MotoMagazín     VeteránInzerce     VeteránForum     VeteránKalendář    Jawa Californian    MAGAZÍN - BLOG
Diskusní fórum příznivců historických strojů
Celkem 298780 příspěvků |7137 registrovaných uživatelů | Čtenářů on-line: 50 | Přihlášených: 1 | Neřihlášený uživatel 
Informace
Fotografie
Dokumenty
Statistiky
Registrace
Přihlásit
  IndexMotocykly Jawa 10 - 11, 12 - 18 (Pérák) 20.2.2019 05:36  
Žebříček fotografií    6 nejčastěji zobrazovaných fotografií tohoto tématického okruhu za 24 hodin
 Kde to žije?    Nejvíce diskutovaná témata
    Sraz Péráků   13.07.2011 / 748
    To je zase divadlo.   17.10.2015 / 567
    Špatní renovátoři a špatné repliky   25.12.2014 / 332
    Doklady   11.04.2010 / 271
    Nazdar bombardáci. Právě jsem dovali v bedně rozebranýho péráka a mudr....   23.03.2006 / 233
Založit nové téma
   
Zodpovězené téma Zodpovězených témat: 2985      Nezodpovězené téma Nezodpovězených témat: 273      Příspěvků Příspěvků: 29917
 Volba zobrazení výpisu příspěvků:   Strukturované zobrazení - Časové zobrazení - Tématické zobrazení
 Strana 1/748 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 
Odpověď  pepe.fort] - existuje přeci tachometr do 160ti se značkou Zbrojovka.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  13.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  no ale štítky zbrojovka se používaly ještě dlouho po tom co už bylo na nádrži kolečko... (stejně jako byly u zbrojovky na některých dílech značky FJ) podle toho se řídit nejde    [meela]   12.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Když bych se chtěl držet štítku viz. internet -rok 1950 (i podobné výrobní číslo) a štítek zbrojovka, nemůžu přece dát nádrž s kolečkem. Ale zase jaký dát tachometr kdybych chtěl šedou zbrojovku s logem Jawa Z na nádrži?    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  12.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Mám Ogara s výrobním číslem 12-27xx, je šedý a je tam nádrž s logem OGAR (1949)    [Mirda444]   12.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  http://www.motoveterandily.cz/g1963.Skl%ED%E8ko+++%E8o%E8ka+do+sp%EDna%E8ky+s+Ampermetrem.html mají i barevné    [Felix]   11.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Sklíčko kontrolky měl v nabídce Monty.    [fikuscz]   11.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Na fotce co sem dal (Petan 69) je to zajištění pěkně vidět - pokud to tak nemáš a je tam jenom samotné sklíčko tak už to někdo pravděpodobně před tím asi nějak vlepil. Zkusil bych po obvodu projet nějakým hrotem a mělo by to povolit - popřípadě dej foto jak to máš. To sklíčko kontrolky (prohnuté) jsem viděl u někoho že ho má v nabýdce - zkus pohledat ALE rovné bych tam nedával. Na replice bakelitovýho hříbku jsem taky pohořel a to v aretaci klíčku - ať se daří    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  11.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Skvarek>ano, ano, hliníková a kontrolka dobíjení. Žádnou pojistku nevidím, zkoušel jsem ohřát, hrubou sílu atp. a nic. Zatím jsem vyzkouma, že by tam mělo jít přibrousit plastové "sklíčko" ze starých kontrolek avie, mám ale jen nová s nevypouklými rovnými.    [Pája]   11.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Já mám kontrolku na bakelitový spínačce zajištěnou ocelovou prohnutou podložkou. Šla ven jen malým násilím pomocí šroubováku. Spínačku jsem potunil o mikrospínač, který v nulový poloze vypíná VAPE. Nemáte někdo doma bakelitový hříbek. Objednal jsem repliku a zase jsem byl nasra.. Raději jsem prozatím osadil hříbkem hliníkovým.    [Petan69] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Motocykly s logem na nádraži Ogar v šedivé barvě se vyráběli od roku 1948 někdy do půlky roku 1949 a bylo jich vyrobeno 2500 kusů.Od půlky roku 1949 měli již na nádraži Jawa.Poslední motorky s 12 motorem se vyráběli v roce 1950 na nádraž i Jawa a byli červené.Motorek s motorem 12 bylo vyrobeno přes 9000.    [David K] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  10.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Pokud máš na mysli hliníkovou a kontrolku dobijení (nevím co myslíš SKLÍČKEM) tak od spodu jsem to měl zatemované hliníkovou podložkou - kterou jsem opatrně po obvodu vypáčil a pak zas za použití lepidla vrátil zpátky. Pokud ale myslíš sklíčko od ampérmetru tak pořádně co to jde očistit a prostříknout (po obvodu) třeba WDéčkem a přiměřeným tlakem (naše - vaše) jsem takhle dostal 3-4 ampérmetry ven. Pokud by to nešlo tak tady někdo radil nahřát ten hliník horkovzduškou - ať se daří    [skvarek] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  09.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zodpovězené téma 

Vydolování sklíčka kontrolky.


 Provádím kamarádovi repasi skříňky stylem 1z3 vše bez problémů, akorát nevím jak vydolovat sklíčko bez jeho zničení. Mám jen jedno... Jak na to?    [Pája]   09.02.2019 
 Zobrazit odpovědi / Přidat odpověď   (6) 
Odpověď  Motocykly s motorem typ 12 se vyrabely v roce 1950 v sede barve s nadrzi kolecko. Je jich celkem dost k videni. Jestli se vyrabely soubezne cervene, nebo az nasledne nemam zatim vypatrane. Zas tolik jich neni aby se z toho dal udelat zaver. (ZC)    [ZC]   08.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Takže 1950. Může být tedy klasická Zbrojovka, šedá barva, nádrž Jawa Z ?    [pepe.fort] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  07.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Sakryš nikdo nikde neviděl? Hmm, že se zrovna teď objevly dvoje.    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  04.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Ahojte, paní Sajdkárová se už ptala, kdy to letos bude.Hlásím, že přijedeme v plné sestavě. Pavel    [p377] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Aukro 2    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Aukro    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bazoš foto 3    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Bazoš - další foto    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Zobrazit fotografiiOdpověď  Nechci zakládat vlánko, ale co to je za plechy? Jsou opravdu na péráka? Jedny jsou na Bazošu a jedny (nejsou to ty samé/stejné)skončily na Aukru. https://motorky.bazos.cz/inzerat/99784394/Revmaplechy-Jawa-cz.php https://aukro.cz/jawa-perak-6941340281 foto z Bazoše    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  01.02.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  pěkná zajímavost, škoda že nikdo neví... kde všude jsou sváry? Z fotek je to špatně vidět.    [Meela] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  31.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  my uz se tesime pokud se tradičně nekdo bude chtit pridat tak pojede v patek gang z pardubic.    [FreebikerRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Skoda ze mi to zase nevyda tento rok. V sobotu ma bratranec svadbu... Tak snad nabuduce    [boco] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  30.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Kazdopadne prijet na sraz az v sobotu je o nicem. Je urcite potreba dorazit uz v patek. (ZČ)    []   30.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Doline, předpokládám, že pojedeš z jihu, tak dej "styčný bod" a přijedu naproti, sejdem se tam . .    [radek]   30.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  No v kalendářu to mám, snad trefim :D    [dolin1] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  29.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  50 Km není překážka . . .    [radek]   28.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Já jsem taky nenašel,tak jsem vyrazil číslo motoru.To jsem měl i na šťítku a na STK bez problémů.    [Pavel]   28.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  No jo, ale přeci si nemůžu vyrazit co chci? nemám štítek a náhodné číslo rámu může být již zaregistrované    [Pavel86Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  28.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Hynku potlač pud sebezáchovy a doraz    [caryfuk]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Tondo super. Hned to píšu do kalendáře. Minulo se to s termínem Brněnského revivalu, to je taky bezva. Moc se těším. ZČ.    []   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Vedu v patrnosti, a pokud dostanu doma opušták,dojedu.    [Monty]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Díky za odpověď.s těmi dírami je to pro mě novinka.stavím motor od nuly:) první model 354 což je ještě pérák.    [Pavel]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Když už jsem se konečně rozhoupal, že to letos zvládnu, tak to zase odstěhuješ o 50 km dál kdesi k Polsku. Moc daleko.    [Hynek]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Zdar Ogaři letošní v pořadí již 9 sraz Péráků se uskuteční ve dnech 5-7.červenece v autokempu Klokočůvek-Odry,kemp Hovězí je od 1.1 bez bufetu pani Štrbíková to letos pověsila na hřebík.Škoda ale bez bufetu se to nedá,tak aspon poznáme další destinace tak letos třeba Oderské vrchy.Rezervace ubytování v chatkách nebo hotelu je na tel.602 128 231 Paní Milotová https://www.ubytovani.net/hotel-11384-hotel-u-maria-skaly tak doufám že přes zimu doladíte kondici svou i vašich strojů a dorazíte v hojném počtu akorát bratři ze Slovenska to budou mět o kousek dál ale pro Péráka není žádný bod na mapě dost daleko já letos objel 38 hraničních přechodů té naší rodné hroudy a za 10 dní jsme ujeli 2500km tak nějaký kilometr nehraje v tomto případě tak velkou roli zatím se opatrujte Čaryfuk    [caryfuk]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  U své kyvačky ČZ 475/250 z roku 1965 jsem měl originál hladkou tabulku SPZ, kterou mi jako druhému majiteli na dopravce hned sebrali a dostal jsem plachtu EU, (kdybych to věděl, že se vyrábí lisovaná . ..). Dodnes mě to Se.e ! ! ! První majitel ji kupoval v daném roce, hned když se vrátil ze vojenské služby.    [radek]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Taky jsem dělal kamarádovi motor 634 co měl totálně omačkané středové uložení(čelo) a stejně tak bloky. Koupit plné v replice bylo nevyhnutelné. Kámoš to bral z Motoústí a na dotaz o kvalitě byl ujištěn,že s tím nejsou problémy a ani žádná reklamace. No myslel jsem si své. Když se mi dostalo čelo do ruky,tak vnitřní průměr labyrintu byl o dvě desetiny menší,než kroužek co do něj zapadá. Takže jsem ho musel projet na soustruhu o 0,25mm. Jinak čela pérák až 634 (plné) se liší jen závity pro šrouby M8 které ten labyrint fixují k blokům. Pérák a snad kejva má díry dvě proti sobě v úhlu cca 100st.,panelka už má jen jeden a 634 už nemá žádný,jen kolík proti protočení. Hlavně doporučuji před montáží zkontrolovat,jestli jsou přesně proti sobě mazací kanálky v bloku proti kanálku v čelu. Často jsou ve střihu i půl díry.To se dá snadno vyřešit tak,že zahloubíš v čelu tu dírku vrtákem cca 8mm i větším (dle potřeby) stačí tak 5mm do hloubky. Vpodstatě vytvoříš jakoby trychtýř.    [Mr.GarrisonRegistrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  I velký motorky měly malovaný značky, ale někdy do roku 1954.Potom probíhala přeregistrace, a malovaný značky byly nahrazený prolisovanejma. Pokud máte dnes platné doklady, musíte mít prolisovanou značku(kromě Pincka)    [Monty]   27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   
Odpověď  Dík za info,už jsem si to našel.Takže malované značky byly jen u padesátek a velké mota typu pérák měly vždy lisovane,ano?    [Mr.Garrison] Registrovaný uživatel - nelze zobrazit kartu osobních údajů neregistrovaným návštěvníkům  27.01.2019
 Zobrazit dotaz a odpovědi / Přidat odpověď   

 Strana 1/748 (řazeno dle stáří příspěvků)  Následující strana » 

Provozovatelé serveru nenesou žádnou dopovědnost za obsah vložených příspěvků

© Jiří Bartuš 2006