Včera jsem domů přivezl tohle, a jsem z motorky úplně nadšenej. Vše je domácí výroba, na základě motoru ČZ 175 , válec Trabant, kola ze skota ČZ, vše dokonale dotažené, vše funkční. Není to sice tovární výroba, ale myslím,že taková motorka stojí za uchování, je to doklad historie Trialu v čechách. Jaký je názor ostatních? [Monty] 08.12.2010 Přidat odpověď |
| Zdravím, náhodou jsem se dostal na toto starší fórum, kdybyste někdo náhodou narazil na moto viz foto, dejte mi vědět. Ukradli nám ji z garáže. Díky. Případné detailnější info pošlu mailem. [Horyna] 02.02.2018 |
| Číslo rámu. Motor má TK14 [TOLI.] 01.09.2017 |
| Pozná někdo tento stroj? Zakoupen v Poličce- pán to prý dostal jako zdroj náhradních dílů ke kejvačce 455. Stála dlouho na dešti. Z motoru sem vylil poměrně hodně vody a píst z válce ještě stále neosvobodil. Nicméně má i úpravy motoru- vrtání 70 , zkrácený válec,snížená hlava, jiný primár. K převodovce jsem se ještě neprobojoval. [TOLI.] 01.09.2017 |
| na modrý jsou brýle dělaný z kusu duralu,a zbytek je sériová Kývačka(jak je to upravený,netuším) V krabici z Mustanga je prostě díra, a standartní Zetková mikrovložka. Nic extra speciálního. [Monty] 21.10.2015 |
| myslel jsem na tý modrý petrovce jak jsou upravený ty breje příjde mi to že jsou dost u krku.. a nemáš prosím foto jak máš vymyšlenej ten filtr uvnitř.. ¨ Děkuji [caja008] 21.10.2015 |
| na té bílé? Tam jsou brýle z 477,a do nich upravený vidlice z 638.Střed kola je MZ ( má vnitřní klíč,takže se nezaprasí blátem, a nechytí se o něj větev) Ano, z kastlíku mustangovýho je airbox udělanej. Uvnitř je čízácká mikrovložka. [Monty] 21.10.2015 |
| Monty Mám 2 dotazy k té tvojí šlapačce ¨ 1 co je vpředu za tlumiče a jak jsou upraveny brýle 2 koukám že pod sedlem je kastlík z mustanga a vede do něj sájí to je filtr box?? Děkuji [caja008] 21.10.2015 |
| Tak to se omlouvam za mystifikaci. [Bobes] 10.10.2015 |
| Ano, přesně na pana Kovandu jsem myslel a i jsem chtěl odkázat, mám jeho moto a nějaké schvalovací protokoly na rámy, moto... [P] 27.09.2015 |
| Zdravím pokud potrebujete něco vědet o slapackovych motorkach s motorem CZ motocros tak vám je dám na tel 777081561 jsem z plzne Kovanda víka SKW jsou pocatecní písmena nasich příjmení vše se vyrábelo v Plzni zdar. [kovanda vladislav] 27.09.2015 |
| Mužů se zeptat kteří plzeňáci to stavěli, či podávali informace, nějaké co v té době závodili znám, tak bych se mohl zeptat zda si toto moto, či lidi pamatují. [P] 15.09.2015 |
| Třeba ti Plzenáci kupovali polský víka ? Nebo mně normálka kecali, i to je možný.............. [Monty] 14.09.2015 |
| No nevím jak se k tomu Poláci dostali, ale v roce cca 1982 s touhle motorkou přijeli do Stodu u Plzně na pohár Míru a přátelství. Dostal jsem tehdy na starost kluka myslím, že se jmenoval Jacek a jeli jsme spolu. Pak určitě byli i v Říčanech, ale už je to moc dlouho. Každopádnš nás tenkrát pojeli východní Němci na MZ 150 a cestovních gumách 2,75 x 18 což jsme moc nechápali. [Bobeš] 14.09.2015 |
| ale prd, SKW postavili chlapi v Plzni ve Zbrojovce, už jsem v kontaktu s "pachateli" [Monty] 03.09.2015 |
| Ty SKW z motokrosové ČZ dělali Poláci. Párkrát byli vidět i unás na závodech. To už si ale asi také zjistil. [Bobeš] 03.09.2015 |
| POkud by jste jakoukoli informaci měl a byl ochoten se podělit,bude jen rád. Udělat z toho něco podle fantazie(a svých vzpomínek) je taky možnost,ale vrátit tyto motorky do původního stavu,a nejlíp i poznat historii, to je o další řád výš. K těm dvěma předchozím stavbám na Šlapačky z toho vlákna jsem nakonec původní tvůrce a část historie dohledal, tak snad se to povede i značky SKW . [Monty] 24.12.2014 |
| Jo to je ona, také nebyla zase tak špatná a cca za stejnou cenu, jen opět bohužel ( trochu dokurvená ), jde pak již jen o to zda se moto někomu líbí a chce si ji zrenovovat, no jen málokdo k těmto strojům dohledá i historii. I když zrovna tato je snad od Nepomuku. Bohužel jsem dříve přišel o fota a jiné SKW jsem nyní nenašel, no možná mám někde nějaké foto vytištěné. [Pavel] 24.12.2014 |
| Měl. Byla z ní trochu víc než půlka, ale měl. [Monty] 24.12.2014 |
| Je zajímavej, jen je škoda, že určitě prošel pořádným vylepšováním od pozdějších majitelů, což je škoda. Asi hlavní důvod proč se mě do něj jít nechtělo. Ale za záchranu i tak stojí, neměl majitel ještě tu jakoby modrou Petrovku, opět vylepšen modernizací. [Pavel] 23.12.2014 |
| z Náchoda je [Monty] 23.12.2014 |
| Kdo ho stavěl nevím, ale na prodej už nějaké byly, toto je tuším poslední co byl v inzerci, snad asi v Jaroměři, koupil jsi ho. [Pavel] 23.12.2014 |
| Tušíte někdo, co znamenají písmena SKW na tom motoru? Zbytek je motokrosová ČZ, ale pod víkem je mokrá spojka v oleji. Případně, kdo a kde to vyráběl? [Monty] 23.12.2014 |
| zavolám. [monty] 29.06.2014 |
| Dobrý den, ano té modré s válcem z Trabanta. Není pravda, že je to Petrovka a ani Slováka Ivana. Jsem od Chrudimi. Mohl jste ji koupit z Lukavice. [Chmelenský František] 29.06.2014 |
| Ale čeho majitel ? Té modré s válcem z Trabanta? [Monty] 28.06.2014 |
| Dobrý večer, já jsem původním majitelem, byl bych velice rád, kdybych věděl, kde ta má motorka nakonec skončila... mám její fotky, vše. Děkuji Chmelenský. Mé telefonní číslo je 606121285, rád bych se osobně setkal a popovídal si. Děkuji. [Chmelenský František] 27.06.2014 |
| dobry den pozeram fotky tejto moto bola moja ja som vyrobil tento motocykel.ozvyte sa mi porozpravam jej histoviu.mobil0905220683.dakujem [ivan] 02.04.2014 |
| jo,jo, to je vona. [Monty] 29.03.2014 |
| dalšia foto [Marty] 29.03.2014 |
| foto Trialky ešte z inzercie, moto som chcel kupit len ma asi Monty predbehol:) [Marty] 29.03.2014 |
| Něco podobného [kmb] 18.03.2014 |
| Posledné foto [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Ešte jedno foto. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Ďalšie foto. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Poslal som Vám na mail číslo na Ivana Dedinu on Vám rád odpovie na Vaše otázky. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Nedokázal by jste mně něco o tom poslat na mail? Motorku chci vystavit na Classic show v Brně o víkendu, a každá informace je dobrá. Já to koupil jako vrak na slovensku na inzerát, víc o tom nevím. děkuji. [monty] 18.03.2014 |
| Pre porovnanie originál s jeho napodobeninou. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Zadné svetielko bolo s Volgy, predné si už nepamätám ale bolo celé z plastu. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Pôvodne boli použité kolesá z motokrosu. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| V časopise Motor Journal 3/2014 sa objavil tento článok. Dovolím si s autorovým tvrdením že ide o tzv. Petrovku nesúhlasiť. Podľa mňa ide o amatérsky vyrobený trialový motocykel vyrobený v r.1989 Ivanom Dedinom. Ako inšpirácia mu poslúžil trialový motocykel Fantic z ktorého viacmenej okopíroval geometriu rámu a plasty. Motor upravil tak ako je písané v článku. Ivan vyrobil dva funkčné identické stroje, ktoré sa zúčastnili niekoľkých trialových pretekov. Na jednom jazdil Ivanov syn a na druhom syn pána Šípku ktorý mu pomohol pri stavbe rámov. Okrem toho boli rozrobené ešte tri kusy, ktoré ale neboli nikdy dokončené. A odkiaľ to viem ? Všetky plasty /lamináty/ som totiž vyrábal ja. [Milan Ježík] 18.03.2014 |
| Neznáte někdo spojení na pana Jiřího Petra, který tyto motorky vymyslel? [ Monty] 10.01.2014 |
| Tento Ram jsem stavěl neni to můj motocykl ale stavěl jsem ho pro někoho .. To už jsi dnes nepamatuji . Neni tam původní stojanek ten jsem vždy umistoval na kyvacku . Kdyz budete mít více fotek tak se na ne rad podívám . Karel Mazanec [Karel Mazanec] 04.03.2013 |
| Tu je pôvodný trial p.Petra z časopisu Automobil 3/1979.Potom v čísle 10/81 bola ešťe zdokonalená verzia,ale fotky sú nekvalitné.Ďalej foto z titulky časopisu Automobil 3/80,podľa dekla zapaľovania motor tiež ČZ 250,možno to niekto spozná? A ešte inšpirácia z čoho asi vychádzali-rok 1972.Podoba je veliká. [Jozef Joski] 23.10.2012 |
| Případně také jeden trial vycházející z Petrovky. [Pavel] 21.10.2012 |
| Tak tady bych měl pro zajímavost trojče trialů z Jawy. Tuto měl stavět pan Jaroslav Mladý. [Pavel] 20.10.2012 |
| 28.5.2011 [Martin] 14.05.2011 |
| Nevíte někdo kdy je letošní sraz na Kavčáku? [ls-11] 14.05.2011 |
| mam pocit ze si jsou dost podobne.az bude cas tak udelam par fotek [martin101] 08.01.2011 |
| Z druhé strany, [Ls-11] 06.01.2011 |
| Toto jsem nafotil na Kavčáku loni na jaře. [Ls-11] 06.01.2011 |
| Bobes. Mohol by si mi prosím ťa poslať kvalitnejšie foto tej Mazancovej 5 -tky na mail. [M.] 06.01.2011 |
| Kdo stavěl tohohle Simsona nevím. Nakonec jsem ho rozebral, motor prodal a bratr použil Jawácké díly na záchranu bitraka. [bobes] 06.01.2011 |
| Druhá strana [bobes] 06.01.2011 |
| Taky mám bráchu. Moje Ságo je určitě z dílny Mazance včetně těch upravených dokladů z pionýra. Tedy ofic je to Jawa 50 typ 20 s motorem Sachs. [bobes] 06.01.2011 |
| udajne snad je jeho prace ten ram,puvod ani historii tohoto stroje neznam.ja ho koupil asi pred 3roky. [martin101] 04.01.2011 |
| martin101>Ta masina je mi povedoma, da se zjistit, kdo byli puvodni majitele? Akorat je mi divny, ze by to delal Karel, nezda se mi to jako jeho rukopis. Jeho parketa byly jawy a na sklonku soutezniho zivota sachsy. [Pája] 03.01.2011 |
| Krásná, mám její sestřičku [Trojan] 03.01.2011 |
| jeste jednu stavbu mam doma,udajne stavel pan mazanec.spodek devadesatka vrsek stodvacetpet cz [martin101] 01.01.2011 |
| Tehdy frčel karburátor z DDR s označení BVF 24 N1, Pocházel z lodního motoru Forelle 7,5 koně ( 125ccm) a měl tzv. přechodový okruh a centrální plovákovou komoru. Motocykl s ním z volnoběžných otáček dobře akceleroval, fungoval i v náklonech. Neměl šroubek volnoběhu, protože u lodního motoru se volnoběh nastavoval na rukojeti. Tak buď doříznout a dodělat, nebo se vypiloval zoubek na spodku šoupátka. Podobný karbec, ale už s volnoběhem měla i EMZ 125. [bobes] 29.12.2010 |
| Motor a vlastně celý základ motorky byla soutěžní JAWA 125 z roku 1969 , tzv"vajíčko" , jeden ze snad 3 nebo 5 prototypů. Válec jsme měli vlastní výroby, hlava ze soutěžního Tatrana . Přední vidlice čz,upravená. Zadní pérování vlastní výroba z tlumiče Škoda 120 . Nádrž a blatníky laminát,světlo plastová "couvačka"z auta.Karburátor snad MZ nebo Simson, výfuk svařený z plechu 0,6 mm(nedal se koupit jako tabule, tak jsem rozřezal komínové roury) Tehdy byl takový výtvor legálně připuštěný na silnici, měl jsem pouze vyjímku od MV na hluk, zrcátko a další drobnosti. Co to je STK nikdo netušil,kontroloval to technik na ulici před Dopravním inspektorátem VB [Monty] 29.12.2010 |
| Tak přesně tuhle jsem měl také, respektive její velmi podobné dvojče. Oficálně to bylo dílo svazáků z VVZ Jawa Strašnice. Akorát ta moje vepředu měla buben z 90 tky a vzadu ČZ 175 s utočenými žebry. Stavěl jí spolupracovník ing. Velemínského, myslím že se jmenoval Miloš Chad. Samozřejmě jsem jí dotvořil k obrazu svému. Tak jako tehdy všichni. Zkusím najít forky. Ta Montyovka vypadá dobře. Není se za co stydět, prostě byla tehdy taková doba. [bobes] 29.12.2010 |
| jaky motor byl v te jawe monty? [martin101] 29.12.2010 |
| Přidávám také jeden kousek,autorem je pan Velemínský a vlastníkem v TP v době stavby byla paní Velemínská. [k] 28.12.2010 |
| Tady je druhá evoluce, o rok později. [Monty] 26.12.2010 |
| Tak tady je fotka mýho 25 let starýho výtvoru - dneska se stydím, co jsem tenkrát zprznil za motorku. [Monty] 26.12.2010 |
| Aha - tak o jsem netušil- takže možná to nebyla ta stejná,ale jen podobná motorka . Každopádně najdu starý fotky ,a šoupnu je příležitostně sem. Měl jsem motorku vzniklou "dokurvením" JAWY 125 vajíčko z roku 1969(prototypový enduro) [Monty] 22.12.2010 |
| Jinak tak krosová Zetka s mokrou spojkou ma na karteru SKV. Tak si motory ČZ a vůbec motorky označovali v té době Poláci. [bobes] 22.12.2010 |
| V 1982-83 jsem jel Český pohár ( seriáky) s upraveným Trialem 250 a 1984 speciály 3 VT nad 200cm s Petrovkou. Byla to motorka od Miloše Chada, který měl novou postavenou v VÚ Jawa na bázi soutěžní Jawy 250 s rotačním šoupátkem( stejnou jako ing. Velemínský). Kněžourek a Hůla už měli v tom roce myslím Jawu s posuvným šoupětem. [bobes] 22.12.2010 |
| Já taky jezdil šlapačky v letech 84-86. Pamatuju tu krosovou Zetku s mokrou spojkou,ale tuhle s trabantím válcem ne. Jméno jezdce netuším, pochází to z okolí Chrudimi,víc nevím. [Monty] 22.12.2010 |
| No jezdil jsem trial v těch letech, ale na tenhle motocykl si nepamatuji. Je ještě trochu starší. Možná kdybys mi řekl jméno jezdce. Měl jsem Petrovku, ale ještě vylepšenou konstrukci ing. Jana Velemínského z VÚ Jawa Strašnice. S podobnýmmi motory jako máš ty občas přijížděli na Pohár míru a přátelství soudruzi z NDR. Měli i podobný mototocykl nazývaný Euro čti Ojro. Spodek byla tahle zkrácená ČZ a válec a zbytek z EMZ. Jejich motor šel lépe odspoda a měl krásný jemný záběr na blátě. V té době ( kolem 1980) měl Montesu jen Petr Hůla, oba Pilzové a Vlasta Čiháček. Bultaco měl Budín. Jinak to byly jen stavěné ČZ a jedna nebo dvě Jawy. [bobes] 22.12.2010 |
| Je předělaná na mokrou- pro Trial je to vhodnější. [Monty] 19.12.2010 |
| zajimave resena spojka [martin101] 19.12.2010 |
| Základem byl jistě návod na stavbu trialové motorky ,který vymyslel a sepsal pan Jří Petr z AMK Říčany,a někdy kolem roku 1983 vyšel taky v časopise Automobil. Proto se tomu říká "Petrovka" . Bohužel, žádný podrobnosti o staviteli tohoto konkrétního kusu nevím. [Monty] 12.12.2010 |
| Parada . Samozrejme by me zajimalo z ceho konstrukter vychazel a v jakych podminkach ladil a sladoval motor i ostatni celek ... [Martin Samson] 12.12.2010 |
| No taky máme ČZ v trialu...125cmm.Má dost impozatní jízdní vlastnosti i v dost náročném trialovém terénu. [petrp] 11.12.2010 |
| ja jsem pred lety koupil tuto stavbu(pry delano ve svazarmu)cz 250 [martin101] 09.12.2010 |
| Starý je to jistě(dneska by to snad nikdo nelepil dokupy,ne? ) -ale žádný znak TK jsem nenašel ani na motoru,ani na rámu(ani stopy po nějakém odstranění) Detail motoru je tady, jak je to složený uvnitř netuším, nechce se mně do motoru vrtat. Bohužel,prodávající mně absolutně nic neřekl o historii-neznáte někdo náhodou tuhle konkrétní motorku? Základ rámu je ČZ175 typ 450, motoru taky, Přední vidlice má vyrobené jiné brýle,užší a na kratší stopu. Zadní je upravená na montáž kola 19".Zadní blatník je z ocelového plechu, přední taky. Nádrž a komora sání taky svařovaný z plechu. Zapalování magnetka Pionýr 555. Karburátor jikov, prodloužené sací potrubí. Obě kola ČZ Skot. [Monty] 09.12.2010 |
| Dobrý den, jestli bych se Vás mohl zeptat zda je na motoru a na rámu označení TK, jelikož jsem se několikrát dotazoval bývalého majitele, taktéž na nějakou historii apod., ale bohužel jsem se od něho žádných odpovědí nedočkal. V případě že se jedná o původní stavbu a ne dnešní výrobu, tak se Vám povedl sehnat pěkný kousek. [psmotokary] 09.12.2010 |
| Pěkný, zajímavý. :o) [ED250] 09.12.2010 |
| Koukal jsem na ní na inzerci dlouho a váhal. Jsem rád, že jí nakonec koupil někdo z veteránfora. Mohu poprosit o bližší popis. Hlavně by mě zajímalo jak je tam naroubovaný ten válec. [Lukáš] 08.12.2010 |
| Je dobře,že se tyto stroje uchovají,pro další generace. [mojcek] 08.12.2010 |
|
|