MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306256 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 148 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Ogar | Diskusní téma 13.7.2020 13:24  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Motor Ogar 4 1937


 Vlastním Ogara 4 z období leden - březen 1937 a na motoru je pod klikovou skříní přivařena komora, která je s klikovou skříní propojena. Vzhledem k opracování a profesionálnímu odlitku vše nasvědčuje tomu, že se jedná o tovární úpravu. Našel jsem na netu ještě jeden stejně upravený motor. Proto se domnívám, že se nejedná o individuální úpravu. Může mi k tomu někdo něco říci. Nechápu důvod úpravy, protože si myslím, že zvětšení prostoru pod pístem snižuje podtlak při nasávání směsi a zároveň snižuje tlak při přepouštění směsi a tím se snižuje i výkon motoru.    [Roman]   24.04.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Na Ogara 350/Péráka ty vím kdo dělá. Tyto mosazné štítky na předválku ale nikdo na burzách neprodává....už to dlouho sháním...    [Gripen]   25.04.2020
Odpověď  Pro GRIPENA - největší výběr štítků dělají Slováci. Já mám kontakt jen na jednoho, tak to zkus. Jinak budeš muset počkat na nějakou vetší burzu. Tam jsou občas štítky na Ogary k vidění. +421907689172, jsvehla@post.sk    [Roman]   25.04.2020
Odpověď  Romane omlouvám se že se Ti tu cpu, ale již dlouho sháním výrobní štítek na předválečnou 4ku. A Ty ho tu máš vyfocený....Nemáte někdo kontakt na někoho kdo ho umí udělat??? Prosííím. Děkuji    [Gripen]   24.04.2020
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem objevil další motor s navařenou komorou a má nejnižší výrobní číslo 4492 rok 1936 již s vějířovou hlavou.    [Roman]   27.05.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Podle všeho to vypadá, že se s největší pravděpodobností jednalo o tovární úpravu pro rok 1937. Překvapuje mne, že se o tom Libor Marčík nezmínil ve své knize. Pokud máte ještě někdo stejnou úpravu, tak dejte vědět o jaké číslo se jedná. V roce 1937 se měly vzrábět čísla 4506-5647.    [Roman]   30.04.2019
Odpověď  Na dvou motorech, co mam, cisla 48xx, je ta uprava take. Nejdriv jsem si myslel, ze si to tam nekdo dovaril, ale ze zrovna na obou motorech. Na motorech 55xx a vyse uz ta uprava neni.    [faux4] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto 3    [Roman]   24.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  další fotka    [Roman]   24.04.2019
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006