MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    Japonské klasické motocykly
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 311470 příspěvků |7811 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 18 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 29.11.2021 05:57  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 850
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 480
    Doklady   11.04.2010 / 280
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3056      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 3 / 288      Příspěvků Příspěvků: 31265
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/204 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Spojka


 Dobrý den, řeším problém se spojkou stále táhne, přijde mi že se lepí když odkreju víko zmačknu spojku tak se rovnoměrně odtáhne ale klade docela odpor, když jsem lamely omyl benzinem a nasadil šly pěkně od sebe a řazení nešlo přes zuby, dal jsem řidší olej ale stále se při řazení jedničky ozývají zuby a při zařazení jedničky a dvojky se ozne výrazné cvaknutí 3a 4 je relativně ok asi tím, že kola se vzájemně točí? Mám dvě další motorky a ty to nedělají.    [Mirek]   19.05.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nýtuji celkem často ale v tomto případě už je potřeba být důkladný, proto tam nechci běžné zápustné nýty z železářství kde nemají info o třídě oceli. Na wiki jsou pro nýty uvedeny oceli ve tř. 10 341, 10 371, 10 451, 10 452, 10 456, 11 341 ale vždycky je lepší se pro jistotu zeptat. Ještě mám možnost pořídit v průměru 5 a 6mm zápustné nýty nerezové, nerez by byla použitelná?    [Martin Štindl]   23.11.2021
Odpověď  Proč tak komplikovaně, otvory převrtej na 6mm nýty nebo koš pootoč vůči kolu a vyvrtej nové otvory pro 5mm nýty. Jinak materiál na nýty 11340 apod. Když to jde na OHC, kde se na kolo nýtoval malý koš z 634, tak proč by to nešlo na péráku.    [Bohumil]   23.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nechci zakládat nové téma takže to uvedu zde. Při GO motoru 250tky se se objevil problém se spojkou, nýty nebyly asi správně dotaženy a mezi košem s ozubením byl znatelný pohyb. Ale jinak je spojka ve velmi dobrém stavu a majitel ji chce v motoru zachovat než aby zdlouhavě sháněl jinou no kupoval replikovou. Nýty se budou muset vyrobit (průměr otvoru je cca 5,5mm) ale potřeboval bych vědět jakou nejvhodnější ocel použít - tedy která bude ve spoji odolná vůči namahání střihem a zároveň ji lze nýtovat. A také se chci optat jestli je vhodné u tak malého průměru užít nýtovaní za tepla.    [Martin Štindl]   21.11.2021
Odpověď  tak jen pro doplnění s tou volnoběžnou tryskou 55 už to jede skoro jak má    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.05.2010
Odpověď  Vyřešeno dal jsem ferodové lamepy a je to ok lehce to zavrčí při dvojce ale to je nic proti tomu před, ty staré i po vyndání bylo obtížné od plechů odlepit. Teď řeším výkon, ta otázka původně byla do kývaček protože jdem 350kýv s lodičkou, ale motor pérák je v podstatě stejný tak jsem to hodil i sem. Ještě mi nešla za plynem mám tam karbec 2924sbd tak jsem tam dal volnoběžnou trysku místo 50 tak 55 a nechal nastavený šroubek vzduchu stejně jelo to líp ale na volnoběh se to logicky dusilo, po povolení šroubku vzduchu se motor rozběhl což mi ukazuje na to že asi hlavní tryska by chtěla větší. Tak budu shánět. Na motor péráka 350 se chystám později ale k tomu mám pův karbec tak snad ty problémy nebudou.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.05.2010
Odpověď  Když jsi vkládal lamely i s plechy do spojkového koše, zapadávaly tam volně? Jestli ne, tak máš přihnuté plechy na spojkovém koši, a ty při sebemenším tahu při běžícím motoru neumožní odskočení lamel od sebe. Zdenek    [zdenek]   25.05.2010
Odpověď  dík mám tam zuby dovnitř, zeby ven jsou panelka tu spojku mám také, zkusím je sehnat někde v praze v obchodě na netu by se přičetlo poštovné takže by to bylo nula od nuly pak dám vědět jak to běhá    [Mirek]   20.05.2010
Odpověď  jo přesně ty cena je dost různá to máš pravdu, jsou dva druhy zuby dovnitř a zuby ven aby jsi koupil ten správný, jinak v sekci "kývačky..." to zrovna někdo řešil :)    [L.]   19.05.2010
Odpověď  myslíš ty co se dnes běžne nabízí na burzách? Na internetu jsem našel řadu prodejců cena až 120kč    [Mirek]   19.05.2010
Odpověď  lamely se lepí vždycky hlavně ty korkový, dej tam keramický 90kč kus.    [Ladic]   19.05.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 850 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vzpomíná MotoBanda z Huntířova    [Jirka]   11.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  a super kámoš .....    [Jirka]   11.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vždy měl na tváři úsměv.....    [Jirka]   11.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak to je škoda. Vzpomeneme na něj. Pavel s holkama    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.11.2021
Odpověď  zdar ogaři tentokrat vam musim sdělit tu nejsmutnější zprávu minulý týden v pátek zemřel náš dlouholetý kamarád Štefan Gec ze Rtyně sedlal bílého péráka s pávem a pavím perem kdo jste ho znali uctěte jeho památku v pátek 12.11 2021 ve 15.00 minutou ticha děkuju Cáryfuk    [caryfuk]   09.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Souhlas s Montym. Řešíte zbytečně něco co si vyřeší Čáryfuk sám. Kdo nechce nejede, kdo chce vidět kamarády, přijede. Pokud vím tak v dřívějších letech byl sraz koncipován jako "Sraz Péráků a příbuzných". Jezdíme sem léta a na péráku jsme tam ještě nedojeli. Tak jsme asi ti příbuzní. Hlavně, že jsme všichni v pohodě. Přeji prima zbytek léta. :-)    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.08.2021
Odpověď  Tak možná měl "otec myšlenky" lépe volit jméno ... . Jawy pochopím, ale Japonci by měli být jen obecenstvo.    [fsgwegw]   12.08.2021
Odpověď  Jestli tě to štve tak tam nejezdi.    [Miki]   11.08.2021
Odpověď  Pro srovnání(a potěšení radikálů) - pořadatel srazu JAWA 500 OHC má přesně obrácenou politiku,jen velmi nelibě nese jiný motorky než JAWA 500 ve svojí blízkosti.
Nikoho nevyžene,ale je to důrazně dáno najevo.
A sraz proběhne úplně stejně v pohodě. Není to o motorkách,ale O LIDECH.    [Monty]   10.08.2021
Odpověď  Ale dobře, jezdím taky na jistý jawasraz kde se občas vyskytne nějaký ten japonec, ale ten i další jiní se sami uklidí někam do kouta a na jízdě jedou poslední jako by tam vůbec nepatřili. Když si někdo nazve akci Sraz Péráků je jistě jeho věc koho si tam pustí, sám jsem se tam byl na kývačce jen podívat aniž bych se do něčeho motoval.
Nakonec i pan pořadatel píše Jawě zdar.    [.. ]   10.08.2021
Zobrazeno 10 z celkem 850 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (850) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Skutečná velikost závitů výpletu


 Mám z mého pohledu dost zajímavý poznatek po rozpletení kol Péráka. Příspěvek je poněkud delší, omlouvám se, ale chci sdělit vše. Dost možná se to zde už probíralo, takže jsem třeba objevil Ameriku. No a ještě ke všemu jsem tu nový, vlastně kvůli té velikosti závitů jsem se zde extra registroval, abych se od Vás jako zkušených debatérů něco o tom dozvěděl.
Ale k věci, o co jde. Rozpletl jsem prokazatelně originální kola a nehrají mně rozměry závitů u drátů (špicí) uváděné jak zde, tak i v nabídce v e-shopech. Všude se uvádí průměr závitu 3,5 přední a Ø4 zadní. Někdy je to uvedeno jako M3,5 a M4, např. i v katalogu Mototechny z roku 1955. Špice jsou však ve starším katalogu vydaném r. 1950 (je od čísla stroje 11-01) a dále v druhém z r. 1951-52 (od č. stroje 11-61551) značeny jako drát Ø3 přední, respektive drát Ø3,5 zadní. Moje dráty s tímto souhlasí. Zajímavé ale je, že drát má sice Ø3, ale závit je tlustší, má Ø3,3. Obdobně zadní – Ø3,5 a závit Ø3,8. V žádném případě to není metrický závit M4, protože matka M4 nejde našroubovat. Zřejmě jde asi o Whitworth, velikost by zhruba odpovídala W 0.13” respektive W 0.15”. Vím, že se s tím nedá nic dělat, a jestli je pak osazen drát 4, nebo postaru 3,5 nikdo skoro nepozná, ale trochu problém je s niply, jejich originál průměry dříků jsou 5,5 přední a 7,2 zadní. Přední souhlasí se současnými (Ø 5,5), ale pokud bych tedy chtěl zadní nahradit současnými (dřík Ø6,5), nebudou v ráfcích kloktat, co myslíte? Vždyť i všichni ostatní musí mít rovněž v zadním originálním ráfku díry pro 7,2 niple a nikdo se nad tím, zdá se, nepozastavuje. Nebo všichni měníte ráfky za novovýrobu a staré vyhazujete i s dráty? A jsou vůbec současné niple mosazné?    [rottkiv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentOdpověď  Takysportkar: Děkuji za odpověď, i za mnoho cenných informací. A taky jsem se dle Tvé rady podíval do Strojnických tabulek a nestačil se divit. Například jsem tam vyčetl, že závit M4 má jenom jeden druh stoupání - 0,7/1 mm. Více druhů stoupání (hrubé, jemné) je až od M6. Takže jsem vycházel z toho, že závit M4 nemůže mít víc druhů stoupání a začal měřit. Na posuvce jsem si nastavil 14 mm, aby se to dobře dělilo 0,7. Jak je vidět na foto, obyčejný šroub M4 má na tuto vzdálenost 20 závitů, což představuje stoupání 14 : 20 = 0,7 mm. Naproti tomu ta moje špice má na stejnou vzdálenost 22 závitů, druhé foto. Vygooglil jsem, že se tenkrát používal modifikovaný jemný závit Whitworth speciálně určený na jízdní kola a motocykly nazvaný British Standard Cycle (BSC). U této velikosti závitu se udává počet 40 závitů na 1 palec. Kontrolní výpočet: 25,4 : 40 x 22 = 13,97. Což je skoro na chlup mnou nastavených 14 mm. Proto na staré špice nejde našroubovat matka M4, i když je průměr v tomto případě stejný.
Takže záhada vyřešena, hlavně díky Tvému podnětu.    [rottkiv] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2021
Odpověď  Jeste k tem niplum. Na motorky se delaji tri velikosti podle prumeru hlavicky 9, 10, 12.
Devitku muzes mit se zavity M3 a M3,5
Desitku se zavity M3,5 a M4
Dvanactku se zavity M4, M4,5 a M5
Velikos niplu si zvolis podle velikosti "dulku" v rafku.
Pokud chces v zadnim kole poradny nipl, dej tam 12-tku M4. Ta ma prumer driku 7,5mm. Kdyz ti o ty 0,3mm neprojde otvorem v rafku tak diru lehce prevrtas.
Jo a niple jsou opravdu mosazne a muzes si je objednat i bez povrchove upravy.    [takysportkar]   07.11.2021
Odpověď  Zavit na spicich je valcovany. Valcovany zavit je kvalitnejsi nez vyrezany ockem. Zavity jsou opravdu metricke, zadny withworth to neni. Spice se oznacuje velikosti zavitu a delkou cele spice, takze spice M4x198 je drat prumeru 3,5mm s navalcovanym zavitem M4. Zavit M4 nema prumer presne 4mm. Kazdy zavit je ve skutecnosti mensi nez jeho ciselne oznaceni, o kolik presne se podivej do strojnickych tabulek.
S tou kombinaci puvodni-nove mas pravdu. Na puvodni spice nejdou nasroubovat nove niple a na nove spice nejdou puvodni niple. Mama cerstvou zkusenost z motocrosovym kolem CZ, coz je r.v. 1980-1990. Draty a niple M4,5 z puvodniho vypletu nejdou zkombinovat s vypletem novym (od SroubMarek).
Zkousel jsem to na nekolika kusech. Puvodni spice s niplem jdouci rukou zcela volne sesroubovat nejde zkombinovat s novou sadou taky zcela volne rukou sesrobouvatelnou. Predpokladam ze na vine je stoupani zavitu, ale 100% to nevim. Proste jsem prijal ze se musi vymenit cely par(nipl-spice).    [takysportkar]   07.11.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Jawa 350 Pérák - šestidenní


 Zdravím všechny uživatele veteran-fóra. Obracím se na Vás s prosbou o radu ohledně Péráka 350 na šestidenní. Je to můj dlouholetý sen, který jsem se rozhodl splnit. Proto bych Vás požádat o veškeré informace o těchto motocyklech, jako např. odlišnosti soutěžáckého motoru oproti sériovému, odlišnosti rámu, značení rámu a motoru, speciální vybavení, prostě budu vděčný za jakékoliv informace. Případně by mi velice pomohly dobové fotografie a dokumenty.
Na závěr bych měl otázku ohledně šestidenní roku 1947, kde jsem našel, že závodník Václav Stanislav jel na Jawě 350, ale nenašel jsem o jaký typ Jawy se jednalo. Byla to 350 OHV, nebo nějaký prototyp Péráka?

Děkuji mockrát za Vaše odpovědi, s pozdravem

Jirka    [Jirka DM3Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.05.2016

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Hlavy bych musel udělat, aby odpovídaly velikosti žeber válců (190 mm). To by ale nebyl tak velký problém, ty kartery jsou problém. Mám Ogara 350/12 se side a vím, jaký byl problém cokoli na něho sehnat a to jsem ho měl skoro kompletního.    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.11.2021
Odpověď  A ještě hlavy    [Monty]   06.11.2021
Odpověď  No jasně, taky mě to mohlo trknout. Tak už jenom sehnat orarácké kartery a je to. Dík Monty    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2021
Odpověď  máte válce z modelu 12    [Monty]   05.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr.4    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr.3    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  obr.2    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Koupil jsem válce na závodního Péráka 350 - viz foto. Je to litinový válec s hliníkovými žebry. Některé rozdíly jsou vidět na první pohled. Zrenovoval jsem je a chtěl dát na kartery Péráku 18. Jenže jsem zjistil, že je tam spousta rozdílů. První je průměr vložky do karterů, který je pouze 64mm místo 66mm. Další jsou polohy šteftů pro uchycení válců, které jsou trochu posunuté. Další je vyústění výfuků, které je v jiné poloze než má Pérák. Nevíte někdo nějaké informace k těmto válcům?    [mirda4444] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.11.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tohle je zajímavý obrázek z knihy "Terénní jízda".To výfukové hrdlo je ale trochu jiné než než má Libeňák.Bohužel tvar válců a hlav není ani z této fotografie dostatečně vidět.A zase rozteč a umístění šteftů je u všech třech variant motorů 350,tedy serie,soutěžní Pérák a Libeňák,rozdílné a nedají se válce a hlavy vzájemně prohodit.    [k]   24.05.2016
Odpověď  Jirko díky za foto. Řekl bych, že ty choboty jsou na té černobílé fotce na pohled delší a víc to právě vypadá jako libeň, ale může to být i o úhlu pohledu. Jinak motor je moc pěkný. Jak se tyto soutěžní motory označovaly, taky 18-*****? Nebo S?    [dansson]   24.05.2016
Zobrazeno 10 z celkem 31 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (31) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Brzdové svetlo na perak FJ


 Pozdravujem priatelia. Renovujem perak 1947 a neviem ako mám zapojiť brzdový spínač s odporom. Neskoro som zistil že ak chcem prejsť cez stk tak mi zadné brzdové svetlo musí svietiť. Renovácia je skoro dokončená a káble samozrejme dávno natiahnuté. Poradí mi niekto čo s tým mám robiť. Som v koncoch.    [oboRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.10.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Mira netrap hlúposti.    [,, ]   31.10.2021
Odpověď  A přední brzdu zapojíte na žárovku jak, protože jestli nemá spínač přední brzda, je nelogické řešit zadní brzdu.    [Mira]   31.10.2021
Odpověď  No pekne. Všetkým pekne ďakujem. Dúfam že to zvládnem. Elektrika nie je moja silná stránka.    [oboRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Přesněji původně bylo u pérálů brzdové světlo zapojené přes svorku 54(spínaná) stejně tak i houkačka - brzdovka a klaxon šli pouze při zapnutém zapalování. K změně došlo až v roce 1954 u prvních kývaček kdy podle nových dopravních předpisů musela být houkačka a STOP světlo připojeny k aku stále, klaxon je pak připojován na kontakt 51 a brzdové na 30 takže funkční byly i při vyndaném klíčku. Novela platila i pro starší typy takže i u péráků se to přepojovalo.
Dnes jak už je uvedeno níže u spousty vozidel je brzdovka funkčí až s klíčkem takže obě verze zapojení by při kontrole STK měly vyhovovat.    [Martin Štindl]   25.10.2017
Odpověď  Obo - sprav to podľa schémy čo sem dal skvarek, tak je to originál. Namiesto odporu môžeš dať aj 3 diódy zapojené v sérii (treba vyskúšať ako ti to bude vyhovovať, závisí na napätí 6/12V a výkone žiarovky,pripadne aj 4ks). Ak použiješ diódy, pozor na dimenzaciu, radšej kúp 3A.    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.10.2017
Odpověď  Tak to misto svorky 30 natahne z 54.
Mel jsem peraka kde byla v zadni kapce dodelana sufidka a byli tam natazene 3 draty. Koncovy, brzdovy a minus primo z baterky. Vsechno vedene blatnikem v puvodni liste.    [takysportkar]   25.10.2017
Odpověď  Tobylo dřív dnes už nemusí svítit brzdové světlo bez vypnutého zapalování.    [HonzaBK]   25.10.2017
Odpověď  " protože brzdové světlo musí svítit i když máš vzpnutá světla, dokonce i když máš vzpnuté zapalování. Prostě příjdu k motorce, sešlápnu brzdový pedám a musí se rozsvítit brzdové světlo" .. u spousty vozidel svítí brzdovka až s klíčkem a vzhledem k tomu, že se svítí pořád tak bych neviděl jako nějaké drama i tu verzi se světlama. Spíš je hloupost topit odporem na tak slabém dynamu a verze se dvěma žárovkama dává smysl.    [vana-hb]   24.10.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já to mám zapojeno takto - jakej tam dáš odpor (rezistor) pak záleží na tom jestli máš 6 a nebo 12 voltů a jestli tam dáš žárovku 10 a nebo 15 watů.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.10.2017
Odpověď  S tím paralelnim odporem to fungovat bude, ALE jen když bude mít zapnutá světla. Pokud po něm chtějí na STK funkční brzdové světlo, znamená to že musí svítit i když má světla vypnutá. To znamená že to musí natáhnout ze svorky 30.
Takže pokud to budeš předělávat tak to udělej rovnou pořádně. S tím paralelním odporem to je řešení jen na půl a klidně tě za to vyhodí, protože brzdové světlo musí svítit i když máš vzpnutá světla, dokonce i když máš vzpnuté zapalování. Prostě příjdu k motorce, sešlápnu brzdový pedám a musí se rozsvítit brzdové světlo.    [takysportkar]   24.10.2017
Zobrazeno 10 z celkem 19 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (19) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Piesty Perak 350 vs Kyvacka 354


 Ahojte,

konecne som sa dostal novym piestom na 354 (15mm cap) z povodnej vyroby, su znacene MH (Metaz Hradec). Planujem piesty pouzit pri najblizsej prilezitosti do mojeho povodneho 18 motora. V tejto suvislosti by som rad vedel vas nazor/skusenost:

1. Aky zmysel/funkciu ma vystupok na spodnej casti piestu (je na len strane v strede motora)? Na prilozenom obrazku porovnanie s originalnym 18 piestom (RIAL). Mam ho tam nechat alebo lepsie ho odbrusit?

2. Je realne zvacsit cap na 16mm? Na prvy pohlad by to malo byt mozne, ale je otazka ci potom nebude prilis tenka stena okolo capu? Mate niekto skusenosti? Alebo lepsie nechat 15mm?

Poznamka - asi nepoviem nic nove ze povodne piesty su cca o 10% lahsie ako dnesna vyroba (Almet) a L a P piest maju rovnaku hmotnost (rozdiel do 0.5g) co tiez ani nahodou neplati pri dnesnej vyrobe..    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.10.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Nikto neporadi?    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.10.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  Zdar. Neví někdo jaké typy gum na stupačky byly dávané na jednotlivé ročníky?    [zdenek]   17.01.2008

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  No a nejsou ty stupačky na půllitra??    [Mara]   14.10.2021
Odpověď  Za mě starší provedení, měl jsem jich několik, cca hranatých, kulaté se dle mě dělali později, já je měl na FJ a x mimo.    [P.]   13.10.2021
Odpověď  Z čeho jsou nevím, ale pérák opravdu ne. Ten má trubky stupaček kulaté.    [fikuscz]   13.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ahoj, nechtěl jsem zakládat nové téma, nevíte někdo z čeho jsou tyto stupačky? Já je koupil kdysi na peraka, ale kamarád má sice podobné, ale jiné. Ty moje jsou masivnejsi a širší. Děkuji    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.10.2021
Odpověď  POdle mého názoru ano.Katalog taky říká kulatý.    [MONTY]   18.01.2008
Odpověď  ja mam na 1954 ploche stupacky to znamena ze jsou tam uz pridelany ??    [vittorio]   18.01.2008
Odpověď  Starší měly ploché s nápisem JAWA,stejné jako předválečné motorky,novější kulaté univerzální,stejné jako později na kývačkách .
Myslím,že nelze jednoznačně a přesně říct,kdy se to změnilo,typuju to na rok 1948.
Určitě na Péráka nepatří ploché oválné z Panelky,ty se vyráběly až v 60.-tých letech a na spoustě starých motorek je dneska najdete,ale na Péráka ani na Kývačku je v továrně nemontovali.    [MONTY]   18.01.2008
Odpověď  opravdu nikdo neví jak je to s těma gumama?    [zdenek]   18.01.2008
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (8) 
Zodpovězené téma  

Oprava rámu Pérák


 Ahoj pánové mohli by jste mi někdo doporučit , kde nejlépe nechat opravit rám (svařit) mám přední a zadní část z ruzných rámů, tady na foru jsem našel jen starší téma, které odkazovalo na svařování TIGem a druhá rada koupit jiný rám, ovšem při dnešních cenách za rámy jsem tuto variantu opustil, někdo vyráběl rámy v replice nemáte na něho kontakt nebo někoho jiného    [Mirek]   24.08.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  skús toto, je to na SVK blízko Martina
100 % spokojnosť

https://www.youtube.com/channel/UCIz3iEQPsDi7Zyh7mSXz6yQ

http://motoveterany.sk/sluzby/    [marek]   10.10.2021
Odpověď  Je hrozný jaký krumply se už opravujou, holt doba je zlá:o)
To pivo mi je sympatický.. stejně budeš muset namontovat zdravou přední vidlici s předním kolem a minimálně to natáhnout na odměřenou vzdálenost os kterou naměříš u jiný zdravý motorky..    [Beat]   05.10.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Navázal bych s velmi podobnou tematikou. Mam ohnutý rám, kdy motorka před pár desítkami let vlétla do pangejtu. Chtěl bych ho nechat narovnat, ale nemůžu najít vhodný technický nákres, ze kterého by byla patrná geometrie. Našel jsem jen nějaký jednoduchý náčrt https://www.motomagazin.cz/photo_doc.php?photo=photos/perak/vidlice/doc05.jpg , ale ten není v měřítku a nedokážu si z něj nic odměřit. Je znám slespoň úhel řidítek k horní rovině rámu? Případně jeslti by jste mi ho mohl někdo oměřit.    [silr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.10.2021
Odpověď  Já bych doporučil na to udělat "dřevěnou kozu" ve které kusy rámu porovnáš a pak to svaří kdejaký automechanik co má co svářečku. Nehledal bych v tom vědu - složitější je to porovnat než svařit.    [tečka]   16.09.2021
Odpověď  Já jsem si nechal svařit rám na péráka v Brně tady https://motoreno.jex.cz , ale nesvařoval mě půlky ale jen prasklou hlavu řízení. Je to už pár let a drží.    [Bob]   27.08.2021
Odpověď  Delas z toho zbytecnou vedu. Cekas ze se ti ozve svarec z byvale tovarny v Tynci nebo Strakonicich? Ja si myslim ze se ti jen nechce delat a chces to hodit na nekoho jineho. Protoze:
NA VŠETKO NÁM TREBA ŠPECIALISTOU (citat z filmu)
Myslis ze za sociku, kdyz uz se tyhle ramy nedaly koupit, ale peraci se jeste bezne provozovali, z toho delal nekdo vedu? Svarovalo se elektrodou nebo autogenem a drzi to dodnes.
Prumerne zrucny svarec si dily naboduje a potom posvaruje tak ze se mu behem finalniho svarovani nepohnou.
Do ramu muzes vlozit bloky motoru, mas mustr v druhem ramu, v cem je jeste problem?    [takysportkar]   27.08.2021
Odpověď  šlo mi hlavně o toho svářeče se zkušeností vařit rámy a případně jestli někdo na to nemá nějaký přípravek, slyšel jsem o člověku co dělal rámy v replice tak na to asi má nějaké přípravky, protože některé názory zavrhují vařit COčkem, ale TIGem, rámy jsou říznuté tak, že je jednoduché je dát dohromady, mám navíc i replikové profily naohýbané k rámu, navíc mám další rám podle kterého se dá měřit. Jedna věc je svařování a druhá udržet ty díly ve správné poloze    [Mirek]   26.08.2021
Odpověď  Na kloudnou odpoved pri takhle formulovanem dotazu budes cekat dlouho. Nikdo z tveho popisu nevycte jestli ti jde jen o svareni, nebo pozadujes i pripravu, coz znamena ze neznas rozmery a neumis si to pro svareni ani nachystat.
Dalsi vec je kontakt. TY sem musis uvest svuj tel. nebo e-mail. Malokdo z tech co by ti pomoc preci jen nabidli sem napise svuj tel. aby ho otravovali i dalsi nahodni tazatele az to tady objevi ....    [takysportkar]   26.08.2021
Odpověď  Záleží jaké jsou to půlky, kde jsou říznuté atd., ale pokud jsou "dobře" říznuté, je možnost si to někde oměřit a je šikovný svářeč tak by to šlo u někoho i bez půl roku čekání si myslím.    [ma.reznicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  25.08.2021
Odpověď  Když jsi opatrnej na korunu tak i ty slavné renovační salony si vezmou 5x tolik jak šikovný svařeč či svařečská škola. Stejně budeš potřebovat buď výkres, nebo druhý rám jako muster, nebo to stačí tak nějak polepit?    [Tečka]   25.08.2021
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Karburátory jawa 250 a 350 pérák


 Ahoj, dostal jsem tyto tři kompletní karburátory na péráka. Mám ale problém s určením na co patří. Dva z nich (neponiklované) mají označení 2-2926 NŘ a ten poniklovaný má značení 2924 H. Které jsou original na péráka 350ku? Dále bych se chtěl zeptat na matice kterou prochází lanko plynu - co je original - lanko do boku nebo na střed? Filtry jsou také pomíchané.
K tomu mám ještě krabici nekompletních karbeců, takže to dokompletuju tak, jak to má být. Poradíte? Díky    [Pjopa]   11.01.2012

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Díky, ale nevíš proč??    [Jura ]   07.10.2021
Odpověď  Jura - Ano jsou, jeden takovy jsem na peraku mel.    [takysportkar]   07.10.2021
Odpověď  Ahoj , mám jen drobný dotaz , pro jsou některé karburátory niklované ?    [Jura]   06.10.2021
Odpověď  chtěl bych se zde zeptat na příbuzné téma ke karburaci. Jde mi o filtr vzduchu, respektive jeho zavírací část. Mám poniklovanou, pozinkovanou a hliníkovou. Je v tom nějaký cca řád, např. která je starší nebo která se dávala na péráky , nebo na kývačky?    [L]   23.02.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  H přesněji značí přívod paliva hadičkou(na víčku plovákovky je napevno nátrubek)
V jsou označeny karburátory Jikov 2924 s velkou plovákovkou
VZR mají označení karburátory ovládané táhlem(viz foto) takže asi R označuje táhlo.    [Martin Štindl]   15.02.2021
Odpověď  Půllitr má přívod do plovákovky z hora (H) a to že tam neteče přímo vertikálně, ale pod jiným úhlem je speciální přívod (Z).    [J]   15.02.2021
Odpověď  Zkus se podívat na stránky jawa maniak tuším že jsem tam našel tabulku značení karburátorů jikov    [Caryfuk ]   15.02.2021
Odpověď  Bůh ví, jak to značení je, když má pulitr značení HZ a má sytič a přívod paliva bokem.....    [fikuscz]   15.02.2021
Odpověď  Tak znovu - např. 2918 HC je karburátor šoupátkový (29) - difuzor (18mm) - přívod horem (H) - sytič/clona (C).    [J]   15.02.2021
Odpověď  Ještě jsem pátral a někde jsem četl H - horizontální přívod paliva zřejmě co myslí fikuscz. Tím pádem by bylo H dáno pouze víčkem plovákové komory. No je to velmi zvláštní materiál, to je pravda proto se ptám. Takže nesvařitelné. Děkuji za reakce.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.02.2021
Zobrazeno 10 z celkem 33 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (33) 
Zodpovězené téma  

Opravy ampérmetrů.


 Ahoj, nemáte někdo spolehlivý kontakt na někoho, kdo se zabývá opravami a renovací ampérmetrů do spínaček Jawa?    [fikuscz]   26.08.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Tak že nakonec ho stačilo trochu otřít ... .    [tečka]   26.09.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem se do toho pustil sám....    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  23.09.2021
Odpověď  napiš mě pls na email fikuscz@seznam.cz    [fikuscz]   30.08.2021
Odpověď  Co s tím máš?    [Bendis]   30.08.2021
Odpověď  ten to už právě nedělá :(    [fikuscz]   27.08.2021
Odpověď  722 151 145 p.Galajda. Profík👍    [Duc] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.08.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zodpovězené téma  

kabeláž elektrika na péráka


 zdravím,mám dotaz-skládám péroše 350 ležel 30 let na pudě v bednách-lak je zachovaej-tak to jen složím-ale kabely jsou přelámané-chtěl bych natáhnout novou elektriku-ale jsou tam kabelystaré opletené-vyrábí někdo na péráka-kabeláž po "staru"nerad bych dával kablíky aby tam svítily...díky    [roman]   28.05.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vyrábí je pan Šimoník, tel. 731 089 545, beru od něj kabeláže už asi 4 roky, dost se snaží a kabeláže udělaly za ty roky velký pokrok - má to velmi pěkně zpracované včetně návodů, pojistkových skříněk atd. ale hlavně za rozumné ceny!    [mirek]   04.09.2021
Odpověď  Už vyrábí, koupil jsem tady
https://motorky.bazos.cz/inzerat/134792642/elektroinstalace-jawa-perak-fj-a-cz-b-a-t-opletene-vodice.php    [P. ]   14.04.2021
Odpověď  Na FJ je tady, musel by jsi to trochu překopat. http://shop.jawacz-dily.cz/jawa-c788/elektroinstal ace-jawa-250-perak-opletane-draty-i2933/    [K.]   28.05.2017
Odpověď  Nevyrábí.    [fikuscz]   28.05.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Tachometr pérak 250


 Zdravim veteranisty , našel jsem na půdě tento tachometr , muze mi o nem nekdo řict vice ? Rok a jakou muze mit cenu? Diky    [_BB-Rider_Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.06.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  BB-Rider
sice pozde ale jestli ho jeste mas tak je to Krizik na Peraka FJ-cko a Zbrojovku. Cena od 7000,-Kc vys. Zde prodane tachometry na Komunistu a 350.
https://aukro.cz/jawa-perak-250-komunista-tachometr-original-6980919185
https://aukro.cz/tachometr-jawa-perak-350-6989196784    [takysportkar]   15.08.2021
Odpověď  Mam o nej zajem,prodate ho?    [Lucas]   15.08.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Motor Ogar 350


 Dobrý den,mám motor z Ogara 350 a chtěl bych zjistit rok výroby.Je na něm výrobní číslo 12-N-50    [David K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.03.2015

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Výrobní číslo motoru není zásadní údaj, jde zadat nenalezeno. Do poznámek zapsat motor v minulosti vyměněn za motor stejného typu. Snažil bych se zahladit hrubé broušení.    [vojta]   08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě jeden dotaz, někdo v minulosti vybrousil číslo, jak by jste to řešily, když bych chtěl jít časem do veteranskych papírů?? Dekuji    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebo ten?    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vnitřek    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nebo tento?    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chtěl bych se zeptat, které z tech krytu spojky použít na ogar 350?    [Jiricek1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2021
Odpověď  Děkuji za odpověd    [David K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.03.2015
Odpověď  je to náhradní díl, nejspíš v roce 50 došlo k vyražení nového čísla.    [jawarmaniak] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.03.2015
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (9) 
Zodpovězené téma  

Záchyt stojanu a tlumič sedla.


 Ahoj, mohl by mi prosím někdo poslat fotku jak má být namontovaný záchyt stojanu na Péráku - komunista ? Právě teď si tu s tím trochu lámu hlavu, je to záchyt nebo jen doraz ? Možná se ptám blbě, ale to ten stojan na Péráku nemá žádnou aretaci ve sklopeném stavu jako třeba Kývačka ???Bohužel jsem koupil tento http://www.doktormoto.cz/cs/zachyt-hlavniho-stojanu-jawa-perak-d-1126.html ten špatný ohyb jsem už odbrousil. Dál mám problémy s talířovými pružiny na tlumiči sedla. Původní byly z nějakého slabého plechu, obě praskly, tak jsem si objednal z moto-usti jiné, ty se zdály solidní. Ale po dotažení zase jedna praskla. Dotahuji jen zlehka abych dostal ztuha závlačku do matice... Fakt nevím, je to překalené ?Kde bych mohl koupit tyto podložky které přežijí montáž a možná i trochu provozu ?    [Edward]   25.07.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Je to vynikající. https://milankrejci.rajce.idnes.cz/stojan_Perak/1498371298 Teď už jen to nechat vyrobit z pružinové oceli, nerez časem povolí. O horním ohybu moc neuvažuji, nevím, takhle se mi to lepší montuje a na funkci to nemá žádný vliv. Záchyt se opírá v ohybu o kostru a nemá tendenci nikam cestovat. Toliko mé pozorování. Nechám asi vyrobit víc kousků, tedy podle ceny. Určitě bude zájemců víc...    [Edward]   06.08.2021
Odpověď  Ještě bych tam udělal ten horní ohyb co je na originálu, aby se záchyt nemohl po utažení šroubu pohybovat do stan a bude to dobrý.    [fikuscz]   04.08.2021
Odpověď  Takhle mi záchyt stojanu vychází. Pokud se osvědčí, zadám zakázku do pérovny. Zatím vyrobeno z nerezu 2mm.
https://milankrejci.rajce.idnes.cz/stojan_Perak/1498010180
pro porovnání toto se nabízí :
https://milankrejci.rajce.idnes.cz/stojan_Perak/1498010172    [Edward]   04.08.2021
Odpověď  Děkuji za pomoc a fotky ! Tedy nechám pružinu záchytu vyrobit podle mého výkresu, brousit stojan se mi moc nechce. Holt to bude dražší, co se dá dělat.    [Edward]   29.07.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tady s replikovým stojanem. Chtělo by to pří porovnání stojanů u repliky příčku o cca 5mm níže. Bohužel, při konzultaci s výrobcem tento vůbec neví, že má stojan do záchytu zapadat. Myslí si, že je to pouze doraz a stojan drží jen pružina.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.07.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ti to dnes vyzkoušel. Originál záchyt a originál stojan krásně do sebe zapadá. Originál záchyt a replika stojanu jde do sebe špatně a záchyt se již deformuje.    [fikuscz] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  29.07.2021
Odpověď  Já to mám z ústí.. držák stojanu si přihneš aby zaklapoval tu příčku na alu stojanu..oproti držáku to dost táhne péro stojanu a drží to v zavřeném stavu..    [Beat]   29.07.2021
Odpověď  Ještě koukám, že jsem neupřesnil typ - Pérák komunista, stojan hliníkový, replika HF Moto.    [Edward]   28.07.2021
Odpověď  Na tlumiči sedla mám korunkovou matici se závlačkou, jak to bylo originálně. Už je mi tak nějak jasné, že soudobé pružiny - ty hvězdy jsou vyšší a tvrdší a tedy s původní korunkovou maticí nebudou spolupracovat. Tak to tedy vyřeším dvěmi nízkými maticemi. Řešení se samojistnou maticí se mi moc nelíbí, je hodně moderní. K tomu držáku stojanu - díky za fotky ! - ale skutečně takto přihnutý záchyt ten stojan i udrží ? Fotky jak to mám já - https://milankrejci.rajce.idnes.cz/stojan_Perak/    [Edward]   28.07.2021
Zobrazit fotografiiOdpověď  A tohle máš..    [Beat] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.07.2021
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Kolena výfuku


 Dobrý den,
začínám propadat zoufalství, nemáte někdo na prodej použité kolena výfuku na Péráka 350? Koupě nových a broušení chromu dolu mně nepřijde jako vhodné řešení. Byl bych Vám vděčný. Stále hledám na netu a nic ani v ČR ani SK. Děkuji za pomoc nebo typ.    [ma.reznicekRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.05.2021

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  NE, rozdíl je hlavně v úhlu vyústění vyfukového kanálu.    [Martin Štindl]   05.08.2021
Odpověď  Mám dotaz taky na kolena. Pasují kolena z 250 na 350 péráka?    [milan n] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  05.08.2021
Odpověď  HF moto i Buyak prodavaji vyrobky i pred chromovanim. Konkretne jsem si to zjistoval letos v zime u obou. HF moto vychazel financne lepe.    [takysportkar]   24.05.2021
Odpověď  Ano, buď staré kolena nebo aspoň nové bez chromu. Stažení v galvanovně je určitě lepší varianta než broušení jak píšete. Uvidím, třeba se někdo ještě ozve ale jinak zkusím typ hfmoto.cz. Děkuji za pomoc.    [ma.reznicek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2021
Odpověď  Z vlastní zkušenosti v HF není problém    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.05.2021
Odpověď  Takže co vlastně potřebujete? Kolena v surovém stavu bez chromu? Určitě by se dalo domluvit přímo s výrobcem, třeba hfmoto.cz. A pokud bude potřeba sundávat chrom z nových, tak bych to nebrousil, ale nechal stáhnout v nějaké galvanovně, to bude o dost šetrnější...
Ale pokud sháníte jenom kolena v původním stavu tak to neporadím, to vám snad někdo nabídne...    [meela]   24.05.2021
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
 Strana 1/204 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 29.11.2020)
Nezodpovězené téma 

Motor perak


 Vie niekto určiť čo znamenajú písmena na motoroch perak,pred výrobným číslom...napríklad P(závodný...)N(náhradný diel)E...Z...?    [Dzon]   04.10.2021
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Prosím o pomoc


 Dne 8.1. mě jeden nejmenovaný hajzl ukradl Jawa Perak 250. Je to přechod z FJ na Zbrojovku. Bohužel usvědčen ale nemluví kde motorka je. Kdyby jste někdy něco zahlédli dejte prosím veden na tel 773747402 nebo e-mail robmaister@seznam.cz    [robmaister] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.03.2021
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

patice žárovek


 Ahoj prosím Vás z čeho to jsou patice? Perák či specialka 250?Předem moc dík za odpověď    [jarek]   12.01.2021
   Přidat odpověď 

 Strana 1/204 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006