MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316089 příspěvků |8180 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 202 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 19.6.2024 15:46  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Jak zrenovovat?


 Asi před rokem jsem si pořídil další skůtr ČZ 175. Stroj byl rozložený, ale zdál se být celkem zachovalý. Původně jsem jej chtěl jen složit, místně opravit lak a zachovat jako co možná v původním stavu. Letos jsem se pomalu pustil do oprav - bylo potřeba zavařit vylámané pouzdro řadící páky, oravit stojánek a jeho čep, vyvařit díru na boku a spuchřelý konec karoserie, prorezlý kastlík... Po dnešní očistě se spíše kloním k tomu, že lak bude komplet nový. Jeden skůtr jsem už kompletně zrenovaval, tj. opískováno, základ, tmel, plnič, broušení, tmelení... U tohoto červeného mi to přijde zbytečné. Výjma zádi (opraveno) není prorezlý a lak je celkem solidní. Spíše bych volil tento postup:
vyvařená místa zatmelit, zbrousit, lokálně plnič, celou karoserii lehce zbrousit jemnějším smirkem, možná lokálně znovu plnič a pak komplet do stejného odstínu červeného laku (červeň šípková).
Jaký postup by jste u takového skůtru zvolili?    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě na zvedáku.    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak hlásím že hotovo. Nakonec jsem se rozhodl pro kompletně nový lak. Karoserie nebyla opískována, jen přebroušena hlavně tam, kde byl lak špatný. Kde byly vrstvy kytu dobré, jen lehce přebroušeno. Pak už tradiční postup - základovka, ktytování, plnič a finální lak. S výsledkem jsem spokojen.    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.12.2023
Odpověď  Pokud to má za něco stát, tak barvu sundat. Zbyde tam obvykle starý hrubý tmel. Ten klidně nechat, pokud dobře drží. Základovka, dokitovat, přebrousit, plnič, přebrousit, barva. Jinak s tím bude hafo práce a nebude to stejně ono.    [longr]   06.06.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  levá strana    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023
Zobrazit fotografiiOdpověď  barva dobrá, ale na pár místech se loupe    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  pouzdro řadící páky a čep stojánku    [Pat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2023
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006