MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 314360 příspěvků |8036 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 184 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexExportní typy československých | Diskusní téma 24.3.2023 14:02  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

californian


 Zdravím.Stal jsem se majitelem Califa 350 v tuningovem stavu a chtěl bych ho postupně dát do původní podoby.Prosím o rady,jaké mám sehnat na tento typ oba blatníky a obě světla.Je to r.v 1969 a výr.č.362-00046x . Děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.12.2015     Přidat odpověď  
Odpověď  Calif I se od sériové 361 moc neliší. U rámu to budou jen držáky bočních schránek. Štíty kol jsou zapuštěné. Trochu náročnější bude úprava bloků, zjistit přesnou polohu sloupků pro alternátor MA 358. Dále pravé víko je uvnitř odlehčeno. U výfuků netuším, jak jsou uvnitř přepážky uspořádány. Vložky výfuků budou určitě zkráceny na polovinu. Nízké hlavy "354" budou mít spalovací prostor také jiný. Klakson z pionýra 555 by měl být snad až na držák shodný. Zadní blatník je nadstaven jako u prvních sportek. Světlo BOSCH jsem viděl s kontrolkami modro/červenými i zeleno/červenými (standard). Na stavbu bych použil asi starší 360-tku, kde jsou bloky motoru hrubě odlity.    [Jarek]   12.08.2019
Odpověď  https://www.motoren.sk/nadrz-s-napisom-replika-jawa-e5592 nádrž    [Jarek]   07.08.2019
Odpověď  Ještě jeden dotaz.
Je Calif I v originálním stavu někde k vidění v muzeu?    [PV]   07.08.2019
Odpověď  Dobrý den.
Kde seženu tu nádrž na Cal I?    [PV]   07.08.2019
Odpověď  [Jarek] ďakujem.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2019
Odpověď  http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=124&idtop=276084 stačí dát do vyhledávání: schema    [Jarek]   21.04.2019
Odpověď  Tak to s Vami súhlasím.

A chcel by som sa spýtať nemá náhodou niekto na Californiu 02
schému elektriky ? Typ 361/04 s MA 358.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.04.2019
Odpověď  Pro Californian I a II byl typ motoru *361-03XXXX*. Je tak psáno v dřívějších příspěvcích a snad i v knížce Californian. Konkrétně tato replika Californian I, která byla na burze, měla číslo rámu i motoru shodné. Replika se dá postavit i z 360-tky, všechno jde koupit..nádrž, světlo atd. Ale když už se někdo rozhodne stavit repliku, ať už má důvod jakýkoliv... mělo by to jít poznat jen z výrobních čísel.    [Jarek]   21.04.2019
Odpověď  [Jarek] to že to je replika súhlasím ale motor 361 mala aj origo California.    [Duri999Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  motor typ 361.    [Jarek]   14.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jarek]   14.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  replika 350 Californian I z bazoše.. na motortechně v Brně.    [Jarek]   14.04.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  nádrž.    [Jarek]   14.04.2019
Odpověď  Není to extra vzácný štítek. Je na posledních panelkách do sovětského svazu. A to bylo hooodně tisíc kusů.    [Honza]   24.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  další RARE štítek..    [Jarek]   23.03.2018
Odpověď  Hezký!
A přitom každej druhej s anglicky psaným štítkem má RARYTU..............    [Monty]   18.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  k raritám....    [Jarek]   18.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ..    [Jarek]   26.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  .....    [Jarek]   26.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  .........    [Jarek]   26.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  .......    [Jarek]   26.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [Jarek]   26.01.2018
Odpověď  Zjevně se o novodobou stavbu jedná. Základ může být originál, ale to bychom museli znát výrobní čísla.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...?    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  přední blatník - sestříhaný z kývačky.    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  další Californian v inzerci. Myslím, že se jedná o stavbu. (přední blatník, držák zadního světla ČZ pro Lucas L679, kryt řetězu mladší provedení, krátké držáky předního světla.) a ten kryt karburátoru 559..měla ho nějaká Californian II v dobovém testu?    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  linkování okolo červeného pruhu nádrže?    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  škoda, že nefunguje oilmaster    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  linkovaný přední blatník?    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  californian v inzerci..škoda nízkých horních matic z modelu 559.    [Jarek]   24.01.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  neobvyklá výměna za Jawu Californian... Časem by mohl být třeba pérák nebo OHC za řetízkový kolotoč.    [Jarek]   04.10.2017
Odpověď  Pokračování
https://youtu.be/Hh2YsbCzvb4    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.05.2017
Odpověď  Jelikož na těhle dvoutaktech nenajezdím víc jak 2000km/rok, jsou kladívka zcela vyhovující. Nadlábnu kalifa rukou    [kubaas]   03.05.2017
Odpověď  basista>mám všude vape, mají ho i všichni kamarádi. Na kladívka se chodíme dívat do muzea... Já osobně 350tku silně přeplavím, 10x prošlápnu s plným plynem, a vždy chytí. I tak je motor suchej, po rozjetí "nechce" a musím mu přicupovávat. Z dotazu není jasné jak motor uvedeš do chodu. Pokud to jde alespoň roztlačením, zkontroloval bych stroboskopem předstih, na J634 jsem viděl 9.5mm. Takže propilovat snímač a nastavit správné hodnoty. To, že je na vape něco špatného je fáma roznesená lidmi, kteří ví, že elektrika je svinstvo a kope :-) Při správném zapojení bez použití svorek inženýra kroutila je to věc, která naopak odstraní několik problémů (kondík, kontakty, relátko, dynamo a přizjišťování problémů se mi zúží paleta chyb.    [Pája]   02.05.2017
Odpověď  basista: studený start: pokud přeplavíš karbec, 1x-2x prokopneš bez klíčku, zasuneš klíček, nechytne, tak hledám problém. 1. demontáž svíček - jsou/nejsou mokré? Jsou mokré-tak kontrola: špatný odtrh-kladívko, svíčka/špatný předstih, špatně nastavený karbec. Nejsou mokré-nejde tam benzín-řeším karbec, kohoutek, víčko nádrže, filtr. Volba svíček-Brisk N14C (studené), odtrh 0,7mm, nastavit karbec a předstih podle Dočkala. Pak se řeší gufera a falešný vzduch..atd. Vape mělo problém s pevným předstihem od výroby, přesný popis přenastavení předstihu najdeš na Jawamanii.    [Jarek]   02.05.2017
Odpověď  tak není to nakonec v tom vape? to tam máš od začátku a nečetl jsem nic o tom že bys ho zkoušel měnit... v duchu citátu co sem dal Jarek bych zkusil vzít klasické zapalování z jiné motorky, natahal elektriku venkem (jenom zapalovací okruh), k tomu stříknout pod svíčku jak radí všichni a musí to jet... (vím že nemusí ale bylo by to hezký :-) )    [meela]   02.05.2017
Odpověď  Zkuste střiknout benzín přímo do valcu.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2017
Odpověď  To je pravda.V lednu se mi ho po velkém úsilí povedlo jakš takš nakopnout.Myslel jsem,že je vyhráno.Jenže to pořád nebylo ono.Tak jsem zkoušel,měnil,ladil a už nic.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Těžko radit...Doporučuju nastudovat knihu od Dočkala. Úryvek ze strany 67.    [Jarek]   02.05.2017
Odpověď  ale v lednu jsi psal že už vrčí, teď už zase ani neblafne nebo co to dělá?    [meela]   02.05.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Poraďte.Vracím se ke svému starému problému.Mám nově udělaný motor na Cal. 350 a za boha nejde nastartovat.Myslel jsem,že po výměně vadného středového labyrintu se problém odstraní,ale ne.Vše je udělané nové vyzkoušel jsem několik karbeců z funkčních kývaček,kombinoval jsem trysky , překontroloval zapalování (VAPE) a nic.Poraďte,budu vděčný za každý názor.Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.05.2017
Odpověď  https://www.youtube.com/watch?v=afBaPQIqODg    [Honza]   29.04.2017
Odpověď  Neni nekde pokracovani?    [Petr]   29.04.2017
Odpověď  Nedávno se tady mluvilo o prodeji dosud nevybalené Jawy Californian v původní dřevěné bedně. Zde je odkaz:
https://www.youtube.com/watch?v=Hh2YsbCzvb4    [Honza]   23.04.2017
Odpověď  Můj Californian v otevřené verzi ( štítek 28HP/5250 ot. , otevřené sání , komprese 10:1 , volnější výfuky ) má karburátor osazen hlavní tryskou 118 a jede perfektně .
Udivuje mě , že Californian se stejným štítkem a stejnou hlavní tryskou je osazen tělesem vzduchového filtru ... . Ale je možné , že pro tuhle kombinaci byl do tělesa vkládán průchodnější filtr vzduchu ( např. molitanový ... ) aby výsledný odpor sání byl shodný jako u verzí s velkým volně vloženým filtrem FRAM ...    [Martin Samson]   21.02.2017
Odpověď  S tím filtrem to je otázka, tomu výkonu na štítku to sice neodpovídá, ale všechny co jsem viděl měly právě tento kývačkový filtr (který by měl odpovídat méně výkonnému provedení)    [meela]   14.02.2017
Odpověď  Ano štítek je v AJ, výkon 28HP při 5250ot. Výfuky jsem vyřešil novými původní měli opravdu hloubkovou korozi - v té době jsem o krátkých nebo dlouhých vložkách neměl ani tucha tak nevím. Vzduchový filtr tam byl kývačkovej. Teď tam mám originál sací hadici(ze splachovače) s filtrem pro otevřené sání. Na motoru byla KO převodovka asi od ulomeného zubu. S motorem nebylo možné otočit proto ty sundané válce asi si mysleli že je kouslá klika na spodku.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Odpověď  jo má nízká řídítka, to bude francouz :-) já to poznal podle zbytků té samolepky na olejové nádrži, tu mám taky a viděl jsem jí i na dalších. Má štítek anglicky s výkonem 28 koní? A jaké byly vložky ve výfucích, dlouhé nebo krátké?    [meela]   14.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  a    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Odpověď  Asi ano, na přední vidli byla samolepka NANTES což je město v severozápadní Francii. Já ho koupil v Nové Pace    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Odpověď  Petan69: není ten kalif náhodou z francie?    [meela]   14.02.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já měl na Califu zkušebně 2926 asi z nějaké 634.
Hl. tryska 118 a volnoběžná 50. Jezdilo to s ním velmi dobře. Větší hlavní tryska přes 120 způsobovala ulejvání motoru a to mám obsah rovnejch 360ccm.
Teď tam mám SBDM co tam má být a natryskováno podle této tabulky
http://jawarmaniak.wz.cz/technika/karburatory.html    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.02.2017
Odpověď  Tak děkuji.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2017
Odpověď  Chlapi,jaký máte karburátor pokud nemáte originální na Califa a s jakým tryskama?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2017
Odpověď  Z jedné strany zaslepené.Ted už je to jedno,protože motorka už vrčí.Středový labyrint (ten odlehčený) měl jednu přepážku trochu vyhnutou dovnitř. Dal jsem tam plný a jede.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.01.2017
Odpověď  A máte tam průchozí pístní čepy,nebo slepé?    [Petr]   10.01.2017
Odpověď  http://www.ebay.com/itm/122286890352

tak nevim jestli by na to zdejsi uzivatele meli.

nejak se mne ta cena nezda za to se daj poridit jinacejsi stroje    [Free]   04.01.2017
Odpověď  Jak mě poválečné stroje neberou, tak tohle je zajimavá nabídka. Kdo se pochlapí a doveze ji zpátky domů?    [Jana]   29.12.2016
Odpověď  Na ebay com se draží original dřevěná bedna s nevybalenou californií. Do konce dražby asi 4 hodiny. Mirapt    [Starý miroslav]   29.12.2016
Odpověď  http://www.moto-ustinl.eu/katalog/zbozi/popis_zboz i.asp?klic_ma=12645 30 vtřin Googlem    [Monty]   20.12.2016
Odpověď  Tak to vypadá,že je špatný labyrint.Nemáte chlapi někdo na prodej ( ten plný ,bez komor )? Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.12.2016
Odpověď  A to je zase co za blbost? Origo tam přece patří nekrytý ložisko,jak by se asi mazalo?
Pokud je ovšem špatnej labyrint mezi klikovkama, půlení Vás nemine.    [Monty]   20.10.2016
Odpověď  Částečně.Občas to po velkém úsilí chytne.Pod plynem to udržím v chodu cca minutu,pak to chcípne a navíc při každém přidání plynu jde směs benzínu že sacího hrdla karbecu ven.Nakonec mi poradili,že to bude tím,že když dělali go kliky,tak dali středové ložisko nekryté (což je pravda) a mělo by tam být jednostranně kryté.Takže budeme půlit!    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2016
Odpověď  Tak ako podarilo sa ? Renovujem tiez svojho californiana a start motora mam este pred sebou tak sa zaujimam comu sa vyhnut    [Luke]   20.10.2016
Odpověď  Díky,vyzkouším.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.10.2016
Odpověď  dáte hlavní trysku cca 115, volnoběžku 50 a hotovo. Na Califce bude fungovat každej karbec z Kývačky nebo Panelky.    [MOnty]   05.10.2016
Odpověď  Stačí dát správné trysky a spasovat s víčkem pro olejovou hadičku. Je tam navíc malá drážka.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.10.2016
Odpověď  Jak mám upravit karburátor 2926 SBD-17b , aby fachčil na Califu 350? Nebo je nějaký vhodnější než tento místo originálního,který nemám? Děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.10.2016
Odpověď  Už to píše Monty... to je sebemrskačství.. koupil jste za 100,-startsprej , dal pod svíčky kapku benzínu? atd.- jak tu radíme? zkoušel jste roztlačit nebo roztáhnout? nakapal jste do válců olej, aby se dotěsnil a nasál? asi ne, takže zůstaňte zoufalý..:-)dostáváte tady rady od starých papriků (praktiků), ale je to marný, je to marný..    [No name] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Odpověď  A už jste udělal to nejjdnodušší? Nalil pod svíčky benzín a šlápnul na páku?

Vaš příspěvky mně začínají připomínat sebemrskání............    [MOnty]   12.09.2016
Odpověď  Tak už jen smontovat, vše přitom namazat olejem, stříknout trochu oleje i do kliky, pak pod svíčku prsknout benzin a musí chytnout. Pokud je vše v cajku a hází jiskru, tak prostě musí jet ;)    [longr]   12.09.2016
Odpověď  Už jsem i sundal válec,jestli to neoznačili opačně ve výrobě.Vše ok.Už jsem zoufalý,skoro až nas....ý.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Odpověď  no trochu to ven bude foukat vždycky, proto se dával tlumič sání... ale jestli je to hodně tak mě napadá jediná možnost jak psal monty, prohozené písty - takže se vlastně neotevřou přepouštěcí kanály. Ale to jsi psal že je OK tak nevím... lepší je ale zkontrolovat sám sebe :-)    [meela]   12.09.2016
Odpověď  Tak jsem sundal karbec a zjistil jsem,že při kopání startpákou nejde vzduch do válců,ale ven.Čím to je?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2016
Odpověď  Nikdy jsem takový problém neměl. Prostě jsem to poskládal a bylo. Motor při skládání bohatě mažu, aby pak v regálu nezreznul, než se dostane do mašiny. Pak to složím, naliju benzín, přeplavím, až teče z plovákovky a blafne nejpozději napotřetí. Pokud jsou suché svíčky, je problém někde v palivu.
1. Saje motorka přes karbec? Sundat gumu a zkusit rukou.
Jestli ne, problém je v pístech. Jestli jo, problém je v karbecu, nejde benzín pod jehlu.
2. Pokud motorka saje, benzín a jiskra jde, pak prostě musí chytnout.
Když jsem startoval odkrveného trabanta, stačilo 5 ml ze stříkačky do každého válce a blafl. Takže jak píše Monty, cmrndnout pdo svíčku a zkusit.    [longr]   12.09.2016
Odpověď  ako pise monty: je treba priamo podliat valce. a ked ani tak neodpali, potom hladat chybu v elektrike. ked odpali, treba skontrolovat palivo - privod, karburato, nasavanie    [peto 01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.09.2016
Odpověď  Už jsem to psal v jiném příspěvku- některá 350 po GO na první start prostě nechce jít (u 250 se to nestává - nechce nasát- proto je třeba při montáži válců vše dobře namazat olejem-dotěsní. V tomto případě, pokud hází dobrou jiskru- nakapat do válců trochu oleje a prošlapat, pak přeplavit karburátor, sundat gumu sání, při otevřeném šoupěti fouknout startspray(nebo stačí odmašťovač brzd od Wurtha) a roztlačit nebo roztáhnout. Pokud tam není jiný problém jako otočené písty, pootočené setrváky apod.    [No name] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2016
Odpověď  nemuže.


Vezměte stříkačku, nalijte do každýho válce pod svíčku cca 20 ml benzínu, a pokud máte v pořádku předstih, tak musí aspon zaštěkat.

Vždyt je to blbej dvoutakt, co by tam bylo tak špatně,aby aspon neslíbil?

Karburátor z jiný jezdící Kývačky na vyzkoušení někde nemáte možnost si pujčit?    [Monty]   10.09.2016
Odpověď  Kohoutek je nový.Jeden pán mi říkal,že budu muset zase půlit motor.Může být něco v motoru?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2016
Odpověď  A kohoutek? Je průchozí sací kanál v bloku motoru za karbecem? Je čistá emulzní trubka ve které chodí jehla? Pokud přeplavíš karbec a budeš po tom chvíli skákat, musí být svíčky mokré.    [Hynek]   10.09.2016
Odpověď  Tohle všechno jsem kontroloval.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2016
Odpověď  Ucpaná tryska, spadená jehla, ucpaný přívod do plovákové komory, blbě nasazené písty.    [Hynek]   09.09.2016
Odpověď  Suché    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2016
Odpověď  Jsou svíčky mokré, nebo suché? To je zásadní otázka.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.09.2016
Odpověď  Tak stále nejezdím!Ne a ne chytnout.Připadá mi to,jakoby motor nedokázal nasát benzín.Čím to může být?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.09.2016
Odpověď  u VAPE přehozený fajfky nevadí, dává jiskru na obou válcích současně.

Po nalití benzínu rovnou do válců jsou svíčky suchý???    [Monty]   26.08.2016
Odpověď  a nemáš jenom prohozené fajfky? buď přímo pod nádrží nebo kabely ke kladívkům? taková blbá chybka ale stává se :-)    [meela]   26.08.2016
Odpověď  Strikni skrz otevřené soupe benzín stříkačkou rovnou do sani    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2016
Odpověď  Ano,svíčky jsou opravdu suché.I přeplavovat jsem nechával,karbec měnil,ale nic.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2016
Odpověď  Toto je docela známý problém. První start se nedaří a nedaří. Pokud je všejak má být, tak je třeba se podívat na svíčky. Předpokládám, že jsou suché. Pokud by byly mokré, tak je problém v elektrice, ale předpokládám, že je zde vše v pořádku.
Jde tedy o to, aby se motor dokázal dostatečně přeplavit. Začal bych tím, že bych přeplavil karburátor až by z víčka plovákové komory začal vytékat benzín. Pokud ani poté motor nechytne, tak bych zkusil sundat karburátor a hledal chybu v něm.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  26.08.2016
Odpověď  Neudělalo to nic a písty jsou taky v pořádku.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.08.2016
Odpověď  nalejte pod svíčky cca 15 ml benzínu na každým válci, a uvidíte, co to udělá.

Jen pro jistotu- nemáte přehozený písty?    [Monty]   24.08.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím.Tak se blížím k závěru renovace.Chybí pár drobností jako páčky,řetěz atd.Akorát nechce naskočit.Zapalování vape je nastavené,jiskru dává,zkoušel jsem i jiný karbec ,ale nic.Jinak děkuji všem,kteří mi radami pomohli dostat tenhle stroj až do této podoby.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2016
Odpověď  U té zadní osy to vypadá, že je moc široká ta rozpěrka pod záchyt reakce a taky ta rozpěrka/podložka pod matku nalevo. Já ten límeček mám slabší.    [longr]   23.06.2016
Odpověď  Díky Monty.Jelikož už mám všechno nalakované a po chromu,tak to budu muset nakombinovat.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.06.2016
Odpověď  Přední vidlice pro JAWU ze stejnýho roku je stejná. Na Panelku, Sportku i Californian (stačí se podívat na čísla dílů v katalogu ND)


Pokud jste se snažil repasovat vidlici s táhly až nahoru, měl jste z nějaké staré Kývačky, do roku cca 1959. Ta by do Californie taky rozměrově pasovala,ale je prostě uplně jinak konstruovaná uvnitř,ani jednotlivé díly nejsou záměnné.V krajním případě stačilo do horních matic vyříznout pro táhla závit M6,a taky by to jezdilo.    [Monty]   21.06.2016
Odpověď  Sportku jsem nikdy neměl,jaký je rozdíl oproti panelce?Asi v délce,počítám,ale v jakých rozměrech?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016
Odpověď  Ze sportky.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016
Odpověď  Pánové,z čeho pasuje přední vidlice na califa 350?Dal jsem si zrepasovat z panenky,ale bylo mi řečeno,že tam nepasujou horní matice.Chybí v nich díra pro zašroubování tyček.Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016
Odpověď  Díky,dobrá informace.Já to říkám pořád,není nad originály!    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Pridavam foto linky. Blatnik nebol nikdy zalozeny takze rok nie je znamy.    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  druhá strana    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak linka vyřešena,udělal jsem jednu.Děkuji za informace a fotky.Dnes jsem pokračoval v kompletaci a narazil jsem na zádrhel.Připadá mi jako kdyby zadní osa byla kratší ( i když má 230 mm ). Poraďte,prosím kde jsem udělal chybu?!    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Předchozí verze to měly jinak...    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde náš odpověď. Je to vidět blbě, ale je.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.06.2016
Odpověď  něco mezi 2,5 a 3,5 mm.Podle toho,jak se to které malířce povedlo.    [Monty]   10.06.2016
Odpověď  Je to standardna sirka ako na kyvackovom blatniku. Neviem kolko to ma, vecer to mozem zmeret ale kedze su to rucne linky tak zalezali od stetca aky prave teta vo fabrike mala a ako pritlacila a kedy namocila :-)    [Vittorio]   10.06.2016
Odpověď  Vittorio jak je ta linka široká?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Odpověď  Mam nepouzity zadny blatnik, linky su len po okrajoch.    [vittorio]   10.06.2016
Odpověď  Má ještě někdo doma původní blatník?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.06.2016
Odpověď  já měl blatník hrozně olezlej, ale zbytky linky jsem viděl jenom po obvodu.    [meela]   06.06.2016
Odpověď  Děkuji za příspěvek,ale teď bych potřeboval poradit s těma linkama.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2016
Odpověď  Ahoj,

měl jsem to na své 350/354 také tak. Za mladých let kdy jsem ještě jezdil zima, nezima se mi stalo, že mi tam tímto otvorem v zimě napršelo a do rána jsem měl spojku a primár v ledu :-)    [Lukáš]   05.06.2016
Odpověď  Zdravím.Tak jsem se v renovaci o kousek posunul a narazil jsem na nejasnost.Jak je to s linkování zadního blatníku?Někde je linka pouze po obvodu a někdo má i po středu kolem prolisu.Která je správná varianta a jaká je šířka linky?Děkuji za odpovědi.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  jo máme :-)    [meela]   21.05.2016
Odpověď  Tak jak,máte někdo na svém stroji odvzdušněnou spojku touhle dírou?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.05.2016
Odpověď  Nemusíš se omlouvat,pohodě.Takže co,nechat zaslepené nebo odšpuntovat?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.05.2016
Odpověď  aha- tak je to asi fakt ucpaná díra, omlouvám se.    [Monty]   16.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nevím,ale z druhé strany je to v ose stejně ucpané?!    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.05.2016
Odpověď  to není žádný zacpaný otvor,ale stopa po vyhazováku na odlitku. Nechejte to tak napokoji.    [MOnty]   15.05.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím.Při půlení motoru jsem narazil na zaslepený ovzdušňovací otvor.Tak teď nevím,jestli to má zůstat zaslepené,nebo to udělal umělec co měl motorku přede mnou? Poraďte.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.05.2016
Odpověď  Je vidět, že jsi chtěl vše uspěchat a nedodržel si správné dávkování !
J.Dočkal, Seřizov. a opravy mot. Jawa - 1971 str. 258 / J.Dočkal - 1976 str. 342 .
Lak neposílej máme vlastní rodinný "nejlepší" recepis.    [Tomas]   15.04.2016
Odpověď  budu se opakovat: vytahovákem čepu kyvné vidlice?????????????    [Monty]   14.04.2016
Odpověď  Děkuji všem knižním dealerum. V knize jsem to samozřejmě četl,ale já potřebuju poradit když to fakt nejde ven.Když nahřívání ani kladivo nezabírá.Pokud nikdo neví,poprosím "Tomase"o adresu,pošlu mu 2 l láku. Určitě s jeho garantovaným způsobem na něco přijde.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2016
Odpověď  Musím jen souhlasit, dejte si na záchod odbornou literaturu - Dočkal, katalog ND, atd., po zaměstnání vypít 0,5 litru laku z okurek a zapít to 0,5 litru plnotučného mléka, garantuji, že po 14ti dnech pravidelného užívání máte teorii zmáklou a nemůže Vás zaskočit většina z otázek co tu byla napsána, a hlavně to renovování vypadá hned jinak když se použije vhodný přípravek místo kutilské vynalézavosti.    [Tomas]   11.04.2016
Odpověď  Vytahovákem ?
Co si koupit knihu "Udržba, opravy a seřizování motocyklů JAWA " od pana Dočkala, tam je vše popsaný. Stejně tak katalog ND. Obojí lze koupit na burze nebo internetu.    [Monty]   11.04.2016
Odpověď  Tak jsem zjistil,že to je fakt tak zajímavě poskládané. Poprosím o ještě jednu věc,na které jsem zůstal viset. Nemůžu dostat ven pouzdro zadní kyvky.Mám venku čep i šroub zezadu a nejde ven ani boha.Jak ho zdolám? Moc děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2016
Odpověď  Gufero bylo venku před poj.kroužkem.Bylo to: gufero-poj.kr.-1 cm. mezera-ložisko.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2016
Odpověď  gufero žádný? To teda asi moc nejezdilo.......    [Monty]   10.04.2016
Odpověď  Složené to bylo tak,že tam byly valečkové ložiska a mezi ložiskem a poj.kroužkem byla cca 1cm mezera.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.04.2016
Odpověď  Tak si najděte katalog, ne? A při rozebírání to bylo jak složený?    [MOnty]   09.04.2016
Odpověď  Takže to má být: kroužek-gufero-ložisko? Že by bylo gufero bylo mezi poj.kroužkem a ložiskem nebo za ložiskem v klik.skříni?!To se mi nezdá.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2016
Odpověď  Tak snad se tam ještě gufero musí vejít,ne?    [Monty]   09.04.2016
Odpověď  Nevím,jestli existuje víc variant motoru,ale naměřil jsem,že v obou blocích je pro každé klikové ložisko 25 mm místa. Měřeno od hrany klikové skříně po pojistný kroužek.Patří tam tedy tak široké ložisko?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2016
Odpověď  Zdravím.Dnes jsem rozpůlil motor a nějak se mi nezdají typy ložisek.Můžete mi napsat jaké ložiska a gufera mám koupit na Califa oilm.350?Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2016
Odpověď  Struktura starší koženky byla stejná jako na kývačce.    [longr]   16.03.2016
Odpověď  Byly dve strukrury prvne strukturovana hruubsi kozenka a pak hladka jako napr na 634. Kdy se to delilo nevim ale tipuju ze 69 mel hrubou a pozdejsi treba rok 72 Mel hladkou. Na tom obrazku vypada ze je ta hladka.    [bb]   10.03.2016
Odpověď  Tenhle obrázek jsem našel taky,ale nejde na něm vidět struktura potahu.Potřebuju detailnější foto.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A takto vypadá z rubové strany    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.03.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takto vypadá originální potah sedla na Jawu 350 typ 362/00    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.03.2016
Odpověď  To nikdo nemáte doma origo potah?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2016
Odpověď  Když to sedí bez nich,tak to bude bez nich.Dnes jsem odeslal plech sedla na potažení,ale nevím,jakou mám zvolit koženku.Nemáte někdo orig.sedlo na r.69?Moc by mi pomohla fotka.Diky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2016
Odpověď  Já jsem tam ty válečky taky neměl, ale kamarád mi je vyrobil a s nima sedí sedadlo lépe než bez nic. Tak jsem je tam nechal. je to teda víc napružený    [Kuba]   07.03.2016
Odpověď  Hlavně pozor na "turecké" výplně do sedel. Jsou sice laciné ale třeba kývačkové vypadají zcela jinak, než originál. Panelkové na tom nejsou o mnoho lépe . A naznač so na sedlo, kde máš boční držák, aby čalouník správně udělal díry.    [Emil]   06.03.2016
Odpověď  Díky Kubas.Poměřil jsem to a zjistil jsem,že s takhle umístěnýma dírama mi sedí plech sedla jenom když odstraním válečky.Když to nechám bez nich,projeví se to někde,nebo proč tam vlastně jsou? Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2016
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Na mym kalifu se trochu vytahala dozádu    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2016
Zobrazit dokumentOdpověď  Ahoj. Dira je od hrany 22mm a od predu 170mm    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2016
Odpověď  K té sedačce kdysi jsem si nechával dělat jedno sedlo ne na califa u firmi čalonictví Rekovi z Písku www.veteran-calounictvi.cz velice pěkná práce.Jinak seženeš ještě několik kontaktů na velkých burzách Kladno nekdy v dubnu nebo Chotusice jedna je zrovna dnes. JL    [JL]   05.03.2016
Odpověď  Zdravím.Mám prosbu.Můžete mi někdo vyfotit uchycení zadního madla na zad.blatník?Popř.změřit,kolik jsou díry od hrany blatníku.Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2016
Odpověď  Děkuji za odpověď a požádám ještě o jednu radu.Nemáte někdo kontakt na dobrého čalouníka,který mi dobře zrenovuje sedlo na Califa?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.02.2016
Odpověď  basista>Nejsem si 100pro jistej, ale 52z, mela by byt stejna s 634 a sportkou.    [Pája]   25.02.2016
Odpověď  A vím někdo,kolik zubů má mít rozeta,popř.z jakeho typu pasuje? ( katalog nd nemám)    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.02.2016
Odpověď  Ještě se vrátím k barevnému provedení.Jak je to s tím,když x-man má výr.č 69 v černo-červené barvě a jiný uživatel výr.č. o cca 700 vyšší a byla orig. celočervená?Být to opačně,tak bych to pochopil,ale takhle?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.02.2016
Odpověď  Aj Pionier zo 70tych rokov mal ocelove s gulickou. Ale na velkej motorke je pravda ze som sa s tym nestretol ani ja.    [vittorioRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2016
Odpověď  Samozřejmě hliníkový. Ocelový páčky byly snad jen kolem roku 1950..........Na novějších motorkách jsem to nikdy neviděl.    [Monty]   13.02.2016
Odpověď  basista- Pekna prace    [Free]   13.02.2016
Odpověď  Hliník nebo železo?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2016
Odpověď  normální páčky s kuličkou.
http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id= 222&category_id=23&manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart&Itemid=26    [Monty]   13.02.2016
Odpověď  Zdravím.Můžete mi někdo poslat foto páček na řídítka ,jaké patří na r.69?Děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dodělané je to co je vidět.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2016
Odpověď  Můžeš sem dát fotky před opravou a více fotek?    [Jarek]   05.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jen tak mimo téma,dnes mi dorazil z opravy přední, kulatý blatník na Califa od p.Totha a musím ho vřele doporučit.Rychle,dobře a za slušné peníze.Příště plechařinu jedině jemu.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2016
Odpověď  Nádrže jsme již kdysi tady řešili, je třeba trochu pohledat... http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idk at=124&idtop=19629    [No name]   04.02.2016
Odpověď  Tak jsem to omrknul a mam to přesně tak,jak to nepasuje.Nabízím výměnu moji silenblokové nádrže za bezsilenblok.Máte někdo zájem?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2016
Odpověď  Oprava, zamotal jsem se do toho:
Da-li se bez SB nadrz na SB ram, bude zadni uchyt vychazet na pozici drzaku houkacky, SB nadrz na bez SB ram bez uprav dat nelze.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2016
Odpověď  Ram bez silentbloku ma horni "trubku" jako panelka. Drzak houkacky je na stejnem sroubu jako zadni drzak nadrze. Ram se silentbloky ma na horni trubce "loze" na zadni silentblok nadrze a drzak houkacky je az za nim. Da-li se SB nadrz na bez SB ram, bude zadni uchyt vychazet na pozici drzaku houkacky, bez SB nadrz na SB ram bez uprav dat nelze.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2016
Odpověď  To jsem netušil.A v čem jsou rozdílné?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2016
Odpověď  Motorka s takto nizkym vyrobnim cislem nadrz se silentbloky mit nebude. Kazdopadne se lisi i ramy na bezsilentblokovou a silentblokovou nadrz.    [Kubik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dnes se mi konečně podařilo přepsat motorku na sebe,tak posílám foto.Blatník už je na opravě a měl by každým dnem dorazit.Rozhodl jsem se,že stroj vrátím do stavu , v jakém ho vyrobili soudruzi,tedy do jawácké celočervené.Akorát nevím,jestli na celočervenou patří nádrž se silonbloky?Děkuji za informaci.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2016
Odpověď  Paja:Vím,že mi to psali,ale psali mi taky,variantu s černými blatníky.Jestli někdo má blízké výr.č.mojemu v původním stavu,tak to pro mě bude mít velkou váhu při rozhodování jak to zrenovuju.Každopádně děkuji za foto nádrže.A jak to budeš renovovat ty? P.S.jak jsou široké ty linky?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  basista>uz to tu nekolik lidi vcetne mne psalo. Podle cisla by to mela byt 8850 Tady je moje po oloupani tisice vrstev. Puvodni majitel ani nadrz nejspis neodmastil, takze kolem hrdla to slo po kusech jako hrom.    [Paja]   30.01.2016
Odpověď  Mám č.motoru 000336 a č. rámu 000765 r.v.1969.Jestli chceš volej 775292887.    [Denk Petr]   29.01.2016
Odpověď  Když nikdo netuší,tak nejlepší by bylo,kdyby se mi ozval majitel motocyklu s blízkým výrobním číslem.(mám vin 00046x).Díky moc.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2016
Odpověď  Myslím,že to nebude ta celočervená.Na nádrži pod tuningovým lakem je černá s viditelnou hranicí mezi černou,zlatou linkou a chromem,ale není tam červený pruh přes prostředek.Jestli jde o tuto kombinaci s plechovým světlem Pal a černýma blatníkama,tak kterou z těch červených to mám nestříkat?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2016
Odpověď  no, vypadá to na 8850. Taky jsem takovou kalifku měl. Celá 8850, zlatý linky. Světlo PAL, hranatý blinkry PAL. Rok prodeje v Mototechně 1973, rok výroby netuším.........    [Monty]   27.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak to je super.Ještě že tu toho Montyho máme :-) ! A ještě jedna důležitá věc.Prokousával jsem se vrstvama barev na rámu a teď poraďte,která je původní?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2016
Odpověď  jen upřesním - máme to černý, jen jsem nevyměnil fotku.    [Monty]   26.01.2016
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/index.php?page=shop.produc t_details&flypage=shop.flypage&product_id= 429&category_id=44&manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart&Itemid=26    [Jakub]   26.01.2016
Odpověď  Tak to bude asi problém sehnat,že?Nedělá to někdo v replice,popř.nemáte to někdo na prodej?Rád ji koupím.Vypadá to,že to je jediná věc,kterou nemám nebo jsem ji neviděl v replikách a mám obavu,že na tom zůstanu viset.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2016
Odpověď  http://www.scramblercycle.com/uploads/3/8/9/5/3895 611/9982072_orig.jpg    [Jakub]   26.01.2016
Odpověď  Paja: není třeba se omlouvat, jak stárnu, tak blbnu taky..:-)
basista: místo těchto vidlí tam patří ledvina na nářadí...hledejte více na netu nebo nastudujte knihu J.Bartuše Californian    [No name]   26.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Děkuji za foto,udělám to takhle.Ještě jsem si všiml,že pravý kaslík je uchycený nějakým způsobem,který určitě nebude původní.Můžete mi někdo nafotit,jak to má být origo? ( Příští týden dodám foto mojí motorky,ať vidíte,proč se tak vyptávám.) Děkuji za odpovědi.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2016
Odpověď  No name> tak to se omlouvam, mam 350 panelku a mam je taky ubrousene. Mel jsem i Jako darce dilu 350 kejvu, ta je mela ubrousene taky, ale podstatne vic.    [Pája]   26.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  packa na vysací zámok    [Andre] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.01.2016
Odpověď  Takže horní zrušit,spodní nechat?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2016
Odpověď  Kalifka to má stejně jako každá Panelka - na visací zámek.    [Monty]   24.01.2016
Odpověď  Úplně celý pryč nebo jen ten vrchní plech s těch dvou nad sebou?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2016
Odpověď  Brejle jsou Califový oboje, žádný jinak velký neexistujou . Ty z Kývačky mají jen sraženou horní hranu, aby se vešly do plechů.I matku řízení máte chromovanou, jak na Califku patří. Z Kývačky by byla jen holý železo bez povrchovky.

Ale ten strašnej plechovej držák na zámek řízení tam nepatří,to bych potrestal flexou a kovošrotem.    [MOnty]   24.01.2016
Odpověď  Zapoměl jsem napsat,že vzdálenost šroubů je 84 mm    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  a spodní    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Raději jsem je nafotil a poprosím o identifikaci,zda jsou z mojí Californie či nikoliv.Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.01.2016
Odpověď  Za smazání příspěvku se omlouvám,kliknul jsem na něco,o čem jsem nevěděl co to udělá.Co se týče těch brýlí,moc jasno v tom nemám. Nemůžete mi je někdo poslat nafocené. Mám na moji napadené jiné šavle a nevím jestli to vyměnili i s brýlema. Spodní jelikož jsou jakoby ze dvou plechů,tak usuzuju,že tam patří.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.01.2016
Odpověď  Naopak, panelkové brýle jsou shodné s califem, ubroušené z boku u oka jsou z kývačky.    [No name]   23.01.2016
Odpověď  basista>odpovidam nerad, aby nebyl prispevek z neznamych pricin opet smazan adminem.
Oboji je rozdilne vzhledove, roztec je shodna. Panelka je ma ubrousene, aby neprekazely masce, drzaky jsou jakoby vic zakulacene.    [Paja]   23.01.2016
Odpověď  Pánové,jsou horní brýle na zmiňovaný typ Califa stejné jako na panelce ( včetně držáků řídítek)popř.můžete mi někdo změřit rozteč těchto šroubů u držáku?Děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.01.2016
Odpověď  Díky Pájo.Byl by na tebe nějaký kontakt,ať neřeším každou drobnost tady?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.01.2016
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [Pája]   17.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A patří tam tyhle díry?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2016
Odpověď  28 by mel byt otevrenej filtr.    [Pája]   16.01.2016
Odpověď  Ano je.    [Pája]   16.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je tohle kastrol světla Pal?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.01.2016
Odpověď  pokud dobře čtu tak 28/5250    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.01.2016
Odpověď  Basista: aký údaj o výkone máš na štítku?    [Andre] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prikladam foto mojej č.motora 362-0-000025 , ram 362 - 000069, dovoz Canada    [x-man]   13.01.2016
Odpověď  Díky.Blatníky už mám vyřešené,akorát nevím jak s tím filtrem,plechové příruby nebo plastový tubus jako panelka?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2016
Odpověď  Basista> jo a jeste se lisi olejoznakem, ja mel nadobku predelanou jako schranku naradi, sehnal jsem velmi levne zrovna ten spatny typ, neresim... Jinak vetsina kovovych veci v replice je dost odlisna od originalu.    [Pája]   13.01.2016
Odpověď  basista> Jestli jsem pochopil, tak mas v.c. 46x, coz je dokonce nizsi nez mam ja. Barva by tedy mela byt jawska, svetlo plechove (Al?) nadrz bez silentbloku, uzky blatnik (replika je, ale draha), z. svetlo s 1. zebrem. Jak je to s delkou drzaku nevim,musel bych je zmerit, ale mely by to byt ty delsi. Replika je, ale odlisuje se od originalu. Dalsi barva by mohla byt svetla cervena , ale vse (i z. tlumice) Co jsem vycetl, tak slovenska replika naopak moc nepasuje kolem svetla, ale laminat neni problem jakkoliv upravit. Filtr je podle vykonoveho provedeni, Vyfuk pokud bude v replice je vzdy otevrenej. To je vse, co jsem vyzkoumal, nejsem zadnej guru a motorka byla tak napadena kutilem, ze by vyhrala prvni cenu i na mistrovstvi sveta :-)    [Pája]   13.01.2016
Odpověď  Lucas světla ebay.co.uk nové nepředražené    [argusRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2016
Odpověď  Tak mi to nedalo,zajel jsem do garáže a zjistil jsem: dlouhé praporky světla (110 mm),původní barva rámu červená,stejná jako na kývačkách a nádrž původně černá se silenbloky.Jde to k sobě i s tím zadním světlem,jak píše Pája? A ještě mě zajímá,jaký vzduchový filtr k tomu patří a jestli jsou horní brýle lakované do červena?( mám je v pozinku).Omlouvám se,že se tak vyptávám,ale chci ji postupně zrenovovat a nechci z toho udělat slátaninu. Díky    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.01.2016
Odpověď  Basista: na tvůj model přijde přední blatník ten starší /vzácnější/, tj. kulatý resp. vykrajovaný u předních tlumičů.    [Jarek]   12.01.2016
Odpověď  Basista: potřebuješ přední plechové světlo PAL. Skoro bych si i tipnul, že tvůj calif byl v odstínu 8850. Replika je jen laminátová, dělají ji na Slovensku. Neslyšel jsem, že by si někdo stěžoval. Velký tachometr - první modely měly číselník do 90 m.p.h a dlouhé praporky držící přední světlo. Držák zadního světla jednoduchý. Tachometr a plechové díly (kromě blatníků) koupíš u www.montyjawa.cz . Repliky blatníků (z kývačky) dělával jednu dobu p. Toth ze Slovenska. A ceny originálních blatníků: přední nebo zadní blatník od 1500-5000,-kč.    [Jarek]   12.01.2016
Odpověď  Napadlo mě,že když mám štítek v angličtině,neměl by být tachometr ( velký do 160) v mílích? A jak vlastně rozeznám repliku světla Pal od originálu?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.01.2016
Odpověď  Zdravim,
Tzn.ze r.v. 72 uz ma zadni drzak svetla s dvouma zebrama?    [Petr]   12.01.2016
Odpověď  Tomas> pokud by bylo na prodej, mam zajem. Staci mi samotny hrnec.    [Pája]   11.01.2016
Odpověď  basista>zalezi na vyr.cisle pokud mas do tusim 1200, tak jen s stredovym zebrem, vyssi je stejnej s panelkou, tzn ten, co sem dal Monty    [Pája]   11.01.2016
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/components/com_virtuemart/ shop_image/product/737e5603f89c609cb461cb4c5ed7889 c.jpg    [Monty]   10.01.2016
Odpověď  Můžete mi,prosím vás,někdo poslat foto držáku zadního světla pro tento model?Děkuji    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2016
Odpověď  Já bych světlo potřeboval,ale kompletní.Kdyby jste někdo měl zájem,můžu nabídnout díly na péráka ( světla,Al přepínač,ružici řízení,klíček...)    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.01.2016
Odpověď  Kdyby měl někdo zájem o "nesehnatelné světlo" měl bych pěkné ale jen skelet, bylo by potřeba dosehnat parabolu, tacho a kontrolky. Výměnou za přední kulatý blatník nebo kryt baterie (350/362)    [Tomas]   05.01.2016
Odpověď  Amatérsky dodělané odvzdušnění převodovky, tipuji    [jakub]   05.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  A co je tohle za průtokový šroub?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.01.2016
Odpověď  Je to popsano v knizce. Urcuje to myslim to posledni dvoucisli. Ja to mam primo z fabriky prepsane na tusim 00, coz je bez blinkru, 01 myslim s atp. Kolega s tim mel ohromne problem na STK, narazil na znalce, ktery to vedel a dozadoval se blinkru (opravdu tam puvodne byly). Nastesti se mu to podarilo ukecat.    [Pája]   02.01.2016
Odpověď  Co znamená blinkry podle tp?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2016
Odpověď  Ano, toto svetlo a tacho do 160. Svetlo je nesehnatelne. Barva jawska. Nekde jsem vycetl, ze mohla byt i svetla cervena, ktera by se mi libila vic, mam ale 8850. Blinkry podle TP    [Pája]   01.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto tacho.    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Takže tahle bar.kombinace a tenhle tachometr?    [basista] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.01.2016
Odpověď  Přední blatník starší provedení - kulatý, zadní blatník standardní krátký, bez děr pro blikny, př.lampa PAL plechová, zadní lampa velká jako na 592.Při takto nízkém výr.č. by mohl být v celočervené barvě 8850, i když mu tato nesluší. Potom tedy červeno-černý s rámem v červené    [No name]   31.12.2015
 Přidat odpověď   (227) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006