MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 306203 příspěvků |7505 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 60 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 9.7.2020 12:31  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ l75, r.v. 1938-náhrada labyrintu.


 Zdravim všechny příznivce ČZ a prosim o radu. Dělám sï GO motoru ČZ l75 z roku l938 a mám dost vyběhaná jehlová ložiska a zejména labirinty na klice. Obracím se na vás o radu, jak je možno labyrint nahradit, popříadě upravit i jehlové uložení.Na uvedené tema v minulosti proběhla diskuze, pouze ale všeobecná bez podrobností.Můžete mi někdo poradit? Děkuji    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.05.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Pro Pepíka: písni mi prosím na wr.450@seznam.cz díky    [Vale]   15.04.2020
Odpověď  Pepík: Super, super, super.Díky, díky, díky.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2010
Odpověď  No, už jsou i přesné data :-) Ložisko NKI 20/16 tj. D=32mm, d=20mm, a šířka 16mm. Gufero jsem použil 32-20-7. Obě strany kliky jsou totožné.Mezi kuličkové ložisko kliky a jehlové ložisko kliky jsem si nechal vyrobit distanční kroužek proti axiálnímu posuvu vnejšího kroužku ložiska, a vnitřní kroužek jehlového ložiska jsem zajistil lepidlem na ložiska loctite.    [Pepík]   06.06.2010
Odpověď  Pepík: Starou diskusi již jsem měl naštudovanou, ale tajně jsem doufal, že někdo bude mít přesné rozměry. Přesto ti děkuji za zájem a základní data.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2010
Odpověď   http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=136&idtop=80535    [Pepík]   06.06.2010
Odpověď  Omlouvám se, byl jsem déle pryč. Motor už jezdim a další motor na oměření nemám. Gufero 20-32-7 a ložisko jehlové SKF NKI s vnitřním kroužkem. Šířku ložiska nevim, chce to zmeřit šířku uložení. Ale už jsme to tady jednou rozebírali, musí to tady někde být    [Pepík]   06.06.2010
Odpověď  Pepík: Můžeš mi, prosim tě, poskytnout údaje o jehlovém ložisku a simeringu,případně jednoduchý nákres s rozměry? Dělal jsi ještě nějaké úpravy na karterech? Díky.    [B.J.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.06.2010
Odpověď  Nahradil jsem jehlovým ložiskem s vnitřním a vnějším kroužkem, labirint jsem nahradil guferem.    [Pepík]   31.05.2010
 Přidat odpověď   (8) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006