MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301969 příspěvků |7294 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 55 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 634, Jawa 90, Č | Diskusní téma 21.9.2019 01:30  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

čz 125 sport


 Nový člen domácnosti. Co ji říkáte? Poradí někdo který obchůdek nabízí díly na tuhle krasavici?    [ondra]   16.07.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  http://www.fichtlkramek.c z/    [Pavel Zábrana]   29.03.2013
Odpověď  slušelo by se uvést zdroj
http://radar-dilna.ic.cz/ kontrolka_cz_47x.html    [Kubas] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Soustruh, kus silonu a můžeš tvořit.    [M.L.]   27.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  za tmy    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  1    [Láďa_2] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.03.2013
Odpověď  Pokud se mohu přidat do diskuse s kontrolkami, zrovna se pokouším o výrobu vlastních. Je to zatím prototyp, bude mít ještě nějake změny a z kloboučku je zatim strach a musi se vymyslet a natrenovat jak na něj, aby to vypadalo co nejlepe.    [Láďa_2]   26.03.2013
Odpověď  Origo je origo kontrolky jsou pěkně zažloutlé né jako nové bílé :-)    [peterka ]   25.03.2013
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/i ndex.php?page=shop.produc t_details&flypage=sho p.flypage&product_id= 510&category_id=15&am p;manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart& Itemid=26

MONTYJAWA.CZ je přímo vyrábí,proto lepší cena za stejný díl    [Monty]   23.03.2013
Odpověď  kontolky-http://www.mototechnik.cz /index.php?main_page=prod uct_info&cPath=9& products_id=782&zenid =7jkiqr6k4fb1l9vo2lvp02bk 77    [jirka]   23.03.2013
Odpověď  Tady máš kontolky origo.
http://aukro.cz/show_item .php?item=3123573498    [CESAR]   22.03.2013
Odpověď  Dobrý den, mám problém se zapalováním na čz 125 / 476 asi někomu spadlo je tzv. nakoplé, kdyby někdo měl v zásobě prosím budu rád. karelgott@seznam.cz    [Béda]   21.09.2012
Odpověď  dík.    [Béda]   19.09.2012
Odpověď  taky je má sesa    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.09.2012
Odpověď  http://www.montyjawa.cz/i ndex.php?page=shop.produc t_details&flypage=sho p.flypage&product_id= 510&category_id=10&am p;manufacturer_id=0&o ption=com_virtuemart& Itemid=26    [Monty]   19.09.2012
Odpověď  meela- prosím kde sehnat ty repliky kontrolek na čz 125/476 ? Dík    [Béda]   19.09.2012
Odpověď  Ta dobová fotka je Trail. S výstupkem jsem to viděl až na Trailu, ale poslední 477 Oilmaster ten výstupek mohli mít asi taky. Je to detail, na kterém asi moc nezáleží, ale puntíčkáři mají na tohle jiný názor. Víčko s výstupkem bude asi mít jiné katalogové číslo než bez výstupku.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.09.2012
Odpověď  A víte někdo jaký měl ten výstupek smysl? Aby to šlo lépe chytit při povolování, nebo ještě k něčemu jinému?    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Původně jsem byl přesvědčen, že víčko olejové nádrže s výstupkem bylo používáno jen na Bizonech. Dobové fotografie mě přesvědčily, že bylo používáno i u ostatních motocyklů. Je otázka, zda v tom bylo nějaké pravidlo.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  13.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady je ještě detail s tím světlem a přepínačem Aprilia...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedno z boku. Jinak nějaké další fotky jsou i tady : http://www.michalovyzetky .cz/index.php?obsah=moje- zetky&clanek=cz175_69

(Jinak takhle vypadala když jsem si jí přivezl domů, takže ještě není moc vypucovaná a chybí zrcátko které se cestou po roletě D1 uvolnilo, teď už je tam zpátky)    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Tady je jedno celkové foto.    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2012
Odpověď  Správný odhad, skutečně je tam vpředu světlo Aprilia. Kdysi jsem sem myslím už nějaké foto dával, ale ještě teda nějaké najdu...    [Michal14]   12.09.2012
Odpověď  Podle těchto fotek to musí být opravdu pěkný stroj, podle lišty odhaduji i přední světlo Aprilia, můžeš přidat víc fotek této výborně zachovalé motorky.    [pecin] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě trochu detailnější foto. Jinak rok výroby je 1969, nevím jestli to taky nemůže hrát nějakou roli, přecijen se 477 dělali docela dlouho a řada detailů se měnila.
(Jediné co mě mrzí, že původní majitel sloupnul původní nálepky s kastlíků, což byla ale naštěstí jediný jeho zásah)    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tn můj je taky celkem pěkně zachovalý - v naprosto původním stavu po 1. majiteli a víčko je bez packy...    [Michal14] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.09.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Silně pochybuji, že by to někdo měnil. Na mém stroji nebylo nic nepůvodního.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.09.2012
Odpověď  Dalsi dotaz k olejove nadobce... Po nastudovani internetu jsem zjistil protichudne udaje jak poznat vicko Jawa a CZ. Nekde se pise, ze packu ma Jawa, nekde CZ. Ted jsem byl za kamaradem, kterej mel kdysi taky Traila a ten tvrdi, ze spravne je bez packy. Takze pravdu ma treba Monty.    [Pája]   08.09.2012
Odpověď  Tzv. "průtokový šroub" je přece normalizovaná součástka. Třeba u zadních brzd Škody 105/120 byl stejný. Případně www.fabory.cz.

Sítko na šroub už budete muset vytvořit a naletovat.    [Monty]   02.09.2012
Odpověď  Nikde jsem to neviděl. Oko koupíš, to je normalizovaná součástka (eventuálně vykucháš z nějákeho starého dieselu/traktoru z vedení nafty). Šroub asi jen soustruh.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  02.09.2012
Odpověď  Abych nezakladal dalsi vlakno - nevite jestli se prodava sroub se sitkem + oko na olejovou nadrz CZ477?    [Pája]   02.09.2012
Odpověď  Nezlob se na mne, ale tohle je zbytečný házení perel sviním. Do výkonného dvoutaktu? Proč ne. Ale do Jawy/ČZty? Do takového motoru s mizerným výkonem, zanedbatelnou kompresí a s otáčkama rovnajícíma se stabilnímu motoru (když to přeženu)? Tyhle motory byly dělaný na M2T a roky, mnohdy celé dekády, na něj jezdily bez vážnějších poruch. Dnes tak stačí jakejkoliv minerál, či polosyntetika v ceně do stovky za litr. Např. Mogul Ts 40, atp. Když na to ale máš, tak proč ne. Ja za ušetřený peníze raději koupím o pár litrů víc benzínu :)    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Muj monolog k otazce pouzivaneho oleje :

tak pekna stara motorka proste musi hezky vonet ricinem - jako za onech starych dobrych casu ...
Proto doporucuji pouzivat mineralni MAXIMA Castor 927
http://www.aspshop.cz/max ima-castor-927-racing-pre mix-1l
anebo jeste lepe ricinem vonici CASTROL A 747 ( ktery se vsak na nasem trhu oficialne neprodava ... )    [Martin Samson] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.08.2012
Odpověď  To ze rupne je normalni, to je zel na kazdej druhej motorce :-( Jsou ale jako tradicne u CZ 4 provedeni (bez zrcatka, zrcatko 8, 10 a 10+spinac P brzdy).    [Pája]   19.08.2012
Odpověď  Tak oprava, ne 80, ale 99 :)
http://aukro.cz/jawa-cz-1 75-477-478-nepouzity-drza k-i2559902144.html    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  17.08.2012
Odpověď  jawarmaniak- prosím o odkaz nemohu to tam nikde objevit :-( . Mail mopedkozidech@seznam.cz dík    [ondra]   17.08.2012
Odpověď  Na aukru je teď za 80 peněz...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  16.08.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosím Vás nemáte někdo doma hliníkový ovladač plynu? Mám ho prasklí asi to někdo dotáhl a rupl mu :-( Dnes jsem si toho všiml. Děkuji za nabídku.
Když tak mi písněte na mopedkozidech@seznam.cz budu moc rád,díky.    [ondra]   15.08.2012
Odpověď  U nepokoj stojí napařit parabolu na 477 280kč    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2012
Odpověď  nebo na www.nepokoj.cz nechat parabolu za nějaký 400,- nastříbřit    [Monty]   14.08.2012
Odpověď  Da se koupit jeste original nepouzita parabola Czechoslovakia do te hranate kaplicky na 477, je to ale drazsi, dovoz ze zahranici, ale zase original.    [viki]   14.08.2012
Odpověď  Jestli máš tu hranatou kapličku, tak ne, tram je parabola rpůměru cca 130mm. Zjistil sem, že by mohl pasovat ze sismona, simsoní 6V parabola má jen o milimetr větší průměr    [patt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.08.2012
Odpověď  Dobrý den Nemáte někdo zkušenost jestli pasuje do čz 125/476 ? Děkuji
http://www.fichtlkramek.c z/nahled/parabola_na_zaro vku_h4.html    [peterka]   14.08.2012
Odpověď  A není "firma" daytona a viki jedna a ta samá čili bratři Krejbichovi?    [ten co tomu nerozumí :-)]   14.08.2012
Odpověď  Omyly, nebo oblbování? Bruska na kulato nic zvláštního. Příprava pod tvrdochrom soustruhem, ale brousící nástroj na finální přebroušení tvrdochromu je drahá záležitost.
A za druhé p. Finěk nedělá žádné repliky, ale vozí originály z Itálie.    [Lada]   28.07.2012
Odpověď  Tak hlavne u tvrdochromu jsou 2 operace presneho brouseni pred a po a bruska na kulato vzhledem k jeji cene by asi pocet zakazek na veterany jen tezko zaplatil :-).Navic je dobre si pak zadat rovnou udelat i nova pouzdra a jste s cenou jak za nove kluzaky. Pod 1500 se nedostanete za jednu trubku + pouzdro k tomu a original prevlecne matice dnes jiz nesezenete prave vubec jen hroznou tureckou vyrobu. Jeden cas je mel origo jeste pan Slepicka ale vyprodal je. Proto kdyz nabizim vidlici nejetou zabalenou v mastnem papire s vnitrnim tlumicem, pouzdrem a prevlecnou matici, ktera je stejna i na jawy kyvacky, kupovanou jeste v usa v r. 2001 jako nahradni dil za 2500,- kus tak vim co nabizim, takovou origo kvalitu dnes nedate ani nahodou. Ja mam jeste jeden par pro sebe a nikdy jsem to u nas jako celek nepouzite prodavat nevidel. Co se tyce prepinace tak prepinace pan finek dela asi repliky az ted, nemel je driv a daytona mela jeste puvodni originaly od aprilie a i tak se trh podstatne nasytil tak asi nema cenu jiz repliky delat tolik endur v zemi zase neni. I kdyz pana Finka znam osobne a mel kvalitni veci ale novovyroba pochybuji ze bude uplne totozna s originalem vzhledem k poctu soucasti prepinace a odlitkem tela z kovu i kdyz nevidel jsem nemohu posoudit. Ja jsem spise zastance originalnich dilu ale vim ze zasoba se tenci a je jiz problem origo neco sehnat.    [viki]   28.07.2012
Odpověď  Nikdy jsem chem. leštění nepropagoval, ale je pravdou, že jsem je hájil, když Viki o nich šířil nesmysly tak jak teď. Nenapsal jsem, že přepínač od Daytony je nakvalitní, ale kdyby ti kupci věděli, že u p. Fiňka koupí stejně kvalitní-nový za poloviční cenu, asi by spokojení nebyli. A so se týše tvrdochronu je jasné, že se materiál pod něj musí ubrat-nejde o zdrsňování ale o to, aby se tam prostě nejaká minimální vrstva (přiznám, že nevím jak velká) vůbec vešla. A že tvrdochrom Daytona nedělá, o tom nepochybuju, protože to je hodně specielní záležitost.    [Lada]   28.07.2012
Odpověď  Jinak nevim co pan Lada proti me ma ja nikomu nic nevnucuji, ale je pravda ze kvalita sluzeb posledni dobou u firem je dost mizerna. Tvrdochrom kamarad reklamoval 2x na stare honde, sloupany povrch a nove kluzne brity mohl vyhodit, naparena parabola tez tak nevim za ty penize by mely byt sluzby obecne kvalitejsi, proto jsem sam rad kdyz vim kde vam sluzbu udelaji dobre a ne jen vyberou penize. A to ze dily prodavam za cenu trzni je moje vec ale bzdy jsem nabizel za tu cenu extra kvalitu a kazdy byl vzdy nakonec rad ze se dostal k dilu ktery by jinak nemel. Prepinace na enduro jsem mel primo ze starych zasob a asi to s panem Finkem s Blatne nebud etak horke sam jsem od nej dily na enduro kupoval a prepinac nemel. Naopak lidi ze strakonic jej brali ode mne. Pana Ladu osobne neznam nikdy jsem s nim osobe nemluvil a nikdy jsem mu zadnou sluzbu nenabizel tak nevim proc mu ja a firma daytona kterou se priznam prezentuji jako overenou a solidni a nezda se mi ve srovnani s konkurenci nejak cenove rozdilnou, me tady porad napada a kazi zajimavou diskusi o exportnich typech CZ. Naopak vzdy bylo mozne se s pany s daytony domluvit na cene a udelaji presne co kdo potrebuje a pokud neumeji tak to reknou na rovinu nez aby byl dil zkazeny. Dekuji a omlouvam se ale musim na toto reagovat.    [viki]   28.07.2012
Odpověď  Pan Lada vecny komentator firmy daytona a propagator konkurencnich firem na chemicke lesteni kde vsichni vedi a stezuji si ze po vylesteni maji volna loziska ve skrinich motoru ze jim metoda ubere nekoli setin a nenjsou schopn ani dily zaslepit aby se nepridal. Pokud se tyce prepinace tak lidi co jsem jej prodal byly radi neda se pry vubec sehnat, tak nevykladejte nesmysly. Tvrdochrom stoji od 2000, vyse na jednu trubku informoval jsem se sam a daytona toto vubec nedela. Vim ze s tim byvaji problemy a neni zaruka ze se to neoloupe, povrch se musi but predem zdrsnit nebo obrousit na kulato a zdrsnit aby tvrdochrom se dobry uchytil. S dekoracnim chromem to nema nic spolecneho. Dekuji za vas komentar.    [viki]   28.07.2012
Odpověď  Dobrý den, dnes jsem se byl projet na celkem delší výlet s moji čz 125/476 a stal se mi problém,když jsem se vracel přestali chodit blinkry potom moto začlo kuckat a tak jsem bez světel dojel domů. Doma si potom baterie trochu odpočinula zjistil jsem že praskla žárovička dobíjení tak jsem ji vyměnil. Potom jsem moto nastartoval na dobíjení pohasla a po přidání plynu se rozsvítila až praskla. Zapnul jsem blinkr a moto zhaslo. Nevíte někdo kde je kámen úrazu?    [ondra]   26.07.2012
Odpověď  Já bych tady prozradil, že Viki, velký příznivec a nejen propagátor Daytony, nikdy nenabízí levné služby, ani zboží. Ano, nový tvrdochrom není levná záležitost, ale z vlastní zkušenosti typuji do 1500,- za jednu trubku. A neznám patlala (firmu), aby
udělal tvrdochrom, který by slezl. Světlo nebudu ani komentovat a cenu manžet nechci ani vědět. Drobná zkušenost: přepínač světel na enduro CZ, který nabízejí páni z Daytony za 2400,- prodává p. Finěk z Blatné za polovinu.    [Lada]   26.07.2012
Odpověď  Cena za oba kompletni kluzaky, nemam k nim ale spodni chromovou cast, vse original ČZ zabaleno nepouzite s vnitrkem cili bronzovymi pouzdry je 2500,- za 1 kluzak. Chromovana trubka je pro exportni provedeni do USA. Co vim tak za tu cenu se neudela ani novy kvalitni tvrdochrom na kluznou plochu. Samozrejme to vyuzije spis ten kdo renovuje, je to dost problem kamarad si delal novy povlak trvrdochromu a po ujeti par kilometru se mu to oloupalo. Nove original vlozky do svetla pal jeste udajne asi jsou ale vychazi to asi na 2500 za kus, komplet origo nahr. dil. Prevlecky vidlice na expoert budu vedet jeste pozdeji.    [viki]   26.07.2012
Odpověď  No záleží na ceně, ale možná bych do foroty taky jeden pár vzal. Člověk nikdy neví...    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  25.07.2012
Odpověď  viki> ty gumove prevlecky mne zajimaji. Pokud je mozno to zjistit, tak jsem velmi vazny zajemce.    [Pája]   24.07.2012
Odpověď  Mela by i tak byt celkem leskla, ta plocha a nemely by tam byt hlavne poskozena mista na porchu rez a ryhy vadi stiracim britum matice. V pripade zajmu mam tyto vidlice origo nove, vcetne matic a vcetne bronzovych pouzder a tlumicu coz bych jednu sadu asi pustil. Jednu mam take jeste jako rezervni i kdyz si myslim ze pri cetnosti jizd na mem motocyklu me ta vidlice prezije.    [viki]   24.07.2012
Odpověď  viki: mám, ale tam, kde chodí gufera už je ochozená, takže je tmavší    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.07.2012
Odpověď  jawarmaniak: v tom pripade bys take mel mit tu celochromovou trubku az po horni bryle coz asi podle me i z fotky mas.    [viki]   24.07.2012
Odpověď  Jinak ty gumove prevlecky bych asi dokazal sehnat jeste v usa ale budou drazsi i kdyz porad asi jeste origo. Muzu to zkusit zjistit. Tyhle kravinky se tam sehnat daly jeste pred par lety novy. Akorat krom toho bude drazsi postovny navic tak bych jich pak asi objednal vic v pripade zajmu, kdyz budou ja mam asi 2 pary do foroty ale ty si necham :-).    [viki]   24.07.2012
Odpověď  tak vyvozni se delaly do anglie hlavne bez aprilie v provedeni jako u nas akorat to melo zadni svetlo lucas a jine barvy, zlata metaliza, modra svetla, modra metaliza, zluta, casto hlinikove rafky z MZ kdy jawa pouzivala tyto rafky na export. Do usa byly zase jen se svetlem aprilia to je ten street ten hnedy s vysokyma riditkama, mam je original nikdy nejety jeste byl zabalen v original bedne ze strakonic, blinkry na riditkach a v zadu cervene kulate, odrazky , pak byly ty zelene 125 k tomuto modelu a pozdeji byly klasicke 477 v provedeni cervena nadrz a sedive blatniky na nich bylo to svetlo nase pal ale uz nemely celochromovane kluzaky az nahoru. Ty celochromovane se davaly tam kde byly obnazene trubky a byly jen usi na svetlo pridelane v horni casti trubek pod hornimi brylemi. Ja jsem kdysi take shanel neco na tyto stroje jeste v zahranici tak proto rikam ze tady u nas byt je tech 477 celkem dost tak novych dilu jiz tolik ne zvlaste an ten vyvoz.    [viki]   24.07.2012
Odpověď  paja: nevim proc skoda rikam ze to co shanis mam, typ chromovany az nahoru akorat ty gumove ochrany matice tam nejsou je to dalsi dil, jinak je to kompletni vidlice na exportni verzi 477 nebo i traila 482 ten ma akorat jine spodky bez drzaku na blatnik. Je to original nikdy nemontovane, myslim ze dnes to je nesehnatelne v tomto stavu.    [viki]   24.07.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Viki: Že měly jen držáky na světlo aprilia nesouhlasím. Mám vývozku 477.01 doma. A má hranaté světlo. Původní majitel s tím nic nedělal. Štítek je v angličtině a je to rok výroby 69. Jediným zásahem byla naštětkovaná původně chromovaná nádrž a tachometr v mílích vyměněný za kilometry (mílový doma k tomu mám).    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  24.07.2012
Odpověď  Hmmm, skoda...    [Pája]   24.07.2012
Odpověď  Je to provedeni prave na gumovou manzetu bez trubek, pokud byla jen gumova manzeta tak trubky byly chromovane (asi tvrdochrom) nejen na kluzne plose kde chodi stiraci krouzek ale az nahoru k hormim hlinikovym brylim. Tyto verze mely jen drzaky svetla aprilia pro trh USA. Ja je sehnal jeste nove nepouzite pro moji 477 street pred 10 lety jako nepouzite a jeden par mi zbyl navic. Tam kde byly plechove nohavice pro ceske verze se trubky nechromovaly je to podobne jako v pripade kyvacek, pak reznou jiz nad kluznou plochou. Manzetu ale nemam je tam jen ta matice na kterou ta manzeta prijde nasadit.    [viki]   24.07.2012
Odpověď  Viki- vzal bych tu parabolu. mail mopedkozidech@seznam.cz    [ondra]   24.07.2012
Odpověď  Viki>Za kolik by ty savle byly? Pokud je to provedeni pouze s manzetou bez trubek, mel bych zajem. Popr vymenim manzety za trubky....    [Pája] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.07.2012
Odpověď  Je to teda kompletni vlozka sklo s parabolou dohromady. Dekuji. V pripade zajmu mne kontaktujte. Mam na tento motocykl jeste original nepouzite vidlice, na exportni verzi s celochromovyma trubkama, ktere jsou obnazene a neni na nich nohavice jako u ceskych verzi. Samozrejem pasujou i do ceske verze ale tam celochrom nebyl az nahoru k brylim.    [Viki]   23.07.2012
Odpověď  Dobry den,
original nikdy nepouzitou parabolu na tento motocykl do ceskeho svetla pal mohu sehnat. Take jsem ji dlouho shanel pro sebe a mam zdroj kdo je ma nebo jeste v posledni dobe mel.    [viki]   23.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dík za ten poměr,zdálo se mi jen že to moc čudilo ,ale to se jen vypaloval ten binčus ve výfuku :-) zatím jsem jezdil jen mopedy a s tímhle strojem nemám moc zkušeností
Jedno je ale jisté přes zimu udělám generálku motoru,vypletu a vycentruju kola a vše ostatní nechám jak je po vyčištění je to pěkný stroj s dobovou patinou. Co říkáte?    [ondra]   22.07.2012
Odpověď  1:30-33    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  22.07.2012
Odpověď  Ještě se chci zeptat jakým poměrem mícháte olej? Děkuji    [ondra]   21.07.2012
Odpověď  Ve své době velmi moderní, líbivá motorka (dokonce snad dostala někde v zahraničí cenu za design). Měla nějaké mouchy, ale vyrobilo se jich mnoho a asi proto není zatím sběratelsky příliš zajímavá. Samozřejmě, dvoutakt a malý obsah. Věřím ale, že jejich čas přijde.    [Honza l]   20.07.2012
Odpověď  Pan Nepokoj, kvalitne, rychle, levne. (www.nepokoj.cz)    [Pája]   19.07.2012
Odpověď  zadej si do googlu vakuové pokovení parabol a hledej...

Ale např. tu http://www.cpschromovani. cz/nasesluzby.php nebo Preciosa    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  19.07.2012
Odpověď  Meelo je to rok 1973. Prosím tě kde bych si mohl tu parabolu nechat opravit?    [ondra]   19.07.2012
Odpověď  kráska :-)
vypadá to že víčko nádrže je neorigo, a nejsem si jistej ale tahle verze bez odděleného mazání by měla mít zakryté zadní tlumiče (ale nevím jestli to platí u všech, jaký je to rok výroby?), no a pravděpodobně budeš mít jiné kontrolky ve světle, ty originální málokdy vydržely (ale dělají se repliky)... to je tak všechno čeho jsem si všimnul
a parabolu si nech zrenovovat, to bude asi nejjednodušší    [meela]   19.07.2012
Odpověď  Prosím myslíte někdo jestli je na motocyklu vše origo?    [ondra]   18.07.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nikdo neví kde sehnat parabolu???? Ještě foto miláčka z druhé strany    [ondra]   18.07.2012
Odpověď  Prosím o radu potřebuji sehnat na tuto motorku parabolu předního světla? Nevíte někdo o něčem?    [ondra]   17.07.2012
Odpověď  http://www.ceskemotocykly .eu/

Hezký stroj. Jinak ale doporučuju burzy a inzerce,.na 476 a 477 je tam toho dost,..    [Dolin1]   17.07.2012
 Přidat odpověď   (78) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006