MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302730 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 98 | Přihlášených: 2 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexTraktory Zetor | Diskusní téma 20.11.2019 17:58  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

ZETOR 7245


 Zdravím
mám dotaz, jak zkontroluji olej v přední nápravě - v rozvodovce předního náhonu
a pak pod pedálem spojky je otvor asi 65mm a tam je šroub na klíč 22mm. K čemu slouží tento šroub po vytočení, nějaký kontrolní nebo dolévací .
Dík.    [ivo]   14.08.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  tak tohle jsem ještě nedelal takze jen teoreticky nejdříve na něco zavěsit naboj je dost tezky nejlepší je zirafa vyndat rejdove cepy spodni a vrchni jsou to kuzelikova loziska a pak sundat cely naboj z poloosy odšroubovat srouby co jsou ke krizovemu kloubu je jich myslim 8 měli by tam byt i nejake 3 zatky místo kterých se nasroubuji odtlacovaci srouby M 12x1,25x110 a pak uz by to mělo jit rozebrat gufera tam jsou dve u krizoveho kloubu je 40x52x7 a u naboje to je asi to co netesni 150x180x15 vymenil bych oboje když uz to bude rozebrane    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.09.2019
Odpověď  zdravím, mám ještě dotaz Slávo
začal téct olej z předního levého kola. Vypadá to jako by zezadu kola tekl olej přes simering. Kolo je celé oházené od oleje. Chtěl jsem se zeptat co tam vlastně je a jak to opravim . Určitě se musí sundat náboj kol
díky    [ivo]   16.09.2019
Odpověď  díky za odpověd    [ivo]   08.09.2019
Odpověď  ja bych osobne to viko ani nekupoval jen bych vyvrtal diru a vyříznul zavit    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.09.2019
Odpověď  to viko se sunda tak ze se do tech zavitu pod sroubama natoci srouby a tim se vytlaci nevypadne nic jen vytece olej pokud se predtim nevypusti tesnene je okrouzkem , tlumic kmitu na naprave se plni hydraulickym olejem ta nádržka je vyrovnavaci když se vytoci několikrát plny rejdy na obe strany tak jen dolit olej aby byl asi v polovine na motohodiny je snimac otáček nad remenici kde hledat zavadu se takhle neda poradit v kabelech , snimaci nebo v budiku me taky zlobi ukazuje min otáček nez skutecne motor toci chtěl jsem to rozebirat ale nejak jsem se k tomu nemohl dokopat    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.09.2019
Odpověď  zdar Slávo mám ještě dotazy.
To víko co je na přední nápravě jak je na fotce bych koupil a namontoval. Víko drží na dvou šroubech?. Jde mě o to aby na mě něco nevypadlo nebo co ho ještě drží a těsní.
Dál bych jsem se chtěl zeptat na tlumič nárazu na přední nápravě. Chci ho vyměnit, je špatný. Do nádržky se leje brzdovka nebo něco jiného? Jak po montáži tlumiče se uvede do provozu?
A poslední dotaz je na budík motohodin a otáček který nefunguje. Hledal jsem náhon od převodovky k budíku a zjistil jsem , že budík je elektricky snímanej. Chtěl jsem se zeptat kde hledat závadu v nefukčnosti budíku?
Tak asi vše a díky.    [ivo]   06.09.2019
Odpověď  nalevaci otvor je na leve polovine napravy    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.08.2019
Odpověď  díky za odpověd, ale ještě jednou se zítra podívám, kouknu jestli tam šroub není třeba zalomený nebo uřízlý . A teda kudy olej když ho vypustím naliji zpět . Nalévací otvor jsem ještě nehledal. Díky.    [ivo]   20.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak jsem se pro zajimavost podival do nahradnich dilu https://www.zetor-shop.cz/vicko-kryci-2249cz453/    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Odpověď  je mozne ze tam od vyroby byt nemá a je to nejaky zlepsovak tak olej vypustte a nalijte tech 7 litru aspoň zkontrolujete jestli není na zatce nejaky oter    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak nevim ja ho tam mam    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2019
Odpověď  Ahoj Slávo tak jsem se dnes díval na diferencial přední nápravy a hledal jsem kontrolní šroub jak píšeš a nic jsem nenašel. Jsou tam za spojovačkou v předu dva šrouby na 19 klíč a po vytočení jsou díry slepé. Tak prosím kde by to asi mohlo být.Dík.    [ivo]   19.08.2019
Odpověď  ahoj
děkuji za odpověd Slávo, mám jasno    [ivo]   16.08.2019
Odpověď  v predni naprave v diferencialu je 7 litru a kontrolni sroub je v predu za spojovaci tyci tusim ze je to 14 klic v planetovych prevodech v kolech je v lkazdem 0.5 litru oleje ten sroub pod pedalem spojky je dolevaci a zaroven kontrolni na převodovku rizeni doleva se az po okraj a skrin předního nahonu co je ze spodu na převodovce ma spolecnou napln s převodovkou 27 litru    [slava] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2019
 Přidat odpověď   (14) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006