MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 316695 příspěvků |8239 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 45 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 21.1.2025 00:18  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma 

schema zapojení na jawa 05 rv66


 Minuly tyden sem privezl 05 rv 66., Nemate někdo odkaz na schéma zapojeni na jawa 05 z roku 66?? každa civka ma zapojeni zvlašť viz obr..Je to jakoby zapojení alt. 15+5 ??? Mam problem ze mi světla vubec nesviti, jen v max otačkach jde videt že se trošku rozžehuji vlakna žarovek. Řekl bych že by mohla byt spatna jedna z civek. Nebo co myslite vy???? Diky za každou radu. Jo a kolik by měly civky davat napětí??    [sobol]   28.10.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Musíš vyměnit rotor i stator    [HonzaBK]   31.10.2012
Odpověď  Hmm,no pekne. A pokud bych chtel vymenit za 30w musim vymenit i rotor nebo staci zapalovani.(stator)?????? Dik    [sobol]   31.10.2012
Odpověď  spodní je zapalovací, velká vlevo je hlavní světlo + bzučák a malá hore je jenom na zadní světlo - zapojená bez tlumivky (při vypnutém osvětlení je spojena na krátko - do zkratu). schémat 20W je na netu mraky, tak si to najdi.
problém bude na 99% v unaveném rotoru (mám to též u 05ky a obecně to pro stará 20W zapalování platí). částečně to vyřešíš odstraněním přechodových odporů na všech kontaktech vedení světel, pak možná "budeš viděn" :-) možná i výměnou cívečky se to zlepší, ale rozhodně to nebude svítit za 15W (což je i při jmenovitém příkonu magneta málo..) s tímhle jsem se taky trápil hodně dlouho. z 5ti strojů s 20W mně svítí jenom jeden. jediná pomoc v tomto případě je nechat někde nabudit rotor. řešení(pro běžné ježdění) je taky 30W magneto. ale pozor, do 05ky jdou nacpat jenom originál 3V cívky - polská druhovýroba je vyšší a byl by s tím problém.    [rybňa]   30.10.2012
Odpověď  Ktera je ktera proSim??? Ta spodni je kladivko,jedna by melatbyt svetelna a jedna na bzucak.    [sobol]   30.10.2012
Odpověď  ano je to každé samostatně. jedna cívka je na zapalování, druhá cívka je na přední světloa ta malá cívka je na zadní světlo, ale musí být zapojena přes tlumivku, jinka se spálí.    [HonzaBK]   29.10.2012
Odpověď  zkus ji vyměnit a uvidíš, světelných cívek jsou mraky. Já jsem to měl zrovinka jak říkáš, jen zoranžovělo vlákno. Když jsem projížděl kolem plicajtů, tak mi hrozili plácačkou. Dal jsem tam komplet zapalování z 21 a rozdíl 100 a 1.    [Jarda]   29.10.2012
 Přidat odpověď   (6) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006