MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300000 příspěvků |7190 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 57 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexPředválečné motocykly Jawa | Diskusní téma 23.4.2019 11:18  
Tipy pro registrované uživatele
 Moderovaná diskuse Moderovaná diskuse. Registrovaný uživatel může kdykoli odstranit nevhodné příspěvky v diskusích, které založil kliknutím na tlačítko Odstranit
 Odstraněný příspěvek je označen symbolem Odpověď  a textem  Příspěvek odstraněn administrátorem diskuse.
 Odstraněný text vidí pouze moderátor diskuse.
 Uložit diskuse do seznamu sledovaných diskusí Uložení diskuse do seznamu sledovaných diskusí se provede kliknutím na příslušný symbol zobrazený přihlášenému uživateli za každým úvodním příspěvkem.
 Oživit diskusi Registrovaný uživatel může též oživit jakoukoli diskusi a nezodpovězený dotaz. Stačí kliknout na příslušný symbol a diskuse se přesune na čelní místo ve výpisu. Nezodpovězený dotaz se objeví v tématech dne v úvodu výpisu.
Zobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma 

Začátek - jawa 175 special


 Ahoj pořídíl jsem si novou hračku a měl bych na vás zkušené prozby :-)
Rám je číslo 44509,motor 44719,převodovka 44719 patří to k sobě? pokud jsem dobře hledal tak by to měl být rok 1939.Ale nenašel jsem co na tento rok patří tak bych nerad začal skladat to co tam napatří..Děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.10.2012     Přidat odpověď  
Odpověď  Kdyby nekdo schanel 4V nabijecku tak cinan ji ma. Jen je potreba tam dat ceskou vidlici.

https://www.aliexpress.com/item/free-shipping-4V-b attery-charger-4-8V-1A-vrla-lead-acid-battery-char ger-intelligent-charger-reverse/32534434055.html?s pm=2114.01010208.3.100.rfl3fb&ws_ab_test=searc hweb0_0,searchweb201602_5_10152_10065_10151_10068_ 10084_10083_10080_10082_10081_10110_10136_10137_10 111_10060_10112_10138_10113_10062_10114_10141_1005 6_10055_10054_122_10059_10099_10078_10079_10103_10 073_10102_10096_10070_10148_10123_10147_10052_1005 3_10124_10142_10107_10050_10143_10051,searchweb201 603_4,afswitch_1,ppcSwitch_5&btsid=a55fc56c-2c 0f-4d1f-aead-f08b48312781&algo_expid=ca3b9c6a- 8311-4f58-b093-f597896cfce6-12&algo_pvid=ca3b9 c6a-8311-4f58-b093-f597896cfce6    [CIJOML]   10.04.2017
Odpověď  Ahoj,

bojuju s tím taky. Musel jsem použít repliku vypínače v př. světle, kdyby si potřeboval zapojení, můžu Ti ho poslat. Zatím jsem jezdil bez baterky, koupil jsem 6 V, když jsem to všechno zapojil, svítilo to. Ale pak mi to začalo přes klakson na řídítkách zkratovat, tak jsem to radši odpojil. Takže zkouška při běhu a zároveň zapojené baterky se nekonala. Kdybys to prověřil, zda 6V je schopna dobíjet, budu rád za info.
Zd.    [Hornet2130] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.06.2016
Odpověď  Ta se částečně dobíjí pres ten usmernovac ne? A na nabíjení muzes pouzit 6v nabijecku a 2,5V zarovku    [Mates]   10.06.2016
Odpověď  a cim ji dobijet?    [CIJOML]   10.06.2016
Odpověď  asi tuhle olověnou bych tam dal https://www.topbaterie.cz/4v/bezudrzbovy-oloveny-a kumulator-4v-4ah-dhb440-pro-svitilny-p2306-%28B966 4%29.html    [Mates]   10.06.2016
Odpověď  Netusite, kde sezenu 4V baterii a 4V zarovky? Hledam po netu a jedinny co jsem nasel sou nejake baterky do zaloznich zdroju. Ani nevim, cim bych takovou baterii dobijel?    [CIJOML]   10.06.2016
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nalezeno :)    [CIJOML] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Ahoj panove, nemate nekdo schema na posledni typ specialky, mam tam ze spotrebicu predni zadni svetlo, klakson, usmernovac, bateku, tlacitko houkacky a prepinac dalkovy/potkavaci svetla. Nejak takovyhle bohaty zapojeni nenachazim...    [CIJOML] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.06.2016
Odpověď  Myslel jsem ,že to s tím souvisí.    [pavel]   09.07.2014
Odpověď  nasel jsem jen, ze drhne trmen o pruzinu, ale o pruzine co narazi do krytu primaru nic...    [tomas]   09.07.2014
Odpověď  To už tu bylo i s fotkama to najdeš.    [pavel]   09.07.2014
Odpověď  nikomu pružiny nenaráží? tak mam asi neco blbě...    [tomas]   09.07.2014
Odpověď  Chlapi poradte, vcera pri sestavovani jawky specialky 175, jsem zjistil ze kdyz sednu do sedla a poradne zaperuju, tak mi pruzina narazi do krytu primeru, setkal se s tim nekdo? Pomohla by treba podlozka mezi ram a pruzinu?    [tomas]   03.07.2014
Odpověď  ten horní šroub musí mít technicky a logicky válcovou hlavu a drážku pro šroubovák jinak to nepřipevníš do toho držáku se nic jiného nevejde    [Mirek]   03.07.2014
Odpověď  Ahoj,
vim, že je to trošku mimo toto téma. Ale má někdo výkres anebo fotku šroubů, které drží Villiersáckou nádrž? Dva spodní mají být (podle katalogu) šestihrany M8x1. Ale vrchní nevím. Podle fotky je s drážkou a také M8x1. Ale hlava a průměr hlavy.
Díky moc za info.    [lukas-lorisRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.07.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dodatečně děkuji za upozornění, nevšiml jsem si - byť je to logické - že jsou ještě novější vydání příruček. Proto přidávám schema, třebas se také může někomu hodit.    [hraničář] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.06.2014
Odpověď  je to v uzivatelske prirucce.    [CIJOML]   29.05.2014
Odpověď  Zdravím srdečně, mohl by mi prosím někdo ze zdejších jawistů poskytnout schema elektrického zapojení na Jawu 175 Special z roku 1938? Máme ji bez baterie, houkačky, s chromovým reflektorem (ne od Bosche) a s replikou elektrického přepínače na řidítkách. Nikde jsem to tu nenašel a v těch drátkách jsem se krapet ztratil ;) Za pomoc uctivě děkuji.    [hraničářRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.05.2014
Odpověď  Díky, zkusím to. Ještě mě napadlo, jak tam někdo psal nabudit magento, tak zítra jdu. Co tam máš za karbec? Já tam mám graetzin ke22s. Jirka    [mrmlik]   03.05.2014
Odpověď  Dal jsem misto 15 svicky 17.a zda se ze je klid.tak to taky zkuste snad to pomuze.drzim palce.    [fisera1]   03.05.2014
Odpověď  Zdravím, mám dotaz na Fisera1, jak jsi vyřešil problém s tím, jak ti to po 2 km chcíplo. Mám stejný problém a nevím si rady. Dík    [mrmlikRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.05.2014
Odpověď  zkus tam hodit karbec z péráka a jestli to bude dělat stejně tak vyloučíš jednu z příčin.    [Mirek F.]   26.03.2014
Odpověď  Magneto mám taky nabuzené. Cívka,pruchodka,fajfka,kabel - vše nové.
Zkusim teplejší svíčku.
Ale zajíma mě to číslo hlavní trysky aby se to neulejvalo..třeba..    [Fisera1]   26.03.2014
Odpověď  Mal som taký istý problém so sviečkami, prešiel som na novej 2-3 km a motorka prestala ísť až kým som nedal nepoužitú novú sviečku. Skúsil som aj ubrať oleja do benzínu, ale nepomohlo to. Napokon som dal nabudiť magneto a od vtedy bez problémov.    [Milan]   25.03.2014
Odpověď  Nevíte někdo jaké číslo má hlavní tryska na viliers MKIII karburátoru? Chci to radči zkontrolovat zda tam mám správnou.Dík    [Fisera1]   25.03.2014
Odpověď  zkusit různý hodnoty svíček asi jediná rada :) popř poladit směs, jestli není moc oleje a svíčka se rychle zaoleluje.    [Mirek F.]   20.03.2014
Odpověď  Dalsi zavada na svete:-)
Tak po 2km je mrtva svicka, nedava jiskru dam novou a zas vrci.
Cim to muzd byt
dik    [fisera1]   20.03.2014
Odpověď  také vám to ak hrozně hulí? po chvíly na místě a pak rozjezd tak za mnou není vidět:-)
Mazání 1:25.Dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.03.2014
Odpověď  http://www.motoservispadalik.ic.cz/
mě dělal výbrus,kliku,pouzdra. Motor jsem skládal sám, nic složitého to není.    [Fisera1]   10.03.2014
Odpověď  Teprve začínám, ale kdybych potřeboval, kdo je padalík?? Mechanika, co by to udělal mám, motory umí, jen ale kdyby bylo potřeba výbrus, neví, kde sehnat píst...Díky    [Hornet2130] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.03.2014
Odpověď  Motor je komplet delany.delal to padalik.taky ta cena ale stoji to za to.    [fisera1]   09.03.2014
Odpověď  Nádherný zvuk! :-) Dělal jste i výbrus?    [Hornet2130]   09.03.2014
Odpověď  http://www.youtube.com/watch?v=lSkfS42VbnE
Mala ukazka.    [fisera1]   09.03.2014
Odpověď  Podle foto, máte model bez baterie, takže jako parkovačku můžete dát cokoli, stejně fungovat nebude, protože není čím napájet.    [erik zubek]   08.03.2014
Odpověď  Dejte tam prostě 12V 25W a uvidíte, pokud je zapalko dobře udělané, bude to svítit, dozadu klidně 6V 5W.    [erik zubek]   08.03.2014
Odpověď  Pokud 6V svítí málo tak je něco špatně.    [Mirek F.]   08.03.2014
Odpověď  Zapalovani mi delal p.urbanek.takze myslim ze bude v pohode.svetlo je komplet replika.ale nechapu jak to ze 6V zarovka sviti malo a 12V bude dobre?
a jakou zarovku do zadniho svetla a parkovacku
dekuju    [fisera1]   08.03.2014
Odpověď  No, že by žárovka vytvářela zkrat je blbost. Napětí změřit sice můžete, ale bez zátěže naměříte cca 30V možná i víc, dokonce Vás i hezky kopne, ovšem jakmile se zdroj zatíží, napětí prudce poklesne. Při použití žárovky 25W teče při napětí 14V proud 1,78A, při použití 6V o stejném příkonu teče už 4,16A, takže nejblíže se dá původní voltáži i Watáži přiblížit použitím žárovky 12V 25/25W, to je cca 2A, pokud máte nabuzené magnety a nerýpal se Vám v cívkách nějaký neumětel, jako kdysi mě, mělo by to svítit na veterána dostatečně.
Jo pokud máte orig. světlomet, asi budete těžko shánět žárovku pro původní patici, u repliky není problém.    [erik zubek]   07.03.2014
Odpověď  Pokud skoro nesvítí tak to znamená že to chce naopak volty snížit. 6v žárovka žádnej zkrat neudělá pouze by se přepálila. Nejlepší co bys mohl udělat je změřit voltmetrem kolik dává napětí při volnoběhu a při přidání plynu. Samozřejmě střídavinu na vodiči z cívek proti kostře. :)    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2014
Odpověď  Ahoj tak 1km jízdy z mnou :-). Běží pěkně.
Jen závada skoro nesvítí př. světlo-zjistil jsem že tam má být nejaká 14V žárovka? jak to řešíte? ja tam mám 6V a to jde prý do skratu a proto to nesvítí.
Děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2014
Odpověď  já mám páčku villiers takže ta se nevrací    [Mirek]   06.03.2014
Odpověď  mě plyn jde jako klasický krutiruk.    [Mirek F.]   06.03.2014
Odpověď  Podle mě se nemá vracet, jako páčka.    [pavel]   06.03.2014
Odpověď  A jak se vám vrací plyn? mě jde lehce ale nevrací se. na šoupátku to není takže to dělá rukojet-je to replika.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2014
Odpověď  Miloš Míča 604645330.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.03.2014
Odpověď  nemáš na něj kontakt?    [Mirek F.]   06.03.2014
Odpověď  buď rád, že to máš, já měl u něj karb. taky dělal mi šoupě, jehly, a také ten šroub, karb. běží moc pěkně a tu regulaci bohatosti vůbec nepoužívám, stačí nacucnout a šlápnou a běží.    [Mirek]   05.03.2014
Odpověď  Od začátku u p. Míči z Pardubic.Nechtěl jsem to dávat jinam když to měl skoro hotové jen furt nebyl ten závit.Ted už má závitník tak to prej půjde příště rychle. Práce je to hezká ale ta doba..    [Fisera1]   05.03.2014
Odpověď  a u koho si to nakonec měl?    [Mirek F.]   05.03.2014
Odpověď  šoupě,vršek s gravírováním,jehla,svěrací plech, jehla do plovákovky,těsnění,povrchovka a ten PĚTICHODEJ závit na kterým to vyselo tak dlouho.    [Fisera1]   05.03.2014
Odpověď  vypadá krásně, co všechno je na něm dělaný?    [Mirek F.]   05.03.2014
Zobrazit dokumentOdpověď  Tak sláva mak karbec:-)Bude start..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2014
Odpověď  Je to ten šroub kterým přidáváš bohatost ten v šoupěti u karbce villiers    [JM]   04.12.2013
Odpověď  Ahoj prosím je někde v karburátoru pětichodý závit? Opravář karburátoru mi furt tvrdí že to vázne na tom. Tak bych chtěl vědět co to je a zda to tam vubec je..
Děkuju    [fisera1]   04.12.2013
Odpověď  Zkus zavolat na tato čísla mám je tady na nástěnce pověšené z poznámkou repas karburátorů AMAL a Viliers. 604 963 616, 605 717 537.    [Mirek F.]   18.11.2013
Odpověď  Neznáte někdo někoho kdo dělá karburátory? mam svůj MKIII už půl roku na opravě a furt je to v nedohlednu..už mě to štve..dík    [fisera1]   18.11.2013
Odpověď  já si nastavil předstih 4,5mm nasadil jsem rotor a pak jemně doladil odtrhem.    [Mirek F.]   29.10.2013
Odpověď  Ještě se zeptám jak je to se zapalováním?seřízení? hodnoty odtrhu atd. U peráka je to jinak než je v návodu z duvodu jiného benzínu než byl dřív tak jesti je něco podobného vyzkoušené i tady? dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2013
Odpověď  Mirku děkuju. předám soustružníkovi a uvidíme..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.10.2013
Odpověď  drážka mohla mit tak 1-1,5 mm to samý hloubka zápichu. žádná gumička tam není. Soustružník říkal že by to mohlo fungovat jako labyrint. A asi to opravdu tak funguje. Z oleje se tam udělá "zátka" která olej nepustí. Každopádně základ je nové bronzové futro které je dost těsné...    [Mirek F.]   24.10.2013
Odpověď  drážka mohla mit tak 1-1,5 mm to samý hloubka zápichu. žádná gumička tam není. Soustružník říkal že by to mohlo fungovat jako labyrint. A asi to opravdu tak funguje. Z oleje se tam udělá "zátka" která olej nepustí. Každopádně základ je nové bronzové futro které je dost těsné...    [Mirek F.]   24.10.2013
Odpověď  Nepamatujes si rozmer drazky? A vkladal jsi tam i gumicku? Popr. Jakou?    [Fisera1]   23.10.2013
Odpověď  Když sem si nechal dělat nový futra do převodovky tak mě na pouzdru u startovací hřídele udělal soustružník zápich. Říkal že to pomůže a opravdu, pod motorkou i po půl roce ani kapka. Používám olej PP90    [Mirek F.]   23.10.2013
Odpověď  Nevíte někdo co dělat když mi z převodovky teče olej kolem startovací hřídele? co udělat na hřídel zápich a dát gumičku?dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2013
Odpověď  Opravdu pěkná práce, černě věci co mají černě být, nenalinkovaná vidlice, takhle by to mělo podle mě vypadat, žádnej ván. stromeček.    [Tomáš]   21.10.2013
Odpověď  Krásná práce :)    [Mirek F.]   17.10.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chybí karburátor ale zkusil jsem stříknout pod svíci a blaflo to takže snad to pojede..:-)Na karbec čekám už 4 měsíce :-(    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem skoro u konce:-)    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.10.2013
Odpověď  Když porovnáš schémata tak to uvidíš.    [Pavel]   18.09.2013
Odpověď  ok propojim. ale nevim co to má za důvod, když v origo zapojení to nebylo.děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.09.2013
Odpověď  Takže bez baterie propoj S na 51a.    [Pavel]   18.09.2013
Odpověď  To bude jestli máš zapojení s baterii s usměrňovačem nebo bez toho.    [Pavel]   18.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Rovnou se zeptám. Mám nataženou elektriku, replikové světlo(komplet) a u světla je že se mají propojit dva kontakty. nevíte proč? je to na fotce.dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  další    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Malej pokrok.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.09.2013
Odpověď  Ok zitra zkusim. Dik    [Fisera1]   01.09.2013
Odpověď  Ten jezdec je dobře lanko se tam dává zhora .Na druhém konci jezdce je kolík a tam patří zahnutý plíšek který posouvá celý jezdec .Napřed do rukojeti strčit plíšek potom jezdec a nastrčit na řidítka.Je potřeba to tam strkat jezdcem dolu aby nevypadaval i tu část na řidítkách otočit aby ta drážka dole lépe se to tam strká.Ten plíšek se dává na začátek spirály v otočné rukojeti když se tam dá jezdec tak vyčuhuje jen ta díra na lanko.    [¨miloš]   01.09.2013
Odpověď  A tenjezdec tam je jak ho mam na fotce? Kdyz je to slozeni?
Lanko ma valecek k jedne strane vic tak tou vetsi zasunout a z jake strany do diry? Zespodu je mala drazka jako na lanko. Dik    [Fisera1]   01.09.2013
Odpověď  Ahoj
Napřed se na řidítka nasune přední díl rukojeti plynu i s lankem.Pak se nasune ten jezdec do otočné rukojeti a společne se nasadí na řidítka ten konec s dirou na lonko by měl vyčnívat ven tam se nasadí lanko a zasune se to na doraz dopředu.na konec řidítek se nasadí ta objímka a utáhnou se šroubky v předu i vzadu.Plyn by se měl otáčet lehce .    [miloš]   01.09.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Ahoj prosím jak mám složit plyn?? řídítka jsou komplet nové. snažil jsem se ale marně nechápu jak mám zasadit lanko do jezdce a ten pak do toho malého plíšku a ještě to celé nejak nasunout na řídítka. Asi to zkládám blbě. jak na to prosim???    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.08.2013
Odpověď  k motorce se dostanu v neděli.    [Mirek F.]   30.08.2013
Odpověď  Mirku nemas ten mezikus prosim.?dik    [fisera1]   29.08.2013
Odpověď  Takze mam koupit normalni tycku zakratit na delku a konce zakalit?
Jo a jde vyndat kulicka z packy na prevodovce?
Podivas se mi prosim jestli mas ten chromovej kousek?jo a nevis jak maj bejt ty trubky ma stupacky?
Uz bych to potreboval.
Dik    [fisera1]   25.08.2013
Odpověď  možná ten mezikus mám doma a možná i nachromovanej, dával sem origo chromovat a když sem kupoval řidítka tak tam byli nový. K těm tyčkám já udělal jednu. Kulička je v talíří spojky a v páčce na převodovce takže není potřeba to dělat ze dvou :)    [Mirek F.] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2013
Odpověď  Ok děkuju.
Jak je to prosím s těma tyčkama? patří mezi ne kulička? v katalogu je najaká ale zda patří mezi ně to nepoznám.dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2013
Odpověď  Chybí ti tam takovej mezikus, v katalogu se to jmenuje záchyt bowdenu dekompresoru.    [Tomáš]   25.08.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  Další dotazek: chtěl bych složit lanko k páčce dekompresoru ale nevim zda mi tam něco chybí nebo jsou špatný řídítka. Děkuji    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.08.2013
Odpověď  Prosim nevi nekdo delky spojkovych tycek? dekuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.08.2013
Odpověď  [lORENC]: Krásně sprostý a ubohý příspěvek. Koupit motorku v cajku, ať už po renovaci nebo dobrém původním stavu a honit si pak triko zas takové hrdinství není. Koupit vrak a dát ho do pořádku je hrdinství. Blahopřeji za vzorovou ukázku nadutosti.    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  12.07.2013
Odpověď  Další pitomeček si pořídil zplácaninu od zmetka co něco zplácá dohromady a šup s tim do inzerce, a ted pitomeček si s tím neví rady , pak to jako zplácaninu po renovaci bude prodávat a myslet si že nákýho kořena opět napálí,    [lORENC]   12.07.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ja som vydel tú podložku buť napevno s držiakom alebo samostatne je hrúba je pol cm a má vybratie (priehlbinu )aby lepšiedo nej sadla pružina. na vrch pružiny patrý ešte krycia podložka, ktorá pasuje aj z čz 150c, tiež zo struny sedla, bežne predávaná.    [milanxx] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.07.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak na mojí motorce jsou na držáku sedla přivařený válečky z obou stran. Vypadá to původně. Setkal se s tím něko?    [jakub]   03.07.2013
Odpověď  Já jsem je táktéž vyrobil z puku, je to docela hokna to vybrousit, ale puková pryž je stálá, přenese krásně záběr a ani jí nevadí, když na ní cákne olej.    [Jíra]   26.06.2013
Odpověď  vyrobil sem je z puku    [Mirek F.]   26.06.2013
Odpověď  Ahoj nevíte někdo kde sehnat do unašeče spojky tlumič záběru ty gumy? děkuju nikde jsem je nevidel..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.06.2013
Odpověď  Mirku nechci tě prudit ale podíval jsi se mi na to???děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.06.2013
Odpověď  Jé vidiš to dnes sem byl u motorky. Zejtra tam jedu taky tak ti to večer sem hodim.    [Mirek F.]   11.06.2013
Odpověď  Ahoj mirku nevzpomel jsi si na me s tema trubkama? Vis ktera kam patri? Dekuju    [Fisera1]   11.06.2013
Odpověď  Ja jsem si myslel ze bych udelaj 1cm valecek a vlozil mezi pruzinu a ram.to by nevadilo?    [fisera1]   09.06.2013
Odpověď  Já mám doma Specialku 175 r.v. 1939 a tam už byla vzpěra ohnutá jak na obrázku... A byla v originál stavu. Tak nevim no. Každopádně o pružiny mi to nedře...    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2013
Odpověď  ta ohnutá patří jen vilierse mam takovej dojem...Tim účkem to není, je to pružinama. Když sundáš účko tak jsou pružiny vychýlený do strany a měli by bejt rovně...    [Mirek F.]   09.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Naposled    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2013
Odpověď  Podle mě je to tím, že vzpěra sedla nemá být rovná, ale jak je na obrázku... Ikdyž doma mám jednu rovnou a jednu jak na obrázku. Pokud to dře tak bych to prostě trošku ohnul podle obrázku a hotovo...    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.06.2013
Odpověď  mám stejný problém i když to není vidět tak vyrázně. Podle mě to je tim, že se to očko pružiny u rámu prostě za ta léta trochu ohne a pak to takhle nesedí...    [Mirek F.]   09.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, Tomáš myslí tyto podložky:    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jedna    [Tomáš]   08.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady posílam fotku, ale je to tam špatně vidět. Je to vlastně podložka, která obepíná (schová) to očko za který drží pružina k rámu.    [Tomáš]   08.06.2013
Odpověď  Pruziny jsem opiskoval a pak nechal nacernit.chytlo to hezky.
Nevis jake podlozky?nebo kde je maj?vubec nevim jak vypadaj.dik    [fisera1]   08.06.2013
Odpověď  No to je docela téma do diskuse...některé stroje měly to "účko", myslím ten držák sedla ohnutý víc, takže v místě kde jsou pružiny bylo užší. Pak za pružiny nechytalo. Snad to tu někdo vysvětlí, od kdy se používal jiný tvar držáku. Já to nevím, jen vím že jsou dva druhy. Jinak pod těmi šrouby co drží pružiny k rámu máš mít takové speciální podložky, dělají se i v replice. A ještě dotaz - co je to za povrchovou úpravu na těch pružinách?    [Honza]   08.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druha fotka    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ale mam problem. Nevim co s pruzinou jestli ji muzu vypodlozit protoze mi drzak sedla o ne drhne..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalsi kus prace:-)    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.06.2013
Odpověď  ježiš, na konci mělo bejt tohle :) sem zblblej ze psaní s mladou :D    [Mirek F.]   06.06.2013
Odpověď  tam to ani není :) musíš stáhnou manual nebo příručku ted nevim a tam to najdeš :*    [Mirek F.]   06.06.2013
Odpověď  Dik. Hele asi sem slepej ale v kolonce el. Schema je prazdno.? :-)    [Fisera1]   06.06.2013
Odpověď  možný to je, já ho tam nedával... schéma je v manualu stáhneš ho třeba tady http://www.jawagallery.net/?page=clanky/prirucky
K těm drátum jak ses ptal minule, já koupil opředený hnědý, koupil sem je na burze byli to kabely k vojenský anteně. Natahal sem to všechno s nima a vypadá to výbroně.    [Mirek F.]   06.06.2013
Odpověď  Dekuju. Pokud mi to zmeris budu rad at to neotocim a pak nepredelavam.
A na tedesce v tom zlabku byl filc? Vede z drazky dirka jakoby odtok. Myslim si zekdyz proleze nejakej olej pres pouzdra kliky tak at nenalito do zapalovani tak se zarazi o filc a pak kdyztek odtece dozadu ven. Moje domenka tak nevim zda to tak je.
Jeste se zeptam nevis kde najit nejake elektricke schema? Abych vedel co kam natahat..
Moc dik    [Fisera1]   06.06.2013
Odpověď  Delší trubka byla myslim že ke krytu spojky ale nejsem si jistej, můžu ti to změřit ale až o víkendu. Jestli myslíš ty pružný plechy (přední uchyt) tak to budu brát od sedla. 1. ten velkej co se přidělá na rám, 2.ten menší ztahnutej, 3. ten plicháč tvaru U se dvěma díráma a stáhnout matkama...    [Mirek F.]   06.06.2013
Odpověď  K tomu zapalování deska se nasadí na motor pak stator zapalování a přitáhne se to třemi šrouby. Ty dvě věci. Ta podložka vypadá jako krytka ze středu kola a ten váleček těžko říct není to třeba váleček ložiska z motoru? Každopádně já při sestavování taky zjistil že sem na kupu věcí zapoměl. Tomu se nevyhneš a budeš muset dodělat při pochodu... Jinak krásná práce bude to krásnej kus. Dávej další fotky rád se podívám :)    [Mirek F.]   06.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj lehce jsme pokrocil, ale furt mi vrta hlavou ta polozka s valeckem k motoru....
Dalsi dotaz na kriz stupacek patri dve trubky ale nevim kterou kam delsi a kratsi??
A dalsi dotaz v jakem poradi patri ty tri plechy na sedlo?
Dekuju za pomoc    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.06.2013
Odpověď  Kluci to nikdo nevíte?? přeci je tu někdo kdo ten motor skládal...prosim    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.06.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  A ještě jedna věc tohle mi zbylo:-) a vůbec nevim z čeho jsem to vyndal..a hlavně kam to patří...Podložka a váleček..dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá fotka    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  chtěl bych se zeptat zda něco patří mezi desku a motor nebo pak na vršek desky? je tam takové vybrání tak nevim zda tam byl jen filc nebo mi něco chybí..Děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.05.2013
Odpověď  Prosím poradí mi někdo kolik mám koupit kabelu a kolik barev? nebo to tahat v jedné??dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2013
Odpověď  Ahoj prosím omeříte mi někdo délku zadního blatníku? Koupil jsme novej a nevim za ten muj puvodní nebyl zkracovanej protoze je celej shnilej. Jinak bych to udelal podle nej. Dik    [Fisera1]   29.04.2013
Odpověď  hokejky barva, bohužel odření se asi nevyhneš když tam budeš cpát motor ale není to vidět...    [Mirek F.]   10.01.2013
Odpověď  Zkusim vřit a pilovat když to nepujde tak to zavařim znova a vyvrtám díru a přivařim něco nového..děkuju za nápady.
Hokejky maj bejt v barvě nebo černěné? barva se oloupe až to mam budu rvát??    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.01.2013
Odpověď  Já jsem do hokejek vevařil kousek trubkáče, padne tam přesně. Chce to ale napřed našroubovat obě hokejky do rámu a ty kousky trubkáče do hokejek heftnout s nasunutým šestihranem. Taky to musíš správně natočit podle polohy brzdového pedálu.    [arny]   10.01.2013
Odpověď  Zdravím, taky jsem řešil strhaný šestihran, nakonec jsem to vyřešil navařením části hlavy imbus - šroubu . Nejdříve jsem udělal v hokejce vetší otvor, potom jsem vložil tu část hlavy šroubu - ten má výhodu i v lepší kvalitě materiálu - a je to - není to vůbec znát.    [Petr]   09.01.2013
Odpověď  viděl sem je i v barvě ale správně má být vše černé.    [Mirek F.]   09.01.2013
Odpověď  Ok dík.ten laser zní dobře. a ty trubky maj bejt v barvě nebo černěně?a držáky stupaček a brzdy?    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Odpověď  stupačky se ti nehejbou protože ti je drží právě ten šestihran co má být v hokejkách, ty trubky tam jsou jen na stažení celýho kompletu, z leva: matka,čelo v kterym drží stupačka, rozpěrná trubka, trubka ve stojánku, pravá trubka čelo stupačky a matka. V čele je taky šestihran a když se to celý stáhne tak to drží jen ten šestihran v hokejkách. S tim vypálenim laserem šestihranu a pak ho tam zavařit je dobrej nápad.    [Mirek F.]   09.01.2013
Odpověď  A když v tom rámu neni přesně nebudou se pak hejbat stupačky? je to přeci jen páka.
Tak když připiluju diru tak tam trubky dostanu.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Odpověď  Bylo by taky možno odvrtat větší díru, na laseru nechat vypálit vložlu s dokonalým šestihdanem, vevařit a přebrousit.    [Lada]   09.01.2013
Odpověď  já mam taky mezi rámem a trubkou vůli. trubka je opřená a stažená o hokejku. Rámem jen prochází nemá tam žadnou funkci. Šestihran na hokejce sem měl stejnej jako ty, nechal sem to zavařit, pak sem vyvrtal díru a vybrousil šestihran chce si s tim vyhrát je to dost o přesnosti když uděláš druhej trochu jinak tak tam šestihran nevleze.    [Mirek F.]   09.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  a nulovej šestihran    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Zobrazit dokumentOdpověď  foto trubky    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Odpověď  Další věc: zkoušel jsem složit hokejky do rámu a dát stojánek + držák převodky.Vše tam je ale na kříž nedostatu trubky.jednu jo ale pak ne druhou. je to zkroucený? a trubka má v díře rámu vůli jako svině. to má bejt? nebo to má bej napřesno.?    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Odpověď  :-) tak to zkusim co jiného..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Odpověď  Když budeš přesný, bude to přesně . .. .:)    [radek]   09.01.2013
Odpověď  Ahoj prosím o radu, mám hokejky ale nemaj skoro vubec ten šestihran na kríž stupaček. co stím dovařit a vypilovat? bude to přesně??děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.01.2013
Odpověď  O té mosazi jsem to četl taky tak proto jsem nevěděl jestli to má cenu. Každopádně p. Vepřek mi potvrdil že to nemám kupovat, právě pro tu mosaz.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.12.2012
Odpověď  O opravách nádrží mosazí se píše taky tady: http://www.chromovani.com /rady.html    [arny]   22.12.2012
Odpověď  Osobně bych do té z aukra nešel. Kvůli té mosazi a taky kolem nápisu je dost vyžraná a bude se to špatně vybrušovat. Já si nechávám dělat nádrže u pana Vepřeka (http://www.chromovanivepr ek.com/cz/), není to nejlevnější ale kvalita A+. Ten mě před opravou mosazí vysloveně varoval. Mrkni na jeho stránky, je tam kontakt a domluv se raději přímo s ním. Co ušetříš na nádrži, o to víc zaplatíš za její opravu a chrom.    [arny]   22.12.2012
Odpověď  Děkuju za radu. tak uvidim na kolik to vyleze..Hezké svátky všem..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2012
Odpověď  Oprava mosazí nevadí- vyleští se to a chrom se na ni nomálně chytí, toho se bát nemusíš. Vše záleží na obsahu tvé peněženky, zda počkat na lepší, občas se vyskytují i nově nachromované, co si vzpomínám byla tuším za 13 tis, což už je pálka,záleží jen a jen na tobě.    [PS]   22.12.2012
Odpověď  Ja mel strach ze je z vrchu opravena mosazi tak aby to nevadilo chromovani.    [fisera1]   22.12.2012
Odpověď  Pokud vyleze na tebou akceptovatelnou částku tak do ni v každém případě jdi.    [PS]   22.12.2012
Odpověď  Ještě mám dotaz jak jsem řešil nádrž že mám jinou tak ted na aukru je nádrž kterou bych měl mít ale nevim jestli to má cenu kupovat nebo počkat na jinou??
http://aukro.cz/nadrz-jaw a-special-i2884874348.htm l
Děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2012
Odpověď  Děkuju za info. Pokud byste značek prodaval tak mi dejte prosím vědět za kolik..Děkuji    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sehnat nepopraskaný kryt je celken fuška ale dá se. Originální znak má vypadat takhle, replikový není tak prokreslený, je poznat na první pohled. Ten vlevo mám navíc, možná ho hodím na aukro.    [arny]   22.12.2012
Odpověď  Zdravim, ten Vas puvodni kryt zapalka vemte do chromovny, nebo na burzu, a zeptejte se rovnou lidi, ktery chromuji, jestli Vam to vyspravi nebo ne. Ja jsem mel svuj kryt popraskanej a rekli mi ze by mne levneji vysla replika. Tady je kontakt na pana, ktery tyto replikove kryty primo dela: vw.wosa@centrum.cz
A tady je jeden puvodni na prodej: http://etovar.cz/cs/ceske -povalecne-motocykly/1666 -jawa-175-250-predvalecna -kryt-zapalovani.html    [jaro 639]   22.12.2012
Odpověď  Ted jsem viděl ješte další znáček http://etovar.cz/cs/vyrob ky-buyak/285-smaltovany-z nak-jawa-licence-villiers .html
Je to ten z prvního odkazu?    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2012
Odpověď  Počkám to je stejně až poslední věc. Jen mě zajímalo jestli je to ono kdybych na to náhodou narazil. Ted nevím jestli mám nechat chromovat puvodní kryt magneta je dost pomlácený nebo koupit repliku za 1200kč.??dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.12.2012
Odpověď  Ten replikový znak se mi teda moc nelíbí. Raději bych koupil originál, i když bude oprýskaný. Nespěchej a nějaký pěkný určitě seženeš.    [arny]   22.12.2012
Odpověď  http://etovar.cz/cs/vyrob ky-buyak/292-smaltovany-z nak-jawa-praha-nusle-ii.h tml
tak levnejší. je to on??    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2012
Odpověď  Mirku děkuju. p. Kraus už má mojí vidlici od středy a mění mi ve vahadlech pouze čepy a přesoustruží mi i vidlici.Udělá mi to komplet tak mám radost.
Kryt se smaltovým znakem tzn. ten odznáček za 1600 peněz ????:_-) dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2012
Odpověď  Pokud je to rok 1939 tak by si měl kryt zapalování se smaltovanym znakem.
A co se týče vahadel, já jsem spodní kupoval nový s čepem průměr 13mm a vydlici a krk sem nechal vystružit. Vůle tim krásne zmizela. Mojí chybou sem si nezkontroloval vuli horních nebo spíš sem myslel že to bude dobrý. Ted když sem to složil tak se ukázalo že tam je příšerná vůle tak už mam objednaný replikový horní vahadla s větším čepem a budu zase stružit :)
Chci tim říct že pokud nemáš nic proti replikám kup repliky vahadel s většim čepem vyrábí je člověk má stránky www.zamecnictvikraus.cz a výstružníkem přestružíš díry. A MÁŠ KLID.    [Mirek F.]   21.12.2012
Odpověď  Prosím o radu, jaký má být kryt zapalování? viděl jsem víc druhů tak nevim který mám mít já. Děkuju za pomoc    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.12.2012
Odpověď  Ahoj prosím o radu s vidlicí. vahadla maj ve vidlici vůli. mám koupit replikové vahadla a nechat vidlici upravit? nebo se dají nějak použít původní vahadla a na nich jen vyměnit čepy a upravit pak vidlici stejně? děkuji    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.12.2012
Odpověď  Něco dokoupíš, něco zase prodáš a budeš na svých. Jen to vezme chvíli shánění.    [arny]   26.11.2012
Odpověď  Děkuju za info. ted jenom mít štěstí a sehnat. Když na to tak koukám tak jsem pořídil dobrej spletenec a vráček :-)    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2012
Odpověď  Tak, tak, nápis Jawa, bez prolisu na kulisu řazení, víčko na bajonet, prolisy kolem celé nádrže. Takových nádrží je dost, sehnat nějakou pěknou nebude problém.    [arny]   25.11.2012
Odpověď  A jinak je ta nádrž stejná abych ji poznal až ji budu shánet? Myslím nápis a bez řazení. Takžen já mám starší typ nádrže a plech novější?děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tu tvoji nádrž prodej i s víčkem a kup nádrž s prolisy na obvodu u středu (foto) a s víčkem na bajonet. Na tu ten překryt padne dobře.    [arny]   25.11.2012
Odpověď  poradíte mi prosim nekdo co stím? jinou nádrž nebo plech? děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.11.2012
Odpověď  Ta má nádrž má závit na víčko. Na začátku diskuze se řešila nádrž,a prý tam patří.Ale nikdo nevidel víčko. Liší se to pouze víčkem nádrže? a tem plech tam potom pujde??    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.11.2012
Odpověď  Spíš sháněj jinou nádrž. Měla by mít víčko na bajonet, tohle vypadá na starší provedení se závitem.    [arny]   23.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj prosím, je možné že jsou plechy na nádrž rozdílné podle druhu nádrže? mě tam vubec nesedí tak nevim jestli se to dá nějak upravit nebo mám shánět jiný?? děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.11.2012
Odpověď  ano ty by měli být po celém obvodu    [tomas]   11.11.2012
Odpověď  Aha děkuju. A ty kuličky co jsou prostřed maj bejt po celém obvodu?já jich tam mám tak přes pulku. dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2012
Odpověď  Jawa250 má dvě lamely . . .    [radek]   11.11.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  má lamela    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Fotka použitá zde z fora.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2012
Odpověď  Ted budu mít asi blbej dotaz ale nechápu to. mám spojkovou lamelu jednu ale tady na foru jsem našel fotku kde jsou dvě?Tak nevim zda mi to chybí nebo co to na té fotce je.děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.11.2012
Odpověď  Takže gufero neřešit. puvodně to fungovalo taky tak to tak nechám.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2012
Odpověď  padalík umí udělat kliku i pouzdra do bloku.    [Monty]   09.11.2012
Odpověď  Ahoj další dotaz :-) Rozebral jsem motor, kliku a výbrus nechám udělat u padalíka ale nevim co ty bronzové pouzdra? mám dát nové nebo to předělat na gufero?Co bude lepší a fungovat??dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.11.2012
Odpověď  Ahoj, myslím, že to tam kliňě nech, nemá to vliv na funkci :-)    [petr]   09.11.2012
Odpověď  Takze to muzu nechat,kdyz to bylo k nicemu.dik    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2012
Odpověď  Zdravím, tyto vrypy se dělávaly, když spojka z nějakých důvodů začala klouzat. Bylo to samozdřejmě málo platné....nové obložení to nenahradilo.    [petr]   08.11.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Mám dotaz :-), po sundání spojky, jsou vidět tyto drápance. to tam asi nepatří? co stím nechat zbrousit?nebo to nevadí.děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2012
Odpověď  To:Fisera 1=http://jawagallery.net/?p age=clanky/prirucky    [Jára]   03.11.2012
Odpověď  Prosim nemá někdo katalog náhradních dílu??nebo odkaz kde ho stáhnout??děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2012
Odpověď  Přivařit kus plechu a vyfrezovat, váleček vytočit a na frézce sjet ten úkos.    [Mirek F.]   22.10.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  mám prozbu nevíte nekdo kde toto sehnat? nebo dá se to dovařit a váleček vyrobit?? dík moc    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  22.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  mára: Jistě, lidovka rok 1938 do výr. čísla 44307 malý válec, vějířová hlava, malé bubny, přední brzda vlevo. Stačí otevřít katalog ND.
Tomáš: Jak už jsem už napsal-koupil jsem ji jako stodolovku a nechal jsem ji jak byla. Taky mi to bylo divné ale potom jsem našel na netu nějaké fotky nerenovovaných motorek, na kterých to bylo stejné. Možná ty pružiny někdo vyměnil, nevím...    [arny]   22.10.2012
Odpověď  Arny já taky nechci vypadat jako štoura, ale vidlice z villiersky a rok 38?a přírubovej válec taky rok 38?    [mára]   21.10.2012
Odpověď  Arny, nechci vypadat jako šťoural, ale ten třmen sedla černej a pružiny v chromu?? Měly by bejt taky černý, ne? Ale jinak s názorem ohledně moc chromu souhlasim.    [Tomáš]   21.10.2012
Odpověď  Tady na foru jsem našel nekoho kdo dělá rovnání tak to zkusim třeba by mi ho udělal.
Jo a kryt magneta je celkem pomlácénej mám ho nechat nachromovat a myslíš že ho srovnaj? nabo repliku?A taky co na něm má bejt??Děkuju za rady a pomoc...    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Pneu mají být 3,00-19. A s tím rámem se budeš muset poprat, zpevní ho už jen soklík pod převodovku, držák zadního blatníku a pružin sedla a zadní kolo. Tak tam zkus těch pár dílů naházet zpátky a uvidíš. Typuju, že ho budeš muset porovnat.    [arny]   21.10.2012
Odpověď  Tu motorku jsem koupil v původním stavu a ten tlumič řízení na ní byl, tak jsem ho tam nechal. Podle katalogu ND by neměla mít ani otočnou rukojeť plynu ale jen páčku a starý typ stupaček. Nevím, jestli to byla dobová předělávka, nebo se to dalo pořídit za příplatek ale nechal jsem ji tak, jak jsem ji koupil. To už mi asi nikdo neřekne.    [arny]   21.10.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  jo ješte po rozebrání jsem si všimnul že když stojim před rámem tak je nejak nahnutej ke strane tak nevim jestli je to tim že je to rozebraný a zkroutilo se to a po složení se to narovná??nerad bych aby po složení bylo neco křivý atd..    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Tak to zkusim a uvidime. rozměr pneu je 3,00-19??dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  U zadního kola je ten ráfek zpravidla na několika místech bouchnutej, než ho nastříkám snažím se ho dřevěnou paličkou vyrovnat a vycentrovat. Většinou si dá říct.    [arny]   21.10.2012
Odpověď  koukám na tvoje fotky a máš tem tlumič řízení??tak to nechápu :-)    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je tam šroub s velkou hlavou. Ale ten tlumič tam být asi může.    [arny]   21.10.2012
Odpověď  tak ty to máš fakt pěkne nastříkaný. mám pocit že ty moje ráfky jsou v háji(křivý) a nerad bych je udělal a pak to nejak házelo atd. Mě šlo jen o ty kola zbytek by zustal tak jak má bejt.    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Nemáš fotku detejlu jak to vypadá ze zhora když tam neni ten tlumič řízení? to tam zbyde díra?když se tam netočí ta ružice?    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Co je na něm škaredého?    [arny]   21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  A jedna z renovace...    [arny]   21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Udělal jsem ji tak, jak jsem ji koupil...    [arny]   21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Můj názor je nic nepředělávat ani nepřikrášlovat, mně osobně se kola ve stříbřence líbí víc než v chromu a černěné šrouby víc než chromované. Hlavně ta barevná kombinace je super, ne jen červená a chrom. Je s tím ale víc práce, než s vyřezáním výpletu a výměnou ráfku za repliku ze slabšího plechu. Hlavně při broušení plniče na špicích a na ráfku mezi nyplama. Jedno kolo obyčejně brousím dva dny, když to má vypadat. Navíc, když necháš starý ráfek a výplet, máš toho na motorce víc původního. A o to by mělo při renovaci jít. Chromovaných zrenovovaných ,,krásek" je dneska až moc a lidovky skoro vymizely. Když to předěláš, nebudou ti sedět čísla a navíc, budeš muset sehnat i jinou nádrž s řazením, jiné blatníky a výfuky. Abys nevyrobil bastarda. Taky jsem si udělal 175 lidovku, ale o rok starší-1938.    [arny]   21.10.2012
Odpověď  Můžu taky poprosit o seznam změn? moc děkuji mail: Tom7.89@seznam.cz    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Můžu taky poprosit o seznam změn? moc děkuji mail: Tom7.89@seznam.cz    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Mám ještě dotaz, je to lidovka ale nechci kola do stříbřenky. Jakej máš názor na to že bych to předělal do více chromu? jako standart special.A ten tlumič mám dávat či ne?    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Michal.fisera@seznam.cz dekuju    [fisera1]   21.10.2012
Odpověď  Jo, tak nějak. Hoď sem mail a pošlu ti tabulku změm podle výrobních čísel.    [arny]   21.10.2012
Odpověď  Takže motor převodovka a nadrž je ok. Kryt primáru to jsem si myslel že je jinej.
Výfuky mužou být tyto? a tlumič řízení tam nema bejt protože je to lidovka?Děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Zobrazit fotografiiOdpověď  Je to lidovka z roku 39, 14. série. Nádrž je OK ale kryt primáru má být se stahovacím páskem. Správný máš jen horní nenamontovaný díl, co se válí na zemi. Ten spodní budeš muset vyměnit. Další díl, který nesedí je světlomet 150mm. Má tam být menší-135mm. Taky držáky světlometu jsou nějaké divné, horní má být kratší a celý světlomet výš. Tlumič řízení tam být nemá a měly by tam být širší řídítka. Matice u vahadla je z 250. Měla by vypadat jako na téhle fotce, kterou jsem si vypůjčil z netu. Tímto se majiteli omlouvám.    [arny]   21.10.2012
Odpověď  Nádrž by tam měla být jak jsem psal níže se velkým znakem jawa a řazením na pravém boku nádrže. Výfuky jaké tam máš se mi taky nepozdávají. POdle mě už tam mají být kulaté, ale tím si nejsem jistý...    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Zobrazit dokumentOdpověď  Fotka z druhé strany děkuju    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  21.10.2012
Odpověď  Hoď sem i foto z druhé strany... Ať se pozná víc...    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2012
Odpověď  Takže motor a převodovka na tento rám patří tak to je dobře...A ta nádrž je na jinej model?? Nemá někdo nějakej seznam jaké díly se na jakej rok dávali?Dík    [Fisera1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2012
Odpověď  Ahoj,
mám taky Specialku 175 a výrobní číslo motoru mám o 3000 vyšší než ty a motorka opustila bránu jawy v říjnu 1939. Takže ta tvoje bude někdy z první poloviny roku 39.
řekl bych, že tam máš špatnou nádrž. Rok 39 už má podle mě mít nádrž s velkým logem JAWA... Přeju hodně štěstí při shánění chybějících dílů...    [Tom7.89] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.10.2012
 Přidat odpověď   (216) 

Veterán Kalendář - kalendář akcí spjatých s motorismem a jeho historií


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006