MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301651 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 79 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly ČZ | Diskusní téma 25.8.2019 18:42  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

ČZ 250 Tourist- testovací motor


 Zdar, posílám Vám fotku testovacího motoru. Je to třetí vyrobený kus ze 700 kusové série patkového motoru. Podle všeho, měly být první 4 kusy s tímto motorem vyslány na zimní motocyklovou soutěž a poté vystaveny na jarním pražském veletrhu 1936. Můžete někdo doplnit nebo vyvrátit tyto informace, či dodat nějaké fotografie? Jediný větší rozdíl kterého jsem si na motoru všiml, je hlava motoru. Díky    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2019     Přidat odpověď  
Odpověď  Nějspíš se bál,že mu sportku v tak krásném stavu někdo odcizí -tak ji radši navždy znehodnotil.    [Petr]   04.04.2019
Odpověď  Jak sprznit mašinu: https://www.youtube.com/watch?v=Z-Z7cdIsPMI    [tomas1]   17.02.2019
Odpověď  Pro ,,Lukyn´´ takové odborníky jako ty jsem mněl přesně namysli tedy takové co jen mudrují,brblají a nebo osočují a ve skutečnosti se ani nedokážou zasmát normálnímu vtipu...    [vale]   16.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Lepší ?    [radek]   13.02.2019
Odpověď  Nevím čím to je, bohužel se nepodařilo vložit fotku se správnou orientací. Těžko říct, kolik bylo vyrobeno kusů motocyklů v první sérii s nadrží s prolisem, který tam skutečné dává smysl pro hlavu se svíčkou svisle, jako u prvních čtyř vyrobených motorů.    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2019
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2019
Odpověď  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2019
Odpověď  Pro mne to je jasný důkaz toho, že nádrž s prolisem byla na první sérii přírubových 250 a ne jak někdo tvrdí na 350. Když posadíš tuto nádrž na 350,tak prolis vůbec nekoresponduje s umístěním hlavy o menším průměru ani nemluvě. Což potvrzují zachované původní stavy. Díky Joskovi za foto a gratuluju k úlovku. Co se týče smysluplného příspěvku od "vale" se už nedivím, že je to tu mrtvý a někdo by tu ještě chtěl něco konzultovat...    [Lukyn]   11.02.2019
Odpověď  Nejsem si úplně jistý ale myslím že je ten motor obráceně...Odborníci nechť mne opraví jestli se mýlím    [vale]   08.02.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  a    [josef pod] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.02.2019
 Přidat odpověď   (10) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006