MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302642 příspěvků |7333 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 81 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 12.11.2019 11:25  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

PŘERUŠOVAČ BLINKRŮ NA 502/00


 Zdravím, koupil jsem přerušovač se 3 konektory označenými +, Z, P a nejde mi to nijak zapojit. Všude se píše na + proud ze sp. skříňky a na Z kabel k přepínači, ale to nefunguje. Autoelektrikář mi řekl, že to nemůže fungovat, jelikož má skutr ukostřený +pól a tím pádem nemůžu dát na + na přerušovači, - ze sp. skříňky. Jsem z toho jelen. Máte někdo zapojení které funguje ? Díky moc.    [grif]   06.03.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Díky zkusím !    [grif]   08.03.2019
Odpověď  Tady bude možná problém jinde, pokud ten přerušovač je skutečně na 12V a je bimetalový (bez polovodiče) tak v tomto provedení na 3 kontakty bude asi jeho funkce podmíněna zapojením té kontrolky, u bimetalu polarita nerozhoduje. Já to neměl nikdy rozdělané ale jejich funkce je "kyvadlová", při sepnutí přepínače se většinou nejdříve rozsvítí kontrolka a pak blikna.
Zkusit to ještě s tou kontrolkou - na + zapojit přívod, na Z přepínač světel, na P se zapojí napájená žárovka 12V/2W z kontaktu 15/54 že spínačky. Takto by to mělo teoreticky fungovat(při dodržení wataze žárovek blinkrů), pokud ne tak je závada jinde.    [Martin Štindl]   07.03.2019
Odpověď  Díky za reakce. Přerušovač je na 12V, ale od začátku to nešlo. Možná, že je fakt kaput. Jaký tam dáváte vy, aby to fungovalo, když není originál. Díky.    [grif]   07.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Elektronické přerušovače mají většinou odlišné značení kontaktů(E/31,L/49a,B/49), ty starší bimetalové na 502/00(foto) mají ale pouze dva kontakty(+,Z).
Přerušovač s kontakty +,Z,P je pro blinkry s kontrolkou, a je ten přerušovač skutečně na 12V???    [Martin Štindl]   06.03.2019
Odpověď  Pokud je elektronickej, tak nemůže fungovat. A kdoví, jestli jste ho už přepolováním nezabil.    [Monty]   06.03.2019
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006