MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300926 příspěvků |7231 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 43 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 16.6.2019 05:44  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

moje nová ČZ 175 standard


 Tak jsem si udělal radost a splnil sen mít takovou motorku na který vozil můj děda mýho tátu. prosím znalce o kritiku. dal jsem za ní 60 000 ale v podstatě vše až na přední vidlici a nádrž je vše dvakrát. Druhý rám je v super stavu, motory jsou tři sedlo nové gretzin k tomu, obě světla originál bosch a dost věcí v novém chromu (původní majitel chtěl dělat speciálku a nachromoval co se dalo)    [honza9.9Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010     Přidat odpověď  
Odpověď  Díky za pomoc . ..    [radek]   15.01.2011
Odpověď  Zítra se podívám jak to mám u těch koncovek já na svojí ČZ a dám vědět :-) .    [Genatek-servisRegistrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  15.01.2011
Odpověď  Ahoj Honzo tak jsem koukal že tam maš navic nekompletni přirubovy motor ja mam ten svuj v tak žalostnem stavu jakoby jej někdo hodil ze skaly tak se chcu zeptat zda bys mi jej nepustil že bych třeba poskladal ze dvou jeden tak mi dej prosim vědět na a.dobransky@seznam.cz děkuji a do noveho roku všem veteranistum vše nej    [aleš]   14.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zdá se mi, že u jiných rámů ta pětikoruna (co tam přikládám) jde až nadoraz a mohla by být i větší, zatímco u tohoto rámu nejde dokonce, (zaoblelní výlisku koncovky rámu je menší). Můžete mi ti potvrdit ? Vyvrátit ?    [radek]   09.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Máte to taky tak ?    [radek]   09.01.2011
Zobrazit fotografiiOdpověď  Potřeboval bych poradit . . .
- nezdá se mi úhel koncovek rámu čz 175, mám dojem, že u ostatních
rámů je to jiné, když pominu tu úpravu kutilem .. .
(víc od sebe, snad víc otevřené ? ?)    [radek]   09.01.2011
Odpověď  petrg2@seznam.cz    [petr]   07.01.2011
Odpověď  Dobrý den, scháním spodní díl řízení,tlumič řízení s maticí(nad řidítky) a křídlovou matici tuhosti pérování s podložkou.Píšete, ze máte něco 2x. Pokud máte zájem něco prodat, tak se prosím ozvěte.Předem děkuji.    [Petr]   07.01.2011
Odpověď  To těžko na to něco říct, já mám rám 175 z roku 1937 a na něm štítek je,
a dále hlavu rámu a na ní není ani stopa po štítku, A když si projdeš toto
fórum, tak zjistíš, že někdo číslo našel, a někdo ne - ani na zbytku rámu.
I z pozdějšího data výroby (ale to mohl být rám vyměněn).    [radek]   20.06.2010
Odpověď  jak je to s číslováním rámu? od kdy se číslovalo?    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.06.2010
Odpověď  mezi ty "drobnosti" přidej i výfuková kolena u Standardu.    [radek]   20.06.2010
Odpověď  Jěště jsem zapomněl u Standardu misky řízení do chromu. ale asi těch drobností bude více.    [radek]   20.06.2010
Odpověď  To už je Speciál . . ., a ten má i chromovaný kryt řazení na motoru, pružiny sedla,
startovací páka, řadící páka, ráfky kol.
A zadní lampa v chromu ? - tou si nejsem jistý, poprosíme o názor a skušenosti
ostatní účastníky tohoto fóra . . .    [radek]   20.06.2010
Odpověď  A co štíty kol, brzdové klíče, zadní lampa, táhlo zad. brzdy a vahadla přední vidlice?    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2010
Odpověď  Rámeček předního světla, pružina přední vidlice, křídlová matice na boku vidlice,
matice tlumiče pérování, řidítka včetně páček, překryt nádrže, víčko nádrže,kryt klaksonu, snad táhla řazení včetně řadící páky na motoru .. .,    [radek]   19.06.2010
Odpověď  Ještě takovej dotaz, Co všechno má mít standard v chromu?? konkrétně rok 38. dík za odp.    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2010
Odpověď  Kryt na řetěz je domaděl. Originál by měl být opertlovaný ze spodní strany a tvar je také jiný - u řetězového kolečka na motoru i konec u rozety. Výfuky (tlumiče) musí být nedělené, bez uchycovacích objímek, jenom s navařenou "nožičkou" z plocháče. Tvar světla, rámečku skla je nějaký divný. Sklo je málo vypuklé. Správně má mít znak ČZ ve svém středu. Chybí nosič a vzpěra blatníku, pant tam nepatří. Zdá se mi, že pravé koleno má nějaký divný ohyb u válce. Chybí houkačka s příčkou a schránka pod sedlem, domnívám se, že i matice tlumiče řízení je nějaká příliš nízká. Na svém stroji mám i jinak řešené zadní stupačky - jsou víc vpředu, ale to byl dodělávaný doplněk. Chybí zadní deska pod poznávací značku s uchycením zadní lampy, ta je na motu také neoriginál.    [host]   18.06.2010
Odpověď  Co můžeš opravit sám, oprav, i tak tě chybějící díly budou stát hodně peněz . . .
ale ta radost za to pak stojí . . .    [radek]   18.06.2010
Odpověď  v práci mám plazmu, Co i Tig takž se opravy rámu nebojim. nachám ho tak jak je aby se to nepohlo a maboduju to v podstatě na motorce a pak to odstrojim ale ještě pořádně nevim jak je to prasklý pod tou platlí. Zrovna tak se bude vařit nožní řazení protože je polámaný to uchycení na rám a dovářet žebra na hlavě.Lepší to opravit než vyhodit ne?    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Odpověď  pokud je výfuk dělený - není to čz předvál. . .,
Blatník 250 má jiný plech pod SPZ, možná i otvory budou rozdílné,
zítra se podívám .. . . ,
rám nech tak jak je, nebo později jej citlivěji opravíš . ..    [radek]   17.06.2010
Odpověď  No péráckej výfuk je jen levej druhej je krazší a rám je dost šroubovanej myslím si že to asi někdo nezvládnul. Ten plech s ČZ může být druhej protože tam háček je. nevim co teda s tím blatníkem? nepozná se ještě nějak jinak blatník 250 od 175. Myslím šířka atd.? A má kryt na řetěz prolis na spodní straně po celé délce?    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Odpověď  A znaky v hlavě rámu by tedy měly být CZ, tedy bez háčku . . .    [radek]   17.06.2010
Odpověď  Ano z knihy Marčíka . . .
Myslím, že pant byl dodělán dodatečně, nebo vyměněn z důvodu snažší opravy zadního kola, zadní světlo taktéž bylo dodáno později, snad z nedostatku původního . . .,    [radek]   17.06.2010
Odpověď  díky z čeho čerpeš ? Podle Marčíka je 54 612 rok 37-38. nemohla mít za války 175 tenkrát už odklápěcí blatník a zadní světlo jako povál. zetky?    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Odpověď  54 612 = 1940-42 Standard 25B,
42 521 = 1938/39 Standard,
přírubový 9774 = 1936 Standard,    [radek]   17.06.2010
Odpověď  nejdou mi vložit fotky tak až to pujde tak sem dám ten pant a jiný zajimavosti. zatim dík moc za radya moudra. Mějte se.    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Odpověď  no tak čísla motorů jsou motorka v celku 54612, motor s velkým žebrováním a rám druhý je 42521 a přírubový motor má číslo 9774    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Odpověď  Výfuky jsou z "péráka, jinak souhlasím s Liborem . . .nechat v původním stavu a
dokompletovat. No a "pohraješ si " s tím druhým rámem . ..
Jaké máš čísla motorů ? můžeš lépe nafotit zaní blatník u pantu ?    [radek]   17.06.2010
Odpověď  Ten pant je tam buď dodělaný, nebo je blatník z tourista nebo sportky, přepínač na světle je taky nepůvodní, asi kývačka. Na malým válci je velká hlava, řidítka s přepínačem jsou taky nepůvodní,asi poválečná ČZ. Zadní světlo je taky z poválečné éry. Kryt řetězu bypadá na první pohled OK, ale těžko podle fotky říct.    [vojta]   17.06.2010
Odpověď  jsou tam blatníky s prolisema zadní je s pantem je to ok? přední sklo lampy je na této motorpal to je z čeho? Karburátor je tam 2922V ten je myslim z ogara 4. a zdá se mi doma dělanej kryt řetězu. na jedný je přepínač světel na bovden po repasi a tahle poskládaná má takovej velkej PAL tan tam asi nepatří. rám na tý v celku je dost zpravovanej a linky jsou už asi dělaný:-(    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.06.2010
Odpověď  jinak pokud si za tu cenou koupil dvě tak je to slušný kup na dnešní dobu . gratuluju.    [Libor]   16.06.2010
Odpověď  určitě bych nechal tu jednu v puvodním stavu jen ji dokompletoval - chybějící díly a rozleštil a udelal motor. Mohl bys zachovat solidní puvodní kousek.    [LIbor]   16.06.2010
Odpověď  vypadá to dost pěkně.i cena je dost dobrá    [aldafiny]   16.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  motory    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  rám    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010
Zobrazit dokumentOdpověď  z prava    [honza9.9] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.06.2010
 Přidat odpověď   (36) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006