MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300573 příspěvků |7214 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 94 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar | Diskusní téma 22.5.2019 12:02  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  Zdravím Ogarysti,co říkáte na tento prototyp?    [Tom] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  Odpověď Hello



My name is Jaap Hamstra
I am living in the Netherlands and I would like to rebuild the prototype Jawa Ogar 350 CC type 12

See picture.

Is there anyone who knows what kind of Enginenumber these have?

I do have an engine with number P 350 16A

See picture

And who can tell met the colornumber (RAL for example) of the grey Ogar?

I would like to hear from you very much.



Kind regards,    [Jaap Hamstra]   29.08.2015
Odpověď  Vypadá skvěle :-) super práce! To se jen tak nevidí:-)    [Vlada]   28.01.2013
Odpověď  Zdar chlapi,nedámito,je to už 15-20 let na burze,jsem jako začínající veteranista,obdivoval ogara,který měl nádrž s vilisovaným velkým písmem ogar,emblémy a barvu si nepamatuji asi byl přetíranej a cena byla 16 tisíc,jinak ten modrej nemá chybu a autor je machr a já smekám,vše myslim v dobrém,tak at se daří,čau    [Rosta]   20.12.2012
Odpověď  Moc pěkná replika prototypu Ogara.Ani jsem netušil,jak to v té modré se zl. linkami,může tak dobře vypadat...
Hezké!    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.08.2012
Odpověď  Používám tam měděné kroužky..a bez problému

Tom LTR    [Tom]   08.08.2012
Odpověď  Já mám ale za to, že na 12ku pod hlavu má být těsnění jak na 250ku a né ten hliníkovej kroužek, na ten je tam hrozně málo místa, musí tam být těsnění na celou dosedací plochu hlavy, nebo se pletu?    [Jíra]   08.08.2012
Odpověď  těsnění pod hlavu udělaš jednoduše hliníkove víčko ze sklenice (použivá se na kompoty a sterilovaní zeleniny, ovoce )pak jen oměříš a kružitkem orysuješ a vystrihneš nužkami na nehty a máš těsnění , dělam to tak pořád a funguje to skvěle , ale někdy nedavám těsnění nemusí tam byt , brzy se to samo dotěsní karbonem    [filip]   08.08.2012
Odpověď  Poraďte prosím kde sehnat těsnění pod hlavu Ogar 350 typ 12, resp. nemáte někdo doma na víc? Díky za typ. Jíra    [Jíra]   02.08.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  fotto    [tommas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  fotoo    [tommas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  foto    [tommas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  nádrž    [tommas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.07.2012
Odpověď  Přesně tak , ale nebylo to nic jednoduchýho jak to na první pohled vypadá obě nádrže mají úplně jiné rádiusy.    [tomáš]   21.07.2012
Odpověď  Ahoj jak si udelal tu nadrž. je to peracká upravená se 4kovým znakem. . s ogara.    [michal]   20.07.2012
Odpověď  [tomáš] - Velice hezké!!    [Dolin1]   20.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý večer,

samozřejmě že je to replika prototypu , pracoval jsem na něm asi dva roky , hlavně tedy na nádrži jinak motor je typ 12 , zbytek je Fj blatníky bez lemu, jedno maznicové vidle.Odstín jsem zvolil podle vzorníku ral z několika černobílých dobových fotografií, které mám se fakt odstín nepozná, ale to bych neřešil hlavně že jsem s výsledkem spokojený já sám , jinak jezdí jako ďas.    [tomáš]   19.07.2012
Odpověď  Ta u nás na burze měla klasický znak Ogaru, vylisovaný, jen byla pérácká, takže asi z nějakého toho prototypu.    [Pavel]   19.07.2012
Odpověď  Ano, nádrž z Péráka bez vylisovaného znaku,kterou mám já byla taky červená,a měla zbytky lakovaného znaku JAWA-FJ , umístěný více vpředu a níže.    [Monty]   19.07.2012
Odpověď  Tato nádrž byla na prodej asi před 15 lety na burze v Plzni, za cca 600 kč a byla v červené barvě, pamatuji ji poměrně dobře, byla hned u prvního prodejce.    [Pavel]   19.07.2012
Odpověď  Omlouvám se ,jsem debil.    [Monty]   19.07.2012
Odpověď  Monty,už jsi to tady jednou psal a Tomáš přiložil dobový text,v němž je psáno"tmavomodrý smalt s bohatým chromováním"-viz foto z 18.12.2009 ;-)    [Willi 19]   19.07.2012
Odpověď  Krásná práce. Přiznaná replika je OK, aspon z mýho pohledu.


Máte nějaký podklad k tomu, že prototyp byl modrý? A zrovna v tomto odstínu?

Nebyl třeba černo-červený jako starý OGARY?    [Monty]   19.07.2012
Odpověď  Moc pěknej, hlavně že se líbí tobě :-)    [hrebik]   19.07.2012
Odpověď  dobry ale je to jen replika. takze jen replika.    [jirka franz]   19.07.2012
Odpověď  Hezký,hezký,moc hezký.Gratuluju.    [Sláva]   14.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá    [tomáš]   14.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak je to tady modrý prototyp je hotov, no skoro dnes jsem ho poprvé projel a chce ještě doladit .    [tomáš]   14.07.2012
Odpověď  Pérácká nádrž bez znaků? - myslím že je to soutěžní ČZ 1954/55 - tam byly letovaný znaky ČZ.    [dornych] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.07.2010
Odpověď  Co vím tak na export mohl klidně černý i modrý pérák jít. Černá je černá a modrá měla odstín RAL 5013 tuším "královská modř". Později se touhle barvou stříkali kejvačky ještě se šedou na vývoz.    [Petr]   24.07.2010
Odpověď  Tu fotku znám,údajně vývozní model? Pérák 350/18.    [Willi 109]   23.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na netu jsem našel fotku modrého péráka asi nějaká napodobenina tohoto prototypu    [Tomáš]   23.12.2009
Odpověď  Tomáši,dík.Dneska je tady nějak rušno.    [Willi 109]   18.12.2009
Odpověď  Tak to je jasnej důkaz,není co řešit .
Ted mně napadá,že OGAR 350 OHC (prototyp, co stojí v Chotusicích v muzeu u pana Jeřábka) je v modré metalíze. Za tmavou bych ji neoznačil,ale to už je věcí názoru .    [Monty]   18.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady je    [TOMÁŠ]   18.12.2009
Odpověď  tahle fotka je snad lepší je s výňatkem textu , který u toho byl, foto pochází z podzimní výstavy v Praze 1947    [TOMÁŠ]   18.12.2009
Odpověď  Mohl mít modrou barvu,vždyť OHC z té doby je taky modrej.Tomáši můžeš mi poslat celou stránku na mail? Díky,Sláva    [Willi 109]   18.12.2009
Odpověď  Já bych teda čekal barvy jako běžný Ogary té doby - černou a červenou ,když to má stejný design nádrže.

Ale žádný důkaz pro to nemám.

Pouze divná věc mně připlavala do stodoly - nádrž jako na Péráka,na hlubokou spínačku a bez nápisu na boku - naprosto hladká,v plechu není stopa po lisování - to by MOHLO být na tento typ,co myslíte?    [Monty]   18.12.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  přidávám další , ale né moc kvalitní fotku prototypu , ale jěště nikdo se tu nezmínil že tyto prototypy byly modře lakovaní.    [TOMÁŠ]   17.12.2009
Odpověď  Tome velmi pěkný, každý nový snímek tohoto typu, který byl vystaven na podzimním autosalonu v roce 1947 je velmi cenný. S tímto tvým je to už, nebo spíše zatím, co mám v evidenci - třetí. Sám si myslím, že se tato nádrž nedostala do sériové výroby.    [libor]   20.02.2007
Odpověď  Ogarská nádrž to asi nebude protože má spínačku jako pérák.Zajímavé je křídlo nad O na pravé straně.Škoda,že to není barevné.Třeba byla tahle třipade taky černá s červenou nádrží.Ahoj    [Venca]   20.02.2007
Odpověď  No prototyp.....jak se to vezme....viděl jsem několik péráků s Ogaráckou nádrží....když byl nedostatek jednoho dílu, tak se dával nejbližší - a tím byla nádrž z Ogara. O prototyp nejde, jeho fotku bych někde našel.    [Pepa]   20.02.2007
Odpověď  zajímavý, ale řekl bych že je to spíš pérák s ogarskou nádrží    [tomáš]   19.02.2007
 Přidat odpověď   (42) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006