MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302644 příspěvků |7333 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 82 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexSkútry ČZ, Manet a ostatní | Diskusní téma 12.11.2019 12:44  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Demontáž motoru u skůtru ČZ


 Zdravím, chtěl bych se zeptat jakým způsobem postupujete když chcete u skůru ČZ 501 vyndat motor. V manuálech se běžně doporučuje otočit celý skůtr vzhůru nohama a vymontovat motor i s ramenem zadní vidlice jako celek. Ale je to bezpečné, vydrží to třeba řídítka? Jinak je mi jasné, že bych před tím musel vndat baterku a vypustit nebo odmontovat nádrž, ale co olej z motoru, ten možná taky ne?
Nebo máte někdo jiný postup?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2009     Přidat odpověď  
Odpověď  Do tej prdele ako mi pises mozes ist akorat sam-na com si zakladas,nat tych opisanych dristoch co pises-najprv sa pozri laskavo kto koho napada.    [Kocour]   13.10.2009
Odpověď  KOCUR: to snad ani neni mozny, ty tvoje blaboly se nedaj cist, bez do prdele!!!!    [Radek]   10.09.2009
Odpověď  Michal 14-odpoved je jednoducha-nebudem pisat o skutroch ktore isli na vyvoz,tiez o prototypoch a ich cislach.Budem pisat len o opravach.Co sa tyka prototypov,dnes sa v podstate vie kolko ich zostalo,nie je ich vela.Zverejnenim udajov by som vaznym sposobom poskodil majitelov prototypov.Ved len inzerat o prototype ,ktory sa pred casom predaval vyvolal slusne povedane nevolu.Skuter CZ bol a zostane znackovy motocykel plne porovnatelny so zahranicnymi vyrobkami.    [KOCUR]   07.09.2009
Odpověď  SLOVÁCKO SA NESŮĎA.....    [Pavel]   31.08.2009
Odpověď  Michal-14 mas pravdu rozhodol som sa ukoncit svoju cinnost na tomto fore,ale to neznamena ze budem necinne sediet,bude to vsak urobene inou formou.Su veci ktore vyvolavaju otazky a nedoveru.Suvisi to s vyvozom skutrov v minulosti a to je uz ina vec a ja uz nechcem vyvolavat ziadnu konfrontaciu.Posledne to bola kritika bielo modreho skutra.Proste skutre ktore sa predavali u nas byv.CS take neboli az na par vynimiek.Nie je to vsak o nenavisti voci niekomu,ale aj oni maju svoju pravdu.    [KOCUR]   02.08.2009
Odpověď  Téhle sekci vetaranfora už nějak přestávam rozumět. Ať se podívám na jakékoliv téma, víc příspěvků řeší "mezilidské vztahy" než techniku a motorky ...
Mimochodem kocure - jakou máš spolupráci? Pokud jsi se rozhodl nepodávat žádné informace a zároveň chceš být na foru užitečný, nevím jak to chceš udělat...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.07.2009
Odpověď  Manet 125 Tvoje slova si velmi vazim-naozaj mi islo o veci ktore som poznal.V podstate som aj svoje tvrdenia dokazal.Bohuzial som ale zistil,ze nejde tak o moju osobu,ale o cieleny zamer.Mne osobne ide len o skutre-ine zaujmi nemam a ako si videl k niecomu dobremu to prospelo.Ako som uz povedal mam uz spolupracu,takze na tomto fore budem uz len, kde budem uzitocny,ale ziadne informacie nebudem podavat-kvoli zameru neustale ma vulgarizovat a o druhej osobe sa taktne mlci.Ked je v Cesku taka vazena celebrita-nech sa ukaze.Ja to uz kvoli svojmu vysokemu veku naozaj nepotrebujem.    [KOCUR]   29.07.2009
Odpověď  Kocúr Ďuro, Dusan Krajcovic, D,K., d.k., KC, =KC= Deti maju vo zvyku skovavat sa za cudzi chrbat....    [Thomas]   12.07.2009
Odpověď  Ben a ostatny-ked niekto neustale voci mne agresivnym sposobom neguje co napisem od prveho dna co som na internete , tak predsa nebudem dakovat.Bena,VW,alebo inych nepoznam,ale viem co za tym stoji.Pokial je niekto ku mne ustretovy a slusne so mnou jedna,tak mu to tiez tym istym sposobom vratim.Deti maju vo zvyku skovavat sa za cudzi chrbat.Neviem,co si myslel pod pojmom expert-ja som iba pracoval v organizacii,ktora motocykle vyvazala takmer az do dochodku.Takze mam uz ponuku na spolupracu a tu na tomto fore budem iba s vecami,ktore budu pomahat ludom co restauruju.Pokial ma bude znova niekto napadat svoje chovanie nezmenim.    [KC]   12.07.2009
Odpověď  KC: doufám, že nejsi "expert" ještě na jiné typy motorek..    [ben]   12.07.2009
Odpověď  Kocoure, tvoje užitečnost je záslužná, jen by jsi se mohl přestal navážet do ostatních přispěvatelů o kterých si myslíš, že nemají pravdu. Někdy to (vlastně většinou) opravdu přeháníš. Pokud má mít tohle fórum nějakou úroveň, měl by jsi se nad sebou zamyslet.    [manet125]   12.07.2009
Odpověď  KC: Ty jsi opravdu případ pro psychiatra. Napřed jsi slovně velice agresivní, a pak, když tě zde někdo odkáže do mezí slušnosti, ze sebe děláš chudáka.    [vwkafer]   11.07.2009
Odpověď  Mojim zaujmom je pomoct ludom co restauruju pekne masinky-tak to chapem vzdy som vsetko dolozila snad som aj s drobnostou pomohol.Necitim sa byt mudry iba som v tej dobe zil.Ja uz sa kvoli vekuza nicim nezenem iba sa trochu citim uzitocny.    [KC]   11.07.2009
Odpověď  KC - trafený si ty...    [jožo]   11.07.2009
Odpověď  Thomas-to prave orechove este len pride,naSlovensku kde teraz zijem sa povie*TRAFENA HUS ZAGAGALA:prepac ale mal som na mysli tie....    [KC]   11.07.2009
Odpověď  Kocoure běž se léčit!!    [Thomas]   10.07.2009
Odpověď  ???    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2009
Odpověď  ALEXANDER-este raz do mna narazis /zasieranim a pod. vyrazmi/,potom tu na tomto fore zverejnim kto si a ako si v minulosti piloval demokraciu.Cim takym strasnym zasieram toto forum?    [KC]   10.07.2009
Odpověď  Jaromir-najhorsie na celej veci bolo to ze som nemal k tomuto nosicu dokumentaciu iba tvrdenie majitela.Urcite sa to montovalo na501-nevies nahodou ako to bolo s502?Menil sa iba kastlik s 501 na 502 alebo mala502 tieto vyrezy uz v tovarenskom prevedeni?V tomto bode dost tapem.KC    [=KC=]   05.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohľad na skúter 502 v pôvodnom prevedení.    [KC]   05.07.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pohľad na skúter 502 s prelysmi. V pôvodnom prevedení, plexi štít zdemontovaný kôli poškodeniu.    [KC]   05.07.2009
Odpověď  já sem si tažný dělal,právě taky z těch otvorů kerý sem tam měl v kombinaci prase501´+Pav mám velký množství km,a tentokrát s tebou plně souhklasím,že original 501 si chce najít svuj styl jízdy,a pak se s ní jezdí i bez tlumiče fajn.a že sem nejezdil jen s prazdnim pavikem na srazy,ale odtahal sem v tom spousty motorů a dílů.myslim si že je lepší tažný vytáhnou z těchto děr,než to tažný,který se vrtá nad z světlo,po tom už sou navždy díry v kastli,a nelze ho jentak sundat.    [jaromir-noskov]   05.07.2009
Odpověď  Noskov mozem s tebou uplne suhlasit-podla mnualu je nosnost 30kg a 5,5 kg je nahradne koleso teda spolu 35,5kg=tolko pise manual.Zatazenie-je 40kg -akma tento nosic namontovany zaves mozeme pav namontovat.V tomto uz nie je problem ale v kastlikoch pod sedlom.502 ma ine vetracie otvory vzadu na kastliku.Prekopat takyto kastlik sa mi moc nezda.Teda zatazenie pav je na jeho kolese./lam.pav/jedna sa o moj sukromny nazor.    [=KC=]   04.07.2009
Odpověď  No já se tu taky už nějaký ten pátek vyskytuju. Schválně jsem podíval kdy jsem poprvé přispěl svou skromnou troškou k obsahu motomagazinu, bylo to v roce 2003. Veteranforum navštěvuji pravidelně od jeho vzniku, zaregistroval jsem se před třemi lety. Stále tvrdím, že pan Bartuš odvedl obrovský kus práce a že motomagazin a veteranforum je asi to nejlepší co lze v tomto směru na internetu najít. Bohužel se mi taky zdá, že úroveň diskuse se v poslední době trochu mění. Všelijaké osobní výpady, kterých jsem tu teď každou chvíli svědkem za celou tu dobu nepamatuji...    [Michal14]   04.07.2009
Odpověď  hoši, vyjádřim se takto-spoustu lidí mě tu zná i osobně,spoustu přes tyto stránky,aktivně se tu vyskytuji cca3roky.vždy sem tyto stránky uznával,protože sem psali lidi který to opravdu věděli a znali.osobně taky radím,pouze pokud vím.Ale poslední dobou se ůrovenn drasticky snižuje tím,že radí,ti co nic neví.Potom se občas i navážím.když se tu blažek12letý nejdřív ptá kudy se leje benzín,ale pak má odvahu dávat rady,nebo když kocure napíšeš že nosič je na 40!kilo,nezlobte se,to se pak nikdo nemusí ptát,když se dozví pitomost.tot muj názor.Jinak taky sem pro mír...    [jaromir-noskov]   03.07.2009
Odpověď  Michal-14 zatymi podpismi nehladaj nic zleho.Ja mam uz dost vysoky vek a tak neovladam pocitac som odkazanych na inych-proste som kocur duro taku mam prezivku.Tu poslednu=KC=ta sa mi paci najviac-tumidali natychto strankach.    [=KC=]   03.07.2009
Odpověď  Kocoure - vztahnul sis moje poznámky na sebe, ale když si je přečteš, nikoho konkrétního jsem nejmenoval. Psal jsem jen, že mi obecně vadí a zároveň mě překvapuje konfrontační tón diskusí na tomto foru, na který v poslední době narážím (nejen v sekci skůtrů) a který mi přijde zbytečný, to je vše. Nehodlám řešit kdo tu kdy co napsal nebo nenapsal, ani kdo s kým u vás na Slovesku mluví, nebo nemluví. Tím bych to asi ukončil, protože tohle forum je přecijen o veteránech.
A jen tak mimochodem, nepochopil jsem proč používáš několik nicků a stále tak měníš jméno, má to nějaký hlubší význam?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2009
Odpověď  Michal 14 v dnesnej dobe renovacia stoji dost velke peniaze.Preto si myslim ze informacie o skutroch a ich roznych typoch hoci takmer pod tou istoukaroseriou su asi potrebne..ako som uz pisal v tej dobe som zil a skutre poznam v detailoch.Navise som mal bohaty archiv ktory som minuly tyzden predal do CR.Pre svoj vek uz ho nepotrebujem.Co sa tyka ALEXA na Slovensku ludia z veteranskeho hnutia sa s nim velmi nebavia.Ako bolo so mnou jednane tak som jednal aj ja.Preco si nejednal s panom Noskovom o jeho vulgarizmoch - teda asi mas pomylenu adresu .
Provaider si asi urobi po svojom ale vobec mato netrapi.    [kocur duro]   03.07.2009
Odpověď  Michal14, plne suhlasim: riesme motorky a suvisiace veci...slusne, dostojne a bez urazok..ostatne ostatnych nezaujima...    [Alex]   03.07.2009
Odpověď  No já tu nejsem příliš častým hostem, zato ale velmi často chodím do sekce ČZ120/150. Tam zatím probíhala diskuse vždy v prátelském duchu a to tam chodím řadu let. Konfrontační tón mě poprvé překvapil teprve nedávno v sekci "bicykly" a teď už i tady...
Že se lidi vzájemě napadají v různých politických diskuzích jsem si už zvykl (a proto na ně ani nechodím), ale tady mě to fakt překvapilo a přijde mi to zbytečné. Myslím že všichni co tu jsme máme společného a podle mě i celkem ušlechtilého koníčka. To samozřejmě neznamená že spolu musíme vždy ve všem souhlasit, odtoho je diskuse, ale dá se myslím i tak vést slušně a bez urážek...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2009
Odpověď  ALEX-tu na tomto fore padli ine vulgarizmy to ti asi nevadilo.Ak ti mam pravdu povedat nikdy som to nechcel urobit JA SA HANBIM ZA TEBA:na jedno si vsak zabudol-svoju neschopnost aj s primitivnymi vecami neries na tomto fore.    [=KC=]   03.07.2009
Odpověď  Strasne, ale strasne dlho som sa musel prehovarat, aby som sa do tejto diskusie nezaplietol,pretoze si myslim, ze osobne konflitky a celkovo vsetko co so skutrami nesuvisi, sem jednoducho nepatri a zbytocne tu zaplienujeme vecne debaty. Zial, nepodarilo sa, nevydrzal som a musim reagovat:(
V obdobi do cca pol roka dozadu som velmi rad chodieval na veteranfore do sekcie "Skutry CZ, Manet a ostatni". Informacie tu ziskane beriem za velmi uzitocne pri mojej renovacii a rady niektorych z vas mi boli naozaj uzitocne a urychlili zdlhavy proces narocnej renovacie. Boli tu vznesene vecne a zaujimave dotazy a ludia sa snazili vsemozne pomoct. Jaromir-noskov, T505, monty, Lukas, Thomas, atd. Vsetci ste podla pisomneho prejavu velmi slusni, napomocni a ochotni za kazdu cenu pomoct/poradit/nafotit - jednoducho fajn ludia. Za to vam vsetkym velmi pekne dakujem. Nasledne sa ale niekto zvany Kocur Duro z pelecha aliaz Kocur ferko slaninka aliaz =KC= dostal k pocitacu a zialbohu si priplatil aj internet a zacal sprepacenim za*ierat toto forum nezmyslami, navazanim sa do slusnych ludi, hlupimy poznamkami a celkovo pisanim strasnej pliagy. Celkovo uznavam demokraciu vo vsetkych jej formach, ale v tomto pripade si myslim, ze je na zvazeni admina, aby podobne nezmysly z nasej skutrovskej sekcie mazal, a tym ocistil toto, donedavna podla mna podarene, forum.
Odkaz pre =KC=: Ked napisem do kolonky "meno" Alex, tak to znamena, ze som Alex, nie "Sanko". Dakujem.    [Alex]   02.07.2009
Odpověď  Pokial cosi pisem tak si stojim za tym co som napisal. nazor ze si ideme do vlasov to sa mi zda dost cudny,bud tak laskavy a v buducnosti ma nedavaj s tymto clovekom dohromady-ja inak ako si si vsimol iba reagujem na jeho vulgarizmi a je mi lahostajny .    [=KC=]   02.07.2009
Odpověď  Clapi - truchu mě tu překvapilo jak si pořád vzájemně "vjíždíte do vlasů" no ale je to vašed věc...
Jinak že se dodával pro 501 doplňkový zadní tlumič vím. Nebyl to myslím přímo výrobek ČZ, ale výrobního družstva Motex. Chápu, že se tím zlepšili jízdní vlastnosti skůtru, ale jak by to mohlo souviset se zasekáváním řetězu mi taky neni uplně jasné.
Co se týče výměny řetězu, pokud je takhle blbě přístupný v nějakém krytu, dělám to většinou tak, že ten původní na nějakém přístupném místě rozpojím, jeden konec spojím řetězovou spojkou s tím novým a otáčím zadním kolem dokud řetěz neoběhne dokola, pak stačí ten starý co už je celý venku zas odpojit a spojit oba nové konce. Tak by myslím mělo být celkam zaručeno, že řetěz bude ve správné¨poloze.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.07.2009
Odpověď  Zlaty zub sa zasa blyskol s celou vecou sa vobec netrap je to nad tvoje moznosti celu vec pochopit.Zmaturoval si uz na skutri ktory si nedokazal ani popisat.Pri kupe novej 501 sa doporucovalo znizit tlak v pneumatikach v jazde solo hadaj preco asi.To co popisuje Michal je uz iba dosledok jazdnych vlastnosti 501 bez tlmica-PRECO ASI DOPORUCOVALI TLMIC NAMONTOVAT.    [=KC=]   02.07.2009
Odpověď  kočičák zas ooopravdu poradil.tlumič byl nutnej aby se skůtr dal udržet na silnici,neskákal,a nebo se nehoupal jak lodička na vlnách.na tohle to nemá vliv.jinak vždycky se potkaji články před př.řetezovým kolečkem,PŘI VÝMĚNĚ ŘETězU POZOR jak to tam bylo,tahá se tam hroozně debilně,hlavně at de kudy má.ještě sem zapoměl zmínit jednu variantu,a to někerý ložisko,bud v převodce,motoru,nebo v zadním kola.pokud je v hajzlu,je schopný běhat,hryznout se,a pak zas jít.to mi dělal jeden fichtl.    [jaromir-noskov]   02.07.2009
Odpověď  Michal-14 mozno najdes odpoved na tvoj problem na tejto stranke http-mujweb.cz-www-cezetaskutr 175.Prospekt je dost podrobny tak nie je co vysvetlovat.Duvod pouziti hydraulickeho tlumice.    [=KC=]   01.07.2009
Odpověď  No právě že se to vždycky kouslo nejednou zničeho nic, bez varování. Proto si myslim, že to motorem neni, tam to většinou začne předtim nějak zvonit že to člověk pozná. A pokud je to teda řetězem, kde to kousne, na zadní rozetě? A nejde s tím něco udělat, třeba ho zkrátit? Jinak že by to mohlo souviset s řetězem už mě napadlo (myslel jsem jestli třeba neni už moc vytahanej), tak jsem pro jistotu koupil novej, ale ještě jsem ho nevyměnil. Mohlo by to pomoct?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2009
Odpověď  klasika,to dělá řetěž.zablokuje se ti při prudším podřazení.podřazuj po jednotlivých stupních a pomalu přes spojku.u 501když je orig délka řetězu,tak je dost vonej,a šponuje ho jen ten napínák přes pero.až se ti zas zablokuje,stačí drcnout skůtrem dozadu a je odblokováno.kdzbys ho přidřel,motor postupně ubírá výkon,a je to i slyšet než se přidře.nicméně i po několika zadřeních může motor bez problémů fungovat.znovu ho projed a jistě si uvědomíš že je to tak jak říkám.když někomu prase pučim,stane se mu to v první křižovatce.    [jaromir-noskov]   29.06.2009
Odpověď  Michal ak by sa zadieral motor tak by si to pocul.Priklanam sa Thomasovej verzii.    [=KC=]   29.06.2009
Odpověď  Nejdřív bych překontroloval zadní brzdu jestli tam je vše jak má být a potom napínač řetězu. Pro bližši diagnostiku by bylo by potřeba se na tom asi svézt.    [Thomas]   29.06.2009
Odpověď  Ještě bych měl jeden dotaz, týká se toho, proč chci vlastně motor vyndavat. Mám typ 501 bez startéru a bez ventilátoru. Několikrát se mi stalo, že se mi za jízdy zablokovalo zadní kolo, což si asi dovedete představit jak je to nepřílemné - skůtr jde hned do smyku. Myslel jsem si, že to je tím že se zakusuje motor, který je bez ventilátoru nedostatčně chlazený. Jenže já jsem to vždycky hned po chvilce bez problémů zas nastartoval, myslim, že kdyby byl zadřený motor, tak by to tak snadno nešlo. Navíc jednou se mi to stalo chvíli po tom co jsem vyjel (ujel jsem asi 1km), takže motor nemohl být ještě tolik zahřátý. Nevíte čím by to mohlo být, co by se tam mohlo takhle kousnout?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2009
Odpověď  No mě ten postop s obracením na řídítka taky trochu překvapil. Koukal jsem na to a když se to otočí stálo by to navíc na přepínači světel, bál bych se že se poškodí. na druhou stranu jsem kdysi viděl něčí stránky kde byly fotky z celkové renovace skůrtu ČZ a při montáži podvozku ho měl ten člověk taky vzhůru nohama. No ale asi to radši udělám nějak tak jak píše mmbady...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.06.2009
Odpověď  Začínám teť renovaci skůtru, Mám 501/01. Když jsem ho rozebíral postupoval jsem tak že jsem motor podložil špalkem, postupně ho odpojil a uvolnil od karoserie. tu jsem pak jen zvedl na horu a motor s ramenem a kolem mi zůstali stát na tom špalku. Obracet celí skůtr vzhůru mohama bych se bál, a pak také není nejlehčí.    [mmbady]   28.06.2009
Odpověď  Michal 14-riaditka sa urcite neposkodia,len privyberanimotora treba este niekoho kto ti pomoze.Ak mas moznost tak cely podvozok najprv umy najlepsie vapkou.Keby som napisal take cosi ja,tak by ma asi zodrali s koze a viselbysom pekne hore nohami.Za tu nulu co som minule zabudol napisat sa omluvam.    [=KC=]   27.06.2009
Odpověď  Cituji z příručky "Údržba, opravy a seřizování motocyklů ČZ" Inž. Pavel Husák, vydáno 1964, strana 69 :
"Demontáž motoru: U skůtru zároveň s motorem vyjímáme i kyvnou vidlici se zadním kolem, tedy celý motorový agregát. Po odklopení sedla nejprve odpojíme kabely akumulátoru, uvolníme příchytky gumového víka a akumulátory vyjmeme. Dále vypustíme benzín z nádrže do plechovky a skůtr postavíme koly vzhůru na řídítka a zadní část sedla. Obrácení skůtru je nejlépe dělat s pomocníkem, aby nebyl poškozen lak ani potah dvojsedla. Způsobem, který jsme již uvedli, sejmeme výfukové potrubí ...." a tak dále    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2009
Odpověď  Naskenuj, tohle je fakt rarita :-D    [manet125]   26.06.2009
Odpověď  Můžu ti ho klidně naskenovat, fakt to tam píšou...:)    [Michal14]   26.06.2009
Odpověď  To by mě zajímalo v kterým manuálu se doporučuje otočit celý skútr...    [Thomas]   26.06.2009
 Přidat odpověď   (49) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006