MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301577 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 51 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 18.8.2019 03:55  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Jawa 350/653


 Dobrý den chtěl bych se zeptat koupil jsem jawu 350/354 a v tp bylo napsán typ jawa 350/653 nevíte co je to za motorku já se chci papírů zbavit protže protže na kývačku nejdou    [Mira]   06.04.2011     Přidat odpověď  
Odpověď  Neprotiřečím,ten typ 653 a to jsem napsal hned je zjevně blbost a tu mohl dopsat nějaký úředník nejspíš až třeba s přechodem na ten nový TP,možná.Ale je to zbytečné mlácení prázdné slámy,protože skutečnost se už nejspíš nedozvíme.Nechci se hádat a nepotřebuju se nechat tahat za slovíčka.    [k]   13.03.2019
Odpověď  Historii by samozřejmě měli mít v archivu Dopravního inspektorátu,ale pochybuju,že to nějakej ouřada bude hledat......

Nějak si taky protiřečíte - někdo chtěl jezdit závody, ale protože neměl závodní motorku, tak šel na úřad a nechal si do TP zapsat soutěžní typ, který se začne vyrábět asi za 15 let?
O tom byl americkej film "Návrat do budoucnosti"..........    [Monty]   13.03.2019
Odpověď  A kdoví jak ten motocykl vypadal před těmi cca 60 lety,škoda že k tomu není ten původní starý TP tam by mohl být třeba nějaký zápis o úpravě či přestavbě nebo něco podobného.Takže ten zápis "soutěžní" nemusí být ani chyba ani nesmysl,ne každý měl možnost mít tovární typ a přesto chtěl jezdit soutěže.    [k]   13.03.2019
Odpověď  Já jsem nehodnotil motocykl a ale jen ten zápis v technickém průkazu.    [k]   12.03.2019
Odpověď  Tak se podívejte na fotky motorky v inzerátu, a na fotky origo soutěžní JAWY z roku 1955. A ukažte mně jediný díl, který na tom žlutým zázraku připomíná nějakou soutěžní minulost........
http://www.eurooldtimers.com/eng/galerie-stroj/1906-1955-jawa-350-354-08.html

namátkou - výfuky nahoru, uplně specielní,jiný přední blatník,dělený horní kryt kolem tacho,dvoupákový startování a řazení,hliníkový válce a velký hlavy,rám pod motorem, držáky startovnch čísel, držák hodinek,reakce zadní brzdy táhlem............. nevidím tam jediný podobný díl.    [Monty]   12.03.2019
Odpověď  Ona to zase taková blbost nemusí být.Soutěžní Jawy 350 v r. 1955 měly označení 354/08 a měly kola 16" vpředu i vzadu.Třeba ten motocykl má nějakou soutěžní minulost.Chybný je hlavně ten typ 653 protože ten měly soutěžní Jawy 350 až mnohem později.    [k]   12.03.2019
Odpověď  Bud je uředník normální, pochopí problém, a změní to(můžete požádat i Vy,před převodem, na základě plné moci od držitele)
Nebo si napíšete do JAWY panu Kraftovi, ten vydá potvrzení výrobce(bude to stát asi 500,-) a na základě tohoto potvrzení výrobce Vám uřad zápis v TP opraví(uvede do souladu se skutečností, protože typ 653 todle prostě NENÍ)

Otázka potom je, jestli ta motorka za to stojí    [Monty]   12.03.2019
Odpověď  Klasická administrativní chyba úředníka to asi nebude, já kupoval pro změnu obyčejnou panelku na 16 kolech a ta nesla označení terénní. Byla to domácí přestavba na sportku, drapáky na obou kolech. Podle majitele kdysi jeho otec nechal zapsat (po známosti) změny, včetně pneu i do terénu, protože s ní jezdil po lese jako hajnej. Při výměně TP za poškozený aktivní úředník zapsal motocykl terénní, ale ostatní změny kol a pneu už jaksi nedopsal a ponechal původní. Taky jsem ji nakonec nekoupil.    [vintera]   12.03.2019
Odpověď  Díky za reakci. Bohužel to vypadá, že z toho nakonec sejde. Podle techniků na STK by byla problematická kontrola, jelikož je v TP zapsáno "SOUTĚŽNÍ" a musel bych jet nejspíš do Prahy na prohlídku sportovním komisařem...(nevím přesné detaily). Jedině, že by to na evidenčce nevadilo a šlo to následně přepsat ještě před STK, což nevím jestli jde. Majitele do změn údajů asi nepřinutím.    [Karel]   11.03.2019
Odpověď  Tak podle mého názoru to je prostě jen totálně blbě napsanej druhopis TP. Číslo motoru i vše ostatní v TP odpovídá normální Kejvačce 350(rozměry kol, výkon).

A motorka podle fotky normální Kejva, s divným sedadlem a hlavama z Panelky.

Pokud bych to koupil, nechal bych na Uřadě TP přepsat na obyčejný model 354,a hlavně smazat SOUTĚŽNÍ z prvního řádku! Nebo k tomu donutit prodávajícího.    [Monty]   10.03.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  TP je už nový. Motorka prý nemá štítek, což mi přijde zvláštní, ale STK byla údajně vždy bez problémů (za 20 let, co jí majitel má). Moto je v inzerci zde: https://www.motorkari.cz/motobazar/motorky/jawa/jawa-350-354-kyvacka/jawa-350-354-kduvaoeka-1408610.html    [Karel]   10.03.2019
Odpověď  v TP bude víc informací podle kterých poznat jestli je to soutěžák, třeba výkon, rozměr kol... pokud to bude sedět na 354 tak je to chyba úředníka jak říká monty. Číslo motoru začíná 350-xxxx jak píšete níže? Přesně v tomhle tvaru?    [meela]   10.03.2019
Odpověď  A křištálovou kouli máte?
Já ne. Nedal jste sem fotku ani štítku, ani motorky,ani TP, tak co chcete vědět?

Zcela běžně na Uřadě napsali do TP číslo typu, jaký je napadlo. Neuvádíte, jestli je TP prvopis původní, nebo duplikát vydaný dodatečně, případně kdy, prostě nic - jen chcete poradit..........    [Monty]   10.03.2019
Odpověď  Mám to tedy chápat tak, že se jedná opravdu o souťěžní stroj, kterému bylo následně přiděleno číslo rámu pro normální provoz? A jde na úřadě změnit typ na 354?
Díky a omlouvám se za možná hloupé otázky.    [Karel]   10.03.2019
Odpověď  z čísla nevyčtete nic- to je dodatečně přidělený Úřadem.    [Monty]   06.03.2019
Odpověď  Nevím, jestli jde o chybu. Nechci sem dávat přímo TP, přecejenom nemám k tomu souhlas majitele, ale číslo rámu je 6/10-5381/XX (XX=číslo (nechci celé vkládat)). Nemělo by čílo rámu začínat 350-yyyy...stejně jako motor? Nejsem znalec a nerad bych koupil něco, s čím by mohly být potenciální problémy např. na STK.    [Karel]   06.03.2019
Odpověď  Podle mně to bude jen chyba uředníka, taky jsem měl u Péráka napsaný typ 652.
Jestli chcete,dejte sem fotku toho zápisu v TP.    [MOnty]   06.03.2019
Odpověď  Dobrý den,
nechci zakládat další vlákno diskuze, tak se zkusím zeptat tady. Mám možnost koupit jawu, která má v TP označení jako soutěžní motocykl 350/635-01, rok výroby 1957. Na fotkách vypadá jako normální kývačka, ale v podstatě jsem o tomto stroji nenašel žádné informace. Jaké byly rozdíly mezi 354 a 635? Díky.    [Karel]   06.03.2019
Odpověď  Rok výroby prostě změnit nejde. Tečka.

s výměnou rámu - nejlíp raznice.

Nebo doklady prodat někomu na opravdovou soutěžní JAWu a koupit jiný na Kývačku.    [Monty]   06.04.2011
Odpověď  No já právě budu rám měnit páč ten zas je z californiana motor v tp sedí ale ten se stejně vymazává ale já řeším hlavně aby mi do tp zapsalí rok výroby nového rámu kývačkového z roku 57 a v tp mám 65 nevíte jak to vyřešit abych tam měl nové číslo rámu a nový rok výroby jak se to dá vyřešit    [mira]   06.04.2011
Odpověď  To je čílso ze soutěžní JAWY . Pokus sedí číslo rámu s Kývačkou, tak si typ prostě nechejte úředně v TP opravit.

Měl jsem takhle u Péráka typ 652 (prostě 250 jako dvěstěpadesátka)    [Monty]   06.04.2011
 Přidat odpověď   (21) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006