MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316186 příspěvků |8188 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 105 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocyklové soutěžní a závodní | Diskusní téma 17.7.2024 11:19  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Závodní Manet90


 Pánové můžete mi dát někdo tip na karburátor který je použit na tomto závodním motocyklu Manet90? Předem díky za pomoc.    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2014     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  obr4,5    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  obr2 a 3    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  pro JirkaS-Já původně myslel,že tam na tom zadním kole laboroval s dvojtou brzdou jak se to dělávalo na předních(svařít dva půlbubny-později na celobubnech dvojklíč)posílám na ukázku,foto Pérák 48 rok zadní dvojbrzdu.    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.05.2015
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Pro JirkaS-jak jsem již uvedl v kolonce pro Manety,nesedí mi tam ta zadní rozeta(vlevo),motor kolečko ozub.kolečko vpravo!Na motoru by měly být vyřaženy značky,s číslem tech.komisaře.Pokud tam nejsou,domnívám se .že ten motor nejezdil,pouze třeba kostra s jiným motorem.Moje domněnka je taková,že to pan Pacovský měl,třeba dálší stavbu,kterou z různých důvodů už nedostavěl ať už pro sebe,jestli ještě tehdy jezdil,když to stavěl,nebo měl stáj jak můj otec později a měl na tom jezdit někdo jiný.V každém případě bys měl jít po historii toho stroje!Začátkem 50 let byly kulaté čísla a pak se zaoblovaly.potom,polokapoty atd.Tento typ kapotáže začínal někdy kolem asi r.56-57.A to jsem tam ve 175cm takový stroj neviděl(125 se nejezdily)Posílám čislo na ukázku a papíry.Ještě chci dodat každý komisař měl svoje číslo a značku.(trojúhelník,kolečko,čtvereček atd.Až to rozděláš ,zkus to vyfotit rád bych viděl jak je tam vyřešený to šoupě a celkově.Tak renovuj držím palce,ať se na tom třeba i svezež nebo jestli budeš jezdit klasické veterány-okruhy.    [ivošekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pánové zakoupil jsem do sbírky tento stroj s použitým motorem Manet90. Původní stavbu motocyklu a úpravu motoru provedl dle info které jsem dostal pan Jan Pacovský z Kolína(motor značen JPK). Hledám jakékoliv dobové foto tohoto stroje, případně jakékoliv další informace o staviteli, závodech atd.. Pokud by jste někdo motocykl znal předem děkuji za jakékoliv informace. Jirka S.    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  2    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  4    [JirkaS] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  3    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.05.2015
Odpověď  Pánové děkuji za komentáře - přiznám se že karburátory nejsou moje silná stránka, takže se teď zaměřím na ty oddělené plovákové komory a snad se mi podaří najít něco co bude vypadat podobně jako na foto - díky jirka    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  jedno ilustrační foto    [mojmír pruch]   04.01.2015
Odpověď  Mohl to být Jikov z ČZ 125-150 C.Oddělená plováková komora byla tehdy běžná praxe.    [mojmír pruch]   04.01.2015
Odpověď  Určitě používali cokoliv k čemu se dostali, Amal, Dellorto, či obyčejný Jikov s plovákovkou na rámu.    [Pavel]   04.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  přidávám zvětšené foto na karburátor...nepředpokládám že by se jednalo o domácí výrobu - nepoznáváte někdo typ? pokud ne konkrétní model, můžete mě nasměrovat alespoň na možného výrobce? předem děkuji - jirka    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.01.2015
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jenom pro vysvětlení: sbírám motocykly Manet90 a podařilo se mi sehnat do sbírky motor s originálním vývodem pro 2výfuky. Chtěl bych tedy postavit kopii závodního stroje a proto hledám jakékoliv info o použitém karburátoru

předem děkuji    [JirkaSRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.12.2014
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006