MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 303008 příspěvků |7347 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 118 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 7.12.2019 07:42  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 770
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 398
    Doklady   11.04.2010 / 277
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 3004      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 7 / 279      Příspěvků Příspěvků: 30251
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

Špatní renovátoři a špatné repliky


 Zdravím Vás všechny tady a založil jsem téma pro všechny podvedené dobrotince,kteří si nechali renovovat motorku nebo si koupili nějaký díl,nechali si něco udělat,např. nachromovat a byli podvedeni a nejhorší věc,že Vám bylo něco zaměněno.Bude dobře,když budeme mít informace o těch nepoctivých.    [Zeus]   25.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 398 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Pane Štindl,
víte,kde je problém,že je úplně jedno,jestli Zeus nebo Cesar,možná Babiš,to je jedno,ale kdo z Vás,kdo dělá tyto věci,informuje zakaznika???Odpovězte....,myslim předem a kolik to bude stát?
Si udělejte ceník
0,05mm cena
až do 0,000 mm cena a je to...,takže se snažte,aby jste říkali cenu dopředu a pokud je někdo odborník,tak to stanoví předem...a ne až po představení se smutným koncem...a pokud se bráníte,že to nejde a min. uděláte kliku do 0,03 mm,tak se pak můče každý rozhodnout,jestli chce vibrátor motorku nebo sežene někoho,kdo to udělá lépe asi i dráž,ale bude mu to dělat radost.
Takže pokud se zdražuje,tak by ta kvalita měla být odpovídající s dostatečnýma informacema...děkuji za pochopení    [FJ]   07.12.2019
Odpověď  Pro FJ(podle slovní formulace příspěvků původně Zeus): nevím jestli takové vyjadřování na tomto fóru je jen vybíjení osobní frustrace z toho že zakázka repasování klikovky neproběhlo podle představ anebo zarytá umíněnost za každou cenu vnutit všem svůj vlastní názor ale už to zavání naprostou TRAPNOSTÍ.
Zeus totiž v jednom starším příspěvku(z 20.08.2017) napsal frázi(a to opakovaně!) že: "pokud neni klikovka do 0,010 mm,vubec nema cenu ten motor delat"
Po jisté odmlce už ale jako FJ(30.11.2019) píše :"Pratele,klika by mela byt vycentrovana do 0,005 mm a to prezentoval Motokov"
To má být ale co? Z původně prosazovaných "do 0,01mm" se najednou požadovaná tolerance sníží až o polovinu na pět tisícin???
A nakonec - uvedl do této chvíle zde v diskusi někdo firmu nebo zručného člověka kteří by byli schopni při repasu dosáhnout třeba těch 0,01mm? Snad že by toho byl někdo schopen ale jde o to jestli by byl také ochoten se do toho pustit když z vlastních zkušeností nemá jistotu že této házivosti na konkrétní klikovce dosáhne! Pokud se mu to i přes zdlouhavé úsilí nepovede, bude zadavateli účtovat jakou částku? Takovou jako při běžném repasu(okolo 0,03) ale i přes fakt že na tom strávil třeba dvakrát více času?    [Martin Štindl]   07.12.2019
Odpověď  a to kdyz to opravila,tak to bylo spatne...,mluvis asi z vlastni zkusenosti,me to tak pripada...,nez se snazit neco udelat poradne,tak radeji podporovat propagandu fuserstvi...,tebe by mely zamestnat do fabriky na letecke motory,ale to uz bychom nelitali...    [FJ]   06.12.2019
Odpověď  Ty jsi asi hodne mlady teoretik. Kliky opravovala tehdejsi mototechna. A ver, ze se stim nekteri opravdu nemazali. A ve fabrikach se fuskou delaly mnohem slozitejsi veci nez nejake cepy a oka pro ojnice.    [K.]   06.12.2019
Odpověď  kdyz se tu tak prezentujete,s tema povolenyma tolerancema 0,05 mm,tak jsem ani od nikoho z Vas,kdo to hati a porad dokola,mluvi,ze je to nesmysl,a preklepy atd...,tak co tak pouzit loziska C4 misto C3,to vas nenapadne,kdyz to neumite udelat presneji,to vas nenapadne...,delate to na masinach,ktere jsou starsi nez vy,kolikrat a pouzivate akorat lexikon vymluv,jinak k tem nekolikrat rozlisovanym klikam,co na to rict???Kolik lidi delalo kliky na Jawy a Cz do roku 1990 nebo posunme to 1995,kde se daly sehnat cepy na kliku,hmmm,az pak jste to zacali delat a lisovat a ucit se,takze vetsina prelisovanych klik je z te doby,kdyz nebyly cepy,tak se to ani nedelalo...takze se na ty vyrazy,ze kliky jsou dodrbane divejme strizlive,vetsina je nekolikrat lisovana,protoze se na tom vetsina ucila,takze to tak je,a pisi to proto,aby nekdo,kdo ma kliku jeste org.,aby si dal sakra pozor,aby opet nejaky vychytralek,co jen keca a skutek utek,mu ji z nejakeho neznameho duvodu,nevymenil nebo nezkazil,coz je dnes a denne na dennim poradku...takze znacit a nenechat se odrbat a chtit to,co nejpresneji a kdyz si nechate delat vybrus,tak si znacit,ktery,to take pratele od fochu radi brousi,podle pistu,co maji na sklade a pak se vymlouvaji,ze museli,valec byl moc vybehany...,Toto je zaklad pro Vas motor,takze pokud nekdo rozdela motor org. z fabriky nerozdelavany,dejte si pozor,pak je uz pozde...    [FJ]   06.12.2019
Odpověď  tolerance radiální vůle u ložiska C3 pro panelku je opravdu někde mezi 15 -30 tisícinami, ale to platí pro klidový stav ložiska, bez montáže a zatížení. Tedy pro ložisko na pultě prodejny. Vlivem montážních přesahů, deformacemi při provozu a zde hlavně tepelným vlivem se radiální vůle zmenšuje, vyjímečně až do stavu předpětí.
Co mi za léta prošlo rukama motorek, tak vyjma dvouložiskových panelek byl problém s defektem nejčastěji na válci a pístu, poté na vidličkách v převodovce. Defekt samotných ložisek se řešil většinou z důvodů několikéré výměny válce bez půlení a výměny ložisek. Pokud se používají kvalitní ložiska (dnes velký pozor na padělky), tak s ložisky problém nebýval ani při ne příliš pečlivé montáži.

Ona montáž kliky do bloků a jejich sevření přinese určité její deformace a následné provozní zatížení rovněž. Nulová házivost (na tisíciny) podle mne nejde u kliky v jawě nijak dodržet.    [Luboš]   06.12.2019
Odpověď  tak to je mazec,aby klika byla v toleranci 0,05 mm,logicky,kdyz maji loziska 6305 C3 vuli 0,03 mm,to je pak pri vasi toleranci 0,05 mm u Jawy 250 predepsan dlouha zivotnost lozisek a od toho se odviji dalsi veci,klikova hridel je zaklad,kazdeho motoru...    [FJ]   05.12.2019
Odpověď  tomas s mas jeste obrazek k 250ce? diky
veril bych i tomu ze to udelaly naschval aby si to lidi na zapade koupily taky je moznzny ze motorkana zapad byla venovana vetsi pece precijen kdyz rozeberu motor z sveda tak oproti panelce je videt ze se resily i detaily jako prechody u kanalu a podobne ale spis to bude reklamni tah    [free]   05.12.2019
Odpověď  Nebo se třeba jenom chlubili něčím co není pravda :-) jako výkon 28 koní u kalifa, maximálka 89mph u supersportu... teoreticky to může být pravda ale v praxi je to horší :-)    [meela]   05.12.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ještě ty svoje vergle nevyhazujte, fakt to vypadá na překlep. Tři stovky pro dvouválec, pět stovek pro jednovál.    [Tomáš S.]   04.12.2019
Zobrazeno 10 z celkem 398 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (398) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Stříbrná barva na válec


 Ahoj můžete mi poradit značku stříbrné barvy na válec péráka, nějakou, kterou máte odzkoušenou, že drží a je barevně stálá. Bude lepší použít v plechovce nebo sprej? Aby se barva dostala mezi žebra. Dík    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.12.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  přesně tak, na původních válcích je ta stříbrná vidět. Jinak třeba černou stříkám na válce obyčejným sprejem, ale nejezdím moc takže nevím jaká může být životnost... zatím to ale drží    [meela]   05.12.2019
Odpověď  Ano, já si neuvědomil, že se jedná o péráka a ne o kývačku.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  05.12.2019
Odpověď  Na všech fotkách vypadá, že válce jsou stříbrné, na kývačkách zase černá.    [Mirekku] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
Odpověď  Na péráka patří stříbrný válec, to má Mirekku správně    [meela]   04.12.2019
Odpověď  Válec by měl být správně černý, ale když chceš stříbřenku, tak použij vypalovací silikonovou ve spreji.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.12.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (5) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Oprava předních vidlic.


 Zdravím,chtěl jsem se zeptat,zda máte někdo nějakou zkušenost s opravou předních ohlých vidlic a zda se také mění ty pouzdra,co jsou ve vnitř.Děkuji.    [elstrem] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.04.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Přesně tady se to řeší:
http://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=114&idtop=179268    [xhamsterr]   24.11.2019
Odpověď  Prosím o radu, jak vyměnit vrchní pouzdra ?    [Robert]   24.11.2019
Odpověď  9 z 10 extrémních obráběčů kovu by to udělalo jako caryfuk. Já bych se taky přidal k těm spodním pouzdrům a jezdit - většnou to stačí.    [vana-hb]   24.05.2011
Odpověď  Udělal jsi to caryfuku určidě řemeslně dokonale, ale většinou postačí výměna spodních pertinaxových futer (horní jsou ušetřená) s vystružením. Śavle je nejsnazší nechat navařit a přebrousit. Pokud jsou ohnuté, soustružník je srovná. Funguje to naprosto dostatečně. Neujezdíš to.    [Lada]   24.05.2011
Odpověď  Nazdar opravu přednich kluzáků jsem řešil nedávno.Materiál trubek jsem použil zušlechtovaný 15230.Povch jsem brousil na brusce na kulato na průměr 25.94.Materiál pouzder jsem použil cínový bronz 403016 cu sn 6.Pouzdra jsem po nalisováni stužil na soustruhu na jedno upnutí aby byla souosá na průměr 26H7.Spodní hlavy jsem odřízl následně nalisoval a zavařil.Po svaření je nutné zůhlování osy.To jsem řešil převrtáním otvoru a výrobou nové distanční trubičky na levé straně.Na pravé straně jsem odvrtal stávající závit a vyrobil na soustruhu vložku se závitem M12*1.5 a nalisoval zpět do hlavy kluzáku.Tímto příspěvkem jsem chtěl jenom naznačit že tato oprava je hodně náročná na vybavení a čas oprava mi trvala 3 dny.    [caryfuk]   23.05.2011
Odpověď  Nevím jak je to se spodkama na péráka,ele na Čízy spravuje pan Kuta.Za optání člověk nic nedá-kontakt na něho je na stránkách o ČZ.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.04.2011
Odpověď  Reagoval jsem pouze na to, že soustruhem nelze udělat odpovídající povrch. Jinak tvrdochrom je dost drahá záležitost a na péráka přepych. Šavli ohlou jako hada jsem taky ještě neviděl a pokud by byla, vyměnil bych trubku -samozřejmě bych nekupoval bláto. Pokud je ale jen prohnutá, určitě plůjde srovnat. Obrať se na někoho šikovného v okolí, neměl by to být problém.    [Lada]   17.04.2011
Odpověď  Já jsem kdysi, když jsem renovoval, tak jsem se přifařil k lidem co ty trubky obrousili, nanesl se tvrdochrom, obrousil se na požadovaný rozměr a daly navý futra. J.    [Jíra]   17.04.2011
Odpověď  ja to na soustruhu mam dělany-a nevim jestli je to teda pak ještě doleštovany-to je pravda, ale je to opravdu super. Dělat nové trubky by asi tak jednoduche nebylo nebo nevim no,ale jsou tam někde v tom ty šneci pro uchycení pružin atd.-kdyby to bylo tak jednoduchy tak to už někdo davno děla-protože si myslim. že hodně lidi by si to rado koupilo.    [honza]   17.04.2011
Odpověď  Tak Láďo, můj názor je, že výsledný povrch je broušený na něčem jako hrotová bruska (nebo jak se to jmenuje).

Podle mě, když je ta trubka tak vydřená že to vadí tak je na vyhození. I kdyby jsi jí osoustužil a pak nějak vyhladil aby nebrousila pouzdra, tak si vem co tam zbude za materiál. Myslim že pak by byla náchylná na ohnutí. Nehledě na to, že v té délce a síle materiálu ... no nevim jestli by jsi to přesně upnul a i kdyby jo tak to bude pod nožem pružit a poskáčeš povrch.

Já bych porovnal starý a nechal je, nebo se někde poohlédl po firmě co renovuje hydraulické písty. Taková firma by ti udělala nové trubky a přivařili by je na původní padky.    [vana-hb]   17.04.2011
Zobrazeno 10 z celkem 15 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (15) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Veteránské doklady


 Zdravím, chci přihlásit péráka na veteránské doklady a potřeboval bych vidět jak má být ve formuláři Žádost o provedení testování historického vozidla vyplněn technický popis vozidla, abych tam nepsal nesmysly. Nejlépe Pérák 250 1952. Byl by někdo tak hodný a poslal by mi to naskenované na email. Díky    [jena29] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  http://www.eurooldtimers.com/cze/testace-historickych-vozidel.html

Máš tam jak mají vypadat fotky i vzor protokolu. Na fotkách není co řešit a protokol je víceméně technická věc. Co nebudeš vědět tak vynech a při testaci to s tebou doplní.

Děláte z komára velblouda. Nějaká vehementní příprava a objíždění "komisařů" předem je ztráta času a peněz.    [xhamsterr]   24.11.2019
Odpověď  S fotkama opatrně. Jednak je předepsaný pohled, dále musí být neutrální, ničím nerušené pozadí a fotky musí být na lesklém fotopapíře.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019
Odpověď  Zdravím, nejlépe uděláte, když se spojíte s komisařem, který bude testaci dělat a spolu formulář vyplníte.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.11.2019
Odpověď  Vyplň si šmírák vytiskni fotky a navštiv testačního komisaře, nebo to po domluvě pošli ke konzultaci či odsouhlasení, určitě ti ochotně poradí.    [.]   24.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Veterán club Ostrava


 Dobrý den, kupuji Jawu 250 na veteránských značkách z Prahy a potřeboval bych ji přihlásit na veteránské značky v Ostravě.
Zajišťuje někdo tuto službu?
Nemáte tip na nějakou testaci motorky v blízkosti Ostravy?
Předem dík za informace.    [Boris ValíkRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  20.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  koukni na stránky www.fkhv.cz tam je seznam všech testačních komisí, měl by tam být i kontakt    [vojta]   20.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
Zodpovězené téma  

ŘETĚZ PRIMÁRU 250/1948


 Zdravím, dávám do motoru nový řetěz a lamely a dle všech e-shopů jsem koupil 60 článků, ale já mám na stroji 54, kde je problém ? Díky moc    [grif]   19.11.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Díky za nakopnutí zamotal se mi do toho řetěz z prasete :-)). Měl jsem z toho hlavu v pejru. Dík    [grif]   20.11.2019
Odpověď  tak máte 175 ccm motor    [Monty]   19.11.2019
Odpověď  60 článků je správně    [fikuscz]   19.11.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (3) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Zdravím,rozeta pérák,poradí někdo z čeho je?


 Vypadá stejně jako klasická,prům.160,ale nemá otvor pro ložisko 52mm,ale menší díru s drážkou pro pero. Přitom ale má nanýtovanou zubovou spojku. Myslel jsem,že to někdo upravil pro traktor,ale ta rozeta je odlitek z jednoho kusu,jen je na ní ta zub.spojka. Rikša ale měla diferák ,tedy neměla rozetu natvrdo na osu ne? Díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Vypadá to "zajímavě". Podle mě to bude nějaký nezjistitelný pracovní stroj domácí výroby.    [xhamsterr]   02.11.2019
Odpověď  asi nekdo upravil origo rozetu tim ze tam nalysouval ten mezikus    [free]   23.10.2019
Odpověď  Neni tam ten střed nalisovaný? Já bych řekl, že je.    [fikuscz]   17.10.2019
Odpověď  Nikdo neví???    [Mr.Garrison] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.10.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Doklady


 Zdravím.Nedávno jsem četl na netu jak jdou předělat papíry z kývačky na péráka.Konečně jsem je sehnal ale pro změnu zas nemůžu ty informace jak na to najít.Můžete mi prosím někdo poradit přesný postup,nejlépe odkaz na stránky kde je to popsané.Není to zas tak jednoduché...Děkuji plasa    [plasa]   11.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 277 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  oldrich janak: Pokud máte auto na normálních značkách, tak na STK musíte každé 2 roky, jako jakékoliv jiné auto. Testace platí rovněž dva roky a musíte ji absolvovat znova, tedy klubovou na historický původ. Pokud je auto na veteránských značkách, na na STK nejezdíte, ale každé dva roky absolvujete klubovou a následně krajskou testaci a dostanete razítko do průkazu historického vozidla.    [pmr] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.11.2019
Odpověď  mam ladu 2107 která ma testaci veteran přišti rok ji musim opět obnovit jak to je z veterany musí i nadále jezdit na STK nebo stači obnovit testaci veterána děkuji    [oldrich janak]   02.11.2019
Odpověď  Ještě jsem zapomněl dodat k výrobním štítkům (existují i zákaznické), při řešení výměny (náhrady) je nutno znát vyjádření výrobce (dovozce), zda-li náhradní štítky dodává (za poplatek) a za jakých podmínek (velmi se různí). Pokud štítky nedodává (jeho vyjádření nutno doložit úřadu), tak platí druhá zákonná varianta a to je opatření si štítku, vyražení údajů vlastními silami (klasicky nějaký štítkový eschop, reklamka).

A jak je oficiálně známo, na většinu starých vozidel (ale i nových) výrobci štítky nedodávají. Pro STK od roku 2012 vydala EU předpis, že není vážnou závadou vozidlo bez štítku do roku výroby 2001. Proto zřejmě technik doporučuje nevyhovující štítek raději sundat (nezahazovat!), protože ho jinak musí vyfotit. Při výměně rámu (karoserie) a oficiálním vyražení čísla (VIN) se logicky údaje neshodují s původním štítkem. Což z hlediska evidence není v pořádku. Menším zlem je nyní štítek nemít, než mít s nesprávnými údaji.
Ale byl bych opatrný, kdo ví co se vymyslí, a štítky pečlivě schoval a pořídil nové, kde chybějí nebo jsou špatné.
Ani JAWA štítky nedodává, naopak odkazuje na druhovýrobu, jak mi bylo i oficiálně opět potvrzeno.
Nejjednodušší je proto si štítek rovnou koupit a přinýtovat a vyhnout se zbytečným starostem. Existuje také oficiální vyjádření některých výrobců ke štítkům, kde podmínky náhrad uvádějí.
Takže pokud někdo potřebuje náhradu za ztracený, poškozený štítek, tak není žádným falšováním si jej pořídit. Štítek (údaje) nemůže být v rozporu se skutečným stavem v registru a TP. Snad není takový problém si údaje napřed v TP ověřit a poté vyrazit. A vlastní pořízení a vyražení není nezákonné, naopak jej předpis uvádí jako druhou možnou variantu při absenci možnosti výrobce.    [vintera]   21.09.2019
Odpověď  Mám takto několik vozidel, které mají oficiálně něco měněno a nesouhlasí proto údaje se štítkem. V jednom jediném případě je v TP v poznámkách uvedeno - "ponechán původní štítek" - a není s tímto žádný problém na STK. Ale naopak byl problém při silniční kontrole (TP se nevozí). Policie má přístup do registru vozidel a trvá (a obtěžuje) než si údaj ověří.
V ostatních případech zapsaných výměn není v TP o štítku žádný zápis a na STK je pravidelně problém, buďto požadují štítek odstranit a vozit v kastlíku, nebo dát do souladu se skutečností a hlavně upozorňují nejezdit do zahraničí, kde hrozí i zabavení a trest za falšování pro tento nesoulad.

K tomu odstranění štítku uvádí STK, že povinnost mít při kontrole na vozidle štítek platí až od výroby vozidla v devadesátých letech. Proto mám v provozu i několik vozidel bez štítku. Je ale také pravdou, že na některé STK některý technik striktně štítek požaduje a dlouho nechce platný argument uznat. Radí dát jej i nový. Pro klid duše všech.

Proto bych se přikláněl k požadavku o zapsání údajů o existenci štítku do TP na evidenci vozidel při oficiální výměně rámu. Pro úplnou jistotu dát štítek nový.
Ono dát nový štítek není nic nezákonného, při ztrátě, zničení, jen se nesmí uvést jiné údaje než jsou v evidenci (TP). Stejně jakoukoli přestavbou se přichází o skutečnou historickou hodnotu stroje.    [vintera]   20.09.2019
Odpověď  Jiste ze by tam mel byt stitek z ramu. Nechat puvodni. Uz se to tu resilo stokrat dokola. Bez stitku je jasne a podezdrele ze neco chyby a naprosto nejhorsi moznost je stitek falsovat ... .    [jawak]   15.09.2019
Odpověď  http://hire-labas.pl
info@hire-labas.pl    [Lillie]   22.08.2019
Odpověď  Podle me by tam mel byt stitek z ramu (tedy nesoublasici rok vyroby a typ) nebo podle puvodnich cisel v tp (nesouhlasici vyrobni cislo s ramem). Oboje bude ok protoze proste kdyz se legalne ten ram vymenil tak logicky asi neco sedet nemuze. Novy bych neklepal, podle me to budi pozornost ... technici velmi neradi vidi manipulaci s cimkoliv.

Realme, resi se to tady, aleckoho vyhodili z tk kvuli stitku? Ja o tom neslysel.    [jarda]   30.09.2018
Odpověď  protože jsou trotlové co to stejně nepochopí, a co sem furt taháte VIN ten má přesně stanovený tvar a počet znaků.    [jawik]   15.09.2018
Odpověď  Hlavně se o tom bavte veřejně...    [tr]   15.09.2018
Odpověď  vyrazte na štítek číslo stejně, jako v TP a na rámu. Potom jim to bude sedět,a budou na STK mít duši v peří.    [MOnty]   15.09.2018
Zobrazeno 10 z celkem 277 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (277) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vypleteni kol


 Dobry den,
chtel bych si vyplest kola, ale nemam s tim zadnou zkusenost. Neco jsem jiz cetl na internetu, ale i tak bych uvital rady zde.
1) predni kolo ma pulbuben, mam centrovat rafek presne na stred osynaboje?
2) zadni kolo ma cisty naboj, takze zde urcite centruji presne na stred osy naboje
3) predpokladam ze spice jsou stejne dlouhe z vyroby, takze je vlozim do rafku a naboje a pak na kazde udelam stejny pocet otocek niplu, dokud si rafek nesedne. Pote provedu centrovani a postupne dotahovani vsechn niplu. Jen je teda otazka, jak moc dotahovat.

4)Spice co mam se mi zdaji nejake divne. Koupil jsem je teda pred 4 lety na burze a od te doby cekaji v krabici, nevim od koho a jde podle me o pozink a ne moc kvalitni uz. Premyslim jeste, ze bych koupil nejake kvalitnejsi. mate typ? Spice byly vzdy v pozinku nebo chromu?    [tomtnt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano, 216 patří na unašeč rozety.    [fikuscz]   22.10.2019
Odpověď  na stranu rozety    [Monty]   22.10.2019
Odpověď  Dobry den,nevite nahodou,na kterou stranu prijdou spice 216 mmm???Na stranu rozety nebo na opacnou ,dekuji za odpoved,dle obrazku myslim,ze na stranu rozety    [LB]   22.10.2019
Odpověď  meril jsem prumer spic sady co mam, a pro zadni kolo jsem zmeril 3.5mm a pro predni 3 mm. Nemaji byt v zadu take 3 mm nahodou? Protoze 3 mm spici z predni sady tam uz prostrcim. Jde o 350-18 rv.52    [tomtnt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2014
Zobrazit fotografiiOdpověď  tak jsem si chtel vyplest zadni kolo a narazil jsem hned v zacatku na problem. nejdou mi prostrcit dirkami v naboji spice. Problem je pouze na strane kde neni rozeta, tedy leva strana naboje a pouze ve smeru kdy musim spici provleci od vnitrni strany lemu ven, viz obrazek. Zda se mi, ze otvory na strane rozety jsou mirne vetsi nez otvory na strane opacne kde resim problem. U strany s rozetou jsem nemel nejmensi problem s prostrcenim spic jak dovnitr tak jakoby ven. Na opacne strane kde pouzivam stejny prumer spice, ale jina delka problem je. Pokud vyzkousim prostrcit zde spici z predniho kola, ktera je tenci, tak to jde bez problemu.

Otazka je kde je chyba. Muze zde byt spatny prumer spice? Jaky by mel byt? Proc je otvor pro spici na strane rozety vetsi nez na opacne?    [tomtnt] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.09.2014
Odpověď  jojo je to tu někde v diskuzi ten obrázek včetně opravené koty!!    [HonzaBK]   13.08.2014
Odpověď  To sic nevím, i to je možné. Stačilo by změřit celkovou délku náboje - děleno dvěma.
Protože přední kolo musí být na střed.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2014
Odpověď  Pozor! V této knize je u předního kola špatně uvedený číselný údaj. Nejsem sice doma abych to mohl upřesnit, ale tuším tam má být 48,0.    [fikuscz]   12.08.2014
Odpověď  Podle knihy Jawa 250/350/500 od J. Josífa a A. Tůmy z roku 1955 je u strojů Jawa 250/350 ccm "pérák", Přední kolo na střed ráfku - od konce náboje - na střed 40,8 mm a zadní kolo je vyosené, kvůli rozetě od konce náboje na střed - 71,9 mm. Kóty jsou od levé strany náboje, po směru jízdy (toť hlavně pro zadní kolo).
Ovšem na předním kole je samozřejmě kvůli brzdovému bubnu jiná délka drátů.    [Jirka12] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.08.2014
Odpověď  1) ne
2) ne
3) tak akorát
4) v chromu    [fikuscz]   12.08.2014
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (10) 
Zodpovězené téma  Najde se někdo kdo má nejaké kvalitní fotografie jawa perak- rikša,nejlépe manuali a dílenské príručky.Tato verze se delala v různých modifikacích napřiklad valník,kdyby se našel někdo kdo má manual i na tento tip byl by vděčný.Jaké koliv fotografie,příručky,manuali a odkazi na vebové stránky případně e-maili mě zasílejte na e-mail.Předem všem Děkuji.    [Bobby Newmann]   02.07.2005

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Dobrý den, podařilo se mi koupit Peraka rikša 250, ale nikde nemohu najít nějaký katalog ND nebo nějaké další příručky. Podařilo se Vám něco sehnat o doby založení Vašeho dotazu. Děkuji za info a s pozdravem Zdeněk ŠLEIS.    [Zdeněk Šleis]   13.10.2019
Odpověď  Teď jsem pověděl co vím Tvému kolegovi :-D Pročti forum    [JzK]   16.12.2005
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Elektroinstalace


 Mám jawu Péráka 250 Františka Janečka nemá někdo foto jak tahal dráty děkuji za odpověď.    [milenka109Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  To fikuscz. Moooc pěkné!    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.09.2019
Odpověď  Jj izolace praskala, ty dráty jsou nic moc. Už bych na moto tyto dráty nedal.    [fikuscz]   24.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Jako na každém jiném péráku. FJ není po technické stránce zas tak vyjímečný.

Co mě zaujalo je, že motorka v galerii vypadá že ještě nevyjela a při tom už praská izolace na kabelech ... .    [jawák]   23.09.2019
Odpověď  Zkus kouknout na mé album, snad ti to pomůže, ať se daří: https://renovacemoto.rajce.idnes.cz/Jawa_250_11_FJ_1947/    [fikuscz]   23.09.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Pérák 250. Koncové dvojčíslí není rok výroby, ale Modelový rok


 Pérák 250, Hledá se nejvyšší v.číslo dochovaného motoru s dlouhým žebrem u karburátoru, zda nový motor odpovídá i změně víka na dva nýty od č. 11-7390-52
Pro zpřesnění definování "modelů" Janeček/Zbrojovka/Komunista do připravované knihy JAWA hledáme nejvyšší a nejnižší v. čísla motocyklů s autentickým znakem na nádržích Jawa/FJ, Jawa/Z, Jawa/O
U 350 ccm Ogar, Jawa/Z a Jawa/O

Pokud sem nechcete dávat celá v.č., tak aspoň bez posledního dvojčíslí, celé č. pak třeba na můj mail libor.marcik@volny.cz

Shodně jako jsem uvedl v tabulce u 500OHC, i motocykly 250/350 dostaly od 1.7.1951 nové číselné značení začínající vždy od poloviny roku č. 1 a končící za pomlčkou dvoučíslím udávajícím Modelový rok - rok následující! Tedy vždy půl roku se toto číslo neshodovalo s rokem skutečné výroby.
Bylo jistě kuriozní, když si někdo šel v říjnu roku 1951 zaregistrovat motocykl a vepsali mu tam, že bude teprve v roce 1952 vyroben...
Libor Marčík.    [Libor]   02.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  To je náhradní motor z mototechny označený písmenem N. Klidně se mohl v tom roce koupit a dát do motorky.    [fikuscz]   29.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto    [Marian ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Natrafil som na takýto perácky motor.Bohužiaľ mám iba motor.Modelový rok 56 a predsa sa už robili kyvačky?    [Marian ] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.09.2019
Odpověď  Zdravím mám výrobné číslo 7400 s dlhým rebrom,v Tp 3.3.1952
Prepinac prvý typ,zadný blatník bez vzpery,ako nový predany vo svajciarsku a je tu dodnes no čoskoro pojde do svojho rodiska.    [Ján Čurilla Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  23.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde    [libor]   13.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalším číslem s dlouhým žebrem je 11-07685-52, pravda poslední dvoučíslí trochu ledabyle ražený...    [Libor]   13.09.2019
Odpověď  Stejně zachovalýho má kamoš v garáži- rok 1947. POkud si dojedeš do Brna, není problém ofotit a prozkoumat.    [Monty]   11.09.2019
Odpověď  https://motorky.bazos.cz/inzerat/108387875/Jawa-Perak-FJ.php Je stále na prodej asi ho nikdo nechce..    [perak]   11.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosba: před lety byl na Bazoši na prodej unikátní původní stroj v.č.26092, který by bylo pozitivní detailně prozkoumat. Nemáte někdo povědomí kde se dnes nalézá?
Dík,    [Libor Marčík]   11.09.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Především díky ZČ se nám tabulka opět rozrostla, dík.    [Libor]   06.09.2019
Zobrazeno 10 z celkem 45 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (45) 
Zodpovězené téma  

čislo 11-02592-52


 prosim o radu nejakeho znalce o rok a proč je před 52 pomlčka predem děkuji    [petr]   27.11.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano 7 žeber možná najdu fotku protože motorku jsem prodal    [Petr ]   22.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Petře, jseš-li ještě po letech na příjmu.. Zajímalo by mě, zda jak píšeš, měl ten tvůj zmiňovaný motor 11-02592-52 opravdu sedm žeber (prodloužený žebro viz tabulka)    [LkicramRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2019
Odpověď  takže motor z 52roku ma 7 žeber??    [petr]   28.11.2010
Odpověď  pomlčka je tam proto, aby se poznalo, že 52 znamená rok výroby    [monty]   27.11.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  Zdravím nemohli by ste sem nekdo priložit foto aký je rozdiel medzi hlavami valca na Jawa 350 perak a Jawa 350 Kývačka ? Alebo aspon popísatrozdiely ?    [vlado]   25.10.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Napisal som vam na mail.    [Milanxx]   15.08.2019
Odpověď  FJ válec mám po výbrusu na prodej. Výbrus č.2. ( fikuscz@seznam.cz )    [fikuscz]   14.08.2019
Odpověď  Poprosim o radu, bude funkcny motor perak fj 250 a valec 353. Aspon kym zozeniem original fjckovy valec.    [0908273158]   14.08.2019
Odpověď  Zdravím.
Zdravim. Chci se zeptat jak se liší bloky motoru Péráka 350 a Kejvačky 350 ?? Nejsou náhodou zamenitelné ??    [Michal]   23.09.2012
Odpověď  i na 12-ti konových kývačkách byly válce s dosedací plochou tvaru pětiúhelníku nevím do jakého roku nejspíš ještě celá serie 353/03,koukni na ten sací kanál jestli je rozdělený    [venca]   06.11.2007
Odpověď  No tak ktory valec by ste potom dali na peraka 250/11?
http://img218.imageshack.us/my.php?image=dsc01047dk0.jpg
Ten v pravo som mal na peraku.....ten vlalo zase na kyvacke....Pan od ktoreho som bral peraka mi povedal ze je to original a este nema vybrus, pomeral som to a vybrus nema. Hlava ma rovnaky gulaty tvar zospodu.....ta ako??? diQ    [Glony] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Rozdíl je ve velikosti kanálů a hlavně v přepážce dolního okénka přepouštěcího kanálu. Perák má okénko rozdělené přepážkou, kývačka nikoliv.    [Miloň]   06.11.2007
Odpověď  netvrdil bych, že válce 250/11 a 250/353 jsou stejné, pérák i mladší než janeček dává výkon 9k kdežto kyvka 12k. Budou tam zřejmě menší kanály, což z venku není vidět a se štěfty to nesouvisí.    [tomas]   06.11.2007
Odpověď  Válce 250/11 a 250/353 jsou schodné. Rozdíl je akorát u 250/11 FJ, kde nejsou vidět štěfty procházející válcem.    [Panther_79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  predpokladam ze na 250/353 a 250/11 je ten rozdiel rovnaky???    [Glony]   06.11.2007
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Poloha startovacího segmentu


 Ahoj. Chtěl bych se zeptat na správnou polohu startovacího segmentu vůči ozubenému kolu pod spojkovým košem. Po rozebrání spojky jsem zjistil, že při simulaci startování se zuby vzájemně dotýkají tak zhruba 1/3 své šířky, což se mi jako laikovi zdá divné. Na ose řadičky mám navlečen váleček, který mi právě vymezuje vůli startovacího segmentu vůči tomu ozubenému kolo. Napadlo mě si pomoci nasunutím na hřídel další podložky, čímž by se následně zuby dotýkaly v celé šíři. Vše jsem nafotil, tak by to z obr. snad mohlo být patrné. Díky moc za rady.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já ju tam dávám vždy i u starším motorů. nic se tím nezkazí a aspoň to líp těsní.    [HonzaBK]   12.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Starší provedení(bez pružiny) by mělo být u motorů 250ccm do výr.čísla 11-61120 a 350ccm do čísla 12-9110(údaj z literatury), u mladších je těsnění provedeno s přítlačnou pružinou a pryžovým kroužkem.
Ta pružina na MOTO Jelínek by měla být ta správná, jen mi podle fota na té stránce přijde vzhledově odlišná.    [Martin Štindl]   09.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ještě zapátral a tohle by mělo být ono, že?    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
Odpověď  Díky moc za vyčerpávající odpovědi :) Prvotní problém bude ten, že mi tam nedali tu přítlačnou pružinu. Zde na fóru jsem se dočetl, že někdy byla a někdy zase ne, pak se v tom má člověk vyznat. Nevíte někdo, kde by se dala ta pružina sehnat? prošel jsem pár jawáckých eshopů a nikde jsem jí neobjevil :(    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
Odpověď  Jednoduše- pokud se Vám to podaří zlepšit tak,aby místo 1/3 zubů zabíralo 3/4 šířky do sebe, bude to dostatečný.
Raketoplán z Péráka asi nevyrobíte.    [Monty]   09.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Segment lze vypodložit tak aby zuby zabíraly pokud možno(v určitém rozmezí) svojí šířkou. Podle fotek se zdá že je to provedení mladší(s přítlačnou pružinou) takže je potřeba počítat s funkcí pružiny a také jakým způsobem se bude těsnit víko spojky(tmel nebo papírové těsnění). Na vymezení segmentu je vhodné mít motor venku a položený na pravý bok(viz foto) a pak vypodkládat startovací hřídel(bez přítlačné pružiny) tak aby zuby segmentu a spouštěcího kola v momentě záběru byly pokud to jde proti sobě - nejspíš to nebude zcela ideální protože unašeč přinýtovaný ke koši je lisovaný a spouštěcí kolo ho při dosednutí kopíruje takže ve většině případech to trochu "šmajdá". Tu samotnou rozpěrku(označená jako modrá 2) při konečné montáži není vhodné vypodkládat jako při vymezování ale nechat vystružit novou na danou šířku.
Poté co je segment vymezen proti spojce je nutné tomu přizpůsobit i sestavu nad segmentem - podložku,těsnění u hřídele a víko spojky. Teď nejde odhadnout co bude potřeba, možná bude stačit tenčí podložka anebo bude nutné i upravit osazení na pouzdru ve spojkovém víku. Je potřeba to přizpůsobit tak aby se při zkoušení se spojkovým víkem(stále bez přítlačné pružiny a také bez vratné pružiny segmentu) startovací hřídel protáčela volně a na axiální posun měla minimální vůli.
Na popis to je docela dlouhé a také nelze obsáhnout zcela vše(axiální vůle u spojky a určitá stranová vůle u startovací hřídelel) ale počítejte že na provedení to je ještě zdlouhavější ale lze to provést. Důležité je aby před vymezováním segmentu byla také správně sestava primáru(!!!) to jest řetězové kolo s řetězovým kolem spojky(spojkový koš).    [Martin Štindl]   09.08.2019
Odpověď  ale vždyť to nejde zjistit jak ti budou zuby segmentu zabírat do zubů na koši spojky. to by jsi musel změřit výšku dosedací plochy o levého víka, odečíst gumovou podlož, odečíst železnou podložku a začít počítat. Pokud vím tak pod segmentem je pružina, která při nasazení levého víka dotlačí segment zcela vlevo a tím přes gumovou a ocelovou podložku utěsní hřídel o levé víko. Nebo jak jsi to měřil a zkoušel? Kam jsi vkládal podložky?    [HonzaBK]   09.08.2019
Odpověď  Omlouvám se to patří jinam :-)    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
Odpověď  A vy jste měnil i ty gumy mezi spodníma brejlema a spodní maskou? Nejsou vysoké?
To by mohlo být příčinou, že se maska vpředu nadzvedává...
Některý replikový ložiska do krku řízení jsou taky rozměrově vyšší.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
Odpověď  Díky za odpověď, i jako laikovi krz motory mi to přišlo divné. Bohužel takto mi přišel motor z celkové GO od firmy Jawarenovace ze Čtyřkol u Benešova :( Už jsem to tu psal, že nejsem s jejich prací spokojen, těch nepovedených věcí je víc, takže osobně nemůže doporučit :(    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 7.12.2018)
Nezodpovězené téma 

Nová Jawa Pérák


 Je smutné,že nás teď Indové učí,jak se mají dělat motorky...

https://www.auto.cz/jawa-perak-se-vraci-jako-stylovy-a-temny-bobber-132092    [Jára]   19.11.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Výměním JAWA Bizon s SPZ, TP, původní, motor po GO za JAWA 350 Pérák


 Výměna.    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  24.09.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Výměna


 Vyměním JAWA 250/559 s vozíkem Pav-40 SPZ, TP za JAWA 250 Pérák.    [KoljaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  19.09.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Perak25o plus side 560


 Ahoj jde sparovat tato sideka s perákem?Nebo je nutné předělat uchyceni?Je 25o ještě pojizdna nebo už motor nestíhá.Mate někdo zkušenosti s touto montáží.Predem dekuji za odpoved    [Jarek]   07.08.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rozeta pérák FJ


 Má někdo zkušenost s touto replikovou rozetou?

https://www.motojelinek.cz/Rozeta-44z-ZINEK-Perak-d3552.htm

Zvažuji, že bych ji koupil, ale nevím, jaká je kvalita, zpracování, přesnost, prostě zda je identická s originálem.    [Hynek]   28.05.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Tachometr perak - pruzinka vracejici rucicku


 Ahoj, nevite kde se da sehnat popripade cim nahradit prizinku vracejici rucicku v tachometru perak.    [Láďa 74Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Tachometr ogar


 Dobry den prosim pěkně, schanim někoho na repase tachometru ogar 250/4 tacho pouze zprovoznit jinak vše zanechat,neukazuje rafička diky    [Pacal Josef]   31.12.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/201 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006