MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 305705 příspěvků |7471 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 79 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMalé motocykly Jawa 50 a ostat | Diskusní téma 30.5.2020 01:00  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

Přidírání pionýra


 Zdravím, mám už od léta problém s pionýrem.
Vždy když přijde delší stoupání začne se JAKOBY přidírat a v ten moment nejde chcípnout otočením spínačky. Zajímavé je když už chcípne, tak jde okamžitě na první nakopnutí. Z kopce by se to roztrhlo jak jede, to samé po rovině.
Válec ten je krásně zajetý, motor po GO na jeto cca 1500km, je tam nová kliková hřídel, komplet nová ložiska ZVL C3. gufera jsou samozřejmostí.
Zkoušel jsme na přímo propojit eletriku abych jí vyloučil.
Měnil jsem celé zapalovaní, karburátor, válec s pístem, kondenzátor, indukční cívku s kabelem i fajfkou, zkoušel jsem i antidetonační mezeru...
Děkuji za nápady.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.01.2020     Přidat odpověď  
Odpověď  Zdravím, jezdím na svíčku Brisk N15c které jsem také měnil několikrát a pořád to samé. Motor jsem tedy rozpůlil, vyndal klikovku a pošlu jí na repas a uvidím...
Dám vědět po repasi,
Zatím čus.    [RUSTY] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.01.2020
Odpověď  Zdravím,před mnoha lety jsem řešil uplně stejný problém,vše po výměně,válce jsem zkoušel měnit 3krát a taky jsem zkoušel měnit trysky,svíčky.Nepomohlo nic a stále se to přidíralo a jelo i s vypnutým zapalováním na samozápal.Nakonec už zbývala poslední možnost,rozhodit celý motor a nechat rozlisovat klikovku,která byla po go s novou kompletní ojnicí.No a tam byl ten problém,lehce se přidírala na ojn.ložisku a navíc z toho vzniklá teplota předehřívala směs,proto ten samozápal.Po výměně další ojnice vše kolem toho,pak motor jezdil výborně a neměl problém ani s jízdou do kopce ve se dvěma lidma.    [zd]   08.01.2020
Odpověď  na jakou svíčku jezdíš?    [majco]   07.01.2020
Odpověď  Když jsme loni se sousedem vyzkoušeli své uložené pionýry, tak jsme oba měli podobnou závadu. Z kopce i po rovině jely bez problémů, ale velký, dlouhý kopec vždy způsoboval popisované přehřívání, což jsme dlouho řešili. Nakonec jsme došli k závěru, že navíc 40 let a 40 kg bude asi tím problémem.    [vintera]   07.01.2020
Odpověď  To že nejde chcípnout, by mohlo být špatně ukostřeným přepínačem.
BARVA MEZI MASKOU A PŘEPÍNAČEM, vadný přepínač, vadný kabel k indukční cívce, nebo konektor.
Že by Pionýr jel do kopce na samozápaly se mi nezdá    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.01.2020
 Přidat odpověď   (5) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006