MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303010 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 91 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 7.12.2019 12:46  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

klikovka čz 175/501 vymněna


 dám do motoru ze skutra (bez dynamostarteru) jinčí klikovku ze 175 ? npř. 477 atd. . budou stejne zavity a kužely na ložiska děkuji...    [jarda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016     Přidat odpověď  
Odpověď  Vypadá že přechod na kuličkové ložisko mělo důvod v jeho ceně, i dnes je válečkové v daných rozměrech u stejného výrobce třeba i v pětinásobku ceny kuličkového.    [Martin Štindl]   30.09.2019
Odpověď  podle mně je důvod jasný - cenova - na každým motoru to bylo třeba 15 KČS rozdílu.    [Monty]   30.09.2019
Odpověď  To s tím předpětím může být, ale z nějakého důvodu se od toho ustoupilo.    [T505]   30.09.2019
Odpověď  Kuličkový doleva, a válečkový doprava - tak to dělala jeden čas i továrna.
Motor pak lze půlit bez nahřátí.
Axiální síly zachytí levý dvě ložiska dostatečně. Naopak nemůže vzniknout žádný předpětí mezi ocelovou klikou a hliníkovou skříní motoru.    [Monty]   29.09.2019
Odpověď  Já osobně dávám kuličková ložiska, ono zachytává i axiální síly, to válečkový ne.    [T505]   29.09.2019
Odpověď  A nemá motor se starterem větší čep i ložisko?
A válečky na pravou stranu klidně dejte......    [Monty]   29.09.2019
Odpověď  Chci se optat, kolega bude dávat na GO motor ČZ 501/05(dynamostartér) a co jsem koukal do katalogu tak na straně zapalování je ložisko 6304(52x20x15), myslím že by tam šlo osadit rozebíratelné NJ 304(52x20x15) podobně jako u motorů Jawa ložisko NJ 305 kde je kladně hodnoceno. V katalogu 175/356 je tohle ložisko dokonce uváděné akorát že pozdější typy(450 atd..) už mají zase kuličková ložiska tak nevím jestli změnu z válečkového na kuličkové nemělo nějaké technické zdůvodnění.    [Martin Štindl]   28.06.2019
Odpověď  356 je vždycky 356 . Nebylo víc verzí    [Monty]   31.01.2016
Odpověď  dobře takže 175/356, a musí to být čz nebo jawa , sehnal jsem totiž motor 2 výfuk a je u neho psané jawa-čz 175/356 , tak bude ta klika pasovat ? potrebuji nutně vědět ,, děkuji moc    [jarda 175Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2016
Odpověď  Pasuje tam klika z modelu 356. U modelu 450 a 477 je kratší ojnice.    [Monty]   31.01.2016
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006