MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300052 příspěvků |7192 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 51 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 26.4.2019 12:52  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Zlý štart po zime Honda CB 750 F2c /1982/


 Ahojte majitelia Boldorov., chcem sa opýtať na Vaše skúsenosti so štartom po zime.Moju som včera štartoval po zime a bol to riadny porod.Nakoniec chytila šla na dva potom na tri a nakoniec na 4 valce a to mám motorku po celkovej oprave, nová karburátorová kompletná sada , nastavenie ,výmena alebo oprava temer všetkého.Podobné aj ked menšie problémy naštartovať mám aj po odstávke motocykla viac ako 14 dní.Nechápem hlavne to ako je možné že ked motorku používam aspon 1x týždenne štartuje na prvé otočenie štarterom.Presnoril som nemecké Boldor fora a zistil som že nie som zdaleka jediný s podobným problemom ,ale s radami ako na to je to už horšie.Zatial mi to vychádza tak že za zlý štart po odstavke môže vyparenie benzínu z plavakových komôr karburátorov a nasledne ich naplnenie až pri otačaní motorom pri štartovaní, lebo Boldor /môj r.v. 1982/má podtlakový ventil na palivovom vedení vpravo pod nadržou a tým pádom preplavenie otvorením benz. kohúta nie je možné.Podstatným nedostatkom je aj to že palivový kohút nemá polohu PRI bežnú na iných moto.
Budem rád za každý nápad ako na to.Podobnú otázku som položil aj na fore motorkari.cz ale zatial nezvýsledne.    [Dušan]   26.04.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Mám stejný problém u mé CB550. Řeším to tak, že přes výpustné šrouby v plovákovkách nechám protéct benzín při otevřeném kohoutu nádrže, postupně, jeden po druhém nechám proplavit. Pak vše zavřu, párkrát kopnu, pustím zapalování a na první šlápnutí jedu. Samozřejmě aku musí být ok.    [Standa H.]   17.02.2018
Odpověď  Mně nechce moje Kawa Z650 v zimě nastartovat, pokud není baterka plně nabitá. Přestože točí dlouho, vše svítí, troubí atd a zdá se tedy, že baterka je v pořádku, motorka nechce chytit, jen občas slíbí. Po plném nabití baterky chytí motorka okamžitě.    [solf]   16.02.2018
Odpověď  Nějaký vývoj v této problematice od doby založení tohoto vlákna? Zařadil jsem do vozového parku CB750K z 1980 a pozoruji stejný problém. Týdenní odstávka OK, ale 2-3 týdenní, nedej bože měsícční, tak je startování problém.    [Venca] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  14.02.2018
Odpověď  To horší startování po 14 dnech mohu potvrdit u více japonských strojů. Myslím, že to není ani tak kvalitou benzínu, ale síše vůlemi a nastavením karburátorů v kombinaci s přirozeným úbytkem benzínu z nich. Mám zkušenost, že motory jsou velice citlivé na nastavení karburátorů a v tom je celý problém.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.05.2012
Odpověď  Ano , tiež mám podozrenie na podtlakový ventil preto som ho aj po prezretí nemeckých for o Boldoroch uplne vyhodil a napojím benzín priamo od kohúta do karburátorov.Len mi nie je uplne jasné že ťažšie štartuje už po 14 dňoch státia.To je Natural 95 naozaj taký hnoj?    [Dušan]   23.05.2012
Odpověď  CB750/900 mají většinou podtlakový ventil, který otevírá palivo. Problém je, že současný benzín obsahuje samé bio přísady.Po tom co se z paliva odpaří těkavé složky, zalepí se karbce slizem... Pokud karbce na zimu vypustíš, trpí tím gumové kroužky a těsnění, které tvrdnou a ztrácí pružnost. Pokud je necháš napuštěné a zavřeš kohoutek, zahustí se v karburátorech bio sajrajty a na jaře máš problém. Řešením je, jak tu někdo napsal natankovat před zimou vyšší oktanový benzím (98-100). Podle zkušeností kamarádů - majitelů CBX1000, kde je ke karbcům ech špatný přístup, je lepší je nechat zalité a nevypínat kohoutek. Nejlepší je, přepojit hadičky, tak, aby se vyřadil podtlakový ventil z okruhu a karbce se sami dopouštěli. Na to musí být ale OK zavírací jehličky a nesmí protékat. Nebo alespoň jednou za 2-3 týdny dojít otočit kohoutek a karbce zalít. Platí pro vyřazený podtlakový ventil, který je namontován na mezi 1 a 2 karburtorem :)    [Robert]   22.05.2012
Odpověď  Tenhle víkend jsem taky startoval HONDU CB 750 r.v.80 a celkem v pohodě napotřetí chytla, ale měl jsem přes zimu vypuštěné karburátory a stala celé dopoledne na slunci. Tak příště nahřát něčím motor:-).    [vachal]   02.05.2012
Odpověď  Cez zimu som mal natural 95 tak do polovice nadrže ale myslím že kvalitou benzínu to nebude.    [Dušan]   26.04.2012
Odpověď  Spousta lidí praktikuje před zimní odstávkou natankování plné nádrže 98 oktanovým benzínem který biosložky neobsahuje. Taky to zamezuje tvorbu koroze v nádrži a palivové soustavě.    [Pavel]   26.04.2012
Odpověď  Napadají mě biosložky v palivu. Měl jsi přes zimu suchou, nebo plnou nádrž?    [JzK]   26.04.2012
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006