MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 298815 příspěvků |7138 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 88 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexJaponské klasické motocykly | Diskusní téma 21.2.2019 22:22  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zodpovězené téma 

Ojniční ložiska


 Ještě před pár lety šlo sehnat na kdejakou motorku z 80. let od Hondy nebo Yamahy kde co, ale momentálně jsem při repasi motoru do Yamahy XJ650 postavený před rozhodnutí co dál. Zjistil jsem totiž, že pravděpodobně není možné sehnat nové ojniční pánve a ty co jsou v motoru jsou poškozené korozí nebo kavitací(to už nezjistím co je pravda, ale v motoru bylo celkem 7 litrů oleje s benzinem a předchozí majitel něco na takový olej najel). Jinak ale motoru nic není a je ve stavu prakticky nové motorky, měl jsem motorů do XJ rozebraných několik a tenhle opravdu má 40tis km nájezd, lepší jsem neviděl. Řešení jako shánět jiný motor tedy nepřipadá v úvahu, zvlášť když druhý motor "ležák" co jsem rozebral, má podobné poškození pánví - temně šedá oxydace, eroze nosné vrstvy, kterou jde bez námahy nehtem seškrábnout. Věřím tomu, že bude motorka s identickými rozměry pánví, ale kde je sakra porovnat a najít? Průměr čepu 34mm a ojnice 37mm je hluboko pod motory aut a odpovídá zhruba dnešním litrům, ale třeba Yamaha uvádí jen vůle a ne přesné rozměry. Když tahle cesta nebude schůdná, co dál? Existují dneska specialisté co dokáží spolehlivě vyřešit pánve i na motocyklový motor s litrovým výkonem okolo 100k? Jak řešíte takovou kritickou část repase motoru?    [Jindra650]   02.12.2018     Přidat odpověď  
Odpověď  Pan Jaluška z Příboru je vyrobí na míru: klikovky.cz    [Katana]   03.12.2018
 Přidat odpověď   (1) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006