MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301630 příspěvků |7276 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 74 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 23.8.2019 14:23  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 770
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 351
    Doklady   11.04.2010 / 272
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2998      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 8 / 277      Příspěvků Příspěvků: 30147
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Zodpovězené téma  

čislo 11-02592-52


 prosim o radu nejakeho znalce o rok a proč je před 52 pomlčka predem děkuji    [petr]   27.11.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ano 7 žeber možná najdu fotku protože motorku jsem prodal    [Petr ]   22.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Petře, jseš-li ještě po letech na příjmu.. Zajímalo by mě, zda jak píšeš, měl ten tvůj zmiňovaný motor 11-02592-52 opravdu sedm žeber (prodloužený žebro viz tabulka)    [LkicramRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2019
Odpověď  takže motor z 52roku ma 7 žeber??    [petr]   28.11.2010
Odpověď  pomlčka je tam proto, aby se poznalo, že 52 znamená rok výroby    [monty]   27.11.2010
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Doklady


 Zdravím.Nedávno jsem četl na netu jak jdou předělat papíry z kývačky na péráka.Konečně jsem je sehnal ale pro změnu zas nemůžu ty informace jak na to najít.Můžete mi prosím někdo poradit přesný postup,nejlépe odkaz na stránky kde je to popsané.Není to zas tak jednoduché...Děkuji plasa    [plasa]   11.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 272 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  http://hire-labas.pl
info@hire-labas.pl    [Lillie]   22.08.2019
Odpověď  Podle me by tam mel byt stitek z ramu (tedy nesoublasici rok vyroby a typ) nebo podle puvodnich cisel v tp (nesouhlasici vyrobni cislo s ramem). Oboje bude ok protoze proste kdyz se legalne ten ram vymenil tak logicky asi neco sedet nemuze. Novy bych neklepal, podle me to budi pozornost ... technici velmi neradi vidi manipulaci s cimkoliv.

Realme, resi se to tady, aleckoho vyhodili z tk kvuli stitku? Ja o tom neslysel.    [jarda]   30.09.2018
Odpověď  protože jsou trotlové co to stejně nepochopí, a co sem furt taháte VIN ten má přesně stanovený tvar a počet znaků.    [jawik]   15.09.2018
Odpověď  Hlavně se o tom bavte veřejně...    [tr]   15.09.2018
Odpověď  vyrazte na štítek číslo stejně, jako v TP a na rámu. Potom jim to bude sedět,a budou na STK mít duši v peří.    [MOnty]   15.09.2018
Odpověď  Naposled měl jeden technik pochyby o tom jestli u kývačky má být předčíslí 353 ,
že jsem si ho tam vyrazil sám, další technik na stejný STK mi zase tvrdil že u péráku má být na rámu vyražený předčíslí 11-, jako je na štítku i v TP.
Zajdu se na STK poptat jestli štítek vůbec musím mít, popř. v jakým tvaru číslo rámu.    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2018
Odpověď  no.... dobra otazka. spravne musi byt stejne vin na stitku ramu a v tp. pokud to mas jinak tak te podle meho muzou vyrazit kdykoliv. jedine spravne reseni je zajistit si vyjadreni od javy, ze na ram se to razilo v takovem formatu a na stitek v onakem... jen tak nebudou mit pripominky. jinak vzdy to zalezi na technikovi ktereho chytnes...
...muj nazor.    [Jiří]   14.09.2018
Odpověď  Musí,nemusí-ze všech stran slyším a čtu jak teď na STK chtěji štítek i na motorkách vyrobených před rokem 2002.Loni jsem byt na technický s kývačkou a štítek fotili,každej technik ví že Jawa štítek má a kde ho má. Jak se v průběhu let stěhovalo vyražený číslo rámu, to už neví..)
Na jaře chci po šesti letech zprovoznit panelku, poslední TK byla dělaná v 2010. Někdy v r. 1972 byl vyměněn rám za jiný, číslo novýho zapsané v TP, vyraženo na pravé straně výztuhy rámu (formát 123456, bez N, bez předčíslí 592).Ale štítek na krku nemá a nikdy to nevadilo.
Chci teď dát na krk repliku štítku ať mám klid. V jakým formátu vyrazit číslo ?
S předčíslím a pomlčkou, nebo jako je v techničáku?    [Bullet] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  14.09.2018
Odpověď  No,takže štítek na moto do roku výroby 2002 nemusí být a nemá to dál smysl řešit.. stačí mít správný tvar čísla na rámu    [Beat]   13.09.2018
Odpověď  Povinnost mít na vozidle štítek + vyražené číslo platí pro vozidla od roku 2002. U starších stačí vyražené výr. číslo na rámu, karoserii. Pokud vozidlo nemá z výroby vyražené číslo na rámu (např. pionýr) musí samozřejmě štítek být. Zjištěno dnes na stk.    [vojta]   13.09.2018
Zobrazeno 10 z celkem 272 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (272) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Pérák 250. Koncové dvojčíslí není rok výroby, ale Modelový rok


 Pérák 250, Hledá se nejvyšší v.číslo dochovaného motoru s dlouhým žebrem u karburátoru, zda nový motor odpovídá i změně víka na dva nýty od č. 11-7390-52
Pro zpřesnění definování "modelů" Janeček/Zbrojovka/Komunista do připravované knihy JAWA hledáme nejvyšší a nejnižší v. čísla motocyklů s autentickým znakem na nádržích Jawa/FJ, Jawa/Z, Jawa/O
U 350 ccm Ogar, Jawa/Z a Jawa/O

Pokud sem nechcete dávat celá v.č., tak aspoň bez posledního dvojčíslí, celé č. pak třeba na můj mail libor.marcik@volny.cz

Shodně jako jsem uvedl v tabulce u 500OHC, i motocykly 250/350 dostaly od 1.7.1951 nové číselné značení začínající vždy od poloviny roku č. 1 a končící za pomlčkou dvoučíslím udávajícím Modelový rok - rok následující! Tedy vždy půl roku se toto číslo neshodovalo s rokem skutečné výroby.
Bylo jistě kuriozní, když si někdo šel v říjnu roku 1951 zaregistrovat motocykl a vepsali mu tam, že bude teprve v roce 1952 vyroben...
Libor Marčík.    [Libor]   02.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dík i Davidovi z Dobříše. Změna na motorech se vyseparovala do Modelové řady 1952.
Viz tabulka prozatimních sériových čísel. Chtělo by to ještě více motorů, především bez žebra, třeba i vyšších v.č. Doplnil jsem 11-10408-52 ze srazu v Týnci n.S., kde se dnes sjelo 850 Jaw!    [Libor]   17.08.2019
Odpověď  Mám motor s výrobním číslem 11-00096-52 a má ještě dlouhé žebro    [David K]   16.08.2019
Odpověď  Pěkný, píší 1951, jaro, nebo podzim?? Na 350 jsou již definovány 4 šrouby u vzpěr.    [LkicramRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den
No netvrdím, že se tím objasní všecko,....ale snad to možná třebas trochu posune https://vimeo.com/130143046
Mimochodem sklo lampy vypadá obráceně!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ty mi ale dáváš.., najít to zas na www byla pěkná fuška - ale jo, Důvěřuj, ale prověřuj!
Má to dlouhé žebro i na pravém karteru.    [Libor]   15.08.2019
Odpověď  Je u toho v.č. 11-01436-52 motor nafocen i z pravé strany pro ověření? To výrobní číslo je vyraženo na pravém karteru a při možnosti že nejsou spárované kartery by to mohlo být zavádějící info.    [Martin Štindl]   14.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na netu jsem našel foto v.č. moto 11-01436-52 s dlouhým žebrem.....    [Libor]   14.08.2019
Odpověď  Palo dík, již je jednoznačný, že motory s dlouhým žebrem naplňovaly celou řadu do 30.6.1951 v.č. 11-83xxx.
Z nové řady 11-00001 do 11-08000 přišly zatím tři v.č., z toho dvě s náhradními motory N a E (export). Přesto je tu již jeden s krátkým žebrem! v.č. 11-0352x-52. Pokud jich bude vícero, tak bude možno říct, že se motory bez žebra objevily dříve než byl číslem 11-07390-52 definován kryt na tři nýty.    [libor]   14.08.2019
Odpověď  Libor a ZČ: mám predĺžené rebro a výrobné číslo je 11-83679    [PaloSK]   14.08.2019
Odpověď  I Pístu dík, máš pravdu, že trochu mimo tabulku, máš-li stroj k definici typu FJ/JZ/JO, viz druhá část prosby, tak se můžeš ještě zapojit..    [Libor]   08.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 28 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (28) 
Zodpovězené téma  Zdravím nemohli by ste sem nekdo priložit foto aký je rozdiel medzi hlavami valca na Jawa 350 perak a Jawa 350 Kývačka ? Alebo aspon popísatrozdiely ?    [vlado]   25.10.2007

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Napisal som vam na mail.    [Milanxx]   15.08.2019
Odpověď  FJ válec mám po výbrusu na prodej. Výbrus č.2. ( fikuscz@seznam.cz )    [fikuscz]   14.08.2019
Odpověď  Poprosim o radu, bude funkcny motor perak fj 250 a valec 353. Aspon kym zozeniem original fjckovy valec.    [0908273158]   14.08.2019
Odpověď  Zdravím.
Zdravim. Chci se zeptat jak se liší bloky motoru Péráka 350 a Kejvačky 350 ?? Nejsou náhodou zamenitelné ??    [Michal]   23.09.2012
Odpověď  i na 12-ti konových kývačkách byly válce s dosedací plochou tvaru pětiúhelníku nevím do jakého roku nejspíš ještě celá serie 353/03,koukni na ten sací kanál jestli je rozdělený    [venca]   06.11.2007
Odpověď  No tak ktory valec by ste potom dali na peraka 250/11?
http://img218.imageshack.us/my.php?image=dsc01047dk0.jpg
Ten v pravo som mal na peraku.....ten vlalo zase na kyvacke....Pan od ktoreho som bral peraka mi povedal ze je to original a este nema vybrus, pomeral som to a vybrus nema. Hlava ma rovnaky gulaty tvar zospodu.....ta ako??? diQ    [Glony] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  Rozdíl je ve velikosti kanálů a hlavně v přepážce dolního okénka přepouštěcího kanálu. Perák má okénko rozdělené přepážkou, kývačka nikoliv.    [Miloň]   06.11.2007
Odpověď  netvrdil bych, že válce 250/11 a 250/353 jsou stejné, pérák i mladší než janeček dává výkon 9k kdežto kyvka 12k. Budou tam zřejmě menší kanály, což z venku není vidět a se štěfty to nesouvisí.    [tomas]   06.11.2007
Odpověď  Válce 250/11 a 250/353 jsou schodné. Rozdíl je akorát u 250/11 FJ, kde nejsou vidět štěfty procházející válcem.    [Panther_79] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.11.2007
Odpověď  predpokladam ze na 250/353 a 250/11 je ten rozdiel rovnaky???    [Glony]   06.11.2007
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Poloha startovacího segmentu


 Ahoj. Chtěl bych se zeptat na správnou polohu startovacího segmentu vůči ozubenému kolu pod spojkovým košem. Po rozebrání spojky jsem zjistil, že při simulaci startování se zuby vzájemně dotýkají tak zhruba 1/3 své šířky, což se mi jako laikovi zdá divné. Na ose řadičky mám navlečen váleček, který mi právě vymezuje vůli startovacího segmentu vůči tomu ozubenému kolo. Napadlo mě si pomoci nasunutím na hřídel další podložky, čímž by se následně zuby dotýkaly v celé šíři. Vše jsem nafotil, tak by to z obr. snad mohlo být patrné. Díky moc za rady.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já ju tam dávám vždy i u starším motorů. nic se tím nezkazí a aspoň to líp těsní.    [HonzaBK]   12.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Starší provedení(bez pružiny) by mělo být u motorů 250ccm do výr.čísla 11-61120 a 350ccm do čísla 12-9110(údaj z literatury), u mladších je těsnění provedeno s přítlačnou pružinou a pryžovým kroužkem.
Ta pružina na MOTO Jelínek by měla být ta správná, jen mi podle fota na té stránce přijde vzhledově odlišná.    [Martin Štindl]   09.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ještě zapátral a tohle by mělo být ono, že?    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
Odpověď  Díky moc za vyčerpávající odpovědi :) Prvotní problém bude ten, že mi tam nedali tu přítlačnou pružinu. Zde na fóru jsem se dočetl, že někdy byla a někdy zase ne, pak se v tom má člověk vyznat. Nevíte někdo, kde by se dala ta pružina sehnat? prošel jsem pár jawáckých eshopů a nikde jsem jí neobjevil :(    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
Odpověď  Jednoduše- pokud se Vám to podaří zlepšit tak,aby místo 1/3 zubů zabíralo 3/4 šířky do sebe, bude to dostatečný.
Raketoplán z Péráka asi nevyrobíte.    [Monty]   09.08.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Segment lze vypodložit tak aby zuby zabíraly pokud možno(v určitém rozmezí) svojí šířkou. Podle fotek se zdá že je to provedení mladší(s přítlačnou pružinou) takže je potřeba počítat s funkcí pružiny a také jakým způsobem se bude těsnit víko spojky(tmel nebo papírové těsnění). Na vymezení segmentu je vhodné mít motor venku a položený na pravý bok(viz foto) a pak vypodkládat startovací hřídel(bez přítlačné pružiny) tak aby zuby segmentu a spouštěcího kola v momentě záběru byly pokud to jde proti sobě - nejspíš to nebude zcela ideální protože unašeč přinýtovaný ke koši je lisovaný a spouštěcí kolo ho při dosednutí kopíruje takže ve většině případech to trochu "šmajdá". Tu samotnou rozpěrku(označená jako modrá 2) při konečné montáži není vhodné vypodkládat jako při vymezování ale nechat vystružit novou na danou šířku.
Poté co je segment vymezen proti spojce je nutné tomu přizpůsobit i sestavu nad segmentem - podložku,těsnění u hřídele a víko spojky. Teď nejde odhadnout co bude potřeba, možná bude stačit tenčí podložka anebo bude nutné i upravit osazení na pouzdru ve spojkovém víku. Je potřeba to přizpůsobit tak aby se při zkoušení se spojkovým víkem(stále bez přítlačné pružiny a také bez vratné pružiny segmentu) startovací hřídel protáčela volně a na axiální posun měla minimální vůli.
Na popis to je docela dlouhé a také nelze obsáhnout zcela vše(axiální vůle u spojky a určitá stranová vůle u startovací hřídelel) ale počítejte že na provedení to je ještě zdlouhavější ale lze to provést. Důležité je aby před vymezováním segmentu byla také správně sestava primáru(!!!) to jest řetězové kolo s řetězovým kolem spojky(spojkový koš).    [Martin Štindl]   09.08.2019
Odpověď  ale vždyť to nejde zjistit jak ti budou zuby segmentu zabírat do zubů na koši spojky. to by jsi musel změřit výšku dosedací plochy o levého víka, odečíst gumovou podlož, odečíst železnou podložku a začít počítat. Pokud vím tak pod segmentem je pružina, která při nasazení levého víka dotlačí segment zcela vlevo a tím přes gumovou a ocelovou podložku utěsní hřídel o levé víko. Nebo jak jsi to měřil a zkoušel? Kam jsi vkládal podložky?    [HonzaBK]   09.08.2019
Odpověď  Omlouvám se to patří jinam :-)    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
Odpověď  A vy jste měnil i ty gumy mezi spodníma brejlema a spodní maskou? Nejsou vysoké?
To by mohlo být příčinou, že se maska vpředu nadzvedává...
Některý replikový ložiska do krku řízení jsou taky rozměrově vyšší.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
Odpověď  Díky za odpověď, i jako laikovi krz motory mi to přišlo divné. Bohužel takto mi přišel motor z celkové GO od firmy Jawarenovace ze Čtyřkol u Benešova :( Už jsem to tu psal, že nejsem s jejich prací spokojen, těch nepovedených věcí je víc, takže osobně nemůže doporučit :(    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
Zobrazeno 10 z celkem 13 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (13) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Potřebuji další radu, primární řetěz.


 Jen nemůžu nikde vyčíst, jakou vůli má mít primární řetěz. Všude píšou "Až je vytahaný, vyměnit". Jak mám poznat, kdy je nejlepší řetěz vyměnit, kdy je to nahraně, a kdy je to ještě ok. Děkuji    [jumbok] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.04.2010

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Martine sedne si a vytáhne se , neboj..
Udělal jsem jich několik, a vždy na začátku je to na těsno- jinak kupuju vždy řetězy v ČZ zastoupení- a v miunulosit měli jednu špatnou sérii- ta tam nešla dát, tu jsem vracel a dostal jinou..    [Beat]   10.08.2019
Odpověď  Řešil někdo vůli v nýtech na spojkovém koši?A to slušně opravit?    [Michal]   08.08.2019
Odpověď  Chtěl jsem si jen přetěsnit víko a když jsem viděl řetěz. Tak ho taky vyměním aj s pouzdrem koše. Ale najel jsem na tom řetězu jen cca kolem 3000. Což mi přijde teda dost málo :(    [Michal]   07.08.2019
Odpověď  ja zas mel opacny problem novej retizek a proves jak krava    [Freebiker] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  03.03.2013
Zobrazit fotografiiOdpověď  Chci se zeptat jaké máte zkušenosti s novými řetězy primáru,přes zimu jsem nechal přetěsnit motor a rovnou jsem koupil i nový řeztěz primáru místo původního vytahaného - slyšitelně rachral. Po nasazení kluzného pouzdra mě překvapilo že je řetěz napnutý skoro jak struna, trochu jsem mu sice "pomohl" ale přesto se mi zdá moc napnutý. Doufám že po chvíli provozu by se tam mohla udělat trocha vůle aby tak nebylo zatíženo pouzdro a ložiska. Je to opravdu normální že u Jawy je nový primár tak natěsno? u ČZ 125/150 mají nové řetězy pohodlnou vůli.    [Martin Štindl]   03.03.2013
Odpověď  2 cm je už dost - já osobně bych doporučoval vyměnit. Zuby na klice a na koši většinou nedostávají tak zabrat - měli by být v poho. Ale bez zhlédnutí těžko posoudit.    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.10.2011
Odpověď  oprava: "...nedávno koupený motor." jsem chtěl napsat    [jakubjezik] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  11.10.2011
Odpověď  Chlapi, právě jsem rozebral nedávno koupený. Primár má průhyb skoro 2cm, což mi přijde dost. Co vy na to? Vyměnit? Mění se s řetězem i kola?    [jakubjezik] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  10.10.2011
Odpověď  Chlapci díky.    [jumbok] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.04.2010
Odpověď  Až bude dole dost prověšený tak ho vyhod stojí dvě stovky tak bych si stím hlavu nelámal,já ho u pětistovky měnil na pěti tisících byl už dost volný no a když už jsem tam už byl kvůly prasklé pružině našlapovačky tak nebylo co řešit.    [Mara]   08.04.2010
Zobrazeno 10 z celkem 11 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (11) 
Zodpovězené téma  

Sraz Péráků


 Zdravím příznivce motocyklů jawa pérák.Zajímalo by mě kolik majitelů těchto strojů by mělo zájem se zůčastnit srazu Péráků.S touto myšlenkou si dlouho pohrávám,a tak zjištuji jaký by byl zájem.Jsem ze Zlína tak mám představu že by se konal tady na Zlínsku.Letos to určitě nebude ale příští rok by se to snad mohlo podařit zorganizovat.Jawě zdar čáryfuk    [čaryfuk]   13.07.2011

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 770 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Ahoj Tondo. Trochu s odstupem bych chtěl opět strašně poděkovat za uspořádání srazu. Vím co tě stojí času a nervů, aby všechno klaplo. Bylo to super. Najel jsem na Pérákovi krásných 650 km. Počasí vyšlo parádně. Vždycky se na Vás všechny těším, přes rok se prakticky nepotkáme. Takže zase za rok. Dík.    [ZČ.]   07.08.2019
Odpověď  Tak za mně akce povedená jako vždy. Pěkně jsme se projeli jak cesta tam tak zpatky i na mistě až na tu enduro cestu k větrníkům.
Kemp pěkný místo ale tím to skončilo obsluha strašná ještě že se dalo jít o kemp vedle v klidu za dobrý peníze najíst a napít aniž by se vás někdo snažil vyloženě zbavit za to že mu chcete dát vydělat.... tím se i rozštěpila akce na několik skupin jedni u chatek konzumují svoje zásoby druzí v jiném kempu a tretí co si užívali pohostinost místní dvojice(to bylo nad moje síly)
vyjíždka byla dobrá líbyla se mně zřícenina i kostel s studánkou, větrný mlín. jen pro toho kdo vede grupu podle itineráře tak si jízdu neužije pořád kouká kam má odbočit aby ho někdo nesejmul a podobně. možná by nebylo od věci skusit namalovat na křižovatkách sprejem šipky
foto
https://freebiker.rajce.idnes.cz/Sraz_peraku_2019    [free]   11.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Společná fotografie. Děkuji za výbornou akci.    [JB] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  08.07.2019
Odpověď  Tady odkaz na Rajče Jardy Antla
https://jardaant.rajce.idnes.cz/2019-07-05a06_Klokocuvek-Peraci_srazik_a_vyjizdka    [Pilník.]   08.07.2019
Odpověď  ještě abych nezapoměl poděkovat rodince sajdkárových za krásné fotky je na nich vidět že si určili svůj program a ten si báječně užili a o tom to vlastně je    [caryfuk]   08.07.2019
Odpověď  zdar Ogaři děkuju za s vámi prožitý krásný víkend i když tam byla i jedna černá tečka v podobě kuchyně myslím tím v kempu ale neházejte po mě kamením s majiteli kempu byla špatná domluva byl jsem tam osobně před váma třikrát a nemohl jsem se pořádně domluvit co a jak vůbec bude jednou jsem dokonce mluvil s majitelem na něčem jsme se domluvili a on jí to vůbec neřekl.Pro mě taková vyjíždka do kempu čítá 90km plus se synem doladit trat a vrátit se domů a na tachometru krásných 350km za neděli ale nelituju pro mě donedávna byl tento krásný kraj neznámý a jsem rád že jsem se mohl s váma na dvou kolech podělit o své pocity z tak bohem zapomenutého kraje naší republiky.Příští rok se zase vrátíme sem k nám na Zlínsko pravděpodobně objekt Slavičínských kasáren tam kde to všechno začalo.tak ještě jednou dík a zatím čau    [caryfuk]   08.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prisiel som , videl som, pokecal som, najazdil som. Cestou tam drobne opravy :) Cestou sp5t vsetko ok, posledna polhodinka v dazdi. Natocenych peknych 966km. Tondo dik! O rok v Slavicine!    [jozef]   08.07.2019
Odpověď  Jestli si dobře pamatuji tak jenom 36... ale bylo to super jako vždy :-)    [meela]   08.07.2019
Odpověď  Pilníku, to máš z toho, že na sraz Péráků jedeš na pětistovce.. Já mám za dva dny 600 km a pohoda.. teda zase jsem se z pětistovky třikrát neudělal jako ty :o), zato mi na dálnici mávali i policajti.
Jinak Tondo díky moc za sraz- jel jsem domů v sobotu- dalo se dohromady 50 kusů?    [Beat]   08.07.2019
Odpověď  Tak jsem se na ten sraz tolik těšil, že je už za náma byl hodně náročný ,že bych potřeboval tak týden dovolené ,mám najeto přez 800 km za 4 dny.
Chci poděkovat všem organizátorům, samozřejmě Čáryfukovy a jeho rodině,tak zase za rok.    [Pilník.]   07.07.2019
Zobrazeno 10 z celkem 770 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (770) 
Zodpovězené téma  

Špatní renovátoři a špatné repliky


 Zdravím Vás všechny tady a založil jsem téma pro všechny podvedené dobrotince,kteří si nechali renovovat motorku nebo si koupili nějaký díl,nechali si něco udělat,např. nachromovat a byli podvedeni a nejhorší věc,že Vám bylo něco zaměněno.Bude dobře,když budeme mít informace o těch nepoctivých.    [Zeus]   25.12.2014

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 351 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Já na placení byl vždy připraven a vím co renovace stojí, ale nebyl nejsem spokojen s přístupem a vystupováním pánů renovátorů po okamžiku přijetí zakázky a při jejím předání a to je vše. S kvalitou jsem byl víceméně spokojen a když ne tak to zase svedli na údajnė nedorozumění, nebo stav a rozsahu oprav o kterém stejnë veděli a přesto nekonzultovali, kecy. A některé zoufalé amatérské práce na akcích a srazech není nutno komentovat on tomu totiž každý rozumí.    [jawik]   04.08.2019
Odpověď  Kdo to dnes udělá dobře a kvalitně tak si nechá dobře zaplatit, lidi chtějí ušetřit tak to pichnou ledaskomu za polovinu a to je pak vizitka, kvalitní renovace stojí od 250tis u 4 taktu, za 100tisíc nic dobře nezrenovujete ani kývačku ani peraka a u domací renovace je zase poznat amatérismus odvedené práce.    [AR]   02.08.2019
Odpověď  Je to věc každého co má v obýváku a na co má peníze a nemá to nic společného s lumpárnami pánů kecalů renovátorů (ne stodolářů). Já jen chci za svoje peníze slušné jednání, práci a materiál.    [jawik]   02.08.2019
Odpověď  Ano viz diskuse zde : https://www.veteranforum.cz/index.php?id=11&idkat=117&idtop=307416 skupuje se dnes úplně všechno. Renovace na vzhled je myslím dost strašná "modla". Navíc se takových motorek co byly v muzeu, v obýváku, neježděny prodává po serverech bazarem velké množství!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  02.08.2019
Odpověď  všechno banda vč autoservisů    [bbn]   31.07.2019
Odpověď  Mě u renovačních firem už nic nepřekvapí, při přebírání zakázek jsou plni superlativů a pochopení. Po X urgencích termínů dodání a zaplacení už zájem ochladne, všichni stejní. Na veřejné kladné reference od jejich kamarádů a sebe samých taky už nevěřím.    [jawik]   31.07.2019
Odpověď  Tak se bohužel musím taky přidat :( Před pár lety jsem se pustil do renovace péráku 250 a jelikož na motor jsem si netroufal, tak jsem si ho nechal udělat u jawarenovace.cz ve Čtyřkolev u Benešova. Na motorku jsem neměl moc času, takže jsem se k tomu po GO motoru u zmiňované firmy dostal až teď a docela se divím. Už po prvotním předání motoru ke GO jsem nabyl dojmu, že motor bude za uvedenou cenu kompletní tzn. včetně zapalování a startovací a řadící páky. Termín mi taky furt odkládali, ale to jsem úplně neřešil. Po předání teda ze mě udělali debila, jak jsem si mohl myslet, že to bude včetně pák a zapalování. No dobře ponaučení pro příště. Ale největší rozčarování jsem zažil teď, když jsem se konečně dokopal péráka dodělat. Do motoru mi namontovali řadící a startovací hřídel, která se mi už od pohledu moc nezdála, ale bylo mi jako laikovi řečeno, že je to ok. Takže jsem sehnal origoš řadící a startovací páku a ejhle nepasovali. Takže dva druhy replik a nepasovali. Takže jsem koupil hřídele i páky od Hadrávka (co na sebe pasují) a jal so do jejich výměny. Po sejmutí víka motoru a rozebrání spojky atd. na mě čekala překvapení, která jsem nečekal. V motoru drobné kovové špony, dokonce i kousek hliníku bůh ví odkud o velikosti cca 4mm. Na kolečkách letitá špína, která se dala dloubat šroubovákem. Na držáku řazení původní šrouby s plochou hlavou, bohužel všechny stržené, na zkoušku jsem dokázal povolit jen jeden po velké práci, takže na ostatní už mi nezbyl morál a nechám je tak jak jsou. Nezbývá mi než doufat, že zbytek motoru se jim povedl, ale důvěra ve firmu, která se pyšní tím, jak je kvalitní a spolehlivá, vzala totálně za své :(    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.07.2019
Odpověď  To je kouhout z Číny- síťka plast, místo trubičky brčko z propisy a finále u mě bylo, když mi došel benzin- ten kouhout měl opačně pozice- rezerva dolů..    [Beat]   10.07.2019
Odpověď  to se mne presne stalo taky
jak pise martin rozezral to dnesni druh benzinu    [free]   10.07.2019
Odpověď  Peťulík: pokud ta mřížka filtru byla mosazná tak tohle není vina výrobce fitru ale biosložky v palivu. Dnes už nelze nechat benzín v nádrži delší dobu "ležet ladem", před zavedením biopříměsí mohl benzín zůstat v nádrži po léta, sice "zvětral" ale nádrži ani kohoutu nijak neublížil.    [Martin Štindl]   29.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 351 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (351) 
Zobrazit fotografiiZodpovězené téma  

Kontaktice FJ


 Zdravím pánové.Sehnal jsem kontaktici zařazených kvaltu na FJ. Jenže je prasklý bakelitový díl.Kontakty jsou nepřerušeny vše bude fungovat jak má ale nemáte někdo zkušenosti jak to po zalepení drží popřípadě čím to nejlépe zalepit? Nebo ji rači pustit dál a shánět neporušenou?Dík moc za Vaše názory. Radek    [Radek]   27.08.2017

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  vzhledem k tomu že se nasazuje zevnitř, tak se musí půlit.    [HonzaBK]   02.08.2019
Odpověď  Nechcem zakladat nove tema tak sa opytam tu. Da sa vymenit kontaktnica v motore bez rozpolenia. Mam ju rozpadnutu a nechcem rozoberat cely motor.    [Milanxx]   02.08.2019
Odpověď  Ok.diky za odpoved...    [Radek]   22.09.2017
Odpověď  ja to spravoval dentakrylem drzito uz nekolik let a mnel sem ji mnohem vice ponicenou    [Free]   21.09.2017
Odpověď  U té první komunistické spínací skříňky je vidět doplněný bakelit u spodního šroubu na pohledové straně (takový světle hnědý pórovitý bakelit) a u té druhé FJ spínací skříňky také vespod ale na nepohledové straně.    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Druhá spínací skříňka    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.09.2017
Zobrazit fotografiiOdpověď  Také zdravím,

Co mám zkušenost, tak mě "doplnili/opravili bakelit na dvou spínacích skříňkách v http://www.motoveterandily.cz. Spoj celkem drží a kdyby se tam udělala vetší drážka v prasklině a ta se zpětně vyplnila tak by to mohlo držet. Samozřejmě bych se jich předem radši zeptal.    [Geroder] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  20.09.2017
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (7) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Výměna řadícího a startovacího hřídele jawa 250 pérák


 Ahoj, udělám tady ze sebe trošku troubu, ale nikdy jsem to nedělal, tak se zeptám. Potřeboval bych vyměnit řadící a startovací hřídel na péráku 250. Zajímalo by mě jestli se dají vyměnit bez půlení motoru jenom z té levé strany, nebo je třeba motor rozpůlit? Jen abych věděl, co mě čeká a nemine. Díky moc za radu.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Super, to se mi ulevilo :) Díky moc.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  26.07.2019
Odpověď  Stačí sundat levý víko a spojku- jde to i v motorce, bez vyndání motoru.    [Monty]   26.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (2) 
Zodpovězené téma  

Vypínací tyčka spojky.


 Četl jsem si v návodu a tam se píše, že poloautomat se málokdy demontuje. Mazání vypínací tyčky spojky probíhá tak, že se vyšroubuje seřizovací šroub poloautomatu, vyjme se kulička a vysune se pravá vypínací tyčka spojky. Do díry tyčky se dá vazelína a vše se smontuje zpět.
Otázka: Děláte to někdo takto a jestli ano, tak jakým způsobem lze vytáhnout vypínací tyčku bez demontáže poloautomatu. Ta tyčka je absolutně nepřístupná a mně nenapadá žádná rozumná metoda.    [donkomposto]   15.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Ještě dodatek, ta tyčka je v případě péráka u kolečka s nábojem těsněná jen plstí - pokud tam je ale provedení s O-kroužkem tak to přes ten magnet vytáhnout asi skutečně nepůjde    [Martin Štindl]   19.07.2019
Odpověď  Před chvilkou jsem to zkusil vytáhnout přes magnet na motoru 250/553, a jde to - to vyšroubování stavěcího šroubu jsem na tenčí kulatině vytáhnul nejdříve kuličku a pak i tu tyčku. Chce to silnější magnet a kdyžtak na tu sondu navléknout tenčí bužírku aby se kovem dotýkala jen té spojkové tyčky.    [Martin Štindl]   19.07.2019
Odpověď  Závitová tyč mně taky napadla. Ještě existují oboustranné šroubky - uprostřed je šestihran a na obě strany závit. Musím pohledat v práci ve starých zásobách. Včera jsem zkoušel magnet a tudy cesta nevede. Celý poloautomat je železný a magnetické pole se v něm rozptýlí a tyčka se ani nehne a to jsem poskládal magnety do válečku 5x10cm kvůli zesílení.    [donkomposto]   19.07.2019
Odpověď  Není lepší si říznout tři kusy ze závitové tyče a ty pak zalepit do původních otvorů a povolovat poloautomat maticemi??    [Felix]   18.07.2019
Odpověď  Ten magnet je dobrý nápad. V návodu se píše mazat vazelínou a mě nikdy ani nenapadlo, že bych mohl vytáhnout tyčku bez demontáže poloautomatu. Častá demontáž je spojená s nebezpečím stržení hliníkových závitů. Proto jsem se obrátil o radu - víc hlav, víc rozumu. Děkuji.    [donkomposto]   16.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Vytahování tyčky zkrze spojkový automat mě přijde zbytečně komplikované, samotná tyčka v hlavní hřídeli není mazaná vazelínou ale olejovou náplní převodovky a k jejímu vyjmutí stačí povolit tři šrouby které drží automat a ten sejmout. Jinak pokud se tedy trvá na vyjmutí tyčky spojky skrze upevněný automat tak to lze provést přes feromagnetickou sondu(kulatinku) s přiloženým silným magnetem.    [Martin Štindl]   15.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (6) 
Zobrazit fotografiiZobrazit dokumentModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

TANDEMOVÁ SEDAČKA SVIT. Na motorku ale nevím na jakou.


 Dobrý den
Tak uklízím garáž po tchánovi a našel jsem sedačku značka SVIT.
Tchán byl zámečník a všechno dělal bytelně na věčný časy,tak i ten držák je kus poctivího železa myslím, že i slon by se nemusel bát sednout prý říkal ,že je to na Péráka? fotky přikládám mám už kupce chtěl jsem at nabídne cenu a on se ptá no mojí představu vůbec nevím nechcu ho natáhnout ale taky bych nerad aby ze mně blba udělal on.Prosím o radu.Uřčitě se tady v tom někdo vyzná?
Při nějhorším hodím cenu nesmysl a vyhlásím dražbu.
děkuji za rady.    [trojkorunaRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  17.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Cenu si netroufám ani tipnout, ten tandem co mám na fotce jsem pustil(po demontáži sedla Svit) před lety v Přepychách asi za 300Kč. A tady na fóru není vhodné cokoliv peněžně "oceňovat", vznikají dost velké názorové rozpory.    [Martin Štindl]   19.07.2019
Odpověď  Ahoj děkuji,taky jsem jiný značení na sedáku nenašel žádný číslo, žádná jiná značka.
Nevíte jak se to cenově může pohybovat?    [trojkoruna] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.07.2019
Zobrazit fotografiiOdpověď  Sedák je 125/150 Zetka(Svit) ale sestava držáku sedla s odpružením je něco jiného - měl jsem asi to samé(viz foto)a na burzách se tohle provedení občas objevuje, domácí výroba bude asi jen to uchycení k nosiči.
Měl jsem za to že se jedná o poválečnou výrobu "universálního tandemu" na starší motocykly ale nic dalšího jsem dodnes nedohledal, kromě sedáku Svit na tom nebylo jiné značení.    [Martin Štindl]   17.07.2019
Odpověď  O kousek si se netrefil do skupiny. Je to tandem na Zetku.    [fikuscz]   17.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zodpovězené téma  

Chromování 2019


 Ahoj, má někdo zkušenosti s chromováním v polské Wolsztyni? Případně jiná doporučení na kvalitní chrom. Děkuji.    [fikuscz]   26.03.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  Šikovné polské ručičky ... to slýchám, ale většinou se jedná o skořápkáře.    [xhamsterr]   15.07.2019
Odpověď  Polští řemeslníci mají ve světě dobrou pověst    [Jetmir]   15.07.2019
Odpověď  Jen pro naší informaci. proč sis vybral zrovna Polsko?    [xhamsterr]   15.07.2019
Odpověď  Ahoj, my chromujeme. Práce máme sice dost, ale teď se to trošku uklidnilo. Stránky: www.kovolesk.cz nebo FB: https://www.facebook.com/kovoleskcz-chromov%C3%A1n%C3%AD-brou%C5%A1en%C3%AD-a-le%C5%A1t%C4%9Bn%C3%AD-kov%C5%AF-162740430876969/


Nicméně, nedoporučuji Polsko. Spousta lidí snaží ušetřit, tak hledá jiný možnosti. Ale ještě jsem nenarazil na nikoho, kdo by byl s chromem od nich spokojený. Na drobných dílech, to asi taková tragédie tolik nebude no. Ale větší díly jako třeba nárazníky bych určitě do Polska netahal.

Je to takový paradox. Spousta lidí si myslí, že ušetří tím tisíce, a opak je pravdou. Ušetří možná pár stovek a nebo rovnou můžou dělat nový chrom :D Základ podle mě je vyhnout se Šumpersku a Polsku.

Jinak, kdyby byla jakákoliv otázka, klidně můžeš zavolat (774 983 057)-    [jokerx01] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (4) 
Zobrazit fotografiiModerovaná diskuse Zodpovězené téma  

Vyosenie medzi primárnym kolečkom a spojkovým košom.


 Zdravím všetkých,
Skladám motor na jawa 250 perak a narazil som na nasledovný problém. Primárne kolečko nie je v ose so spojkovým kosom. Môj odhad sú také 3-4 mm čo je veľa.(Kluka je po repase) Reťaz tam síce nasadím ale myslím že dlho by nevydržala. Stretol sa s tým už niekto? Čo by mohlo byt zle ? Ako by sa to dalo vyriešiť ?    [Juraj A.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  27.06.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
Odpověď  Kľuku opravil Pan čo ju aj repasoval. Bez najmenšieho problému a na počkanie.    [Juraj]   12.07.2019
Odpověď  Vypodlozis si kliku mezi setrvaky a pod lisem zatlacis...    [k.]   04.07.2019
Odpověď  Opravil to ten ,kdo to repasoval, nebo jak jsi to vyřešil?    [Lubos H.] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  04.07.2019
Odpověď  Zdravim,
problem vyrieseny, čap bol spravny ale nebol nalisovaný dostatočne hlboko.
ďakujem :)    [Juraj]   04.07.2019
Odpověď  vrátil bych kliku repasistovi ať dá správný čep.    [vintera]   28.06.2019
Odpověď  Zpočítat to neumím, ale typuju zvětšení otvoru o 0,5mm max 1mm a to s primárním kolem nemůže nic udělat, materiálu je tam dost.    [Petan69]   27.06.2019
Odpověď  doma by som to urcite rerobil. nechal by som to spravit v odbornej dielni.
len sa bojim ci to moc neoslabim.    [Juraj]   27.06.2019
Odpověď  To doma neuděláš, ten otvor je do přesného kuželu.    [fikuscz]   27.06.2019
Odpověď  ...tak presne tohoto som sa bal. aj tato moznost ma napadla.
rozmyslal som este zvacsit otvor na primarnom kolecku a potom by sadlo nizsie. ale bojim sa ze by som ho uz dost oslabil.    [Juraj]   27.06.2019
Odpověď  To je špatný čep na klice. Měl jsem stejný problém u 350 péráka. Čep se musí vyměnit.    [fikuscz]   27.06.2019
Zobrazeno 10 z celkem 12 příspěvků. Pro zobrazení všech příspěvků klikněte ZDE, nebo na Zobrazit téma
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (12) 
Moderovaná diskuse Zodpovězené téma  

Řadící a startovací páka pérák 250


 Ahoj, mohl by mi někdo poradit, kde sehnat kvalitní repliku startovací a řadící páky na péráka 250? Dal jsem se po letech zase do renovace a ty co jsem kdysi někde sehnal jsou malé průměrem a nepasují mi na hřídele. A co jsem viděl originály, tak byly dost poničené, takže proto řeším repliky. Díky za rady.    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.07.2019

 Přidat odpověď      Zobrazit téma  
Odpověď  www.hf moto.cz    [Monty]   10.07.2019
   Zobrazit téma / Přidat odpověď   (1) 
 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Nezodpovězená témata       (zobrazena témata od 23.8.2018)
Nezodpovězené téma 

Perak25o plus side 560


 Ahoj jde sparovat tato sideka s perákem?Nebo je nutné předělat uchyceni?Je 25o ještě pojizdna nebo už motor nestíhá.Mate někdo zkušenosti s touto montáží.Predem dekuji za odpoved    [Jarek]   07.08.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit dokumentZobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Zdravím,rozeta pérák,poradí někdo z čeho je?


 Vypadá stejně jako klasická,prům.160,ale nemá otvor pro ložisko 52mm,ale menší díru s drážkou pro pero. Přitom ale má nanýtovanou zubovou spojku. Myslel jsem,že to někdo upravil pro traktor,ale ta rozeta je odlitek z jednoho kusu,jen je na ní ta zub.spojka. Rikša ale měla diferák ,tedy neměla rozetu natvrdo na osu ne? Díky Márty    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  06.07.2019
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Rozeta pérák FJ


 Má někdo zkušenost s touto replikovou rozetou?

https://www.motojelinek.cz/Rozeta-44z-ZINEK-Perak-d3552.htm

Zvažuji, že bych ji koupil, ale nevím, jaká je kvalita, zpracování, přesnost, prostě zda je identická s originálem.    [Hynek]   28.05.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Tachometr perak - pruzinka vracejici rucicku


 Ahoj, nevite kde se da sehnat popripade cim nahradit prizinku vracejici rucicku v tachometru perak.    [Láďa 74Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.03.2019
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Tachometr ogar


 Dobry den prosim pěkně, schanim někoho na repase tachometru ogar 250/4 tacho pouze zprovoznit jinak vše zanechat,neukazuje rafička diky    [Pacal Josef]   31.12.2018
   Přidat odpověď 
Zobrazit fotografiiNezodpovězené téma 

Oprava spodních brýlí - pérák


 Ahoj, máte prosím někdo zkušenosti s opravou spodních brýlí na péráka? Mám uvolněný sloupek ve výkovku brýlí. Někdo to zkoušel "zajistit" dvěma červíky, ty už jsem vypreparoval. Fotky zde https://lukasjancar.rajce.idnes.cz/Perak_various/#IMG_20181028_135151.jpg
Opravovali jste to někdo? Jaký zvolit způsob? Předpokládám asi zavařit, ale nějak mi tam nevychází místo na svar, ani ho tam nevidím. Jen nalisované to asi není, že? V případě vaření, jaký způsob nejlépe použít?
Ještě k těm zobáčkům, mají být takto tvarované, nebo je to vytlučené? Máte příp. zkušenosti s dovařením?
Díky, L.    [lukasjancar] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.10.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Spojkovy automat zo 634 v Peraku 18 (350)


 Mate niekto v motore?
Ak ano, viete poradit ci je potrebne dat vypinaciu tycku spojky inej dlzky alebo moze ostat povodna peracka?

Preco to riesim - v motore uz mam celu spojku z 634, funguje vyborne (najazdene 1200km) ale nedostatocne sa vypina a radim trochu cez zuby (peracky spojkovy automat nema dostatocne vysoky "zdvih"), preto tam chcem dat aj automat z 634.

Motor je 18 original    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.09.2018
   Přidat odpověď 
Nezodpovězené téma 

Pérák - dobíjení


 Dobrý den, prosil bych o radu. Včera jsem se jel projet Pérákem 250, original zápalko s původním relátkem, všechno v pohodě a během cesty jsem si všiml, že začal jít ampérmetr úplně za roh do plusu. Říkal jsem si, to dojedu a doma se na to podívám. Doma jsem sundal dekl a kotva byla tak rozpálená, že z komutátoru vystříkal cín do prostoru zapalování. Prosím o radu, co by to mohlo být za závadu a jestli jde ta kotva zase opravit. Díky za rady.    [jirka]   24.08.2018
   Přidat odpověď 

 Strana 1/200 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 


Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006