MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 300573 příspěvků |7214 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 90 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 22.5.2019 12:04  
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2990      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 7 / 275      Příspěvků Příspěvků: 30014
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 200/200 (řazeno dle stáří příspěvků) « Předchozí strana 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  To je ta moje bílá spínačka, bud je z nejakýho termoplastu který časem vybledl, nebo me napadlo, že by byla orig bílá a dávalase na chudé verze péráka,šla by k barvě boků nádrže n chudé verzy, ale je to spíš spekulace, nikdy jsem třeba neviděl bílé vičko na nádrž, tak nevím.    [intruder]   07.02.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vyfocený klakson je z ČZ. Pérák měl úplně stejný, ale bez znaku ČZ a bez dírek na nýtky. Pokud dáváš dohromady Janečka, tak tahle skříňka na něj nepatří. Janeček měl na čtyři kontrolky-dobíjení červená, zařazené rychlosti -modrozelené 2x, neutrál žlutá. Mám Janečka téměř stoprocentního, můžeš zavolat na 731405057.    [ing. R. Fulín]   13.03.2005
Odpověď  Panové nevím,jestli podceňujete mou inteligenci, že bych tady "machroval" s natřenou spínačkou a nepoznal to, ta spínačka je opravdu bílá a v dírách pro šrouby je zasraná,schválně jsem to vyčistil a až budu mít foŤák, tak vyblejsknu, na dvou místech je i kus ulomenej a je bílá i v tom lomu.Koupil jsem jí v Brně na burze a někdo od Montyho se tam na ní díval a taky říkal,že takovou vidí prvně.    [intruder]   22.02.2005
Odpověď  Nejsem odborník na Péráky , ale spínačky se kromě hliníku dělali z plastu hnědé barvy, jen nevím, jestli byly na těch levnějších provedení,tahle je možná opravdu natřená    [Vlasta]   22.02.2005
Odpověď  Jo,houkačku jsem myslel takovouhle,ta spínačka je podle mně jen natřená barvou - rozhodně pod šroubama je tmavá,tak z toho zase nedělejte záhadu !    [MONTY]   08.02.2005
Odpověď  Vypadá to,že je to pouze vybledlé,v místech pod hlavami šroubů má spínačka jinou barvu, z té foto to jde špatně poznat.    [Libor L.]   08.02.2005
Zobrazit fotografiiOdpověď  a když jsme se bavili o klaksonech měl jste na mysli tento Monty?    [intruder]   07.02.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  Dekuji za informaci o stojánku, pomohla. Resim jeste doplnkovy problem s orig. brasnami na peraka. Katalog nahr. dilu mam, ale z nej prilis nevyctu. Neznáte prosím nekdo rozmery a "strih" brasen, nebo kde by se sehnaly.
Dekuji. St.    [Stanislav Sustr]   16.02.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na mých stránkách www.montyjawa.cz v "odkazech" je stránka na člověka,co je vyrábí    [MONTY]   16.02.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  Zdravím renovátory péráka 250. Potřeboval bych poradit s problémem, který mě již delší dobu drásá. Mám na péráku prakticky nepoužitelný hliníkový stojánek, protože nevím umístění pružiny do rámu nebo vůbec kam. Nevíte jak je originálně na péráku uchycen centrální stojánek (nikde fota nejsou). Děkuji mnohokrát. St.    [Stanislav Šustr]   13.02.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Na pružinu je navařené očko na držáku stupaček - druhé je samozřejmě na stojánku. Pozor - pružina je jiná než na kývačce !    [MONTY]   13.02.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  Super, tak na to jsem čekal. Omlouvám se všem jestli někoho pohorším laickými dotazy, ale zakoupil jsem péráka r.v.1950 a chtěl bych se zeptat na pár drobností, které jsem zatím nikde nenašel. Je pravda, že literaturu jsem ještě moc nestudoval. Za prvné, je možné že má chromovanou nádrž i výfuky, ale kola chromovaná nejsou. A nejsou pouze přetřená. Někde jsem četl že ke konci už tam dávali, co měli na skladě. Za druhé, mám tam spínačku se znakem Jawa-Čz, což se mi zdá podezřelé, ale nikde na internetu se mi nepovedlo najít detailní obrázek spínačky :-((. A za třetí, tachometr vypadá jak origo, ale je do 160, ten bude patrně z 500 OHC, že?Díky za názory a prosím nekamenujte mě, jestli Vás pohoršují, jsem začátečník.    [Martin]   02.02.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Zdravim panove, nejsem nijak zbehlej, jen bych rad predal, co sem kde zaslech. Mam Peraka 250, rok 47. Spinacku mam hlinikovou, original, nema ampermetr, ale kontrolky kvaltu. S ampermetrem se vyrabeli snad az pozdeji a rafky verze 1947 byly original ve stribrence, nikoliv v chromu...    [Milhauf]   09.02.2005
Odpověď  Pro Intrudera - nemohl by jsi sem dát to foto spínačky jak píšeš nebo mi ho alespoň poslat na mail, díky!!! [Mira]    [mirek]   07.02.2005
Odpověď  podle mně byly hliníkový jen na starejch modelech . Potom byly bez ampérmetru a se třema kontrolkama na ukazování zařazené rychlosti.Je třeba rozlišit originál tovární fotky a fotky novější. Třeba v návodu ke kývačce je jasně vidět bakelitová skřínka s nápisem "Z"    [MONTY]   03.02.2005
Odpověď   http://jawyletadla.wz.cz/ dobrý web o pérácích.    [ED250]   03.02.2005
Odpověď  Ještě k té spínačce. Na mnoha obrázcích jsem viděl, že byla hliníková. Samozdřejmě nevím, co měla na sobě za znak, ale ta bakelitová to určitě nebyla. Dělali se na péráky také hliníkové nebo jen ty bakelitové a popř. jak ty hliníkové vypadali?    [Martin]   02.02.2005
Odpověď  SpínaČKA BYLA ORIGINÁL S BAKELITOVÝM VRŠKEMa nápisem Jawa a "Z" v kroužku. Ale ta se skoro každýmu rzbila,tak ji nahradil hliníkovou z kývačky    [MONTY]   02.02.2005
Odpověď  Nedoporučil by mi někdo nějakou dobrou literaturu, kde bych se dočetl podrobnosti o jednotlivých verzích? Díky    [Martin]   02.02.2005
Odpověď  Pokud má ten tachometr zkosený vývod náhonu je to na 350 Typ 18, pokud je kolmý je to na pullitra. Spínačka z roku 1950 by neměla být JAWA-ČZ. Co se týče těch kol, tak obecně platí, že pokud byla nádrž v chromu, měl by být i zbytek, nicméně ti dneska nikdo neřekne, že to tak bylo vždy. Faktem je, že to skládali z toho co měla zrovna skladem, a není žádnou vyjímkou, když péráky z padesátejch let měly ještě některé díly FJ. Záleží taky jestli je ta tvoje motorka zaručeně původní nálezový stav, nebo nějakej bastl.    [HonzaD]   02.02.2005
Odpověď  Tachometr do 160 km/h byl na typu 18 - 350 pérák.    [Dan]   02.02.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  Zdar,chlapi.Nemáte někdo fotky nebo informace,jestli se dělal Pérák z roku 48 ve vojenské verzi,tzn.v khaki barvě.Budu vděčný za každou odpověd.    [Mirek]   09.02.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Já su vůl.Sorry neodpovídat............    [Mirek]   09.02.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 

 Strana 200/200 (řazeno dle stáří příspěvků) « Předchozí strana 



Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006