MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 302739 příspěvků |7337 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 88 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 21.11.2019 09:20  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

Prevodovka Jawa 550


 Dobrý deň. Mám vylámané spojené ozub.koliečko prvej rýchlosti 14/24zub od štartovacieho segmentu. Vie mi niekto poradiť či toto dvojkoliesko niekto vyrába v replike? Za pomoc ďakujem.    [Pavel]   16.01.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Kola 24/13 a 23/13 jsou až na počet zubů stejné, rozdílná šíře je u dvojkových koleček (12mm vs. 13,8mm). Na pohled stejné provedení s převodovkami J55x a J2x je důvodem, proč je tolik převodovek z nulapětek po smrti. Často jsou složeny z nekompatibilních, ale na pohled stejných dílů. Kolo s cvrčkem se vyskytuje v provedení 24/14, 24/13 a 23/13. V provedení 24/14 existuje se třemi nebo šesti dírami. Předlohová hřídel se u J05 vyskytuje ve dvou provedeních - pro kolo 24/14 je stejná s J55x, pro kolo 24/13 má nepatrně menší průměr 14z kolo na předloze. Navíc to celé musí být sladěné se startovacím segmentem - zaznamenal jsem celkem 4 typy, ozubení pro 13z a 14z cvrček je jiné.    [jirka]   18.11.2019
Odpověď  Myslím tedy 05kové, tj. 13/24 zubů    [Honza]   03.11.2019
Odpověď  Neměl byste chlapi někdo tohle kolečko doma, v zachovalém stavu? Vím že to tu není inzerce, ale nemůžu žádné pěkné nerozlisované a neočesané sehnat a v replice se nevyrábí...    [Honza]   03.11.2019
Odpověď  NE u 05 je užší převodovka - užší kolečko. Možná to menší co jde na start segment by mohlo pasovat, pokud by jsi to přelisoval, ale to jsem nikdy nezkoušel.    [HonzaBK]   21.10.2019
Odpověď  Zdravím, řeším ted taky tohle kolečko u mé 05ky, mám ho ohoblované a proto sháním nové. Je to 13 zubů a proto se chci zeptat, je tohle 13 zubé kolečko z 05ky stejné jako 13 zubé z 20/21 ?    [Honza]   20.10.2019
Odpověď  Pozior je více druhů koleček dle motoru a jsou velmi podobná!!    [HonzaBK]   07.05.2019
Odpověď  přesně toto dvojkolo řešim tet na mustangu,když ho v rukach přecvaknu tak se mě nevrati na doraz- to znam. pak ta startovaci paka zabira až v polovině drahy neř se tam vymezi ta vule k dorazu při startu,nema někdo skušenosti při GO motoru.
Co jsem se dival po staršich tak ani jedno to nedocvakne jak to řešite při opravě motoru?Napružil jsem i tu pružinu ppo rozlisovani a stale to neni schopna vratit na doraz.
A jak docilit toho aby se paka při staru nedostala zub na zub? Děkuji za rady.    [kotis] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.05.2019
Odpověď  sezenes hezke origo jiste....    [david]   16.01.2012
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006