 Tohle jsem koupil v Anglii, originál lak, rok 1980. [Monty] 14.06.2011 Přidat odpověď |
|  Včera vydražený Custom, bez dokladů [Kubas] 10.11.2022 |
| ano, leží to na půdě v dílně [Monty] 25.11.2019 |
| Ahoj Monty, máš na prodej ještě tu repliku blatníku a kapotáže? Díky. Marek 607 626 437 marek.caslavsky@seznam.cz [Tanamrki] 25.11.2019 |
| Asi ano. Přední blatník nemá originální barvu. Na zadní gumě je označení MK1..., přední je Barum. Až bude světlo nafotím podrobněji. [Tanamrki] 22.10.2019 |
| Někdo sundal řídítka i kapotáž,a dal tam obyčejný,aby si nehrbil záda? [Monty] 22.10.2019 |
| Zvažuji teď co s ní dál. Dle vidlice, předního blatníku a řidítek se zdá že to je původní stav. Pravděpodobně tam možná chybí přední kapotáž, ale nesedí mi k tomu zase ty klasická řidítka.... [Tanamrki] 22.10.2019 |
| Pokud chcete repliku kapoty , předního blatníku a plexi, tak JEDNU sadu mám na prodej. [Monty] 21.10.2019 |
| To je ta z aukra za jednadvacet tisícovek? Pěkná, škoda že nemá přední kapotu [Jakub] 21.10.2019 |
|  Včera dovezená. Rok 1977 [Tanamrki] 21.10.2019 |
| Na suchu v terénu by ty blatníky taky sakra chyběly. Takhle je to jen machrovinka na čistý suchý asfalt do města. Jen s tím 2T motorem mi taková očesaná motorka příliš k chlubení nepřipadá. Ke scambleru se to podle mě vůbec nehodí. [Honza] 20.03.2018 |
|  no já si spíš pod scramblerem představoval motorky co se tak prodávaly jako třeba honda na foto... ale u těch přestaveb je to asi jinak (ale stejně nechápu jak do terénu pomůže to, že sundám blatníky, na suchu asi dobrý ale na mokru to musí být sranda :-) ) [Meela] 20.03.2018 |
| Nač se tu rozepisovat a vysvětlovat podstatu scramblera. Zde je inspirující videjko: https://www.youtube.com/watch?v=-G_6kVRBe_U [J] 19.03.2018 |
| Jo a samotný název scrambler není označení že je "do terénu", ale "zkrátit si cestu" - "zkratkař" (ze silnice, třeba i přes lehký terén) a to je podstata těchto motorek - na silnici i na šotolinovou cestu v plném kalulpu...:) [J] 19.03.2018 |
|  meela jsi mimo. Dnešní a i historický scrambler je upravená silniční do terénu. Něco mezi endurem a dirt trackem. Enduro - v dnešním slova smyslu tenkrát nikdo neznal. To znamenalo blatníky dolů a vše co je zbytečné. Pouze motocykly schválené pro silniční provoz je musely mít a tak je tam dávali. Dnešní moderní scramblery ctí podstatu purismu scrambleru, tak je tam (blatníky) cpou jen symbolicky. Viz foto a stačí se podívat, krom této Ducati na BMW apod. A podle toho byla přestavěna ta Jawa. Až na stojánek (že ho nevyhodil a nedal tam "policajta"..) dobrý... [J] 19.03.2018 |
| no samozřejmě že chceme na scramblera blatníky, vždyť samotný ten název by měl označovat motorku do terénu a tam jsou blatníky potřeba... ale samozřejmě když to má někdo jako městskou motorku tak jde logika pryč :-) [meela] 19.03.2018 |
| Mně připadám že na motorce bez blatníků, která se musí opírat klackem se nedá jezdit. Ale asi jsem starý škola....... [Monty] 18.03.2018 |
| No snad nechcete na scramblera blatníky??? Když už, tak jen malé lízátko. Je to přestavba a v moderním pojetí typu scrambler - povedená. Na čem to stojí a jestli má značky :-) je vedlejší a výfuky, trochu moc pod rám, ale jinak ok. Je to určitě hežčí než serie..., lehčí a i asi víc zábavy. V rámci možností prastarého nevýkonného motoru. [J] 18.03.2018 |
| Tak SPZ a přilbu neřeší takže blatníky řešit taky nemusí. Ale trochu prašná cesta, štěrk, nebo déšť a honem je bude montovat zpátky. [Honza] 18.03.2018 |
| Todle je pěkný? Mně to připadá jako hnus fialovej- když to stojí na stojanu,tak jsou obě kola na zemi a jedna noha stojanu ve vzduchu(skoro to spadne) - vejfuky jsou ke kolenům nějak divně křivě naprasený,a jak může jezdit motorka bez blatníků, to teda nevím, to snad nejde ani v jižní americe? [Monty] 18.03.2018 |
| Zde je pěkná přestavba Jawy. Scramblery jsou dnes v módě a jsou pěkný. https://auto.idnes.cz/jawa-scrambler-0pu-/motorky.aspx?c=A180223_100326_motorky_fdv [J] 25.02.2018 |
| A nechcete si to přijet občíhnout živě? Na modelu MK2 je zadní blatník připevněný k rámu,a na sedle (seriovým) drží jen kryt sedla samořezkama. U modelu MK 1 je kryt sedla, blatník i zadní světlo připevněný k sedlu, takže při každém sundání sedla je třeba odpojit dráty.A potah sedla je abnormální. Napište mi na mail, a pošlu případně fotky. [Monty] 07.06.2013 |
| Díky moc, uchycení předního blatníku je jasné. Ještě kdyby tak byl ten zadní blatník a uchycení krytu sedačky na MK II, to jsem tam v detailu nenašel. [Michal] 07.06.2013 |
| monty: prosím, nemohl by jsi mi popsat (případně přidat foto) uchycení předního blatníku k vidlici? A má vidlice na kluzáku dole uchycení na klasický blatník nebo je to odstraněné? Dále bych měl dotaz i k uchycení krytu sedačky k sedačce? A posledně, mohl bych poprosit, zda by bylo možné nafotit a změřit zadní blatník? Koupil jsem totiž v U.K. všechny díly z MK II. kromě zadního blatníku a rád by si motorku zkompletoval, a tak asi zadní blatník budu muset nechat vyrobit z laminátu. Díky, Michal (můj e-mail: mmirvald@centrum.cz) [Michal] 07.06.2013 |
| Krásnej kousek, gratuluju... [Michal14] 21.10.2011 |
| určitě bude, protože bude dovežena do Čech ... [Jakub] 27.06.2011 |
| Krásný kousek, bude víc fotek? [pecin] 24.06.2011 |
|  Táto bola dávnejšie v inzercii niekde v Anglicku. Rok výroby bol uvedený 1980, kubatúra 250ccm. [vladik] 23.06.2011 |
|   V britském časopise Motor Cycle Mechanic v roce 1977 vyšel test ČZ 250 Custom, který pro ČZ nevyzněl vůbec dobře, když prohrál i s východoněmeckou MZ [JB] 21.06.2011 |
| Není to přesně to samý - na této černoblé fotce je verze MK.III ,která má laminátový schránky jinýho tvaru. Na mojí verzi MK.II jsou seriový plechový. Údajně byla i varianta 350 ccm. [Monty] 19.06.2011 |
|  Gratuluji ke koupi . Vypada to , ze je to ona [Martin Samson] 19.06.2011 |
| Pěkná verze Mk. II. :) [Honza K.] 16.06.2011 |
| Super mašina. Tedy z pohledu našince zvyklého na tehdejší přestárlý design. Bohužel i již tehdejší anglický motoristický tisk nenalezl důvod doporučit tento motocykl ke koupi, protože i třeba tehdejší srovnatelná MZ jim vycházela ve většině parametrech jako výhodnější koupě. Nicméně jak říkám, z pohledu našince by byla tato motorka jistě příjemným oživením každé motocyklové sbírky. [JB] 16.06.2011 |
| Krása :-) [meela] 14.06.2011 |
|
|