MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301009 příspěvků |7239 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 55 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 26.6.2019 00:45  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

trial Petrovka


 Včera jsem domů přivezl tohle, a jsem z motorky úplně nadšenej. Vše je domácí výroba, na základě motoru ČZ 175 , válec Trabant, kola ze skota ČZ, vše dokonale dotažené, vše funkční.

Není to sice tovární výroba, ale myslím,že taková motorka stojí za uchování, je to doklad historie Trialu v čechách.

Jaký je názor ostatních?    [Monty]   08.12.2010     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdravím,
náhodou jsem se dostal na toto starší fórum, kdybyste někdo náhodou narazil na moto viz foto, dejte mi vědět. Ukradli nám ji z garáže.
Díky. Případné detailnější info pošlu mailem.    [Horyna]   02.02.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  Číslo rámu. Motor má TK14    [TOLI.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pozná někdo tento stroj? Zakoupen v Poličce- pán to prý dostal jako zdroj náhradních dílů ke kejvačce 455. Stála dlouho na dešti. Z motoru sem vylil poměrně hodně vody a píst z válce ještě stále neosvobodil. Nicméně má i úpravy motoru- vrtání 70 , zkrácený válec,snížená hlava, jiný primár. K převodovce jsem se ještě neprobojoval.    [TOLI.Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  01.09.2017
Odpověď  na modrý jsou brýle dělaný z kusu duralu,a zbytek je sériová Kývačka(jak je to upravený,netuším)

V krabici z Mustanga je prostě díra, a standartní Zetková mikrovložka. Nic extra speciálního.    [Monty]   21.10.2015
Odpověď  myslel jsem na tý modrý petrovce jak jsou upravený ty breje příjde mi to že jsou dost u krku..
a nemáš prosím foto jak máš vymyšlenej ten filtr uvnitř.. ¨
Děkuji    [caja008]   21.10.2015
Odpověď  na té bílé? Tam jsou brýle z 477,a do nich upravený vidlice z 638.Střed kola je MZ ( má vnitřní klíč,takže se nezaprasí blátem, a nechytí se o něj větev)

Ano, z kastlíku mustangovýho je airbox udělanej. Uvnitř je čízácká mikrovložka.    [Monty]   21.10.2015
Odpověď  Monty
Mám 2 dotazy k té tvojí šlapačce ¨
1 co je vpředu za tlumiče a jak jsou upraveny brýle
2 koukám že pod sedlem je kastlík z mustanga a vede do něj sájí to je filtr box??
Děkuji    [caja008]   21.10.2015
Odpověď  Tak to se omlouvam za mystifikaci.    [Bobes]   10.10.2015
Odpověď  Ano, přesně na pana Kovandu jsem myslel a i jsem chtěl odkázat, mám jeho moto a nějaké schvalovací protokoly na rámy, moto...    [P]   27.09.2015
Odpověď  Zdravím pokud potrebujete něco vědet o slapackovych motorkach s motorem CZ motocros tak vám je dám na tel 777081561 jsem z plzne Kovanda víka SKW jsou pocatecní písmena nasich příjmení vše se vyrábelo v Plzni zdar.    [kovanda vladislav]   27.09.2015
Odpověď  Mužů se zeptat kteří plzeňáci to stavěli, či podávali informace, nějaké co v té době závodili znám, tak bych se mohl zeptat zda si toto moto, či lidi pamatují.    [P]   15.09.2015
Odpověď  Třeba ti Plzenáci kupovali polský víka ? Nebo mně normálka kecali, i to je možný..............    [Monty]   14.09.2015
Odpověď  No nevím jak se k tomu Poláci dostali, ale v roce cca 1982 s touhle motorkou přijeli do Stodu u Plzně na pohár Míru a přátelství. Dostal jsem tehdy na starost kluka myslím, že se jmenoval Jacek a jeli jsme spolu. Pak určitě byli i v Říčanech, ale už je to moc dlouho. Každopádnš nás tenkrát pojeli východní Němci na MZ 150 a cestovních gumách 2,75 x 18 což jsme moc nechápali.    [Bobeš]   14.09.2015
Odpověď  ale prd, SKW postavili chlapi v Plzni ve Zbrojovce, už jsem v kontaktu s "pachateli"    [Monty]   03.09.2015
Odpověď  Ty SKW z motokrosové ČZ dělali Poláci. Párkrát byli vidět i unás na závodech. To už si ale asi také zjistil.    [Bobeš]   03.09.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  POkud by jste jakoukoli informaci měl a byl ochoten se podělit,bude jen rád. Udělat z toho něco podle fantazie(a svých vzpomínek) je taky možnost,ale vrátit tyto motorky do původního stavu,a nejlíp i poznat historii, to je o další řád výš.

K těm dvěma předchozím stavbám na Šlapačky z toho vlákna jsem nakonec původní tvůrce a část historie dohledal, tak snad se to povede i značky SKW .    [Monty]   24.12.2014
Odpověď  Jo to je ona, také nebyla zase tak špatná a cca za stejnou cenu, jen opět bohužel ( trochu dokurvená ), jde pak již jen o to zda se moto někomu líbí a chce si ji zrenovovat, no jen málokdo k těmto strojům dohledá i historii. I když zrovna tato je snad od Nepomuku. Bohužel jsem dříve přišel o fota a jiné SKW jsem nyní nenašel, no možná mám někde nějaké foto vytištěné.    [Pavel]   24.12.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Měl. Byla z ní trochu víc než půlka, ale měl.    [Monty]   24.12.2014
Odpověď  Je zajímavej, jen je škoda, že určitě prošel pořádným vylepšováním od pozdějších majitelů, což je škoda. Asi hlavní důvod proč se mě do něj jít nechtělo. Ale za záchranu i tak stojí, neměl majitel ještě tu jakoby modrou Petrovku, opět vylepšen modernizací.    [Pavel]   23.12.2014
Odpověď  z Náchoda je    [Monty]   23.12.2014
Odpověď  Kdo ho stavěl nevím, ale na prodej už nějaké byly, toto je tuším poslední co byl v inzerci, snad asi v Jaroměři, koupil jsi ho.    [Pavel]   23.12.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tušíte někdo, co znamenají písmena SKW na tom motoru? Zbytek je motokrosová ČZ, ale pod víkem je mokrá spojka v oleji.

Případně, kdo a kde to vyráběl?    [Monty]   23.12.2014
Odpověď  zavolám.    [monty]   29.06.2014
Odpověď  Dobrý den,
ano té modré s válcem z Trabanta. Není pravda, že je to Petrovka a ani Slováka Ivana. Jsem od Chrudimi. Mohl jste ji koupit z Lukavice.    [Chmelenský František]   29.06.2014
Odpověď  Ale čeho majitel ? Té modré s válcem z Trabanta?    [Monty]   28.06.2014
Odpověď  Dobrý večer, já jsem původním majitelem, byl bych velice rád, kdybych věděl, kde ta má motorka nakonec skončila... mám její fotky, vše. Děkuji Chmelenský. Mé telefonní číslo je 606121285, rád bych se osobně setkal a popovídal si. Děkuji.    [Chmelenský František]   27.06.2014
Odpověď  dobry den pozeram fotky tejto moto bola moja ja som vyrobil tento motocykel.ozvyte sa mi porozpravam jej histoviu.mobil0905220683.dakujem    [ivan]   02.04.2014
Odpověď  jo,jo, to je vona.    [Monty]   29.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  dalšia foto    [Marty]   29.03.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto Trialky ešte z inzercie, moto som chcel kupit len ma asi Monty predbehol:)    [Marty]   29.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Něco podobného    [kmb] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Posledné foto    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Ešte jedno foto.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Ďalšie foto.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Odpověď  Poslal som Vám na mail číslo na Ivana Dedinu on Vám rád odpovie na Vaše otázky.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Odpověď  Nedokázal by jste mně něco o tom poslat na mail? Motorku chci vystavit na Classic show v Brně o víkendu, a každá informace je dobrá.

Já to koupil jako vrak na slovensku na inzerát, víc o tom nevím.

děkuji.    [monty]   18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Pre porovnanie originál s jeho napodobeninou.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Zadné svetielko bolo s Volgy, predné si už nepamätám ale bolo celé z plastu.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Pôvodne boli použité kolesá z motokrosu.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  V časopise Motor Journal 3/2014 sa objavil tento článok. Dovolím si s autorovým tvrdením že ide o tzv. Petrovku nesúhlasiť. Podľa mňa ide o amatérsky vyrobený trialový motocykel vyrobený v r.1989 Ivanom Dedinom. Ako inšpirácia mu poslúžil trialový motocykel Fantic z ktorého viacmenej okopíroval geometriu rámu a plasty. Motor upravil tak ako je písané v článku. Ivan vyrobil dva funkčné identické stroje, ktoré sa zúčastnili niekoľkých trialových pretekov. Na jednom jazdil Ivanov syn a na druhom syn pána Šípku ktorý mu pomohol pri stavbe rámov. Okrem toho boli rozrobené ešte tri kusy, ktoré ale neboli nikdy dokončené. A odkiaľ to viem ? Všetky plasty /lamináty/ som totiž vyrábal ja.    [Milan Ježík] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.03.2014
Odpověď  Neznáte někdo spojení na pana Jiřího Petra, který tyto motorky vymyslel?    [ Monty]   10.01.2014
Odpověď  Tento Ram jsem stavěl neni to můj motocykl ale stavěl jsem ho pro někoho .. To už jsi dnes nepamatuji . Neni tam původní stojanek ten jsem vždy umistoval na kyvacku . Kdyz budete mít více fotek tak se na ne rad podívám . Karel Mazanec    [Karel Mazanec]   04.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ešte:    [Jozef Joski]   23.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ašte:    [Jozef Joski]   23.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu je pôvodný trial p.Petra z časopisu Automobil 3/1979.Potom v čísle 10/81 bola ešťe zdokonalená verzia,ale fotky sú nekvalitné.Ďalej foto z titulky časopisu Automobil 3/80,podľa dekla zapaľovania motor tiež ČZ 250,možno to niekto spozná?
A ešte inšpirácia z čoho asi vychádzali-rok 1972.Podoba je veliká.    [Jozef Joski]   23.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Případně také jeden trial vycházející z Petrovky.    [Pavel]   21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady bych měl pro zajímavost trojče trialů z Jawy. Tuto měl stavět pan Jaroslav Mladý.    [Pavel]   20.10.2012
Odpověď  28.5.2011    [Martin]   14.05.2011
Odpověď  Nevíte někdo kdy je letošní sraz na Kavčáku?    [ls-11] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.05.2011
Odpověď  mam pocit ze si jsou dost podobne.az bude cas tak udelam par fotek    [martin101]   08.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Z druhé strany,    [Ls-11]   06.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Toto jsem nafotil na Kavčáku loni na jaře.    [Ls-11]   06.01.2011
Odpověď  Bobes. Mohol by si mi prosím ťa poslať kvalitnejšie foto tej Mazancovej 5 -tky na mail.    [M.]   06.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Kdo stavěl tohohle Simsona nevím. Nakonec jsem ho rozebral, motor prodal a bratr použil Jawácké díly na záchranu bitraka.    [bobes]   06.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá strana    [bobes]   06.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Taky mám bráchu. Moje Ságo je určitě z dílny Mazance včetně těch upravených dokladů z pionýra. Tedy ofic je to Jawa 50 typ 20 s motorem Sachs.    [bobes]   06.01.2011
Odpověď  udajne snad je jeho prace ten ram,puvod ani historii tohoto stroje neznam.ja ho koupil asi pred 3roky.    [martin101]   04.01.2011
Odpověď  martin101>Ta masina je mi povedoma, da se zjistit, kdo byli puvodni majitele? Akorat je mi divny, ze by to delal Karel, nezda se mi to jako jeho rukopis. Jeho parketa byly jawy a na sklonku soutezniho zivota sachsy.    [Pája]   03.01.2011
Odpověď  Krásná, mám její sestřičku    [Trojan]   03.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  jeste jednu stavbu mam doma,udajne stavel pan mazanec.spodek devadesatka vrsek stodvacetpet cz    [martin101]   01.01.2011
Odpověď  Tehdy frčel karburátor z DDR s označení BVF 24 N1, Pocházel z lodního motoru Forelle 7,5 koně ( 125ccm) a měl tzv. přechodový okruh a centrální plovákovou komoru. Motocykl s ním z volnoběžných otáček dobře akceleroval, fungoval i v náklonech. Neměl šroubek volnoběhu, protože u lodního motoru se volnoběh nastavoval na rukojeti. Tak buď doříznout a dodělat, nebo se vypiloval zoubek na spodku šoupátka. Podobný karbec, ale už s volnoběhem měla i EMZ 125.    [bobes]   29.12.2010
Odpověď  Motor a vlastně celý základ motorky byla soutěžní JAWA 125 z roku 1969 , tzv"vajíčko" , jeden ze snad 3 nebo 5 prototypů. Válec jsme měli vlastní výroby, hlava ze soutěžního Tatrana . Přední vidlice čz,upravená. Zadní pérování vlastní výroba z tlumiče Škoda 120 . Nádrž a blatníky laminát,světlo plastová "couvačka"z auta.Karburátor snad MZ nebo Simson, výfuk svařený z plechu 0,6 mm(nedal se koupit jako tabule, tak jsem rozřezal komínové roury)

Tehdy byl takový výtvor legálně připuštěný na silnici, měl jsem pouze vyjímku od MV na hluk, zrcátko a další drobnosti.

Co to je STK nikdo netušil,kontroloval to technik na ulici před Dopravním inspektorátem VB    [Monty]   29.12.2010
Odpověď  Tak přesně tuhle jsem měl také, respektive její velmi podobné dvojče. Oficálně to bylo dílo svazáků z VVZ Jawa Strašnice. Akorát ta moje vepředu měla buben z 90 tky a vzadu ČZ 175 s utočenými žebry. Stavěl jí spolupracovník ing. Velemínského, myslím že se jmenoval Miloš Chad. Samozřejmě jsem jí dotvořil k obrazu svému. Tak jako tehdy všichni. Zkusím najít forky.
Ta Montyovka vypadá dobře. Není se za co stydět, prostě byla tehdy taková doba.    [bobes]   29.12.2010
Odpověď  jaky motor byl v te jawe monty?    [martin101]   29.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přidávám také jeden kousek,autorem je pan Velemínský a vlastníkem v TP v době stavby byla paní Velemínská.    [k]   28.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je druhá evoluce, o rok později.    [Monty]   26.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak tady je fotka mýho 25 let starýho výtvoru - dneska se stydím, co jsem tenkrát zprznil za motorku.    [Monty]   26.12.2010
Odpověď  Aha - tak o jsem netušil- takže možná to nebyla ta stejná,ale jen podobná motorka . Každopádně najdu starý fotky ,a šoupnu je příležitostně sem.

Měl jsem motorku vzniklou "dokurvením" JAWY 125 vajíčko z roku 1969(prototypový enduro)    [Monty]   22.12.2010
Odpověď  Jinak tak krosová Zetka s mokrou spojkou ma na karteru SKV. Tak si motory ČZ a vůbec motorky označovali v té době Poláci.    [bobes]   22.12.2010
Odpověď  V 1982-83 jsem jel Český pohár ( seriáky) s upraveným Trialem 250 a 1984 speciály 3 VT nad 200cm s Petrovkou. Byla to motorka od Miloše Chada, který měl novou postavenou v VÚ Jawa na bázi soutěžní Jawy 250 s rotačním šoupátkem( stejnou jako ing. Velemínský). Kněžourek a Hůla už měli v tom roce myslím Jawu s posuvným šoupětem.    [bobes]   22.12.2010
Odpověď  Já taky jezdil šlapačky v letech 84-86.
Pamatuju tu krosovou Zetku s mokrou spojkou,ale tuhle s trabantím válcem ne.
Jméno jezdce netuším, pochází to z okolí Chrudimi,víc nevím.    [Monty]   22.12.2010
Odpověď  No jezdil jsem trial v těch letech, ale na tenhle motocykl si nepamatuji. Je ještě trochu starší. Možná kdybys mi řekl jméno jezdce. Měl jsem Petrovku, ale ještě vylepšenou konstrukci ing. Jana Velemínského z VÚ Jawa Strašnice. S podobnýmmi motory jako máš ty občas přijížděli na Pohár míru a přátelství soudruzi z NDR. Měli i podobný mototocykl nazývaný Euro čti Ojro. Spodek byla tahle zkrácená ČZ a válec a zbytek z EMZ. Jejich motor šel lépe odspoda a měl krásný jemný záběr na blátě. V té době ( kolem 1980) měl Montesu jen Petr Hůla, oba Pilzové a Vlasta Čiháček. Bultaco měl Budín. Jinak to byly jen stavěné ČZ a jedna nebo dvě Jawy.    [bobes]   22.12.2010
Odpověď  Je předělaná na mokrou- pro Trial je to vhodnější.    [Monty]   19.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  zajimave resena spojka    [martin101]   19.12.2010
Odpověď  Základem byl jistě návod na stavbu trialové motorky ,který vymyslel a sepsal pan Jří Petr z AMK Říčany,a někdy kolem roku 1983 vyšel taky v časopise Automobil.

Proto se tomu říká "Petrovka" .

Bohužel, žádný podrobnosti o staviteli tohoto konkrétního kusu nevím.    [Monty]   12.12.2010
Odpověď  Parada .
Samozrejme by me zajimalo z ceho konstrukter vychazel a v jakych podminkach ladil a sladoval motor i ostatni celek ...    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  No taky máme ČZ v trialu...125cmm.Má dost impozatní jízdní vlastnosti i v dost náročném trialovém terénu.    [petrp] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  ja jsem pred lety koupil tuto stavbu(pry delano ve svazarmu)cz 250    [martin101]   09.12.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  Starý je to jistě(dneska by to snad nikdo nelepil dokupy,ne? ) -ale žádný znak TK jsem nenašel ani na motoru,ani na rámu(ani stopy po nějakém odstranění)

Detail motoru je tady, jak je to složený uvnitř netuším, nechce se mně do motoru vrtat.

Bohužel,prodávající mně absolutně nic neřekl o historii-neznáte někdo náhodou tuhle konkrétní motorku?

Základ rámu je ČZ175 typ 450, motoru taky, Přední vidlice má vyrobené jiné brýle,užší a na kratší stopu. Zadní je upravená na montáž kola 19".Zadní blatník je z ocelového plechu, přední taky. Nádrž a komora sání taky svařovaný z plechu.
Zapalování magnetka Pionýr 555. Karburátor jikov, prodloužené sací potrubí.

Obě kola ČZ Skot.    [Monty]   09.12.2010
Odpověď  Dobrý den, jestli bych se Vás mohl zeptat zda je na motoru a na rámu označení TK, jelikož jsem se několikrát dotazoval bývalého majitele, taktéž na nějakou historii apod., ale bohužel jsem se od něho žádných odpovědí nedočkal. V případě že se jedná o původní stavbu a ne dnešní výrobu, tak se Vám povedl sehnat pěkný kousek.    [psmotokaryRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  09.12.2010
Odpověď  Pěkný, zajímavý. :o)    [ED250] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.12.2010
Odpověď  Koukal jsem na ní na inzerci dlouho a váhal. Jsem rád, že jí nakonec koupil někdo z veteránfora. Mohu poprosit o bližší popis. Hlavně by mě zajímalo jak je tam naroubovaný ten válec.    [Lukáš]   08.12.2010
Odpověď  Je dobře,že se tyto stroje uchovají,pro další generace.    [mojcek]   08.12.2010
 Přidat odpověď   (83) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006