MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 298724 příspěvků |7136 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 66 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Diskusní téma 17.2.2019 03:59  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  Ahoj příznivci Z25,postavil jsem za ťapika káru s hydraulickou sklápěčkou.Řešil jsem zvedání.Staří fachmani mi radili,že mám koncovku napojit na zaslepený vývod čerpadla na skříni hydrauliky.Jenže při sklápěni se musí nejdříve zvednout šavle a pak teprve jde tlak do heveru vleku.Páka se s tebou pere a nemá to sílu.Další nevýhoda je,že musíš páku držet jinak ti korba pádá.Vyřešil jsem to celé přidaným rozvaděčem a čerpadlem z Liazky.Teď to zvedne fůru písku na volnoběh!Je mi ale divný jak to měli dříve udělaný? Měli valníky slápěný mechanicky klikou?Nebo mám čerpadlo vyběhaný?    [Josef K]   05.02.2007     Přidat odpověď  
Odpověď  To by zaujimalo vjacerich kde ho maš umiestnene od čoho ho pohanaš ake je uchtenie či saje olej ze skrine hydrauliky alebo maš zvlašt nadrž? prosim daš nejake fotky a popis aj sem?    [palo]   14.04.2013
Odpověď  Dobrý den velice se mi líbí váš dtraktor máte ho krásně udělany, odhledně tej hydrauliky, já jsme si sehnal čerpadlo ze zetora 7211 nebo ono u těhle typů jsou čerpadla dost podobná, na hydraulické skříni jak bával vávod na řemenici tak tam jsem si udělal přírubu a mezispojku a našrouboval jsem tam toto čerpadlo dnes tímto čerpadle moháním nejen pístnice u vozů ale mám na traktoru i hydromotory a vše je plně funkční toť rada ode mě kydy vás to zajalo kontaktujte mě na email v34@seznam.cz    [vasek]   14.04.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  podívejte se na mé stránky http://traktorzetor.wbs.cz/ pokusil jsem se vytvořit schéma tak jak jsem to zapojil. Funguje to tak spolehlivě.    [Josef K.]   05.03.2010
Odpověď  Zdravím. Chtěl jsem se zeptat jestli byste mi neposlal detailnější foto té Vaší dodělávané hydrauliky. Nemáte nějakou fotku toho udělaného vývodu bez toho pomocného čerpadla jak byla pouze v té zaslepce. Moc dík. Vojta Bořil. tel. 723 956 067 borilvojta@centrum.cz    [Vojta Bořil]   05.03.2010
Odpověď  prosim vas zehnal sem agregat na virobu elektriki je to motor slavija potreboval bi sem pomoc se zapojenim elektrickeho obvodu teho dinama bili tam stare kable a bivali majitel to všetko chcel prerabjat a zakresleni plan stratil bil to rok virobi kolem 1966. DEKUJU    [erik]   04.02.2010
Zobrazit fotografiiOdpověď  VIN najdeš jak je páka spínače náhonů, tak na tom nálitku(hraně) skříně převodovky.    [hudyxRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.12.2009
Odpověď  ahoj chlapci mame doma zetor 25A ale mame taky problem že nemožme najst vyrobne čislo poradili by ste mi ?????    [martin]   11.12.2009
Odpověď  Chlapi jakákoli doma dělaná nemá na silnici co dělat.Leda by byla udělaná za bolševiků, a prošla otipováním, já mám takhle vozík za OA,jasně že s spz.Za traktor dát doma dělanou jde, ale musí projít komplet testama ,brzdový zkoušky, komplet projektová dokumentace,+......A to už je pak mužete vyrábět na kšeft, jako ve fabrice.To co se týče vleků.Rozdíl je pak u tažených nebo polonesených strojů jako rozmetadla, nakladače,horaly fekály.Ty mají mít jenom tecnický prukaz, taková ružová karta velikosti malého tp,a musí být zaplacené poviné ručení.Některá mají i spz, záleží na výrobci, a max. konstrukční rychlosti mam pocit že do 20 nebo 25 km to značku mít nemusí.Kdyby to bylo s kárama tak jednoduchý tak bych nedal 140 tisíc za 3tunku návěs na hnuj.    [megabeda]   21.06.2009
Odpověď  Přesně tak, záleží to na policajtech. A ty se jak známo řídí zákonem.
Zákon č. 56/2001 Sb. v §38 říká: provozovatel vozidla nesmí provozovat na PK vozidlo, které:
a) je technicky nezpůsobilé k provozu
b) není registrováno v reg. sil.vozidel v ČR nebo v reg. jiného státu
c) není opatřeno registrační značkou
d) není sjednáno pojištění odp. z provozu vozidla
e) nemá platné osvědčení o TK (STK a SME)
f) nemá identifikační údaje v souladu s údaji uvedenými v registru vozidel

dále §37 téhož zákona upravuje technickou nezpůsobilost k provozu    [Josef K.]   21.06.2009
Odpověď  To není pravda,tam záleží na policajtech, jak to ohodnotí.Ručení je jenom polehčující okolnost.Kamarád má zkušenosti.Byl rád, že to pořídil za 1000kč pokuta    [P.S.]   21.06.2009
Odpověď  Přibyslavská nebo Bardějovská plošina je také homologovaná a jezdí bez SPZ.Mám ji jen registrovanou (něco jako malý TP) a platím 100kč povinné ručení za rok    [P.S.]   21.06.2009
Odpověď  i doma dělaná kára de provozovat legálně na silnici stačí když je pojištěná    [pavel]   21.06.2009
Odpověď  Paj 1V je homologován pro provoz i bez SPZ.Psal jsem to viz níže.Já ho sháněl bez SPZ a na úřadě mi řekl, že nemusí mít SPZ.    [P.S.]   21.06.2009
Odpověď  Na pozemních komunikacích lze legálně provozovat je vozidla, která jsou pro provoz na PK schálená a technicky způsobilá. Tzn. Mají RZ, platnou TK a jsou pojištěna.    [Josef K:]   21.06.2009
Odpověď  Jde to provozovat legálně i bez SPZ.    [P.S.]   21.06.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Mám jen takovej "hloupej" dotaz, na co takový vozík PAJ používáte, já mám dvoukolku domácí výroby bez papírů, ale jak jsem sehnal valník, tak ji používám minimálně, natož za ni dát 10 tis., o něco dráž by se dala sehnat 3,5 tunka.    [Martin KursaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2009
Odpověď  5-8 za PAJ 1 je opravdu solidní cena,ovšem bez papírů.Ve voj. výprodejích je to tak od 12 nahoru,samozřejmě bez papírů.Ono jich s papírama moc nebude ale 25 bych teda taky nedal.Já koupil cisternu a udělám na tom podvozku sklopku ale techničák taky nemám.    [Širda]   21.06.2009
Odpověď  Majitel se asi uhodil do hlavy.Cena 5000-8000kč je solidní.Nebo koupit s nádrží a tu sundat.    [P.S.]   20.06.2009
Odpověď  Dobrý den, našel jsem inzerát na vlek PAJ 1V s SPZ za 25.000,-Kč, je to obvyklá cena ? http://nakladni-uzitkove-vozy.hyperinzerce.cz/privesy-navesy/inzerat/2436222-dvoukolka-nabidka-blans ko/    [Sváťa]   20.06.2009
Odpověď  Tady kámoš má na paj vleku udělanou korbu, sklápěcí a je to perfekt    [Jiri S]   13.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  tady je    [slava]   13.04.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  dobry.. potrebujem schemu v elektine na zetor 4011 mozem poprosit vas o foto vopred dakujem ak neco tak mozem ties poradit alebo poslem    [jaroslav]   13.04.2009
Odpověď  Mám spoustu fotek z domácí výroby sklopky na podvozku PAJ-1.Bohužel nemám souhlas majitele fotek na jejich zveřejnění.Už 1/2 roku mi slibuje nějaké rozměry sklopky a zatím nic.    [P.S.]   08.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  takhle vypadal    [P.S.]   08.01.2009
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,já jsem sháněl ten přívěs s SPZ(nevěděl jsem,že ho zaevidují bez SPZ)a když jsem ho byl přepsat,tak mi technik na úřadě řekl,že mi ho za 100kč zaevidují jako přívěs bez SPZ.Ušetřil bych za STK.Trochu jsem upravil závěs.    [P.S.]   08.01.2009
Odpověď  Pokud to budeš předělávat třeba na sklopku , nepotřebuješ zrovna ten valníček PAJ-1. Naprosto shodný podvozek tj. Oj, šasí, náprava, kola, blatníky, brzdy, vzduchojem, mají např. podvozky pod kompresor, svářečku, el. agregát, a pod. Já koupil zánovní dva kusy v Zemtechu za 3.000,-K. V obou byl původně el. agregát s motorem Zetor 3001, ale ten šel do prodeje samozřejmě zvlášť. Zjevně to nikdy nikam nejelo. I tyhle podvozky mají orig. štítek a nikdy neměly SPZ. Dá se zaplatit povinné ručení na VIN jako přívěs za traktor bez SPZ. Alespoň já to tak mám.    [bobes]   08.01.2009
Odpověď  Pro Pavla-dvoukolka PAJ-1 se vyráběla jako valník,já taky uvažuji o zakoupení a úpravu na sklopku za Z25.Jinak vojenská čísla jsou k ničemu a vlastně by se na prodaných vozidlech z armády už neměla vyskytovat.Pokud je zapomněli sundat tak se hodí jenom jako výzdoba do dílny.Možná by to šlo postavit na čísla nějakého zrušeného vleku třeba za osobák,nevím.    [Širda]   08.01.2009
Odpověď  Dobrý den, dovolil jsem si stáhnout Vámi poskytnuté fotografie namontované přídavné hydrauliky na Zetro 25. Řeším něco podobného - jen s tím rozdílem, že bych rád za svého kulťase nainstaloval hydraulické rameno na tříbodový závěs - nicméně otázkou zůstává jak přivést tlak z čerpadla do ramene. Patrně to vyřeším jako Vy - jen bych se v této věci rád zeptal jaký rozvaděč jste přesně použil. Rameno má jen dva možné pohyby - nahoru a dolů. Jako sklápěčka. Za každou radu budu velmi vděčný. S pozdravem a poděkováním, Tomáš Brabec tel: 774124359    [Tomáš Brabec]   07.01.2009
Odpověď  Ahoj Zetoráci,dočetl jsem se,že někteří z vás mají zkušenosti s GO motoru Z25K.Ctěl bych vědět jestli při výměně vložek a pístů musím nechat přebrousit i kliku.Byla by to 2 Go. První byla někdy v 70 letech.Motor neklepe jenom fouká.Díky za odpovědi.    [Pavel]   24.03.2008
Odpověď  Ahoj Tome, tak to jsem rád, že je ťapík v dobrých rukách. Nový majitel na mne pusobil dobrým dojmem. Těším mne, že jsem se nemýlil.    [Josef K]   23.03.2008
Odpověď  Zdravíčko Zetoráci 25,ten ,,Přívěs valníkový PAJ 1V´´ byl vyráběn i sklápěcí?Pan Zahajskej ho má na obrázku.Jak je to z vojenskou SPZ,když přijdu na dopravní odbor s těmito čísly?Jsem ze Sušice a někde poblíž bych rád viděl ty úpravy na sklápění.Může se mi někdo ozvat?Díky za odpovědi    [Pavel]   23.03.2008
Odpověď  Ahoj Pepo,
dnes jsem viděl Tvého Ťapíka, neboj stojí v suchu a v teple, u nového majitele mu bude dobře, na práci má jiné stroje, pětadvácu si bude rozmazlovat, navíc toho pána dlouho znám, jeden čas mi dělal i šéfa, tak Ti můžu říct, že je traktor v dobrých rukách, navíc mám kousek od baráku další pěknej kousek pro inspiraci.
Zdravím,    [Tom Z.]   21.03.2008
Odpověď  To Josef: Tak to je obrovská škoda, s tím místem, klidně bych ti nějaké zapůjčil, ale nejbližší stání mám v Kostomlatech...    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.03.2008
Odpověď  Tak to je blbí ja radči s notama,protože bez not mám uš zetora.Ale dík.    [pavel komzak]   16.03.2008
Odpověď  Ahoj, soused mi minulý týden nabízel 3011 v dobrém stavu za 30tis, asi bez not, nevím. Bavili jsme se o stabilákách a pětadvácách. On sám má 30tku na práci a ještě jeden velký, asi 7245, nebo tak něco.    [RJ592]   16.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj Josef tak tos koupil dobře, a prodals ješte líp,podle co sem čet v inzerátu.Taky schánim nákou třicítku ale zatim nic moc,bud to je bez papíru nebo je to prodany.Doufám,že se něco naskytne a že něco koupím.Kdybyste někdo o něčem vědel 2011-3511 tak napište.Dík.    [pavel komzak]   16.03.2008
Odpověď  Ty blatníky jsou až od 4011. Na třicítce jsou menší. Jdou tam sice čtyřicítkové dát, ale nevypadá to hezky. Já je tam mám a po 20ti letech jsem našel zrezivělé origo a budeme je renovovat. Díky inzerátům jsem sehnal i origo zadní světla a blinkny.    [AradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.03.2008
Odpověď  Blatníky na kulatou boudu Z 30-5511 za 1.700 bez DPH mají i v Dražicích u Tábora, je to první vesnice za Táborem na výpadovce na Písek, tel. 381 239 150, fax 381 239 019. Mají ještě laminátovou střechu na malou kulatou boudu za ca 1.400,-Kč. Velmi levné pneu, sice indické výroby( licence Barumu) , ale skoro za půlku než český Barum. Dobré jednání a ceny. Když vezmu náš Pekas , který mám u baráku vyplatí se mi dojet do Dražic a ještě ušetřím. Supr jednání. Dobré ceny jsou i v Klatovech tam jsem kupoval přední blatníky, ale tam nevím telefon. Je to polská výroba původně na Ursus 4011.    [Bobes]   14.03.2008
Odpověď  Asi raději ne, ale je to opravdu hodně.    [Josef K]   14.03.2008
Odpověď  prezradis cenu jozef?...:-))    [tony]   14.03.2008
Odpověď  To Jiřik, misto opravdu nemám. Dnes si 25tku odvezl nový majitel. Bude mi fakt 25tka chybět. Takovou, už nikdy mít nebudu. Ale byl to férový chlap a tak mě těší, že bude v dobrých rukách. Myslím, že bude spokojený. Já spokojený jsem, zaplatil opravdu královsky. I když prodej byl trochu vypjatý a už jsem z toho měl nervy v kýblu. Ozval se mi totiž další člověk a nabízel více. No, už je pryč. Třeba jednou budu litovat, že jsem prodal.    [Josef K]   14.03.2008
Odpověď  Taky bych chtěl poprosit o kontakt na ty blatníky.    [Josef K]   14.03.2008
Odpověď  To: ARAD
Máš, prosím tě kontakt do tého Monichova Hradišťa. Byl bych moc vděčen.
Díky moc    [Veselda] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2008
Odpověď  Nové zadní blatníky prodávají v Mnichově Hradišti. Pár za 4000,- i s DPH, což je 1681,- za kus bez DPH. To si myslím, že je super cena a hlavně, že to je.    [Arad] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2008
Odpověď  To Arad,originál je to je pravda, ale spousty věcí je tam potřeba udělat. Např. technická byla propadlá, nebrzdilo to (dával jsem nové brzdové válce),brzdy na vlek nefunkční,přední pneu KO,olej v motoru černý jak bota, blatníky potřeba vzadu vyvařit atd. atd., dost věcí už jsem odstranil, ale nejlepší je vše zozebrat a postupně projít a povyměnovat.Má vlastní zkušenost. jo najeto má 3006 mth, což je samo osobě podle příručky vhodné na GO. Ale když ho poctivě udělám, tak mě přežije!    [Josef K]   13.03.2008
Odpověď  Tak koukám Josefe K, že jsi ten šťastný, co koupil tu 5511 někde z Mělníka. Je to opravdu originál a je to voňavka. Byla asi za 66tis. a s papírama. Přesně takovou měli u nás v JZD. To je velice dobrý kup, na ten stav. Akorát mě trochu překvapuje, že budeš dělat hned generálku. Já jsem četl, že by to mělo být zachovalé, někde od armády a nemusí to mít moc najeto. Je to vidět i na pohled, je tam vše na svém místě. A to se málokdy po tolika letech vidí.    [AradRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2008
Odpověď  Jedna 25ka navíc, to nemůže být takový problém. Nebo tě omezuje místo? To by byla škoda, když děláš takové komplexní opravy.    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2008
Odpověď  Kolegové, na 25tky jsem nezanevřel, mám je rád! Ale nemůžu mít všechno. S tou kapotou Michale, tak ta je originál hranatá. Tento traktor je celý originál, původní motor, všechna čísla sedí atp. Jsem druhý majitel. Časem samozřejmě půjde do GO a do origo barev. To zas bude mordýřina. Ale, už se těším. Vemu to zas z gruntu.    [Josef K]   13.03.2008
Odpověď  Koukal jsem na něj na tvých www, hezký stroj, snad by to chtělo kulatou masku a zachovat tu pouštní barvu na motoru. A přidat jednu radlici na pluh, aby se tak neflákal :-)    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2008
Odpověď  To už jsi Josefe 25ky zavrhnul?    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2008
Odpověď  V pátek odpoledne jde ťapík do světa, bude se mi po něm stýskat...    [Josef K]   13.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Michale, už mám tu plečku doma:-)    [Josef K]   13.03.2008
Odpověď  Takže Josef budeš kupovat zas nějakou plečku, kterou budeš předělávat na Zetor 25? Obdivuji tvůj elán.    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  V současnosti mám na traktoru jen přidaný rozvaděč. Tlakový olej je vyveden ze zátky čerpadla na levém boku skříně (zátka je mezi dvěmi hlavami šroubů, které drží čerpadlo), odtud do přidaného rozvaděče, z rozvaděče je tlak veden do rychlospojky, odpad je veden do zátky na čelní straně hydr. skříně. Jsou tedy vytvořeny dva samostatné hydr. okruhy s jedním čerpadlem. Jeden je na ramena hydr., ovládaný pákou na boku sedačky. Druhý na sklápění, ovládaný přidaným rozvaděčem. Postup při zvedání vleku: páka ovl. ramen hydr. se dá do mezipolohy neutrál a zvedání (tím se uzavře tento okruh) a ovládáš př. rozvaděč.    [Josef K]   12.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Původně jsem měl hydrauliku na vlek řešenou přidaným čerpadlem.Viz foto,když si to uložíš do počítače jde to zvětšit.jsou tam popisky.    [Josef K]   12.03.2008
Odpověď  Jirko,s tou čumendou to asi nepůjde, našel se štědrý kupec a asi prodám. Ale fotek mám dost,zkusím ti to popsat.    [Josef K]   12.03.2008
Odpověď  Ahoj Josefe K., mohl bys mi podrobněji popsat to přidaný čerpadlo, odkud máš udělaný sání o přepad oleje? Případně mohl bys mi říct odkud jsi, že bych třeba zajel na čumendu.

Díky    [Jirka]   10.03.2008
Odpověď  Ahoj. O ty fotky štípačky bychměl taky zájem, jestli mohu poprosit. Díky (jiri.soucek@seznam.cz)    [Jiří] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak ještě nějaké foto pro inspiraci    [Foxer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.03.2008
Odpověď  Zdar ten štípač je fakt pěkný! Nemohl by si sem dát více fotek? Ať načerpám inspiraci! Taky bych chtěl něco vymyslet! Dík    [Nojmik]   04.03.2008
Odpověď  Používám horizontální taženou štípačku poháněnou náhonovou hřídelí a přídavným hyd. čerpadlem. Výhodou tohoto řešení je, že při práci běží traktor v podstatě na volnoběh.    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2008
Odpověď  Jo a ještě: ten tlak podle manaálu je 75 atm. Já používám na tom štípači pístové čerpadlo a tlak mám 250 atm.    [Foxer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Pokud budeš chtět dělal jsem si štípač na dřevo asi před půl rokem, není nesený na hydraulice ani poháněný od hydrauliky. To nesení jsem musel vyřešit narychlo po svém a pohon mám zatím na elektřinu, ale chystám to časem na vývoďák. Tady je nějaké foto. Pokud budeš Stando nebo někdo jiný chtět tak ti víc fotek pošlu na e-mail.    [Foxer] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.03.2008
Odpověď  Ahoj zetoráci, jsem také majitelem 25A (na SPZ) Chci si vyrobit nesenou štípačku na dřevo na mého Zetora.Ale nevím jaký výstupní tlak v barech je z bočního vývodu na hydraulice a jest-li bude stačit.Můžete mi někdo poradit?
Děkuji.    [Stanislav Ch.]   02.03.2008
Odpověď  Tak to je fajn,já jsem z druhýho konce okresu,cca 25km.Můžete poslat mailem telefon,já bych cinknul a domluvíme se(davemistr@atlas.cz)Díky D.    [David]   19.02.2008
Odpověď  To jsi mi připoměl, když jsem loni vezl domů po ose 7011; asi ve třech obcích mi ukazovaly ty měřiče:"vaše rychlost 25km/h.    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2008
Odpověď  Kára je na podvozku PAJ 1, na tomto podvozku se dělalo kde co, polní kuchyně, čističky kanalizace, elektrocentrály, to co mám já atd.
Jen pro zajímavost, maximální rychlost povolená pro tento vlek je 75km, ale cedulku mám jen 25km, ta 75 sklízela jen posměch.    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.02.2008
Odpověď  nejsem si jistej ale na tydle podvozky se staveli centraly a komresory    [dany]   18.02.2008
Odpověď  To byl supr kauf!    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2008
Odpověď  Káru jsem už koupil s papírama, za dva tisíce cca před čtyřmi roky. Ptal jsem se prodejce, co za ni chce a on mi řekl, co dáš to dáš, tak jsem mu dal dva litry a zaplatil převod plus STK. Nevypadala tak jak vypadá, je po opravě sajten, sundal jsem mraky nesmyslů jako háčky, ouška, podpěrný nohy atd, udělal elektriku a dal lak. Ještě mě čeká udělat druhé patro sajten. Byly k tomu i oblouky na plachtu, ale ty sem vyhodil. Údajně to byla kára za Š706 autobus takzvaný erťák. Ještě by to chtělo udělat GO vzduchu, ale zatím to funguje.
Rozvaděč je možno zkouknout, jsem ze Zahájí na mělnicku. Chtěl jsem přidat ještě foto, ale vrátil jsem se z práce až za tmy a traktor stojí na dvoře pod plachtou, tak snad jindy.    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2008
Odpověď  Také zdravím zahajského Michala. Jozef píše,že máš tu káru s papíry; vypadá jako vojenský přívěs za V3S, jak jsi to dostal na čísla?    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.02.2008
Odpověď  Zdravím Zahajskej,
je možný se domluvit a skouknout ten rozvaděč z blízka, v reálu.?    [David]   18.02.2008
Odpověď  Ahoj Michale,není opravdu zač. Máš pravdu už tu tvuj stroj byl. Je to krasavec.
Super je, že máš tu karu na papírech.    [Josef K]   18.02.2008
Odpověď  Teď už mám i okna vlevo, ješte jednou díky Josefovi K. Včera jsem dával novou střechu, ta stará se rozsypala a dneska sedačky na blatníky. Další foto rozvaděče až zítra.    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je můj stroj, už tu jednou byl.    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2008
Odpověď  To Zahajskej: ty máš orig."rozvaděč pro ovládání dalších pracovních válců", jestli to půjde dej sem víc fotek.    [jirik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2008
Odpověď  To je super,originál je originál.Přidej foto celého stroje...    [Josef K]   17.02.2008
Zobrazit fotografiiOdpověď  Opraušuju trochu toto téma. Jeden origoš rozvaděč na svém traktoru mám.    [Zahajskej] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.02.2008
Odpověď  Ďakujem za odpoveď. Som ti na fóre nový, tak mi prepáčte. Vyhľadávanie mi to nenašlo, tak som si nevedel dať rady. Teraz prechádzam príspevky Z25 porade, aby som sa zdokonalil v tejto problematike. Je to tu super, len tak ďalej.
(PS: Snažím sa. V jednom príspevku som našiel že "8l" tak díky za aj 8,5)    [Peto Z 25 A] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2007
Odpověď  Není ale nad jednoduchou odpověď-do hydrauliky se vejde 8,5l oleje.    [Petr]   25.11.2007
Odpověď  Vážený kolego,toto téma tu už bylo tolikrát probíráno! S trochou snahy se dozvíš odpověd na všechny tvoje otázky.    [Josef K]   25.11.2007
Odpověď  Zdravím všetkých priaznivcov Z25. Moja otázočka k tejto téme je koľko litrov oleja ide do hydrauliky? diki    [Peto]   25.11.2007
Odpověď  dobry den moh bystemiposlat podrobnejsi foto na cerpadlo ke sklapeni
vlecky    [tomecek lukas]   10.07.2007
Odpověď  3.5t bržďený    [pepah4]   21.05.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  25-ka to je retrotraktor. 5tunka z hory to strach jechat, navet z pneumatickim brzdam. Napln oleja hydrauliku jest 8,5 litra.
Zdravim
http://zetor25.webgarden.cz/zetor-25a    [Felek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2007
Odpověď  Podle mě se může stát akorát to, že se vytlačí simering kolem náhonu když tam dám více oleje. Když sklápím 5titunku tak ta potřebuje odhadem tak 15 litrů oleje a to v zetoru asi neni ani newim jaká je olejová náplň hydrauliky    [milan]   16.04.2007
Odpověď  Jo dobrě. stejně na senoseč je ještě čas a zasetý už je    [Jakub Šimek]   12.04.2007
Odpověď  Jakube dneska jsem mluvil s tvým tátou, pumpu vám pošlu v pátek,dřív to prostě nešlo, tak příští týden ji budete mít...    [Radek]   11.04.2007
Odpověď  Když budou ramena dole, tak přidat asi můžeš, ale jen tak ze srandy tam ta měrka nebude, určitě věděli proč udělat zrovna takovou hladinu..    [Radek]   11.04.2007
Odpověď  Ale vždyť já jí tahám jenom vyjímečně ani jí nevlastním ta je jezedácká a když potřebuju jen popojet vezmu i devítitunu mám ještě 7745 a za tim to tahám. Jenže sem měl zapřeženej nakladač a házel sem si dřevo na korbu a tahal to na 3. Když je funkční vzduch neni se čeho bát. Jenom když tam naleju ten olej jestli se třeba nevytlačí simering kolen náhonu??!    [milan]   11.04.2007
Odpověď  Moje řeč,za 25 stačí kárka,nebo malý valníček.Já když naložím na kárku 20q uhlí,tak musím stále řadit ,co teprve pětitunka,to už jede na 1-2,a z kopce bych se s tim bál. Kárka je pro něj akorát,netrpí traktor,a není třeba se bát převržení.    [komenda]   11.04.2007
Odpověď  Ahoj,podle me je fakt nerozum davat za 25 petitunu.Za 25 pouzivame bud dvoukolovou karu,nebo klasickou 3,5t.Ta je za to tak akorat.A uz kdyz se nalozi 3,5t valnik drevem,tak s tim brzdime provoz.Jen cuchne ke kopci a hned podrazovat,v pulce kopce zase podrazovat.Takze pak jedes kopec na trojku. Nedovedu si predstavit, jak by to vypadalo s petitunou.Na 5t to chce fakt silnejsi traktor.    [Tekiti] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.04.2007
Odpověď  Já si taky myslím, že týrat 25 je zbytečné. Je stavěná na menší náklady. Ona to sice uveze ale je to týrání...    [Jakub Šimek]   11.04.2007
Odpověď  Milane když tam dáš víc, určitě nic nezkazíš... Ale proč to pořád řešíš,když chceš tahat takový náklady tak proč si nekoupíš alespon 3011 ???    [Radek]   10.04.2007
Odpověď  ahoj zetoráci dočetl sem se o zaslepeném vývodu na který jde zapojit rychlospojka na sklápění vleku. Podle měrky mám oleje akorát a když připojím pětitunu a chci jí sklopit vysunou se dva díly teleskopické pístnice a pak dojde olej. Páka se mnou nepere a vše je ok. Chci se jenom zeptat šlo by dát oleje do hydrauliky více, než je na měrce?? Jaké by mohli být následky z tohoto kroku?    [milan]   10.04.2007
Odpověď  Ahoj Lubo. Opravdu pneu o rozměru 11,2-24 je asi o 10 cm nižší než původní pneu o rozměru 11,25-24. Jak jsem vyrozuměl, tak už se ty původní 11,25 asi nedělají. Teďka je možnost si tam dát ty 11,2 (nižší) nebo ty krystalácký 12,4-24 a ty jsou podobné(asi o trošku větší, širší) jako původní... Na fotce je znát těch 10 cm výšky.... Kdyžtak mě chlapi doplňte...    [Jakub Šimek]   10.04.2007
Odpověď  Ahoj jakube, pozeram, ze si menil zadne pneu, caka ma to iste, ale uplne nahodou som zistil, ze povodny rozmer 11,25x24 sa zmenil na 11,2x24 co ale nie je problem, gumy su zhruba 10cm nizsie a to uz je problôem. 12,4x24 na lavej strane a 11,25x24 je na pravej strane na fotke ? Tam vyzera, ze vyska takmer pasuje. Je to tak ? Dakujem    [Lubo]   10.04.2007
Odpověď  Jednou jsem se jel podivat na Supra, ten pán ho prodával za 25000,tedˇho maj v zemtechu za 38000.    [kuliferda]   09.04.2007
Odpověď  Na tom zemtechu jsou dobrý překupníci,to jsem koukal ;-)    [Radek]   09.04.2007
Odpověď  Tome tak ted jsi na to kápnul uplně přesně, rozuměj h.... ale cenu uměji střelit uplně bleskovou rychlostí, a neznaji hranice!!    [Radek]   09.04.2007
Odpověď  Ahoj kolegové,
já mám takovou zkušenost s "odborníky" na náhradní díly na pětadvácu: Potřeboval jsem páčku dekomprese, tu co je na přední části motoru, a ten moula ji hledal vzadu mezi šavlemi s chytrým výrazem ve tváři, ale obdivuhodně rychle a s neuvěřitelnou přesností ji dokázal náležitě ocenit.....Ono stačí mrknout na www.zemtech.cz a musí nám být jasné zač je toho loket.
Přeji hezkou pomlázku,    [Tom]   09.04.2007
Odpověď  Přesně bohužel je to tak... Prostě se dá na tom hezky zbohatnout.........    [Jakub Šimek]   09.04.2007
Odpověď  Jakube to samý je i z autama,když to kolikrát vidim.... zlatokopů je všude habaděj... Já jak blbec se s tim vždycky dělám,všechno poctivě a pak mám ještě obavy aby něco neselhalo...    [Radek]   08.04.2007
Odpověď  moje řeč tome. Nabarvějí karoserii a motor je skoro po smrti... A víte, kdy se nejlépe takovým lidem traktory prodávájí???? No když jsou teploty kolem nuly a olej je hustý a není tolik vidět kde všude chčije... Po povrchu to utřou a pak honem s tím pryč    [Jakub Šimek]   08.04.2007
Odpověď  Hlavně noví majitelé koupí "traktor po GO", ale neví, co je vevnitř.    [Tomáš Dvořák]   08.04.2007
Odpověď  Jinak přeji všem Zetorářům hezké Velikonoce...    [Jakub Šimek]   08.04.2007
Odpověď  To Vám věřím!!!! Tech šmelinářů máme i u nás plno... Koupí traktor za určítý peníze, udělají na něm generálku lakem a pak ho prodají o polovinu dráž.. Ale víte, jak se na tom dá zbohatnout??? Hlavně poláci kupovali "osmdesátky" Prodáte pár traktorů a máte při nejhorším 300 tis v kapse... Jo jo, ten chudák co si to koupí netuší že ten traktor pochází od jiného majitele a že ty co mu to prodávají ho sehnali za levněji...    [Jakub Šimek]   08.04.2007
Odpověď  Dneska jsem se byl podívat na burze v Zákupech a samá veteš k ničemu na který chce každej zbohatnout.. Za dynamo na Z 25 chtěl jeden 1500,- a za tlakoměr 400,- samej zlatokop..    [Radek]   07.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na jednom kole je nova pneu 12,4/24 a na pravé je stará sjetá 11,2/24. NA fotce je vidět také výškový rozdíl pneumatik....    [Jakub Šimek]   06.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto:    [Jakub Šimek]   06.04.2007
Odpověď  My jsme dali na 25 přední pneumatiky z krystalu a vypadá to nějak takto:    [Jakub Šimek]   06.04.2007
Odpověď  Ahoj, takové pláště jsem měl na Z25 taky, byly ze starého ruského kombajnu SK-4. Prima práce při obouvání, patka široká-plášť tvrdý. Když si na to vzpomenu bolej mě ruce ještě dnes.    [Petr]   04.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo, jen si hrajte s nebrzdenym privesem. U manzelky ve vesnici to takhle zabilo kluka ve velkym traktoru - jel pro pisek, nezapojil si brzy, valnik ho otocil a prevratil. Ja i kdyz jedu s dvoukolakem(vetsim), tak jedine s brzdama. Jinac cerpadlo je po pretesneni(stejne me hydraulika-ramena- nedrzi a neni na nich 100% vykon-nejspis spatny valec), bez rozvadece. Valnik byl sice hodne nalozen,ale suchym drevem - byt to syrove,jako tento vikend, ci pisek, tak nevim jak by to zdvihalo. Loukote jsou original, pneu maji rozmer 14.9-24.Rozmerove snad spise patri na 30citku. Zaber je s nima paradni(jeste jsem nezapadl-snad jen pri pluhovani,kdyz si sedl na bricho), jen na silnici je znat vetsi odpor.    [JohnyR]   04.04.2007
Odpověď  Chlapi to se máte čím chlubit že taháte nabržděný vleky... Kamarád takhle přišel o tátu.. Naložená 5 tuna mu z kopce rozhodila sedmdesátku,dostal smyk,vlek ho převrátil a narazil na strom.. Vždyt stačí jen malá nesouměrnost brzd...    [Radek]   03.04.2007
Odpověď  johny to opravdu sklopí 7 tunu valník s originálním čarpadlem bez rozvaděče?? To jsi machr a z čeho tam máš ty kola zadní?    [milan]   03.04.2007
Odpověď  Mám malotraktor z Tatry 805,je asi tak velkej jak tékáčko.Jednou jsem potřeboval uklidit devítitunu,než bych se dočkal velkýho traktoru,radši jsem ho zapřihl a odvezl sám.Copak traktůrek to celkem zvládl ale dozadu jsem nic neviděl,musel jsem si vždycky stoupnout.    [standa] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jo tak to moje KÁČKO táhlo aji 12 tunu bez vzduchu a to ještˇe jsem se s tím musel rozjet do velkého kopca, sice hrabal a stavěl se na zadní ale nakonec to rozhýbal    [MB]   03.04.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jednou jsem jel pro drevo s 5, nebo 7 tunou. Bez vzduchu bych si to nikdy netroufl! Samotna jizda docela sla, vlek byl docela citit a kdyz jsme ho nafutrovali drevem a ja jsem mel prejet rozbahnene pole do mirneho kopce... Jeste ze mam nove pneu! Doma jsem ten valnik sklapel a v pohode ho to zvedlo - sice asi jen na 80%, dal to neslo, neb nejspise dosel olej.    [JohnyR]   03.04.2007
Odpověď  Já mám dvoukolák obyčejnej bez skápěčky a pučuju si jzdácký. Táhnul sem i 9vítitunu a bez vzduchu (ten mi nefunguje) Jednou sem si troufnul i na horal, ale to už nikdy zkoušet nebudu. Kamarád říkal, že to vypadalo jako kdyby jel ten horal sám!    [milan]   03.04.2007
Odpověď  Milane spojený to není, olej je jen ve skříni hydrauliky.. Pětituna má docela velkej mailer to nevím jestli ti zvedne, možná prázdnej,ale netrápil bych to.. Když chceš tahat takovej vlek,kup si radši větší traktor..    [Radek]   02.04.2007
Odpověď  na káčku je olejová náplň spojená s převodovou??    [milan]   02.04.2007
Odpověď  neví někdo kolik to tak může vytlačit oleje?? Sklopí to i pětitunku??    [milan]   29.03.2007
Odpověď  Witajcie
Problem z hydrauliku jest wielky. Zebralem foto http://zetor25.webgarden.cz/hydraulika-zetor.
Moze ma kto oryginalny wyvod oleja.
Zdravim
Felek    [Felek]   26.02.2007
Odpověď  Já mám na svém Káčku rozvaděč takovej, jakej Lubo přiložil na schématu z příručky. Páku hydrauliky si přepnu do polohy na sklápění valníku a tímto rozvaděčem potom zvedám valník. Je lepší mít ramena nahoře, rychleji to tlačí.    [Zahajskej]   20.02.2007
Odpověď  Copak dořešený to bylo,ale nebyla to standart výbava,jen na zvláštní obědnání(stejně jako jištěnej třetí bod).Proto to pořádně nikdo nezná,jen s katalogů a příruček(ne ze všech).A doobědnat už to asi nepujde.....,ale třeba se ještě někde,někdy,nějaky kousek najde.D.    [David]   20.02.2007
Odpověď  Zdravím, sklápění u z25 asi nebylo moc dořešené, když to nikdo neviděl. Pár lidí to zná akorát z obrázků a katalogů.Holt i dobrý stroj má své mouchy.    [Béďa]   19.02.2007
Odpověď  Zdravím Vás pánové.
Rád bych se také zapojil do diskuse,na téma sklápění na tapiku.Jak má být propojený rozváděč vnějšího okruhu hydrauliky je jasný(a není to ani nic složitého).ALE!!!!!!Máte někdo z Vás ten originální rozváděč?Já po něm pátrám už dost dlouho,ale pořád marně!D.    [David]   19.02.2007
Odpověď  Chlapi,nafotím hydrauliku,a zkusím stručně popsat,jak se zvedá valník,aniž byse šavle také zvedali.    [Tomáš Zelený]   19.02.2007
Odpověď  driv pouzivali triapultuny ktere se vysipali klikou coz treba pri silazovani stalo zato ja delam v zd a z vipraveni od chlapu to znam    [fred]   18.02.2007
Odpověď  Ahoj Martin,
dik za objasnenie, asi si tu jediny, ktory ma vo vuklapani jasno. Ja som sice na nete nasiel obrazok, ze taky rozvadzac sa robil, ale chyba mi ta montazna prirucka ako urcite viacerym, nemohol by si sem prosim opisat o tom viac pripadne oskenovat neaku tu stranku z prirucky ? dakujem    [Lubo]   17.02.2007
Odpověď  Vyklápění a zetor 25, to je věčný řešení problémů.
V té době byly valníky s mechanickými hevery a tudíž na kliku, dvoukolky se dělaly překlápěcí, avšak existoval přídavný rozvaděš, který se přišrouboval na zadní stěnu hydrauliky(každý zetor tam má na to díry pro štefty) musel se přerušit okruh od čerpadla k hlavnímu válci a tlakový olej vyvést do rozvaděže, tudíž zde byla druhá páka, kterou se tlak přepouštšl buď do hlav. válce a nebo do vedlejších válců.
Musíme všek drát v potaz, že toto hydr. zařízení je první od Zetoru a tak má nějaké takovéto drobné chyby.
Vše je důkladně popsáno v montážní příručce.    [Martin Kursa]   16.02.2007
Odpověď  Ahoj. koukal jsem kamarádovi do TP o váze vleku ani čárka. V chytrý knížce mám kapitolu, kde testovali co Z25 utáhne. Od bran přes pluh,konče vlekem. Není to asi směrodatný-používali vlek o vaze 1850kg s nákladem 5000kg. To by pětadváca mohla zvládnout.    [Petr]   15.02.2007
Odpověď  U mého sadaře v TP je taky 980 kg a to je málo. Chtěl jsem zjistit jak je to u A a K.
Chci totiž domontovat vzuchotlaké zařízení a zapsat ho do TP.    [Tomáš]   12.02.2007
Odpověď  Souhlasím.    [Josef]   11.02.2007
Odpověď  Ahoj, tažná síla a váha vleku je rozdíl. V TP u sadaře mám největší hmotnost přívěsu 980kg.    [Petr]   11.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na výrobním šťítku je uvedena tažná síla 1200kg    [Josef]   10.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Šťítek na palubce říká toto.    [Josef]   10.02.2007
Odpověď  V TP mám zapsáno Počet míst 1+1+1,o váze přívěsu tu nic psáno není.    [fialka]   10.02.2007
Odpověď  V techničáku je jedna osoba, ale ty váhy si nepamatuju.. Kdyžtak to zítra najdu..    [Radek]   10.02.2007
Odpověď  Ahoj Zetoráci. Nevíte někdo jak těžký může zetor 25 a,k tahat přívěs? Bržděný a nebržděný. A kolik má v TP zapsáno osob?    [Tomáš]   10.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  a toto je stranka z katalogu k Zetoru 25, rok vydania 1959    [Lubo]   08.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj,
tuto fotku som nasiel na neakom polskom fore, cize urcite existoval vonkajsi rozvadzac, ci bol urceny na vyklapanie alebo na vidly neviem. Nikdy som to nevidel na vlastne oci. Je to zapojene tak ako my mame zapojeny externy rozvadzac (samozrejme nie original ale z niecoho) Vyklapame s tym 5t vlecku aj ked je fakt, ze vacsinou nie je nalozena pieskom, kamenom a pod, ale len neake drevo, odpad, zelina, takze 5t to snad nikdy nevyklapalo.    [Lubo]   08.02.2007
Odpověď  Ahoj, rozvaděč dávali kvůli vidlím na nakládku hnoje. byla to konstrukce na předku traktoru. Kvůli valníkům nevím,myslím si že v té době byly ješte na kliku-třeba se pletu.    [Petr]   07.02.2007
Odpověď  Tomáši je divný že se s Tebou paka nepere,bacha na to,abys nepřišel o víko!! Jinak ty váhy takový opravdu zvedne. Já mám na Káčko vidle do ramen a naložím je tak, že potom zvednu traktor vepředu za spojovačku jednou rukou ;-) Myslim že i v jedný knížce je docela ukázka že i originál tam dávali přídavný rozvaděč...    [Radek]   07.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj chlapi,nez jsem přidal čerpadlo z Lízy,měl jsem okruh zapojený jako Lubo.Vypadalo to lépe,ale moc to nezvedlo.Měřil jsem tlak na výstupu z čerpadla,ukázalo to 3bary(odpovídalo by to váze,kterou uvádíte).Nechtěl jsem přidávat na redukčáku.Bál jsem se,aby něco neprdlo.Víte sami jak se scháněj věci na tyhle starý prdlavky.Takhle klouzne řemen a nic se nestane.Tlak dává 10barů a zvedne cokoliv. Mám taky péráka 250 a koukal jsem na forum,nadavají si tam do debilů a hovad.Jsem rád,že tady jsou lidi slušný!Žádný učený z nebe nespadl a jde jen o rady a poznatky,tak proč si nadávat. Trakťákům zdar!    [Josef K]   07.02.2007
Odpověď  Ahoj,doplním informaci Luba-hydraulika při 75at zvedá u ramen 760mm dlouhých 820kg. A u ramen 880mm dlouhých 715kg. Informace z knihy údržba a opravy traktorů z 1962.    [Petr]   07.02.2007
Odpověď  Ahoj 25kaři. Ta hydraulika mi funguje úplně stejně jak popisuje Josef. Snad s tím rozdílem, že se se mnou páka nepere a když mám zvednutou korbu vleku tak mi páka drží,než zmáčknu spojku. O tom systému s rozvaděčem jsme s bráchou uvažovali, ale zatím nebyl čas.Z fotky bude inspirace,dík. Taky jsem čet že je zvedací síla 700 kg ale nevím kde.    [Tomáš]   06.02.2007
Odpověď  Ahoj, mame vyvedeny tlak oleja do dalsieho rozvadzaca, na nom je rychlospojka, prepad je spraveny do velkej zatky na spodu hydrauliky. Staci aby sa tocilo cerpadlo s packou na zdvihanie ramien hydrauliky ani nepohneme a dvihame na pridanom rozvadzaci. Tlak z cerpadla ide priamo bez zdvihania ramien, tie sa ani nepohnu.
Tiez som videl rychlospojku namontovanu priamo na vyvode tlaku oleja a vyklapal tym, ze zapol a vypol cerpadlo.
Cital som, ze na ramenach hydrauliky sa da dvihat az 700kg, nie 280kg ale aka je pravda neviem...    [Lubo]   06.02.2007
Odpověď  Ahoj Tomáši,většinou,když něco sklápíš(dozadu)např.písek.Tak zajedeš na misto,zvedneš korbu a popojedeš dopředu.Když jsem to měl zapojený jako ty na čerpadlo z hydrauliky,tak jsem posunul páku dozadu-zvedli se šavle-pak teprve šla korba(protože,ale ma pístnice vypínání,tak ti mechanismus tlačí páku zpět do polohy 0) a když jsem chtěl popojet dopředu zmačkneš spojku a čerpadlo se vypne(hydraulika klesá).Jak to teda funguje tobě?    [Josef K]   05.02.2007
Odpověď  Taky by mě to zajímalo, jak to tam vlastně funguje. Má to přeci na skříni hydrauliky, tak kde je čerpadlo, otvor se závitem, tak by se tam měla dát našroubovat rychlospojka a když se zapne náhon, tak přeci pracuje i čerpadlo a mělo by to tam valit normálně olej do tý rychlospojky. A snad to na páce hydrauliky nezívisí, tou se přeci pouští kapalina do zvedacího válce zařízení. Nevim, jak to opravdu v praxi funguje, ale taky by mě to zajímalo.. My jsme na traktoru měli hydrauliku vymontovanou a minulý týden jsme zvedací mechanizmus sehnali, tzak ho tam teď budeme montovat. A kolik vlastně může hydraulika zvednout?    [Jakub ŠimekRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.02.2007
Odpověď  Nevím,jak jsi to zkoušel,ale mě to chodí pěkně.3tuny to zvedá na volnoběh.Zvedací poloha je mezi zvedáním šavlí a aretací.    [Tomáš Zelený]   05.02.2007
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [Josef K]   05.02.2007
Odpověď  Vlek+möj bývalý kulťas    [Josef K]   05.02.2007
 Přidat odpověď   (153) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006