MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 315332 příspěvků |8112 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 205 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 1.12.2023 10:28  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Cezet Custom 250


 Tohle jsem koupil v Anglii, originál lak, rok 1980.    [Monty]   14.06.2011     Přidat odpověď  
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera vydražený Custom, bez dokladů    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2022
Odpověď  ano, leží to na půdě v dílně    [Monty]   25.11.2019
Odpověď  Ahoj Monty, máš na prodej ještě tu repliku blatníku a kapotáže?

Díky.

Marek

607 626 437
marek.caslavsky@seznam.cz    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2019
Odpověď  Asi ano. Přední blatník nemá originální barvu. Na zadní gumě je označení MK1..., přední je Barum. Až bude světlo nafotím podrobněji.    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Někdo sundal řídítka i kapotáž,a dal tam obyčejný,aby si nehrbil záda?    [Monty]   22.10.2019
Odpověď  Zvažuji teď co s ní dál. Dle vidlice, předního blatníku a řidítek se zdá že to je původní stav. Pravděpodobně tam možná chybí přední kapotáž, ale nesedí mi k tomu zase ty klasická řidítka....    [Tanamrki] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2019
Odpověď  Pokud chcete repliku kapoty , předního blatníku a plexi, tak JEDNU sadu mám na prodej.    [Monty]   21.10.2019
Odpověď  To je ta z aukra za jednadvacet tisícovek? Pěkná, škoda že nemá přední kapotu    [Jakub]   21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka.    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Včera dovezená. Rok 1977    [TanamrkiRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2019
Odpověď  Na suchu v terénu by ty blatníky taky sakra chyběly. Takhle je to jen machrovinka na čistý suchý asfalt do města. Jen s tím 2T motorem mi taková očesaná motorka příliš k chlubení nepřipadá. Ke scambleru se to podle mě vůbec nehodí.    [Honza]   20.03.2018
Zobrazit dokumentOdpověď  no já si spíš pod scramblerem představoval motorky co se tak prodávaly jako třeba honda na foto... ale u těch přestaveb je to asi jinak (ale stejně nechápu jak do terénu pomůže to, že sundám blatníky, na suchu asi dobrý ale na mokru to musí být sranda :-) )    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.03.2018
Odpověď  Nač se tu rozepisovat a vysvětlovat podstatu scramblera. Zde je inspirující videjko:

https://www.youtube.com/watch?v=-G_6kVRBe_U    [J]   19.03.2018
Odpověď  Jo a samotný název scrambler není označení že je "do terénu", ale "zkrátit si cestu" - "zkratkař" (ze silnice, třeba i přes lehký terén) a to je podstata těchto motorek - na silnici i na šotolinovou cestu v plném kalulpu...:)    [J]   19.03.2018
Zobrazit fotografiiOdpověď  meela jsi mimo. Dnešní a i historický scrambler je upravená silniční do terénu. Něco mezi endurem a dirt trackem. Enduro - v dnešním slova smyslu tenkrát nikdo neznal. To znamenalo blatníky dolů a vše co je zbytečné. Pouze motocykly schválené pro silniční provoz je musely mít a tak je tam dávali. Dnešní moderní scramblery ctí podstatu purismu scrambleru, tak je tam (blatníky) cpou jen symbolicky. Viz foto a stačí se podívat, krom této Ducati na BMW apod. A podle toho byla přestavěna ta Jawa. Až na stojánek (že ho nevyhodil a nedal tam "policajta"..) dobrý...    [J]   19.03.2018
Odpověď  no samozřejmě že chceme na scramblera blatníky, vždyť samotný ten název by měl označovat motorku do terénu a tam jsou blatníky potřeba... ale samozřejmě když to má někdo jako městskou motorku tak jde logika pryč :-)    [meela]   19.03.2018
Odpověď  Mně připadám že na motorce bez blatníků, která se musí opírat klackem se nedá jezdit.
Ale asi jsem starý škola.......    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  No snad nechcete na scramblera blatníky??? Když už, tak jen malé lízátko. Je to přestavba a v moderním pojetí typu scrambler - povedená. Na čem to stojí a jestli má značky :-) je vedlejší a výfuky, trochu moc pod rám, ale jinak ok. Je to určitě hežčí než serie..., lehčí a i asi víc zábavy. V rámci možností prastarého nevýkonného motoru.    [J]   18.03.2018
Odpověď  Tak SPZ a přilbu neřeší takže blatníky řešit taky nemusí. Ale trochu prašná cesta, štěrk, nebo déšť a honem je bude montovat zpátky.    [Honza]   18.03.2018
Odpověď  Todle je pěkný?
Mně to připadá jako hnus fialovej- když to stojí na stojanu,tak jsou obě kola na zemi a jedna noha stojanu ve vzduchu(skoro to spadne) - vejfuky jsou ke kolenům nějak divně křivě naprasený,a jak může jezdit motorka bez blatníků, to teda nevím, to snad nejde ani v jižní americe?    [Monty]   18.03.2018
Odpověď  Zde je pěkná přestavba Jawy. Scramblery jsou dnes v módě a jsou pěkný.

https://auto.idnes.cz/jawa-scrambler-0pu-/motorky.aspx?c=A180223_100326_motorky_fdv    [J]   25.02.2018
Odpověď  A nechcete si to přijet občíhnout živě?

Na modelu MK2 je zadní blatník připevněný k rámu,a na sedle (seriovým) drží jen kryt sedla samořezkama.

U modelu MK 1 je kryt sedla, blatník i zadní světlo připevněný k sedlu, takže při každém sundání sedla je třeba odpojit dráty.A potah sedla je abnormální.

Napište mi na mail, a pošlu případně fotky.    [Monty]   07.06.2013
Odpověď  Díky moc, uchycení předního blatníku je jasné. Ještě kdyby tak byl ten zadní blatník a uchycení krytu sedačky na MK II, to jsem tam v detailu nenašel.    [Michal]   07.06.2013
Odpověď  Mrkni se sem
http://www.motorkari.cz/motorka/?mid=65272&act =fotogalerie&scr=444    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2013
Odpověď  monty: prosím, nemohl by jsi mi popsat (případně přidat foto) uchycení předního blatníku k vidlici? A má vidlice na kluzáku dole uchycení na klasický blatník nebo je to odstraněné?
Dále bych měl dotaz i k uchycení krytu sedačky k sedačce?
A posledně, mohl bych poprosit, zda by bylo možné nafotit a změřit zadní blatník? Koupil jsem totiž v U.K. všechny díly z MK II. kromě zadního blatníku a rád by si motorku zkompletoval, a tak asi zadní blatník budu muset nechat vyrobit z laminátu.
Díky, Michal (můj e-mail: mmirvald@centrum.cz)    [Michal]   07.06.2013
Odpověď  Krásnej kousek, gratuluju...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2011
Odpověď  Článek se spoustou fotografií a prospektů naleznete zde: http://www.cezetmania.inf o/obsah/cz-250-custom-57. html    [Honza K.]   31.08.2011
Odpověď  Nějaké další fotky jsou tady http://www.cezetmania.inf o/modely/index.html?item= 77    [Honza K.]   18.07.2011
Odpověď  určitě bude, protože bude dovežena do Čech ...    [Jakub]   27.06.2011
Odpověď  Krásný kousek, bude víc fotek?    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  ...    [vladik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Táto bola dávnejšie v inzercii niekde v Anglicku. Rok výroby bol uvedený 1980, kubatúra 250ccm.    [vladik] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.06.2011
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  V britském časopise Motor Cycle Mechanic v roce 1977 vyšel test ČZ 250 Custom, který pro ČZ nevyzněl vůbec dobře, když prohrál i s východoněmeckou MZ    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  21.06.2011
Odpověď  Není to přesně to samý - na této černoblé fotce je verze MK.III ,která má laminátový schránky jinýho tvaru. Na mojí verzi MK.II jsou seriový plechový.

Údajně byla i varianta 350 ccm.    [Monty]   19.06.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Gratuluji ke koupi . Vypada to , ze je to ona    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2011
Odpověď  Pěkná verze Mk. II. :)    [Honza K.]   16.06.2011
Odpověď  Super mašina. Tedy z pohledu našince zvyklého na tehdejší přestárlý design.
Bohužel i již tehdejší anglický motoristický tisk nenalezl důvod doporučit tento motocykl ke koupi, protože i třeba tehdejší srovnatelná MZ jim vycházela ve většině parametrech jako výhodnější koupě. Nicméně jak říkám, z pohledu našince by byla tato motorka jistě příjemným oživením každé motocyklové sbírky.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.06.2011
Odpověď  Krása :-)    [meela]   14.06.2011
 Přidat odpověď   (38) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006