MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303109 příspěvků |7349 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 109 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar | Diskusní téma 13.12.2019 11:26  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Další zachovalý Ogar 4 poválečný :-)


 Zdravím všechny zapálené veteránisty a zejména ogaristy! Dlouho jsem toužil získat Ogara, zejména poválečnou 4ku. Přibližně před měsícem se mně podařilo získat krásný kousek, tak jsem si říkal, že se musím pochlubit, a podpořit případné zájemce o Ogara - kdo hledá, ten najde, ale není to lehké...
Stroj se mi podařilo sehnat mimo inzerci - rodina, od které jsem ji koupil ho nechtěla prodat na inzerát, chtěli mít jistotu, že půjde do dobrých rukou. Motorka byla odstavená v garáží cca 50 - 60 let, má najeto 4tis. km a je ještě na původních pneu Kudrnáč, se kterými vyjela z továrny. Získla jsem ji i s dobovými brašnami, přilbou, rukavicemi a bednou ND nemalé hodnoty.
Stroj plánuju přes zimu rozebrat, vyčistit, případně nějaké díly opravit, koupit nové bowdeny, dát regulátor dobíjení na své místo, natáhnout novou elektroinstalaci, nové pneu a příští rok hurá na silnice. Stroj zůstane v původním patinovém stavu :-)
Proti originálu vím že je jiný regulátor dobíjení, kastlík baterky, a něco dalšího? Budu rád, za každou připomínku!
Pokud mě členové veterán klubu ogar přijmou, tak také rád rozšířím jejich řady o jednoho moraváka a budu se účastnit jejich skvělých akcí!
Ogarům zdar, Radim Šifta.    [JimboRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2016     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím ogaristy, chtěl bych Vás moc poprosit, jestli někdo nemáte náhodou relátko 6V / 50W do poválečné 4ky? Na obrázku je to to nalevo - na rozdíl od kývačkovského relátka má wolframové kontakty, jinou svorkovnici a izolační destičku z pertinaxu (kývačka z bakelitu). Tato relátka byla instalována v předválečných strojích a těsně poválečných, než je začal vyrábět PAL a nahradil wolfram stříbrem.
Díky moc, Radim Š.    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2017
Odpověď  Ahoj Radime, rádi Tě mezi sebou uvítáme. Kontakt najdeš na klubových stránkách.    [J.Bílý]   16.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto...    [Jimbo] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  další foto...    [JimboRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2016
 Přidat odpověď   (4) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006