten díl nabízeli.Ale jak jsem
psal Jawa to vyráběla k dodatečné koupi tak třeba to někdo upravoval v nějaký
dílničce. Zdar Láďa [láris] 02.12.2006 |
| S těma kluzákama je to sporný a rozhodně bych oponoval, že Autfit na 100%
kluzáky dával, alespoň před válkou, má je v nabídce v katalogu na Elána, za
příplatek,to je nevyvratitelný, tak proč je nemohl za příplatek dávat i po
válce??? [Jíra] 02.12.2006 |
| Ahoj Tome Já si myslím že ten Ogar z veteran.cz je na 90 procent
renovovanej.Jak už psal Venca schránka čz,páka zadní brzdy pérák,kabel do
spínačky má být taženej dozadu,přepínač světel na řídítkách pérák(nebo
kyvka),řekl bych že je tam nějak podivně potažený sedlo(nově),péro na stojan tam
taky nepatří,štíty brzd stříbřenka,linky na krytu řetězu a na schránce jsou
podivný,samozřejmě vzadu kluzáky a kdyby to otočili tak by se tam taky asi něco
našlo.Ohledně zadních kluzáků jsem přesvědčen o tom že je Autfit nedělal.Ale měl
jsem doma uplně novou sadu zadních kluzáků včetně úchytů a ty se daly po válce
zakoupit na vylepšení stroje.Vyráběla to Jawa a myslím že to tam dokázal navařit
každej zručnější mechanik. Mějte se fajn Láďa [láris] 02.12.2006 |
|  Ještě jeden. [Venca] 02.12.2006 |
|  Ještě Ogar. [Venca] 02.12.2006 |
| Jako origo to vypadá až na ty kluzáky vzadu a schránku na nářadí z ČZ
125.Taková,ale byla doba šlo hlavně o pohodlnou jízdu.Zdar. [Venca] 02.12.2006 |
|  ... [Tom] 02.12.2006 |
| Třeba tady ten ogar,prodával se na veteránovi.Řekl bych že celá motorka je
origo. [Tom] 02.12.2006 |
| čau Láďo, jen sem si chěl v tom udělat pořádek,proto jsem sem umístil
fotku.Teďka v tom mám jasno.Jen mě zajímají ty kluzáky.Jestli to nedělali
náhodou někomu na zakázku.Ogarům zdar [Tom] 02.12.2006 |
| čau Tome souhlasím s Vencou.Vem si kolik jsi viděl nachromovaných
masek,schránek,blatníků,.... na kývačkách a jiných motorkách.Já mraky.Prostě to
světlo ,,pravděpodobně,, někdo sundal a dal ho strejdovi do galvy
pochromovat,nebo si to zákazník přál aby mu ho nechal Machek pochromovat a
připlatil si.Víš jak to za socialismu fungovalo.I tehdá se různě tunilo jen se
to jinak jmenovalo.Je mi prostě divný, že když v roce 46 představovali na
veletrhu novou 4 jako bombu, že by jí nepředstavili v nejlepším provedení,ale
základní s lakovaným světlem??Viděl si tu fotku z této výstavy v Marčíkově
knížce čz?Tam je to jasný. No nechme toho není to asi důležitý hlavně že
nám to pojede.Ne? Čau Láďa [Láris] 02.12.2006 |
| Ahoj Tome myslím,že ten kdo si dal práci předělat zadní část rámu na pérácké
kluzáky mohl si nachromovat světlo aby se trochu odlišoval od ostatních Ogarů. [Venca] 01.12.2006 |
|  Zdravím a co tady ten Ogar má chromovou parabolu.To není originál.? [Tom] 01.12.2006 |
| Ahoj,souhlasím s Lárisem ohledně teorie o široké nádrži.Co se týče kol,mám černé
bubny a ráfky mají zlatou linku.Dráty jsou v chromu.Ogarům zdar. [Venca] 01.12.2006 |
| Zdar Ogaři nechci zpochybňovat standardní a tvz.luxusní verzi poválečný 4
,ale podle mě začal dávat Autfit větší nádrž jen kvůli tomu, že se patrona
zapalování z úzké nádrže nedá vyndat spodem, takže se musí odpojit všechny dráty
aby se sundala nádrž.Kdežto z té větší jde spodem.To samé chromované
světlo.Viděl jste někdo víc než jednoho Ogara s chromovaným světlem??Já tedy ne
a myslím, že už jsem viděl dost světel.Všechny černé!Jen myslím že za dva roky
co se vyráběla tahle čtyřka, Autfit nevyráběl jiné provedení než to jedno co
máme všichni.Vždyť nestihli vydat ani katalog náhradních dílů.Natož
tvz.luxusnější verzi.Nezlobte se ,ale to je nejen můj názor.Renovaci zdar.Láďa [láris] 01.12.2006 |
| Moje výrobní číslo je 1005, pokud chceš pošlu Ti víc kvalitnějších fotografií na
mail. [Jíra] 01.12.2006 |
| Kluci, díky za odpovědi. Jíro, jaké výrobní číslo má ten Ogar na té fotce ? Já
mám č. 105, r.v. 1946. [Milan] 30.11.2006 |
|  Já viděl jenom dvě provedení, to co popisuje kolega Tomáš, ale tohle provedení s
širokou nádrží, chromový pružiny podsedlo a i jsem viděl chromovej hrnec světla,
takže spíš luxusnější, no a pak co mám já viz foto, úzká nádrž, kola+dráty v
černý b. a zlatá linka, zbytek výše zmiňovanýho taky černý. [Jíra] 30.11.2006 |
| Zdar Milane viděl jsem fotku z výstavy motocyklů z roku 1946 jsou tam dva ogaři
a maji kola chrom s černým pruhem ve středu ráfku [Tomáš] 30.11.2006 |
|
|