MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 301957 příspěvků |7293 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 68 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 18.9.2019 18:25  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 770
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 351
    Doklady   11.04.2010 / 273
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2998      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 277      Příspěvků Příspěvků: 30161
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/755 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  Jiste ze by tam mel byt stitek z ramu. Nechat puvodni. Uz se to tu resilo stokrat dokola. Bez stitku je jasne a podezdrele ze neco chyby a naprosto nejhorsi moznost je stitek falsovat ... .    [jawak]   15.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Zde    [libor]   13.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dalším číslem s dlouhým žebrem je 11-07685-52, pravda poslední dvoučíslí trochu ledabyle ražený...    [Libor]   13.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Stejně zachovalýho má kamoš v garáži- rok 1947. POkud si dojedeš do Brna, není problém ofotit a prozkoumat.    [Monty]   11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  https://motorky.bazos.cz/inzerat/108387875/Jawa-Perak-FJ.php Je stále na prodej asi ho nikdo nechce..    [perak]   11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Prosba: před lety byl na Bazoši na prodej unikátní původní stroj v.č.26092, který by bylo pozitivní detailně prozkoumat. Nemáte někdo povědomí kde se dnes nalézá?
Dík,    [Libor Marčík]   11.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Především díky ZČ se nám tabulka opět rozrostla, dík.    [Libor]   06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Foto č.3    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  foto č.2    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Motor 11-13687-52 bez žebra    [ZČ] Registrovaný uživatel - zobrazit kartu osobních údajů  06.09.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Teď je na bazošu 250ka s číslem lehce nad 10 000 - 52 a má dlouhé žebro na karteru - vývozní. (Nevím zda sem mohu dát odkaz nebo jeho foto) Čau    [Jirka123]   28.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jane dík, nyní již hledáme pro dotvrzení motory s koncovkou -52 v rozmezí čísel cca 11-02000-52 až 11-10000-52    [Libor]   27.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  dlouhe zebro 11-38794    [jan]   27.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dík kolegovi, co potvrdil dlouhé žebro u č. 11-02592-52.
To první v.č. s krátkým není potvrzeno fotkou ..., přidejte ještě někdokrátké žebro.    [Libor]   24.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ano 7 žeber možná najdu fotku protože motorku jsem prodal    [Petr ]   22.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  http://hire-labas.pl
info@hire-labas.pl    [Lillie]   22.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Petře, jseš-li ještě po letech na příjmu.. Zajímalo by mě, zda jak píšeš, měl ten tvůj zmiňovaný motor 11-02592-52 opravdu sedm žeber (prodloužený žebro viz tabulka)    [LkicramRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  18.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dík i Davidovi z Dobříše. Změna na motorech se vyseparovala do Modelové řady 1952.
Viz tabulka prozatimních sériových čísel. Chtělo by to ještě více motorů, především bez žebra, třeba i vyšších v.č. Doplnil jsem 11-10408-52 ze srazu v Týnci n.S., kde se dnes sjelo 850 Jaw!    [Libor]   17.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mám motor s výrobním číslem 11-00096-52 a má ještě dlouhé žebro    [David K]   16.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pěkný, píší 1951, jaro, nebo podzim?? Na 350 jsou již definovány 4 šrouby u vzpěr.    [LkicramRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  16.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Dobrý den
No netvrdím, že se tím objasní všecko,....ale snad to možná třebas trochu posune https://vimeo.com/130143046
Mimochodem sklo lampy vypadá obráceně!    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  15.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Napisal som vam na mail.    [Milanxx]   15.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Ty mi ale dáváš.., najít to zas na www byla pěkná fuška - ale jo, Důvěřuj, ale prověřuj!
Má to dlouhé žebro i na pravém karteru.    [Libor]   15.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Je u toho v.č. 11-01436-52 motor nafocen i z pravé strany pro ověření? To výrobní číslo je vyraženo na pravém karteru a při možnosti že nejsou spárované kartery by to mohlo být zavádějící info.    [Martin Štindl]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  FJ válec mám po výbrusu na prodej. Výbrus č.2. ( fikuscz@seznam.cz )    [fikuscz]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Poprosim o radu, bude funkcny motor perak fj 250 a valec 353. Aspon kym zozeniem original fjckovy valec.    [0908273158]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Na netu jsem našel foto v.č. moto 11-01436-52 s dlouhým žebrem.....    [Libor]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Palo dík, již je jednoznačný, že motory s dlouhým žebrem naplňovaly celou řadu do 30.6.1951 v.č. 11-83xxx.
Z nové řady 11-00001 do 11-08000 přišly zatím tři v.č., z toho dvě s náhradními motory N a E (export). Přesto je tu již jeden s krátkým žebrem! v.č. 11-0352x-52. Pokud jich bude vícero, tak bude možno říct, že se motory bez žebra objevily dříve než byl číslem 11-07390-52 definován kryt na tři nýty.    [libor]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Libor a ZČ: mám predĺžené rebro a výrobné číslo je 11-83679    [PaloSK]   14.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já ju tam dávám vždy i u starším motorů. nic se tím nezkazí a aspoň to líp těsní.    [HonzaBK]   12.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Martine sedne si a vytáhne se , neboj..
Udělal jsem jich několik, a vždy na začátku je to na těsno- jinak kupuju vždy řetězy v ČZ zastoupení- a v miunulosit měli jednu špatnou sérii- ta tam nešla dát, tu jsem vracel a dostal jinou..    [Beat]   10.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Starší provedení(bez pružiny) by mělo být u motorů 250ccm do výr.čísla 11-61120 a 350ccm do čísla 12-9110(údaj z literatury), u mladších je těsnění provedeno s přítlačnou pružinou a pryžovým kroužkem.
Ta pružina na MOTO Jelínek by měla být ta správná, jen mi podle fota na té stránce přijde vzhledově odlišná.    [Martin Štindl]   09.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Tak jsem ještě zapátral a tohle by mělo být ono, že?    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky moc za vyčerpávající odpovědi :) Prvotní problém bude ten, že mi tam nedali tu přítlačnou pružinu. Zde na fóru jsem se dočetl, že někdy byla a někdy zase ne, pak se v tom má člověk vyznat. Nevíte někdo, kde by se dala ta pružina sehnat? prošel jsem pár jawáckých eshopů a nikde jsem jí neobjevil :(    [Karel12345] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Jednoduše- pokud se Vám to podaří zlepšit tak,aby místo 1/3 zubů zabíralo 3/4 šířky do sebe, bude to dostatečný.
Raketoplán z Péráka asi nevyrobíte.    [Monty]   09.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Segment lze vypodložit tak aby zuby zabíraly pokud možno(v určitém rozmezí) svojí šířkou. Podle fotek se zdá že je to provedení mladší(s přítlačnou pružinou) takže je potřeba počítat s funkcí pružiny a také jakým způsobem se bude těsnit víko spojky(tmel nebo papírové těsnění). Na vymezení segmentu je vhodné mít motor venku a položený na pravý bok(viz foto) a pak vypodkládat startovací hřídel(bez přítlačné pružiny) tak aby zuby segmentu a spouštěcího kola v momentě záběru byly pokud to jde proti sobě - nejspíš to nebude zcela ideální protože unašeč přinýtovaný ke koši je lisovaný a spouštěcí kolo ho při dosednutí kopíruje takže ve většině případech to trochu "šmajdá". Tu samotnou rozpěrku(označená jako modrá 2) při konečné montáži není vhodné vypodkládat jako při vymezování ale nechat vystružit novou na danou šířku.
Poté co je segment vymezen proti spojce je nutné tomu přizpůsobit i sestavu nad segmentem - podložku,těsnění u hřídele a víko spojky. Teď nejde odhadnout co bude potřeba, možná bude stačit tenčí podložka anebo bude nutné i upravit osazení na pouzdru ve spojkovém víku. Je potřeba to přizpůsobit tak aby se při zkoušení se spojkovým víkem(stále bez přítlačné pružiny a také bez vratné pružiny segmentu) startovací hřídel protáčela volně a na axiální posun měla minimální vůli.
Na popis to je docela dlouhé a také nelze obsáhnout zcela vše(axiální vůle u spojky a určitá stranová vůle u startovací hřídelel) ale počítejte že na provedení to je ještě zdlouhavější ale lze to provést. Důležité je aby před vymezováním segmentu byla také správně sestava primáru(!!!) to jest řetězové kolo s řetězovým kolem spojky(spojkový koš).    [Martin Štindl]   09.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  ale vždyť to nejde zjistit jak ti budou zuby segmentu zabírat do zubů na koši spojky. to by jsi musel změřit výšku dosedací plochy o levého víka, odečíst gumovou podlož, odečíst železnou podložku a začít počítat. Pokud vím tak pod segmentem je pružina, která při nasazení levého víka dotlačí segment zcela vlevo a tím přes gumovou a ocelovou podložku utěsní hřídel o levé víko. Nebo jak jsi to měřil a zkoušel? Kam jsi vkládal podložky?    [HonzaBK]   09.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Omlouvám se to patří jinam :-)    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  A vy jste měnil i ty gumy mezi spodníma brejlema a spodní maskou? Nejsou vysoké?
To by mohlo být příčinou, že se maska vpředu nadzvedává...
Některý replikový ložiska do krku řízení jsou taky rozměrově vyšší.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  08.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  I Pístu dík, máš pravdu, že trochu mimo tabulku, máš-li stroj k definici typu FJ/JZ/JO, viz druhá část prosby, tak se můžeš ještě zapojit..    [Libor]   08.08.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
 Strana 1/755 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006